Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2004, 21:30
konijntje18
konijntje18 is offline
k heb ongeveer 2 weken geleden gepost met een vraag of ik misschien was ingescheurd. naja ging allemaal wel weer redelijk over maar ik bleef sex hebben dus het bleef toch wel irriteren. nu vanavond had ik er weer meer last van dus dacht toch maar even kijken (k had geen klein spiegeltje op mijn kamer dus heb na het inscheuren niet gekeken, maar ja ik ging er gewoon va uit dat ik was ingescheurd)
toen ik keek schrok ik heel erg, het zag er allemaal wel normaal uit op een dingetje na.
aan de achterkant van mijn vagina zat niet echt een scheurtje maar er was gewoon een stukje vel weg (niet erg, gewoon zoals bij een schaafwond) tusse die schaafwond zit een stuk wit iets. ik schrok heel erg, dacht dat het een stuk uitstekend bot was ofzo, het is is niet heel groot maar wel hard enzo. ik kon nou niet echt ontdekken dat daar een bot langs loopt of iets anders dat er uit zou kunnen steken. maar het is hard en wil ook niet weg.
ik ben echt nog nooit zo erg geschrokken, ik heb geen idee wat dit kan zijn.

ik hoop dat iemand weet wat het is. (al denk ik van niet)

enne ik weet zelf ook heus wel dat ik het beste even een dokter kan laten kijken maar ik ken hem persoonlijk enzo,en we hebben nu ook geen vrouwelijke dokter meer.

Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 21:32
Verwijderd
schaambeen.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 21:33
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Dat is het botje van je clitoris.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 21:40
konijntje18
konijntje18 is offline
Citaat:
Vaal: Dat is het botje van je clitoris.
nee dat kan niet want je clitoris zit aan de voorkant...


Citaat:
PIGLY PUFFER: schaambeen.
???

t kan geen botje zijn denk ik, dat stukje waar het dan altijd inscheurd daar in de buurt loopt toch geen bot of iets anders??
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 21:46
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Denk dat je hiervoor beter even naar L&G kan gaan.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 22:22
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
:/

het is iig geen bot, je schaambeen zit aan de voorkant en je bekken-deel van je ruggegraat zit achter je anus..
misschien is het een stuk bindweefsel.. maar het lijkt me dat de wond dan wel erg diep is

ik zou iig gewoon een tijd geen vaginale seks hebben, als het dan niet overgaat naar de dokter gaan
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 22:40
Verwijderd
't Klinkt heel.. eng..

Mja, bloed het erg? Of niet? Voelt het branderig? (Als een schaafwond dus?) Of doet het écht pijn?

Als het niet bloed en als het een beetje steekt, maar niet echt pijn doet, dan zou ik er een vettige zalf op smeren. Vaseline bijvoorbeeld, zonder parfum of alcohol natuurlijk. Elke ochtend en avond. Niet te veel, maar gewoon insmeren. En katoenen onderbroeken aan, zonder inlegkruisje of iets wat daar op lijkt.
En dan ja, in de gaten houden... Wordt het niet minder? Dan naar de dokter.

't Klinkt als een schaafwond van seks, dus kijk daar in het vervolg mee uit (En nu even geen seks meer tot het genezen is.)
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 22:47
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Misschien domme vraag, maar ehm: weet je zeker dat het niets te maken heeft met dat bloedverlies (niet je menstruatie ) dat je een maand geleden had?

't Is maar een vraag...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 22:49
Verwijderd
Oh er schiet me nog iets te binnen;
Is er een kans dat je een SOA hebt? Zo ja; laat je daar op testen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 07:07
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ik zou maar eventjes stoppen met het hebben van sex, tot je weet wat het is.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 09:07
Verwijderd
ik zou zo snel mogelijk naar de dokter gaan, die weet vast wel wat het is. En ja toch ff stoppen met seks.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 09:28
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Er is zoiets dat dokter heet en hij of zij heeft er een stuk meer verstand.
Dan een een paar scholieren die in een encyclopdie lopen te zoeken.

Als je het snel wilt weten bel je de GGD.
Misschien een klierzwelling
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 14:46
Verwijderd
lijkt mij een pees,... die zijn tenminste wel wit???

Tja, je hoeft niet naar je eigen arts te gaan? je kan bijvoorbeeld aan je eigen arts vragen of je naar een ander wil? Of ga gelijk naar een gynecaeloog (ofzoiets???)

Of bel de rutgerstichting?

Gr. Goes
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 15:46
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
in elk geval tot je naar de dokter bent geweest of tot t over is niet sexen idd!!

ik zou t je wel aanraden maar kan me voorstelllen dat je niet durft... succes ermee in elk geval!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:07
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 30-03-2004 @ 15:46 :
lijkt mij een pees,... die zijn tenminste wel wit???

lieverd, er zitten geen pezen daar! (slechts bindweefsel...pezen zijn aanhechtingsplaatsen van spieren aan het bot, aangezien er geen spieren (die zich aanhechten aan een bot) in/rond je vagina zitten op de plaats die zij aanwijst, lijkt het me geen pees
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:16
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 30-03-2004 @ 15:46 :
lijkt mij een pees,... die zijn tenminste wel wit???

Tja, je hoeft niet naar je eigen arts te gaan? je kan bijvoorbeeld aan je eigen arts vragen of je naar een ander wil?Of ga gelijk naar een gynecaeloog (ofzoiets???)

Of bel de rutgerstichting?

Gr. Goes




hahahahahaha
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:21
Daevrem
Daevrem is offline
"we hebben nu ook geen vrouwelijke dokter meer"

Ik dacht dat we in een moderne ge-emancipeerde samenleving leefden...

Waarom zou een mannelijke docter je niet mogen helpen/genezen?
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:34
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
ze wil niet dat een man haar plassertje ziet natuurlijk
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 19:37
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Infaustus schreef op 30-03-2004 @ 20:34 :
ze wil niet dat een man haar plassertje ziet natuurlijk
Voor haar eventuele gemoedsrust: het zal ECHT niet de eerste zijn die hij ziet, noch de laatste! Voor hem is de ene kut de andere en even gewoon als het controleren van je oren op een ontsteking of je bloedruk meten.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 21:47
Masquerade
Avatar van Masquerade
Masquerade is offline
Citaat:
Infaustus schreef op 30-03-2004 @ 20:34 :
ze wil niet dat een man haar plassertje ziet natuurlijk
Vind je dat zo vreemd dan? Ik persoonlijk zou het fijner vinden bij een vrouw terecht te kunnen als ik een probleem had in de buurt van mijn geslachtsdeel.

Maar zou jij het dan fijn vinden als een vrouwelijke dokter aan je lul zou zitten als je een probleem met een en ander zou hebben?! Prefereer je dan ook niet een dokter van dezelfde sekse?

Ik vond je reactie een beetje denigrerend ten aanzien van de topic starter. Toon een beetje meer begrip, zou ik zeggen. Het blijft een erg persoonlijk lichaamsdeel. Die laat je uberhaupt niet aan jan en alleman zien. Jij ook niet, dunkt me.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 07:49
Verwijderd
Als ik jou was zou ik me even over mijn schaamte heenzetten en naar de dokter gaan. Die man heeft heus wel eens vaker een vagina gezien, en staat daar echt niet meer van te kijken.
Ik vond het ook eng om mijn vagina door mijn dokter te laten onderzoeken (is ook een man), omdat hij al mijn dokter was toen ik net geboren was.
Je kunt nu wel met je klachten rond blijven lopen, omdat je bang bent om je vagina aan de dokter te laten zien, maar misschien dat je er later spijt van krijgt als het blijkt dat het iets "ernstigs" is, wat misschien makkelijk behandeld had kunnen worden.

Oh ja: en heb voorlopig even geen sex meer
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 11:39
mammie_yvonneke
Avatar van mammie_yvonneke
mammie_yvonneke is offline
Is het niet gewoon aan het genezen die wond...Als je een wondje in je mond hebt komt er toch ook een wit korstje op.. ??
Maar ik zou inderdaad ook ff nar de dokter gaan, en het ff vragen...
__________________
Mama van Jennifer, 26-02-2003. Sinds januari 2004 gestopt met de pil, en bezig voor een 2e wondertje
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:01
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
ik dacht gelijk aan een schimmelinfectie in de vorm van een paddestoel

want tja...anders zou ik het niet weten hoor
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:08
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik zou gewoon naar de dokter gaan, zo snel mogelijk een afspraak maken. Het is eng en stressvol, maar je bent er daarna wel vanaf, zeker als de dokter je op je gemakgesteld heeft.

Het is wat beter voor jezelf
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 15:29
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Misschien littekenweefsel? Ik weet het niet, degene die uitsluitsel kan geven is toch een arts (en ik heb alle begrip dat je het extra moeilijk vind om daarvoor naar een mannelijke te gaan, heb daar zelf ook best moeite mee maar tis helaas niet anders).
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 19:47
Infaustus
Avatar van Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
Masquerade schreef op 30-03-2004 @ 22:47 :
Vind je dat zo vreemd dan? Ik persoonlijk zou het fijner vinden bij een vrouw terecht te kunnen als ik een probleem had in de buurt van mijn geslachtsdeel.

Maar zou jij het dan fijn vinden als een vrouwelijke dokter aan je lul zou zitten als je een probleem met een en ander zou hebben?! Prefereer je dan ook niet een dokter van dezelfde sekse?

Ik vond je reactie een beetje denigrerend ten aanzien van de topic starter. Toon een beetje meer begrip, zou ik zeggen. Het blijft een erg persoonlijk lichaamsdeel. Die laat je uberhaupt niet aan jan en alleman zien. Jij ook niet, dunkt me.





ik zou er waarschijnlijk geen problemen mee hebben als ik met een 'gewonde' lul naar een vrouwlijke dokter zou moeten, een dokter is een doktor', zoals al eerder is gezegd

Citaat:
het zal ECHT niet de eerste zijn die hij ziet, noch de laatste! Voor hem is de ene kut de andere en even gewoon als het controleren van je oren op een ontsteking of je bloedruk meten.
nu heb ik geen kut, maar je vat 't wel.



en wat is er denigrerend aan mijn post?
ik zeg plassertje i.p.v kut of vagina? sue me.

Offtopic:
Citaat:
Het blijft een erg persoonlijk lichaamsdeel. Die laat je uberhaupt niet aan jan en alleman zien. Jij ook niet, dunkt me.
stuur eens een pm met foto en we zullen zien
__________________
A.i.d.s: Anally injected death sentence
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 11:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ben toch wel benieuwd wat dit is... Ben je al naar de dokter geweest??
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 19:06
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
foetus?
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 19:09
Ultimate Cookie
Ultimate Cookie is offline
Ik probeer t anders..
Ik hou ook niet van de dokter met die dingen namelijk..
Eerst vraag ik me vriend wat ie denkt..
Dan zoek ik het hele internet af,
dan vraag ik me muti.

En als dat niet werkt (en het is niet weg na een maand)
dan ga ik met een brok in me keel naar de dokter (wel onder schooltijd!!!)
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 20:45
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
konijntje18 schreef op 29-03-2004 @ 22:30 :

aan de achterkant van mijn vagina zat niet echt een scheurtje maar er was gewoon een stukje vel weg (niet erg, gewoon zoals bij een schaafwond) tusse die schaafwond zit een stuk wit iets. ik schrok heel erg, dacht dat het een stuk uitstekend bot was ofzo, het is is niet heel groot maar wel hard enzo.
Weet je zeker dat het niet een stukje van de penis van je sekspartner is?

Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 29-03-2004 @ 23:22 :

ik zou iig gewoon een tijd geen vaginale seks hebben, als het dan niet overgaat naar de dokter gaan
inderdaad, gewoon overschakelen naar anale seks
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Psychologie Ze zeggen dat ik Asperger heb, maar ik heb borderline
Rabbi Daniel
122 21-10-2003 20:45
Psychologie Soms word ik een kind, help
HelpMePlease
40 02-10-2003 16:11
Verhalen & Gedichten Dagboek Janne
Margriet
2 06-07-2003 19:33
Psychologie Wat moet ik nou?
LacunaCoil
16 23-04-2003 20:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.