Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2004, 12:46
Verwijderd
ik heb van mezelf een slag in mn haar dat ook nog erg pluizig is. Heeft iemand ervaring met de glad en stijl shampoo van andrelon? helpt het echt?
En hoe zit het met de creme?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 12:53
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
geen ervaring mee.

Wel hielp de haarmasker van fructis altijd heel erg bij mij daar werd het lekker zacht en stijl van (de slag bleef wel hoor, maar het pluist dan niet meer). Zelf gebruik ik nu de Meloen en aloä vera 2 in 1 shampoo. Werkt ook heel goed, bij mij dan
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 01-04-2004 @ 13:53 :
geen ervaring mee.

Wel hielp de haarmasker van fructis altijd heel erg bij mij daar werd het lekker zacht en stijl van (de slag bleef wel hoor, maar het pluist dan niet meer). Zelf gebruik ik nu de Meloen en aloä vera 2 in 1 shampoo. Werkt ook heel goed, bij mij dan
keej ik zal is kijken
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:17
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Ik heb ook pluis haar, helemaal toen ik een permanent had laten zetten (van mezelf had ik wel al slag in mijn haar hoor) en ik heb ook nog eens heel dik haar

Ik gebruik speciale shampoo van de kapper Kerestase heet het geloof ik, is wel heel erg duur en dat kan je niet gewoon bij de drogist kopen. Wat ik ook wel gebruik is Andrelon balans (met perzik is dat geloof ik), maar omdat ik gepermanent haar heb ik dat heel goed (ik weet niet hoe dat bij jou precies zit), ook kan ik je aanraden om cremespoeling te gebruiken, dat helpt bij mij namelijk altijd erg goed. En misschien 1 keer in de week een haarmaskertje nemen
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:24
Suziewafel
Suziewafel is offline
Een meisje uit mijn klas heeft het gebruikt, maar had weinig/geen effect. Ik vroeg van 'goh, na hoelang begint dat te werken?' Het moest dus eigenlijk direct reslutaat geven. Ik zou zeggen, laat je niet misleiden door die reclame en vraag de kapster raad.

PS. stijl haar is ook niet alles..
__________________
You're schizophrenic? Gee, that makes four of us.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:30
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb de glad en stijl creme en deze werkt bij mij heel goed. Mijn haar pluist een heel stuk minder.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:38
Verwijderd
nou ik heb die shampoo
mar ik vind het niet helpen
miss is die pluis wel iets meer weg.
mar steil word het zeker niet
miss helpt de creme wel
veel sucses
xxxxx
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 14:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Eend schreef op 01-04-2004 @ 13:53 :
Zelf gebruik ik nu de Meloen en aloä vera 2 in 1 shampoo. Werkt ook heel goed, bij mij dan
Die had ik ook en ik vond dat hele fijne shampoo totdat ze bij de kapper erachter kwamen dat de verf in mn haar niet pakte door die shampoo (die legt een soort laagje om je haar heen waardoor de verf niet pakt, vond ik wel jammer want ik vond het lekkere shampoo)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:10
#6
Avatar van #6
#6 is offline
Ik heb de shampoo ook maar ik vind em dus echt niet werken, ik gebruik em ook bijna nooit meer nu. Ik kreeg bij een een of ander tijdschrift zo'n proefding van de creme en dat helpt wel bij mij, of nouja vooral tegen het pluizen eigenlijk, stijl wordt mn haar dr echt niet van...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 15:13
Verwijderd
keej bedankt..
ik ga het maar niet kopen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 18:15
x-ViXeN-x
Avatar van x-ViXeN-x
x-ViXeN-x is offline
Ik lees hier dat het bij de meeste mensen niet werkt maar om eerlijk te zijn werkt het bij mij wel heel goed.....
__________________
"I would like to help the world, but killing is still not allowed."
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 19:30
Lieved
Avatar van Lieved
Lieved is offline
Mijn zusje had de shampoo en de cremespoeling, ik vond hem dus echt voor geen reet helpen *glad en stijl* yeah right man
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 21:24
Verwijderd
het is mss wel uit te proberen..
weet iemand hoe duur hij is?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 23:53
Verwijderd
In de Yes van deze week zit een proefverpakking van de gladmakende crème.

Bij mij werkt het trouwens voor geen meter.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 09:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Die gladmakende creme werkt bij sommigen dus wel, maar wordt je haar daar nou niet ontzettend vet of zwaar van?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 09:57
Verwijderd
ik heb dat shampoo en cremespoelinggebeuren, de eerste 2 keer werkte het wel, maar daarna nooit meer dat spul wat je er niet uit moet wassen vind ik ook maar minder, je haar wordt er eerst een beetje nat en viezig van, en als het opgedroogd is merk ik weinig verschil
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 10:00
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
ik betwijfel of het werkt...

en het is steil en niet stijl
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 15:30
Snowtje
Snowtje is offline
als je graag steil haar wilt koop dan een stijltang. Heb ik ook en werkt super
Ik had mijn eerste gekocht voor 20 euro en daar heb ik een hele tijd mee gedaan
__________________
Water is only melted snow............just never SnowBored
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 16:55
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ik heb het ook (de créme). Ik heb heel dik haar en na het wassen is het vaak pluizig en droog.
Ik moet zeggen dat het bij mij goed werkt. Mijn haar pluist niet (wat niet zo gek is, want je smeert er een vloeibaar goedje in..) en daarbij wordt het ook wat gladder. Ik doe het er meestal in als mijn haar nog vochtig is na het wassen.
Ik heb geen slag in mijn haar, dus of het daarvoor ook werkt, weet ik niet.

Maar ik vind het wel fijn spul En je haar wordt er niet vetter door, bij mij althans.

Laatst gewijzigd op 02-04-2004 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 16:59
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
de shampoo helpt bij mij tot nu toe niet echt denderend, de creme heb ik vandaag gekocht..
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 22:01
Verwijderd
Citaat:
forever schreef op 01-04-2004 @ 14:38 :
nou ik heb die shampoo
mar ik vind het niet helpen
miss is die pluis wel iets meer weg.
mar steil word het zeker niet
miss helpt de creme wel
veel sucses
xxxxx
Tering, ben je een gedichtje aan het schrijven ofzo? In de Nederlandse taal mag je je zinnen gewoon achter elkaar doorschrijven hoor.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 07:58
Verwijderd
jah iedereen heeft t hier over cremes enzo dat die beter helpen, maar nou vraag ik me af...word je haar daar niet weer heel vettig en glimmend van? want pluis is niets maar van dat veette haar hoef ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 14:32
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Molenmeisje schreef op 07-04-2004 @ 08:58 :
jah iedereen heeft t hier over cremes enzo dat die beter helpen, maar nou vraag ik me af...word je haar daar niet weer heel vettig en glimmend van? want pluis is niets maar van dat veette haar hoef ik ook niet
ja. drie weken je haar niet wassen geeft hetzelfde effect. je moet er dan dus ook vooral niet teveel in doen.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 07-04-2004, 15:15
jet
Avatar van jet
jet is offline
ik heb de conditioner... werkt wel redelijk goed. het wordt tenminste niet meer zo snel statisch en tis heel fijn zacht
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 14:05
Tease
Tease is offline
dat spul helpt echt HELEMAAL NIET!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 18:13
Verwijderd
Citaat:
punks_notdead16 schreef op 10-04-2004 @ 15:05 :
dat spul helpt echt HELEMAAL NIET!

en superdure fructis moet je ook ni probere zonde van t geld
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 19:40
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
hoi,

ik had vroeger zelf ook pluishaar, ging toen ook aan de slag met allemaal van die veelbelovende shampoo's die niets helpen.
Wat mij van mn pluishaar afhelpt, zijn:

* kleurspoelingen (vreemd genoeg, de kapper zegt dat je haartextuur hier beter van wordt)
* de stijltang (ook niet te vaak doen)
* gladmakende melk van fructis op nat haar doen en vooral niet fohnen
* frizz ease van john frieda, dit is te koop bij de etos.

good luck.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 15:38
Verwijderd
Ik had ooit gladmakende melk van fructis en dat hielp wel, maar ik vond het te duur .
Maar nu pluist mijn haar eigenlijk nooit meer. Ik was het niet vaker dan 2 x per week (gooi er wel elke avond een mok kamillethee overheen), gebruik shampoo en cremespoeling voor droog haar en borstel het niet te vaak. Dat helpt ook al.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:00
Verwijderd
Citaat:
lareno schreef op 03-04-2004 @ 23:01 :
Tering, ben je een gedichtje aan het schrijven ofzo? In de Nederlandse taal mag je je zinnen gewoon achter elkaar doorschrijven hoor.
oke, bedankt voor de tip..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 12:35
Verwijderd
Baby olie werkt Smeer wat baby olie onder in je haar, een stuk van je hoofdhuid af in ieder geval. Wanneer het nog wat vochtig is.
Dan föhnen en borstelen. Weg stomme pluis en 't ziet er goed en schoon uit
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 14:25
KiimmiieJ
Avatar van KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Ik gebruik Garnier Fructis Hydralis.. shampoo en cremspoeling. Dat is tege droog haar.. en bij mij werkt t iig erg goed. Ik heb alleen een ander probleem dat niet weg wil en dat is dat het uiteinde van me haar heel raar aanvoelt meer ruw dan zacht..knippe helpt niet want het komt altijd weer terug. Ik weet niet wat dit is en wat k er tege aan moet doen kan iemand me helpe? En verder heb k nog een vraagje beschadigd/verbrand je haar niet als je je haar met een stijltang stylt?


Xjes KiimmiieJ
__________________
Love & Peace \m/
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:48
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
de stijltang is natuurlijk niet goed voor je haar, je strijkt het als het ware glad (door de hitte sluiten de haarschubben zich) en plat. Daarom moet je het ook niet te vaak doen. Maar als je een keer een avondje uit wil en je op je mooist wilt zijn, is zon stijltang wel grappig (moet je wel geduld voor hebben, als ik mijn haar met de stijltang doe ben ik ruim een half uur zoet)
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:51
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
je kan beter advies vragen aan de kappen
P.S. met pluizig haar: gebruik geen borstel waar metaal in zit! tenzij je voor die ultra hippe (ahum) ik-heb-met-mijn-vingers-in-het-stopcontact-gezeten look wilt gaan
P.S. P.S. geklust eitje door je haar doen, effe laten intrekken, uitspoelen en nawassen met klein beetje shampoo
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 19:32
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Oke, ik heb mn haar net gewassen met het spul + cremespoeling.
Ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 17:40
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
En het werkt!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 17:43
Girliej...Joh!!
Girliej...Joh!! is offline
ik heb krullen en ik gebruik de shampoo, cremespoeling en die galdmakende creme of zo iets en het werkt super
__________________
Lfs Johanna
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 18:36
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
'T voelt lekker zacht aan, en het is veel minder pluizig!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Je hairdo-lifestyle.
Verwijderd
96 09-12-2005 17:52
Lifestyle Algemene "haar/kapsel" topic deel nogwat.
Wuotan
499 28-10-2005 00:15
Lifestyle Shampoo en andere haar-meuk topic
Foresight
69 22-04-2005 12:40
Lifestyle My favourite thing!
Verwijderd
155 16-05-2004 11:53
Lichaam & Gezondheid droog haar
666
17 22-04-2004 14:56
Lifestyle Verzorgingsproducten.
Stevill
44 09-04-2004 20:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54.