Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2004, 11:26
thw
thw is offline
Hey mensen,

Ik heb een raar probleem. Mijn anus jeukt vaak en het beste helpt het dan om er een vinger in te stoppen. Maar je begrijpt wel dat dit geen gewenste oplossing is.
Het grootste probleem is eigenlijk dat ik dat 's nachts ook heb. De volgende morgen zie ik dan dat m'n vinger weer in m'n anus heeft gezeten en vaak doet m'n anus dan ook pijn.

Ik vind dit een zeer irritant probleem en ik vraag me al een tijdje af hoe ik er van af kom.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.


PS: Dit is een serieus bericht.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:29
Verwijderd
Misschien jeukt-ie doordat hij geirriteerd is, en is-ie geirriteerd doordat het poepen te moeilijk gaat. Probeer er eens op te letten dat je genoeg drinkt, dat je elke dag iets van een olie binnen krijgt (vleed bakken in olijfolie bijvoorbeeld), en probeer ook eens om regelmatig ui, prei of iets soortgelijks te eten. Op die manier wordt je onlasting zachter en is je anus dus minder geirriteerd.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 11:29
chantyyy
chantyyy is offline
euh doktor gaan?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:36
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Vaseline gebruiken.

Serieus?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 12:41
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Aambeien?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 10:01
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
1 post.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:26
Verwijderd
Citaat:
phensicske schreef op 09-04-2004 @ 11:01 :
1 post.
Ik zou ook een nieuwe nick aanmaken voor een dergelijk topic.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 20:29
Verwijderd
Wassen?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 10:28
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
zuster schreef op 09-04-2004 @ 21:26 :
Ik zou ook een nieuwe nick aanmaken voor een dergelijk topic.
Hehehe...idd.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 15:16
Verwijderd
Wel eens bloed of slijm bij ontlasting gehad?

Er zijn darm ziektes die wat ji beschrijft als symptoom hebben. Wil je niet bang maken ofzo. Want er zijn zoveel verschillende dingen die het kunnen zijn.

Een tip is om goed te drinken (minimaal 2 liter op een dag) en vezelrijk te eten.

En een arts bezoeken
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 15:23
Verwijderd
Aarsmaden?

Komt vaak voor bij kleuters (spelen in de zandbak en eten perongeluk wormeieren) maar ik heb het zelf nog niet zo lang geleden ook nog gehad en ik speel al lang niet meer in de zandbak
Kan gewoon gebeuren denk ik

Anyway, ik zou even naar de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2004, 15:26
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 10-04-2004 @ 16:23 :
Aarsmaden?
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht.
Het kan ook komen door zure ontlasting (diarree), dan is het het beste om er een klein beetje vaseline op te smeren.
Als het niet over gaat of je het niet vertrouwd even een bezoekje aan de huisarts brengen.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 18:11
cagie
Avatar van cagie
cagie is offline
Het helpt om vaseline of kamillosan zalf te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 20:14
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 10-04-2004 @ 16:23 :
Aarsmaden?

Komt vaak voor bij kleuters (spelen in de zandbak en eten perongeluk wormeieren) maar ik heb het zelf nog niet zo lang geleden ook nog gehad en ik speel al lang niet meer in de zandbak
Kan gewoon gebeuren denk ik

Anyway, ik zou even naar de dokter gaan.
Krijg je dan ook geen witte wormpjes in je ontlasting? Een vriendin van mij had dat ooit als kind, witte kleine wormpjes in dr ontlasting...dat had ik een keer toevallig gezien.

Tja als ik jou was zou ik naar de dokter gaan, hoe genant je dat ook vindt. Want met thuis zitten kom je er wellicht niet vanzelf vanaf en een dokter kan meestal met zekerheid zeggen wat t is...wij niet.
Zelf een halfjaartje geleden ook ooit naar dokter geweest omdat ik pijn had soms bij het ontlasten en er een beetje bloed bij mn ontlasting zat....bleek n scheurtje te zijn in mn anus...zalfje gekregen...en dat werkte goed, alhoewel het af en toe nog wel eens opnieuw 'openscheurt' geloof ik want er zit nog wel ns een beetje bloed bij/ schraal na t ontlasten.
t klinkt genant maar hij hoeft meestal maar heel even te kijken en t doet meestal geen pijn of zo en zo'n man of vrouw krijgt dagelijks mensen met de meest vreemde en genante klachten binnen dus zo vreemd is het niet.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 15:46
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
Meisje Vlek schreef op 10-04-2004 @ 16:23 :
Aarsmaden?

Heeft mijn zusje een paar keer gehad. Dan moet het hele gezin een pilletje (met sinasappelsmaak ) en dan na 3 weken weer.
Daarvoor hoef je niet naar de dokter, die kun je gewoon bij de kruitvat halen...
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 17:23
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Ik heb vroeger ook wel van die wormpjes gehad en dat jeukte inderdaad heel erg, ik moest van mn moeder gewoon goed mn handen wassen als ik naar de wc was geweest, op die manier is t volgens mij ook over gegaan (ik zou niet weten hoe anders), een tijdelijke oplossing als het heel erg jeukt is je anus wassen met koud water, scheelt een hoop, je moet er in ieder geval niet met je vinger in gaan zitten want daar wordt het alleen maar erger van.
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 23:38
DrEadLoCk-PuSsY
Avatar van DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Misschien moet je er een komkommer met een condoom in stoppen, dan wordt je vinger in ieder geval niet vies én de komkommer niet waardoor je die zelfs nog op kunt eten! Dit is nou typisch het: 2 vliegen in één klap slaan

Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 23:40
DrEadLoCk-PuSsY
Avatar van DrEadLoCk-PuSsY
DrEadLoCk-PuSsY is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 13-04-2004 @ 21:14 :
Krijg je dan ook geen witte wormpjes in je ontlasting? Een vriendin van mij had dat ooit als kind, witte kleine wormpjes in dr ontlasting...dat had ik een keer toevallig gezien.

Tja als ik jou was zou ik naar de dokter gaan, hoe genant je dat ook vindt. Want met thuis zitten kom je er wellicht niet vanzelf vanaf en een dokter kan meestal met zekerheid zeggen wat t is...wij niet.
Zelf een halfjaartje geleden ook ooit naar dokter geweest omdat ik pijn had soms bij het ontlasten en er een beetje bloed bij mn ontlasting zat....bleek n scheurtje te zijn in mn anus...zalfje gekregen...en dat werkte goed, alhoewel het af en toe nog wel eens opnieuw 'openscheurt' geloof ik want er zit nog wel ns een beetje bloed bij/ schraal na t ontlasten.
t klinkt genant maar hij hoeft meestal maar heel even te kijken en t doet meestal geen pijn of zo en zo'n man of vrouw krijgt dagelijks mensen met de meest vreemde en genante klachten binnen dus zo vreemd is het niet.
Jaaajaa, ik heb nog nooit de uitwerpselen van een vriendin 'een keer toevallig gezien'. Laat staan met wormpjes erin
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 10:22
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 18-04-2004 @ 00:40 :
Jaaajaa, ik heb nog nooit de uitwerpselen van een vriendin 'een keer toevallig gezien'. Laat staan met wormpjes erin
Hehe, moet jij ook altijd zo lachen als mensen het over 'een vriend(in) van me.........' hebben?

Zo goed als ieder kind krijgt wormpjes, tenminste, als het in de zandbak speelt of veel buiten is, daar is niets beschamends aan.
Sterker nog, ik heb het ook nog wel eens op een wat oudere leeftijd gehad, als je je handen een keer niet wast en in je mond steekt terwijl er een eitje ofzo onder zit is het bingo, kan iedereen overkomen.

Maar TS, is het probleem al verholpen, of heb je al een idee wat het is?
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:28
kevertje84
Avatar van kevertje84
kevertje84 is offline
ik zou gewoon ff naar de dokter gaan...
__________________
duzzz
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 14:59
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
DrEadLoCk-PuSsY schreef op 18-04-2004 @ 00:40 :
Jaaajaa, ik heb nog nooit de uitwerpselen van een vriendin 'een keer toevallig gezien'. Laat staan met wormpjes erin
Tis echt waar hoor, 'k heb t ECHT over een vriendin en niet over mezelf....we waren toen een jaar of 8 en ik logeerde toen bij haar en zij liet het toen aan mij zien omdat zij er natuurlijk ook van schrok en dat met iemand wilde delen....en ik mocht absoluut niks tegen haar moeder zeggen want ze schaamde zich dood...maar ik kon mijn mond niet houden Maarja maar goed ook want ze is daarna naar de dokter geweest en er neem ik aan wel snel vanaf gekomen.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Windows] Fonts doen raar
Krekker
3 31-08-2005 13:15
Software & Hardware [dvd-afstandsbediening] raar probleem
Biertank 52
4 13-02-2005 22:55
Seksualiteit Raar Probleem (alleen ernstige Replys AUB)
Flashke
23 21-11-2003 20:07
Software & Hardware Windows2000 doet heel raar
TIGEK
9 14-08-2003 09:06
Seksualiteit raar probleem....
twijfeltje
4 16-06-2002 12:50
Software & Hardware Vaag MSN probleem ?
nl2suzy
5 06-05-2002 15:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42.