Oud 31-05-2006, 10:43
KleinAapje
KleinAapje is offline
Het is heel simpel;

Je gaat naar het Solver menu
Dan zie je eqn:0 staan.
Daarachter zet je Normalcdf(L,R,M,S)-o
Dus geen cijfers, maar letterlijk L,R,M,S en o (Linkergrens,rechtergrens,gemiddelde,standaardafwijking,oppervlakte)
dan druk je op enter en kun je wat je weet invullen.
Dus bijv, L=-E99,R=44,5,M=63.8,S=onbekend,O=0.06
Dan ga je met je cursor op de S staan, en doe je Alpha-Enter (Solve).
Dan krijg je vanzelf de uitkomst.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2006, 11:11
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Heeft er iemand toevallig een samenvatting of iets dergelijks?

Ik hoor hier alleen maar termen die ik nooit gehoord heb, en voor alle vorige examens scoor ik een 2. Mijn boeken zijn kut en bah, dit komt niet goed.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 11:50
Verwijderd
Ik denk niet dat ik mezelf nu nog nieuwe methodes moet gaan aanleren, al zijn ze nóg zo makkelijk
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Renske-meiske schreef op 31-05-2006 @ 12:50 :
Ik denk niet dat ik mezelf nu nog nieuwe methodes moet gaan aanleren, al zijn ze nóg zo makkelijk
niet slim nee.

Hm, ik ga nu maar eens de oude methodes ophalen dan.. als ik ze nog in mn hoofd krijg.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 12:23
reminiscent
reminiscent is offline
Citaat:
Quis schreef op 31-05-2006 @ 12:53 :
niet slim nee.

Hm, ik ga nu maar eens de oude methodes ophalen dan.. als ik ze nog in mn hoofd krijg.
Ik ook , maar dat gebeurt vanzelf als je met veel oefenexamens aan de slag gaat.

Verder merk ik dat je nauwelijks log of die rijen moeten toepassen?!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 12:48
Verwijderd
gelukkig niet nee
Alleen jammer dat de antwoordmodellen vaak best beknopt zijn, als ik een som dan fout heb kan ik niet goed zien waar het dan fout is gegaan en waarom het anders moet
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 12:53
Verwijderd
Oke. SAmenvatting, anyone?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:02
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
kan iemand me helpen met mn GR?

ik krijg verdorie mn formule niet goed ingevoerd.

de formule is; N= 80000 / 4+75*2^-1.2X

en ik heb met allerhande haakjes al geprobeerd, maar de juiste grafiek komt maar niet? wij leerden altijd dat je de teller en de noemer apart haakjes moet geven, maar zo werkt ie ook niet.

(bij som 40, boek CM4, hoofdstuk 3, die grafiek moet ik dus krijgen, en krijg ik niet)
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:03
Verwijderd
ik zou het zo doen, denk ik:

N= (80000 / 4) + (75*(2^-1.2))X


of hoort die x bij de -1.2?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:04
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ja ik weet m al.
die x hoort erbij.

ik was vergeten dat je zo'n exponent (zo heet dat toch) ook altijd apart nog tussen haakjes moet doen.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:05
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:08
merels
Avatar van merels
merels is offline
ik begin nu TIPS?
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:13
Verwijderd
Oh jee, dit wordt zo erg. Ik kan werkelijk NIETS.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:19
reminiscent
reminiscent is offline
Citaat:
Sylph schreef op 31-05-2006 @ 14:13 :
Oh jee, dit wordt zo erg. Ik kan werkelijk NIETS.
Daar heb ik ook al op gerekend. Ik hoop dat ik al mijn andere vakken goed heb gemaakt, dan kan ik me een onvoldoende voor wiskunde permiteren ( sta nu net een 5,6). Liever niet, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:25
Verwijderd
Ik sta een 7,2 () dus an sich, moet het wel lukken: een 3,8 voor een 5,5 dus 6. Maar.. ja. Ik kan ook niets
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:28
Verwijderd
Okee, ehm... ik ben net gaan zitten met de examenbundel en Samengevat voor m'n neus maar ik weet echt niet hoe ik moet beginnen!
Ik snap van meer dan de helft van de onderwerpen niks dus die oefenexamens zijn ook al een ramp.
Ik wil eigenlijk gewoon per 'Hoofdstuk' ofzo oefenvragen maken zoals je bij Getal en Ruimte altijd deed, maar dan ben ik vanavond nog lang niet klaar natuurlijk (en het is zo verwarrend welke nou wel en niet meetellen van C&M en dan heb ik geen uitwerkingen).
Die oefenvragen aan het begin van de examenbundel vind ik vervelend uitgewerkt.

Dus idd: tips?

Oja, moet een 4,5 halen voor een 6 gemiddeld. Dus ik gok maar op de 2,5 voor een 5 gemiddeld.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:29
__
Avatar van __
__ is offline
ik wil een 6.4 halen en dat moet op zich wel lukken ware het niet dat ik nog vrij weinig heb gedaan :') verdomme. nu ga ik er eens KEI HARD tegenaan, latijn lukt toch niet, dus dan stort ik me maar op wiskunde?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:30
__
Avatar van __
__ is offline
oh ik ben trouwens zo FUCKING jaloers op iedereen met atheneum hier lekker alleen maar drukmaken om wiskunde, ah, heerlijk lijkt me dat. kut kut kut latijn.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:37
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
__ schreef op 31-05-2006 @ 14:30 :
oh ik ben trouwens zo FUCKING jaloers op iedereen met atheneum hier lekker alleen maar drukmaken om wiskunde, ah, heerlijk lijkt me dat. kut kut kut latijn.
vrijdag zijn er ook nog examens hoor...waaronder het examen muziek.....iedereen die denkt dat, dat een simpel vak is, heeft het behoorlijk mis!
je moet al die kenmerken van al die tijden weten (muziekgeschiedenis) en muziektheorie...en nog veeeel meer....

en tegen wiskunde zie ik toch eigenlijk ook wel onwijs op wij hebben daar nooit een examenbundel voor gekregen/nodig gehad. Maar ik weet eigenlijk niet zo goed welke hoofdstukken ik nou moet gaan zitten "leren" van de boeken vwo 1 en vwo 2 dan.
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:56
deeese
deeese is offline
weet iemand toevallig of je ook iets moet weten over evenredigheid en omgekeerd evenredig ofsow... ?!?

hele onduidelijke stof.. maar hebben we wel behandeld dit jaar.. stond in hoofdstuk 3 volges mij van getal en ruimte CM4..

maarrr betwijfel of je dit ook moet snappen voor je examens..

iemand enig idee?!?!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:59
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
deeese schreef op 31-05-2006 @ 14:56 :
weet iemand toevallig of je ook iets moet weten over evenredigheid en omgekeerd evenredig ofsow... ?!?

hele onduidelijke stof.. maar hebben we wel behandeld dit jaar.. stond in hoofdstuk 3 volges mij van getal en ruimte CM4..

maarrr betwijfel of je dit ook moet snappen voor je examens..

iemand enig idee?!?!
bij ons is verteld dat we dat hoofdstuk wel moesten leren/kennen (1 van de belangrijkere hoofdstukken)
maar ik weet sowieso niet wat we moeten leren precies, want ik snap geen drol van die vage "stofomschrijving"
en er staan ook onwijs veel dingen in waar ik nog nooit van heb gehoord wat je wel moet weten blijkbaar dat wordt nog wat...
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:59
deeese
deeese is offline
OOw en weet iemand ook of je iets van een Boxplot moet weten?!.. hebben we namelijk ook geoefend.. maar zie ik nergens in de examens terug.. denk ik..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 13:59
Verwijderd
Citaat:
*z0w* schreef op 31-05-2006 @ 14:59 :
bij ons is verteld dat we dat hoofdstuk wel moesten leren/kennen (1 van de belangrijkere hoofdstukken)
maar ik weet sowieso niet wat we moeten leren precies, want ik snap geen drol van die vage "stofomschrijving"
en er staan ook onwijs veel dingen in waar ik nog nooit van heb gehoord wat je wel moet weten blijkbaar dat wordt nog wat...
Idd..

maar onze leraar zei dat het examen bestaat uit de stof die we in de 2 SET's van die jaar gehad hebben. Hmm. Dan zou het op zich wel goed moeten komen..;|
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:00
Verwijderd
Citaat:
deeese schreef op 31-05-2006 @ 14:59 :
OOw en weet iemand ook of je iets van een Boxplot moet weten?!.. hebben we namelijk ook geoefend.. maar zie ik nergens in de examens terug.. denk ik..
Het kan terugkomen op je examen, ja..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:01
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
deeese schreef op 31-05-2006 @ 14:59 :
OOw en weet iemand ook of je iets van een Boxplot moet weten?!.. hebben we namelijk ook geoefend.. maar zie ik nergens in de examens terug.. denk ik..
jawel! dat juist! al is dat niet zo moeilijk...toch..
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:05
zow
Avatar van zow
zow is offline
maar welke hoofdstukken van die boeken leren jullie dan eigenlijk??
ik van CM3 hoofdstuk 1 en 3
van CM4 hoofdstuk 2 en 3...
maar van vwo 1 en 2 weet ik het eigenlijk nog steeds niet
al zijn cm3 en cm4 vooral herhaling van de hoofdstukken uit 1 en 2 toch?
en trouwens...mag je er nou eigenlijk dingen bijschrijven op de formulekaart? met SE's deed ik dat altijd wel, nooit wat van gezegd..maar op het examen weet ik het eigenlijk niet. Ik zie het al gebeuren dat ze m'n kaart afpakken...maar ik vind het onlogisch als het niet mag, omdat je wel precies hetzelfde als het ware in je GR mag zetten.
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:13
deeese
deeese is offline
wij hebben dus geen hoofdstukken opgekregen om te leren.. die hebben we wel behandeld.. maar we moeten gwoon ff de oude examens bekijken en dan komt het volgens mn wiskunde-leraar wel goed .... eerlijk gezegd geloof ik hem niet..

nogeen vraagje snapt iemand de wortel-N-Wet.. weet het tekenteje van de wortel ff niet te vinden..
of moeten we dat niet weten?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:14
Verwijderd
Op je GR?

2nd-X2. Zeg maar, ehm, helemaal links, 5e van onder.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:16
reminiscent
reminiscent is offline
Het heeft nu echt geen zin meer om uit het boek te werken, dus gewoon veel oefenexamens proberen te maken, en wat je niet begrijpt, zoek je anders nog even op.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:16
deeese
deeese is offline
k bdoelde op de computer.. maar toch bedankt

maarrrr verder iemand die die n-wet snapt??
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:17
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
deeese schreef op 31-05-2006 @ 15:13 :
wij hebben dus geen hoofdstukken opgekregen om te leren.. die hebben we wel behandeld.. maar we moeten gwoon ff de oude examens bekijken en dan komt het volgens mn wiskunde-leraar wel goed .... eerlijk gezegd geloof ik hem niet..

nogeen vraagje snapt iemand de wortel-N-Wet.. weet het tekenteje van de wortel ff niet te vinden..
of moeten we dat niet weten?
mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die snap(te) ik....
damn...ik snapte d'r eerst niks van maar toen heeft de leraar het precies allemaal uitgelegd...en nu weet ik het weer niet ohw dat is echt stom...even m'n aantekeningen opzoeken..
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:20
lautie
Avatar van lautie
lautie is offline
De n-wet

Als het gewicht van een paprika normaal verdeeld is met een gemiddelde 100 en een standaardafwijking 15 gram, dan is het gewicht van n paprika's samen ook normaal verdeeld ,et gemiddelde
n x 100 en standaardafwijking 15 x wortel n.
__________________
I'm not to be trusted, I'm human
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:20
zow
Avatar van zow
zow is offline
okay, nu snap ik zelfs mijn eigen aantekeningen niet meer
kun je de vraag anders iets specifieker stellen? dan weet ik misschien zelf ook weer hoe het nou in elkaar stak want ik leg dingen voor mezelf altijd uit aan de hand van een voorbeeld. Gewoon een losse formule snap ik nooit..
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:20
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
lautie schreef op 31-05-2006 @ 15:20 :
De n-wet

Als het gewicht van een paprika normaal verdeeld is met een gemiddelde 100 en een standaardafwijking 15 gram, dan is het gewicht van n paprika's samen ook normaal verdeeld ,et gemiddelde
n x 100 en standaardafwijking 15 x wortel n.
ohw zo simpel
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:22
lautie
Avatar van lautie
lautie is offline
Citaat:
*z0w* schreef op 31-05-2006 @ 15:20 :
ohw zo simpel
Mjah zo staat t in mijn boek.. Ik heb trouwens de wageningse methode.. en we hebben van mijn leraar een geel boekje gekregen waar volgens hem alles in staat wat we voor t examen moeten kennen. In het boekje staan welgeteld 13 pagina's met uitleg en de rest oefensommen
__________________
I'm not to be trusted, I'm human
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:24
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
lautie schreef op 31-05-2006 @ 15:22 :
Mjah zo staat t in mijn boek.. Ik heb trouwens de wageningse methode.. en we hebben van mijn leraar een geel boekje gekregen waar volgens hem alles in staat wat we voor t examen moeten kennen. In het boekje staan welgeteld 13 pagina's met uitleg en de rest oefensommen
wow...dat klinkt wel heel erg relaxx...ik moet alles uit m'n boeken halen, maar alles staat zo door elkaar...
maar ik dacht dat wortel-n ook iets te maken had met ehm....nou laat maar, ik kan al die tekentjes niet vinden op het toetsenbord.
In ieder geval met dat wat staat bij de "normale verdeling" op de formulekaart
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:27
deeese
deeese is offline
haha tis wel erg makkelijk.. maar kwam niet uit de vage uitleg in mn boek.. maarrr iig BEDANKT

Nog één vraagje over de boxplot.. dat is tog gewoon het eerste kwartiel is 25 procent.. 2e 50% .. 3e 75%...
en die procenten kan je dan toch vinden door cumulatieve frequenties ofso...

hmm wordt niet wijs van m'n eigen vraagstelling.. hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel ... ongeveer zowiets:

hoe vindt je die punten voor de boxplot .. ??
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:33
antigone
Avatar van antigone
antigone is offline
ik ben morgen echt gigantisch de lul ben ik bang, kan absoluut niet meer verzinnen wat het verschil is tussen normale en binomiale verdelingen en hoe je ze toepast.
daarbij ben ik mijn informatieboek opeens kwijt ?

iemand toevallig een beknopte samenvatting ?
__________________
dónde está la playa?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:35
Verwijderd
Citaat:
deeese schreef op 31-05-2006 @ 15:27 :
haha tis wel erg makkelijk.. maar kwam niet uit de vage uitleg in mn boek.. maarrr iig BEDANKT

Nog één vraagje over de boxplot.. dat is tog gewoon het eerste kwartiel is 25 procent.. 2e 50% .. 3e 75%...
en die procenten kan je dan toch vinden door cumulatieve frequenties ofso...

hmm wordt niet wijs van m'n eigen vraagstelling.. hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel ... ongeveer zowiets:

hoe vindt je die punten voor de boxplot .. ??
Kan je via je GR doen. Vul bij L1 en L2 de waarden en frequenties in (via STAT-EDIT), dan 2nd-Y= (STAT PLOT), druk op Enter, kies On, kies als Type de boxplot, zorg dat XList en YList respectievelijk L1 en L2 zijn. Druk op Graph, dan Zoom, kies optie 9, ZoomStat. Gebruik dan Trace om de getallen voor Q1/mediaan/Q3 te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:36
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
deeese schreef op 31-05-2006 @ 15:27 :
haha tis wel erg makkelijk.. maar kwam niet uit de vage uitleg in mn boek.. maarrr iig BEDANKT

Nog één vraagje over de boxplot.. dat is tog gewoon het eerste kwartiel is 25 procent.. 2e 50% .. 3e 75%...
en die procenten kan je dan toch vinden door cumulatieve frequenties ofso...

hmm wordt niet wijs van m'n eigen vraagstelling.. hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel ... ongeveer zowiets:

hoe vindt je die punten voor de boxplot .. ??
die cijfers kun je vinden in het STAT-CALC menu..
weetjewel...waar ook het gemiddelde en ehm....de mediaan en de modus en alles gegeven wordt...
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:36
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
Sylph schreef op 31-05-2006 @ 15:35 :
Kan je via je GR doen. Vul bij L1 en L2 de waarden en frequenties in (via STAT-EDIT), dan 2nd-Y= (STAT PLOT), druk op Enter, kies On, kies als Type de boxplot, zorg dat XList en YList respectievelijk L1 en L2 zijn. Druk op Graph, dan Zoom, kies optie 9, ZoomStat. Gebruik dan Trace om de getallen voor Q1/mediaan/Q3 te krijgen.
mja dat bedoelde ik dus
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:37
zow
Avatar van zow
zow is offline
maar weet dan helemaal niemand welke hoofdstukken uit vwo 1 en vwo 2 je het beste nog even door kunt nemen?
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:37
lautie
Avatar van lautie
lautie is offline
Uhm... ok

De mediaan verdeelt de verzameling waarnemingen in twee stukken, dit is de middelste waarneming bij een oneven aantal en het gemiddelde van twee de twee middelste getallen bij een even aantal.

Eerste kwartiel (Q1); de mediaan van het linkerstuk
Derde kwartiel (Q3); de mediaan van het rechterstuk

En volgens mij is dat inderdaad hetzelfde als wat jij bedoel met 25% enz.
__________________
I'm not to be trusted, I'm human
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:38
Verwijderd
Oh, het kan ook simpeler zie ik nu. STAT-CALC-1VarStats

Daarachter L1, L2 zetten. En dan een beetje scrollen en je krijgt de waarden.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:38
Verwijderd
Citaat:
deeese schreef op 31-05-2006 @ 15:27 :
haha tis wel erg makkelijk.. maar kwam niet uit de vage uitleg in mn boek.. maarrr iig BEDANKT

Nog één vraagje over de boxplot.. dat is tog gewoon het eerste kwartiel is 25 procent.. 2e 50% .. 3e 75%...
en die procenten kan je dan toch vinden door cumulatieve frequenties ofso...

hmm wordt niet wijs van m'n eigen vraagstelling.. hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel ... ongeveer zowiets:

hoe vindt je die punten voor de boxplot .. ??
De punten voor een boxplot zijn te vinden op de volgende manier:
( Bij het gebruik de GR TI-83)

Voer de getallen en frequenties in, dus open de lijsten en vul daar alle gegevens in. Vervolgens druk je op [STAT] -> [CALC] .
Dan staat er in je scherm 1-Vars Stats.
Dan druk je op [2nd] - [1] - [,] - [2nd] - [2] - [Enter]

Dan verschijnt er in je scherm een lijst met allemaal gegevens. Met onder andere het gemiddelde, Q1, Q3, Mediaan, enz
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:38
Verwijderd
Citaat:
*z0w* schreef op 31-05-2006 @ 15:37 :
maar weet dan helemaal niemand welke hoofdstukken uit vwo 1 en vwo 2 je het beste nog even door kunt nemen?
Die boeken heb ik nog niet eens meer.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:40
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
Sylph schreef op 31-05-2006 @ 15:38 :
Die boeken heb ik nog niet eens meer.
ohw betekent dat...dat ik ze dus eigenlijk helemaal niet nodig heb, of betekent dat, dat jij niet zo slim bent door die boeken weg te doen

en van cm3 en cm4? (ik moet alles even zeker weten, want ik ben anders altijd zo onzeker en bang dat ik iets vergeet ofzo )
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:41
Verwijderd
Van CM3 en CM4 moet alles behalve grafen en matrices.

Op mijn school waren vwo1 en vwo2 niet voorgeschreven voor de 6e.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:42
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
Sylph schreef op 31-05-2006 @ 15:41 :
Van CM3 en CM4 moet alles behalve grafen en matrices.

Op mijn school waren vwo1 en vwo2 niet voorgeschreven voor de 6e.
ALLES?!?!?!
álles lijkt me een beetje vreemd...wij hebben niet eens alle hoofdstukken behandeld
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2006, 14:43
Verwijderd
Ik heb net een aantal oude examenopdrachten gemaakt en nagekeken en ik liep heel veel punten mis omdat ik niet alles uitschreef. Je krijgt gewoon voor de stomste dingen punten, zoals je alles maar opschrijft!

Misschien is dit wel een tip
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Diploma havo wiskunde A1
Max07
12 13-04-2012 13:38
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] Wiskunde a1
Gast.
2 26-06-2008 21:34
Algemene schoolzaken Wiskunde a1,2 <----> Wiskunde b1 ??
Trala
26 26-06-2006 19:52
Huiswerkvragen: Exacte vakken Wiskunde A1
LiefsvanHier
10 30-04-2006 14:06
Algemene schoolzaken weigeren met wiskunde A1 voor het vwo
Meertje
20 20-04-2006 18:17
Algemene schoolzaken [VWO] Wiskunde A1 verplicht voor profiel C&M?
Severus
32 17-12-2003 19:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.