Oud 15-10-2018, 01:20
Verwijderd
Hallo,

Ik ben nu bijna een jaar werkzaam bij de deen. Maar sinds kort zijn er nieuwe bedrijfsleiders die echt heel kut zijn. Ik wil daar dus zo snel mogelijk weg.

Ik heb al gesolliciteerd bij de blokker en vomar. Maar nu vroeg ik me af, ik heb een maand opzegtermijn bij de deen. Maar wat als ik word aangenomen bij de vomar, wat gebeurt er dan/moet ik doen? Want in m'n contract staat dat ik niet bij een ander bedrijf mag werken.

Groetjes,
Leon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2018, 01:54
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wat voor werk doe je daar dan? Want een concurrentiebeding voor vakkenvullers of kassamedewerkers lijkt me wel vreemd. Ga maar eens kijken of er een wetswinkel in je stad zit. Die kunnen je wel verder helpen. Ze kunnen overigens wel verlangen dat je de opzegtermijn naleeft.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 15-10-2018, 08:49
Verwijderd
Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat een supermarkt dat soort voorwaarden hanteert zo lang je geen bedrijfsleider of zo bent. Zijn vaak ook maar zeer beperkt rechtsgeldig. Wat voor contract heb je: als in; vast aantal uren per week of niet? En heb je bij Vomar aangegeven dat je nog een baan hebt?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2018, 09:01
Verwijderd
Daarnaast ligt handhaving bij de voormalige werkgever, laat hem maar een zaak starten, de rechter zal ze niet ontvankelijk verklaren.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2018, 14:27
Verwijderd
Ben aangekomen bij de Blokker en heb afgesproken na een maand te beginnen. Ik ga morgen ontslag nemen bij Deen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2018, 00:25
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ben aangekomen bij de Blokker en heb afgesproken na een maand te beginnen. Ik ga morgen ontslag nemen bij Deen.
Nette oplossing, succes met je nieuwe job!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen.
Verwijderd
110 21-09-2006 01:04
Flora & Fauna Het broeikaseffect is een verzinsel
Verwijderd
49 26-03-2003 11:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.