Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2006, 16:49
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mijn konijn is de laatste tijd steeds vaker schijnzwanger. Ze wordt er niet alleen erg gespannen van, maar trekt ook delen van haar vacht uit (geen kale plekken, maar zeker heel wat haar). Kan dit kwaad? En wat kan ik eraan doen (misschien door dieet aan te passen oid?)
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2006, 20:31
Verwijderd
Hoe weet je dat ze schijnzwanger is en dat het niet wat anders is?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 09:49
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Misschien eventjes langs de dierenarts, zodat je in ieder geval andere dingen kunt wegstrepen en misschien heeft hij hier ook een oplossing voor
__________________
The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 17:25
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-03-2006 @ 21:31 :
Hoe weet je dat ze schijnzwanger is en dat het niet wat anders is?
Het nest dat ze altijd bouwt geeft een hint.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 01-04-2006, 20:15
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Opzich kan het geen kwaad, maar als ze er knorrig door wordt is het wel vervelend. Het nest kun je na een dag of 3 weghalen, dat kan iig geen kwaad, wat je er verder aan kunt doen weet ik eigenlijk ook niet
Met citaat reageren
Oud 14-04-2006, 11:27
Southraider
Southraider is offline
Mijn konijn heeft er ook last van gehad en ik heb haar der gang laen gaan en na 1 maand had ze er genoeg van
__________________
Bits and pieces from your star, rain upon me as they fall melt into my skin and I feel warm.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 11:16
Peacefully
Avatar van Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 31-03-2006 @ 17:49 :
Mijn konijn is de laatste tijd steeds vaker schijnzwanger. Ze wordt er niet alleen erg gespannen van, maar trekt ook delen van haar vacht uit (geen kale plekken, maar zeker heel wat haar). Kan dit kwaad? En wat kan ik eraan doen (misschien door dieet aan te passen oid?)
ze trekt die delen van haar vacht uit doordat ze denkt dat ze zwanger is en dus een nestje wil bouwen en haar tepels haarvrij wil maken. dit kan geen kwaad en voor zover ik weet is er geen dieet die dit tegenhoud. een sterilisatie misschien?
__________________
Dokter, ik ben allergisch voor tomaten, maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten offfuuhh
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 11:51
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 19-04-2006 @ 12:16 :
ze trekt die delen van haar vacht uit doordat ze denkt dat ze zwanger is en dus een nestje wil bouwen en haar tepels haarvrij wil maken. dit kan geen kwaad en voor zover ik weet is er geen dieet die dit tegenhoud. een sterilisatie misschien?
*slik* Ik weet niet wat prettiger is voor haar.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 19:19
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Het is wel de tijd van het jaar ervoor, als ze er niet te erg onder 'lijdt' kun je ook gewoon wachten en kijken of het over een paar weken weer minder is. (Overigens is sterilisatie voor vrouwtjes konijnen sowieso wel goed, ze krijgen op latere leeftijd vaak baarmoedertumoren enzo, met een sterilisatie voorkom je dat.)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine nieuwe *scheldwoorden*?
floorzub
77 30-01-2003 22:07
De Kantine GeKke Scheldwoorden
Otis
59 28-07-2002 12:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.