Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2006, 12:36
Meertje
Avatar van Meertje
Meertje is offline
Hey,

ik ga naar de havo, vwo proberen. Ik ben niet goed in wiskunde
--> daarom heb ik nu op de havo ook wiskunde A1, maar ik vroeg mij af kunnen ze mij ook verbieden om naar het vwo te gaan, omdat ik geen wiskunde A1,2 heb?? ik volg de wiskunde a1,2 stof van de havo nu wel een beetje maar ik heb er nu natuurlijk vlak voor de examens weinig/geen tijd voor.

groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2006, 12:47
Verwijderd
Dat kun je het beste aan je decaan vragen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 12:50
Verwijderd
Als je wel een voldoende staat en op vwo ook cm gaat doen lijkt het me geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 13:12
create
Avatar van create
create is offline
Een vriend van mij deed ook havo, en had niet eens wiskunde. Nu doet hij op het vwo cm (wiskunde A1). Het zal wel aan de school liggen en of ze er vertrouwen in hebben dat het je gaat lukken.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2006, 13:41
Verwijderd
Ik heb zelf ook de overstap gemaakt van de Havo naar het Vwo. Op dat Havo en het Vwo heb ik Wi1 gevolgd. Dit heeft helemaal geen problemen opgeleverd. Het was wel de bedoeling dat ik zelfstandig zou werken aan de stof de ik op de Havo nooit heb gehad, hier is echter nooit wat van terrecht gekomen. Ik ga straks met een 6 het examen in.

Iedere school heeft zo z'n eigen regeltjes. Dus ga inderdaad een langs bij je mentor of decaan.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 12:15
fris&fruitig
fris&fruitig is offline
nee want ik heb pcies hetzelfde!! ik ben ook na havo vwo gaan doen! en ik zit nu in 5Vwo met wiskunde A1 duz volges mij moet het gwn kunne hoor! suc6 drmee xxx
__________________
Free your mind:)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 17:51
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Als je cultuur en maatschappij gaat doen, dan moet je in principe beide kunnen. Het is alleen qua moeite (voor mij althans) niet zwaarder. Het is wel zo dat als je cultuur en maatschappij doet, dat je dan alleen Wiskunde A1 hebt voor je cijfers, en Wiskunde A2 vervalt in de 6e. Je moet je uren alleen wel volmaken dan.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Antubis schreef op 19-04-2006 @ 18:51 :
Als je cultuur en maatschappij gaat doen, dan moet je in principe beide kunnen. Het is alleen qua moeite (voor mij althans) niet zwaarder. Het is wel zo dat als je cultuur en maatschappij doet, dat je dan alleen Wiskunde A1 hebt voor je cijfers, en Wiskunde A2 vervalt in de 6e. Je moet je uren alleen wel volmaken dan.
Volgens mij klopt dit niet wat je zegt.. Je krijgt toch gewoon les tot het eindexamen aangezien wisk. A1 op VWO gewoon CSE heeft?

Maar bij ons op school willen ze wel dat wiskunde niet je laagste cijfer is, omdat CM wiskunde toch wel anders is dan de CM havo wiskunde.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 19:48
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Wij hebben op dit moment nog A1 en A2 bij elkaar. Maar volgend jaar krijgen wij apart les omdat ons deel geen a2 hoeft te volgen.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 20:22
Verwijderd
Dan heb je dit jaar alleen maar A1.....en de mensen die A2 hebben gekozen behandelen volgend jaar de A2 stof.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 20:46
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Nope.. we hebben nu beide omdat we de uren vol moeten maken. Zo kregen we het uitgelegd door de leraren..
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 19-04-2006, 21:16
Verwijderd
Wacht even.....tenzij ik je nu totaal niet begrijp, krijg je nu A12, ook als je alleen A1 hebt gekozen?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 15:43
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Ja. Ik heb nu A1 EN A2, vooral niet te verwarren met B1 en B2. Omdat ik de uren vol moet maken dus. Ik doe Cultuur en Maatschappij, zonder Economie. (op vwo5 ja). Omdat ik dus mijn uren vol moet maken hebben wij A1 en A2 afwisselend met elkaar. De schoolexamens die wij nu hebben zijn ook van beide stoffen. Maar volgend jaar worden we geclusterd in de A1-ers en de A1+A2ers. Dus heb ik dan geen A2.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 17:51
Verwijderd


Dus omdat je te weinig uren hebt in je vrije deel heb je dit jaar A12, en volgend jaar ineens alleen A1? Of is dit weer een volkomen verkeerde interpretatie?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 17:52
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Precies.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 17:55
Verwijderd
Maar je mag A2 toch niet bij je SLUs tellen als je het niet volledig volgt?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 17:56
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Blijkbaar wel. Ik weet niet hoe ze het gaan doen, maar ze zeggen dat het niet meer meetelt volgend jaar. Maar onze schoolexamens zijn 1 punt van 2 stromingen Wiskunde.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 18:02
Verwijderd
Dus dan zit je nu een beetje nutteloos A2 examens te maken? Ik snap hier niets meer van......Heel creatieve wiskundeleraren heb je.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-04-2006, 18:02
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Hahaha. Ja ik zit dus inderdaad de helft van mijn tijd te vernaaien ja. Ben ik niet blij mee, heb al genoeg last van A1.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 18:07
Verwijderd
Bij ons is het wel zo dat SK12 door elkaar zit....maar we behandelen dan ook alleen SK1 stof. Zou toch eens navragen hoe het nou zit...
Met citaat reageren
Oud 20-04-2006, 18:17
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Dat doe ik ook maar voor de zekerheid...
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Psychologie studeren en niet zo sterk in je schoenen staan
Anne
84 01-06-2003 20:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49.