Oud 18-05-2006, 21:22
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
hoe weet jij trouwens nou weer hoe dat examen in elkaar zat, en waarom vind je het nodig om iedereen te vertellen dat het examen 'helemaal neit moeilijk was' maar dat dus, in een notendop, niemand het inzicht had dat je zou moeten hebben als je op universitair niveau biologie/whatever wil studeren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2006, 21:23
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
kiek schreef op 18-05-2006 @ 21:22 :
hoe weet jij trouwens nou weer hoe dat examen in elkaar zat, en waarom vind je het nodig om iedereen te vertellen dat het examen 'helemaal neit moeilijk was' maar dat dus, in een notendop, niemand het inzicht had dat je zou moeten hebben als je op universitair niveau biologie/whatever wil studeren?
Idd, we zijn gewoon allemaal te dom. Eigenlijk horen we helemaal niet op het vwo thuis. Of ja, eigenlijk wel, aangezien het hele vwo geen fatsoenlijk niveau heeft.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:26
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
kiek schreef op 18-05-2006 @ 21:19 :
ja tuurlijk speelt spanning een rol, maar als je nu, zonder al die spanning 2004 en 2006 naast elkaar legt zie je duidelijk dat 2006 gewoon veel moeilijker is.

-->
andere onderwerpen vroegen wat dieper nadenken: dat betekent niet dat het inhoudselijk moeilijker is.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:27
Chunky
Chunky is offline
Wat versta jij dan onder, moeilijker?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:28
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 18-05-2006 @ 21:26 :
andere onderwerpen vroegen wat dieper nadenken: dat betekent niet dat het inhoudselijk moeilijker is.
Jij vindt jezelf wel heel wat, maar je Nederlands is echt bedroevend.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:29
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 18-05-2006 @ 21:26 :
andere onderwerpen vroegen wat dieper nadenken: dat betekent niet dat het inhoudselijk moeilijker is.
Eehh sorry? Definieer moeilijk? Naar mijn mening is iets moeilijk als je er lang over moet nadenken ja. En bij een examen met 36 vragen is dat niet echt ideaal. En voordat je nu gaat zeggen "het examen had ieder jaar zoveel vragen', je hebt net zelf toegegeven dat ze langer denkwerk vereisten dus.

en wtf is nou weer inhoudselijk

ei
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:30
sdekivit
sdekivit is offline
de manier om tot een eindantwoord te komen: de manier om aan je antwoord te komen bepaald de moeilijkheid

--> veel openvragen waren eigenlijk zeer logisch dit examen als je keek naar de figuurtjes

iig raad ik een ieder hier aan om GEEN biologische opleiding te gaan doen als dit al moeilijk was .....
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:33
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 18-05-2006 @ 21:30 :
de manier om tot een eindantwoord te komen: de manier om aan je antwoord te komen bepaald de moeilijkheid

--> veel openvragen waren eigenlijk zeer logisch dit examen als je keek naar de figuurtjes
Het duurt gewoon langer, en dus is het MOEILIJKER om het allemaal volledig in te vullen. Het waren ook nog es lange-schrijf-vragen ja. En nogmaals, wat doe je hier, als je dit al 2 jaar geleden hebt meegemaakt is dit forum niet voor jou.

Tuurlijk is het niet 'moeilijk' ten opzichte van 2e jaar biomed wetenschappen. het hoort toch ook een herhaling te zijn van wat je onder andere al in de 4e hebt kunnen leren?

Laatst gewijzigd op 18-05-2006 om 21:35.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:34
Muspel
Muspel is offline
en ik raad jou aan je mond te houden

Je kraamt bijna alleen maar onzin uit --> volgens mij heb je nog niet helemaal door waar je het over hebt.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:34
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 18-05-2006 @ 21:30 :
de manier om tot een eindantwoord te komen: de manier om aan je antwoord te komen bepaald de moeilijkheid

--> veel openvragen waren eigenlijk zeer logisch dit examen als je keek naar de figuurtjes

iig raad ik een ieder hier aan om GEEN biologische opleiding te gaan doen als dit al moeilijk was .....
Ok, als jij wat aan je Nederlands gaat doen. Die fouten die jij maakt, maakte ik in groep 4 al niet meer.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:34
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
wtf volgens mij loop je de boel hier ---> keihard te fucken ---> en heb je op de universiteit--> eigenlijk helemaal niks beters te doen --> dan op een scholierenforum --> bio examens af te kraken--> het verbaasd me niks--> als je helemaal geen bio hebt gehad--> en er gewoon van houdt --> om mensen op de hak te nemen -->

Bio blijft een kut examen!


-->
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:35
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
ooooh nou word ik echt boos! Zelfs de leraren zeiden dat het moeilijk was! Die hebben toch zeker ook een universitaire opleiding biologie afgerond! En ga me nu niet vertellen met je betweterige smoel dat het onderwijs indertijd ook niet *moeilijk* was.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:35
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
kiek schreef op 18-05-2006 @ 21:35 :
ooooh nou word ik echt boos! Zelfs de leraren zeiden dat het moeilijk was! Die hebben toch zeker ook een universitaire opleiding biologie afgerond! En ga me nu niet vertellen met je betweterige smoel dat het onderwijs indertijd ook niet *moeilijk* was.
Mijn leraar zei het ook, ook dat de vragen voor een groot deel niets met bio te maken hadden.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:36
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 18-05-2006 @ 21:34 :
Ok, als jij wat aan je Nederlands gaat doen. Die fouten die jij maakt, maakte ik in groep 4 al niet meer.
even ter verduidelijking: ik heb nederlands destijds gehaald met een 8
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:36
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 18-05-2006 @ 21:36 :
even ter verduidelijking: ik heb nederlands destijds gehaald met een 8
zie je wel dat de examens eerst veel makkelijker waren!
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:37
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 18-05-2006 @ 21:36 :
even ter verduidelijking: ik heb nederlands destijds gehaald met een 8
oeoeooeoeooeoeoeh

gatverdamme ik kots op jou
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:37
Muspel
Muspel is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 18-05-2006 @ 21:35 :
Mijn leraar zei het ook, ook dat de vragen voor een groot deel niets met bio te maken hadden.
En mijn leraar heeft het examen meegemaakt
en zei ook dat het veel moeilijker was dan andere jaren.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:38
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 18-05-2006 @ 21:36 :
zie je wel dat de examens eerst veel makkelijker waren!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:38
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 18-05-2006 @ 21:30 :


iig raad ik een ieder hier aan om GEEN biologische opleiding te gaan doen als dit al moeilijk was .....
Haha, dat zal ik tegen een klasgenote zeggen die voor dit examen een 8,5 stond en nu maar ongeveer 30 punten heeft gehaald.
Bovendien gaat ze geneeskunde studeren (die 8 gemiddeld houdt ze evengoed wel, die meid heeft verder 3 negens)..

Zal ze leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:38
Muspel
Muspel is offline
Citaat:
kiek schreef op 18-05-2006 @ 21:37 :
oeoeooeoeooeoeoeh

gatverdamme ik kots op jou
Nou dan waren die examens destijds wel erg makkelijk --> zo goed is zijn Nederlands nou ook weer niet -->
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:38
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Land_of_spirits schreef op 18-05-2006 @ 21:36 :
zie je wel dat de examens eerst veel makkelijker waren!
Duuuh anders had die gast nooit zn VWO kunnen halen
maareh die type is 18 he, dus het is gewoon een vmbo'er die lol heeft met zn vrienden.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:39
[ccc]ivopila
[ccc]ivopila is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 18-05-2006 @ 21:36 :
even ter verduidelijking: ik heb nederlands destijds gehaald met een 8
Dan had je vast een hele bruine tong na je Nederlands examen, want die fouten die je maakt, zijn echt belachelijk..

--> Laat je niet zo opfokken door zo'n zielig mannetje als sdekivit(oid). Het kan me echt niks interesseren, wat hij roept. Ik weet voor mezelf gewoon dat ik bij de examens van 2003 t/m 2005 meer punten heb behaald dan bij dit examen. Gek he?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:40
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 18-05-2006 @ 21:36 :
even ter verduidelijking: ik heb nederlands destijds gehaald met een 8

Nou dan haal ik een 10.
- Je werkwoordspelling haalt het niveau van groep 6 niet
- Hoofdletters plaats je niet: groep 3/4
- Je verzint woorden die niet bestaan: groep 3


En zo kan ik nog wel even doorgaan.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:40
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
Citaat:
Pjot schreef op 18-05-2006 @ 20:56 :
Tja ik vond dit examen dus ook zwaar moeilijk

Maar ik d8 dat je geen rekenmachine er bij mocht houden, en tot mijn stomme verbazing zaten er nog lastige hoofdrekensommetjes in, zoals vraag 5, de wortel van 0.8

Sommige hielden er wel een GR bij, maar dat risico wilde ik bij examen maar niet nemen...

hadden jullie hier ook last van???
Wat is dat voor school bij jullie? Dat mag gewoon niet, een GR bij biologie. Nationaal gestelde regels.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:40
sdekivit
sdekivit is offline
o jee, als scheikunde is geweest zal ik maar helemaal wegblijven hier hahahahaha

succes met je verdere examens en vooral veel onzinnige klachten sturen over het was te moeilijk...... wat verwacht je ander VOORBEREIDEND WETENSCHAPPELIJK ONDERWIJS !!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:41
Muspel
Muspel is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 18-05-2006 @ 21:40 :
o jee, als scheikunde is geweest zal ik maar helemaal wegblijven hier hahahahaha

succes met je verdere examens en vooral veel onzinnige klachten sturen over het was te moeilijk...... wat verwacht je ander VOORBEREIDEND WETENSCHAPPELIJK ONDERWIJS !!!!!
Nou, dat zo´n randdebiel als jij het daar schijnbaar redt, biedt ons wel aardige toekomstperspectieven hoor
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:42
[ccc]ivopila
[ccc]ivopila is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 18-05-2006 @ 21:40 :
o jee, als scheikunde is geweest zal ik maar helemaal wegblijven hier hahahahaha

succes met je verdere examens en vooral veel onzinnige klachten sturen over het was te moeilijk...... wat verwacht je ander VOORBEREIDEND WETENSCHAPPELIJK ONDERWIJS !!!!!
Jij bent echt zooooo stoer! Klasse hoor! Ik kan ook wel gaan roepen dat de proefwerken in 4 vwo geen reet voor stellen. Goh, gek he?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:42
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Ik vond het trouwens ook zwaar irritant dat je alles moest opzoeken enzo, waarom getuigt dat nou weer van biologische kennis? Een vraag -> opzoeken en hoppa het antwoord staat er. En als je niet goed in opzoeken bent, maar wel in biologie ben je de lul
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:43
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
bijnageslaagd schreef op 18-05-2006 @ 21:40 :
Wat is dat voor school bij jullie? Dat mag gewoon niet, een GR bij biologie. Nationaal gestelde regels.
Inderdaad.

Ik had gewoon een normale rekenmachine bij me, dat was wél toegestaan.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:43
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Muspel schreef op 18-05-2006 @ 21:41 :
Nou, dat zo´n randdebiel als jij het daar schijnbaar redt, biedt ons wel aardige toekomstperspectieven hoor
Idd. Wij halen allemaal een 10 voor Nederlands, kan niet anders.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:44
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 18-05-2006 @ 21:43 :
Idd. Wij halen allemaal een 10 voor Nederlands, kan niet anders.
Helaas hangt het bij Nederlands niet alleen van spelling af.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:45
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 18-05-2006 @ 21:44 :
Helaas hangt het bij Nederlands niet alleen van spelling af.
Nee, maar ik vind dat iemand die zo spelt absoluut geen voldoende mag halen.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:45
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 18-05-2006 @ 21:40 :
o jee, als scheikunde is geweest zal ik maar helemaal wegblijven hier hahahahaha

succes met je verdere examens en vooral veel onzinnige klachten sturen over het was te moeilijk...... wat verwacht je ander VOORBEREIDEND WETENSCHAPPELIJK ONDERWIJS !!!!!
nogmaals, wat doe je hier sowieso? je bent gewoon een triest, triest mannetje, zonder vrienden of een leven. ja het is eenzaam aan de top he mannetje
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:46
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 18-05-2006 @ 21:45 :
Nee, maar ik vind dat iemand die zo spelt absoluut geen voldoende mag halen.
Is het niet zo dat ze tegenwoordig bij het Nederlands examen alleen nog maar naar de spelling kijken bij de samenvatting?

Even een offtopic vraag.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:47
Muspel
Muspel is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 18-05-2006 @ 21:46 :
Is het niet zo dat ze tegenwoordig bij het Nederlands examen alleen nog maar naar de spelling kijken bij de samenvatting?

Even een offtopic vraag.

Nou, alleen maar lijkt me sterk, maar ik weet wel dat MIJN leraar spelling heel belangrijk vindt en voor meer dan 5 spelfouten dus wel zeker een paar punten aftrekt.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:47
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 18-05-2006 @ 21:46 :
Is het niet zo dat ze tegenwoordig bij het Nederlands examen alleen nog maar naar de spelling kijken bij de samenvatting?

Even een offtopic vraag.
ja.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:47
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Muspel schreef op 18-05-2006 @ 21:47 :
Nou, alleen maar lijkt me sterk, maar ik weet wel dat MIJN leraar spelling heel belangrijk vindt en voor meer dan 5 spelfouten dus wel zeker een paar punten aftrekt.
De tweede corrector zal dat dan tegengaan als het niet in de regels staan hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:49
Muspel
Muspel is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 18-05-2006 @ 21:47 :
De tweede corrector zal dat dan tegengaan als het niet in de regels staan hoor.
Dat hoop ik dan maar, alhoewel ik niet veel spelfouten maak.
Ik twijfel er alleen aan of de tweede corrector er moeite voor zal gaan doen om voor mij (iemand die hij helemaal niet kent en hij dus niets mee te maken heeft) een paar puntjes erbij te sprokkelen. Volgens mij halen ze er eerder nog wat punten af.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:51
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Muspel schreef op 18-05-2006 @ 21:49 :
Dat hoop ik dan maar, alhoewel ik niet veel spelfouten maak.
Ik twijfel er alleen aan of de tweede corrector er moeite voor zal gaan doen om voor mij (iemand die hij helemaal niet kent en hij dus niets mee te maken heeft) een paar puntjes erbij te sprokkelen. Volgens mij halen ze er eerder nog wat punten af.
Een tweede corrector zal toch zien dat er punten zijn afgetrokken voor spelling, daar waar dat niet mag.. dat zal diegene dan toch wel corrigeren, lijkt mij?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:52
bijnageslaagd
bijnageslaagd is offline
Citaat:
Muspel schreef op 18-05-2006 @ 21:49 :
Dat hoop ik dan maar, alhoewel ik niet veel spelfouten maak.
Ik twijfel er alleen aan of de tweede corrector er moeite voor zal gaan doen om voor mij (iemand die hij helemaal niet kent en hij dus niets mee te maken heeft) een paar puntjes erbij te sprokkelen. Volgens mij halen ze er eerder nog wat punten af.
Ja volgens mij kijken die tweede correctors ook alleen maar strenger na.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:52
Muspel
Muspel is offline
Citaat:
Ming-Xia schreef op 18-05-2006 @ 21:51 :
Een tweede corrector zal toch zien dat er punten zijn afgetrokken voor spelling, daar waar dat niet mag.. dat zal diegene dan toch wel corrigeren, lijkt mij?

Ik denk het eigenlijk niet. Volgens mij zijn ze ervoor om ervoor te zorgen dat de eerste corrector zijn eigen leerlingen niet matst. En om dus dingen die onterecht goed gerekend zijn eraf te halen.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:52
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Ze mogen toch maar een maximaal aantal punten voor spelling aftrekken? Dat zei mijn leraar in elk geval... weet niet meer hoeveel het er waren, ik geloof 4 ofzo
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:53
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 18-05-2006 @ 21:52 :
Ze mogen toch maar een maximaal aantal punten voor spelling aftrekken? Dat zei mijn leraar in elk geval... weet niet meer hoeveel het er waren, ik geloof 4 ofzo
Dat geldt toch alleen voor de samenvatting?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 21:54
Muspel
Muspel is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 18-05-2006 @ 21:52 :
Ze mogen toch maar een maximaal aantal punten voor spelling aftrekken? Dat zei mijn leraar in elk geval... weet niet meer hoeveel het er waren, ik geloof 4 ofzo
Maar niet elke leraar is daar ook even streng in. Ik hoorde dat mijn leraar vorig jaar tweede corrector was geweest van een lerares die er helemaal niets voor aftrok, terwijl hij vond dat er het maximale voor moest worden afgetrokken (ik wordt, of erger nog WERDT). En toen kregen ze ruzie.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 22:00
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Aantal klachten over Bio examen liggen nu rond de 2000
Nog meer!
Sorry hoor, maar iemand die klaagt over ons niveau (omdat we het examen moeilijk vonden) moet eerst maar naar zijn eigen niveau kijken. Kerel, je spelling is echt triest. O, ik vind jou eigenlijk gewoon triest.
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 22:01
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
en namen ze het gewogen gemiddelde van de punten
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 22:22
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
al 2158!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 22:29
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
gaat lekker
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 22:37
gewoonmezelf
gewoonmezelf is offline
Citaat:
Maarten Jalink schreef op 18-05-2006 @ 20:04 :
Het spijt me heel erg hoor, maar ik ben volgens mij één van de weinigen die het examen lekker vond gaan. Ik had tussen de 57 en 64 punten (van de 79).







niet slaan
Hahahahaha

Ik kom ook uit op 59-68 punten bij bio Sorry
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 22:40
Verwijderd
Zou je wat punten aan mij willen doneren dan? Ik kan ruilen met punten voor wiskunde en Engels!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Hoogbegaafdheid
Swlabr
188 12-07-2007 19:47
Studeren Dé gang van zaken m.b.t. geneeskunde studeren in Antwerpen
sjtuijp
1 18-04-2007 20:51
Algemene schoolzaken Versneld vwo ( 5+6)
Lucius Commodus
12 09-12-2006 14:06
HAVO Welk examen wordt voor jou echt een eitje?
Leeuwinnetje
31 31-05-2006 11:28
VWO Examen biologie
blubblubblub
344 21-05-2006 11:55
HAVO Welk examen zie jij er het meest tegenop?
Juda[NL]
61 19-05-2006 18:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.