Oud 12-05-2012, 11:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zat in een bushokje te plassen, gewoon door het bankje heen. Maar er kwamen allemaal bekenden langs, dus ik kapte er maar mee.

Er was iets met een parkeergarage die heel hoog was, maar toch een weg had die ergens heen ging. Of misschien was het gewoon een weg in de vorm van een parkeergarage. Een weg omhoog en een weg naar beneden, allebei in een spiraal.

Er was ook een reuzenrad die echt knoerthard ging en waar zich een datinggedoe in/op/omheen afspeelde. Iemand haakte af, omdat het te hoog was en te snel ging.

Ik moest nog steeds verder plassen en klom uit het stapelbed zoals ik dat vroeger altijd deed en stond bijna op mijn laptop. Toen was er nog iets me knuffels en "dat zal ik je nog wel eens laten zien".
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 12-05-2012, 20:14
Verwijderd
...dus ik kapte er maar mee.
Oud 12-05-2012, 22:09
michellewhoelse
Avatar van michellewhoelse
michellewhoelse is offline
Ik had gedroomd dat ik met de trein door Nederland ging reizen, eigenlijk op weg naar Amsterdam, maar op Utrecht centraal kwam ik Jesse tegen (ja Qandy, ik wee dat 't vreemd is, maar ik had vlak voordat ik ging slapen nog gePM'd met hem, dus). En toen ging ik dus met hem mee naar Emmen ipv naar Amsterdam. Toen gingen we zwemmen in een of ander meer. En het was allemaal heel gezellig . En toen werd ik wakker.
__________________
The world would be a lonely place, without the ones that put a smile on your face.
Oud 12-05-2012, 22:15
Verwijderd
Oud 12-05-2012, 22:19
michellewhoelse
Avatar van michellewhoelse
michellewhoelse is offline
Mijn brein is wanhopig terwijl ik slaap
__________________
The world would be a lonely place, without the ones that put a smile on your face.
Oud 13-05-2012, 08:21
Verwijderd
Wat er nog allemaal mis was met mijn scriptie. En nu weet ik niet meer wat ik gedroomd had en wat echt was ;x Ook droomde ik over taarten. En dat ik op bezoek was bij iemand die in een instelling woonde. Ze woonde op de heelergveelste verdieping. De kamers zaten allemaal aan één lange wenteltrap. Als je bij haar naar binnen wilde, of verder naar boven, moest je over de trapleuning klimmen en dan een paar meter langs de buitenkant van de trap klauteren. Met onder je dus een halve kilometer diepte ;x het was heel eng. Toen ik het had gedaan liep ik door naar het kamertje van de directeur om me erover te beklagen. Hij deed eerst poeslief en toen ik weer weg wilde gaan zei hij ineens bzzzt, je moest dat gewoon zeggen van dat meisje dat daar woont, niet zeiken. Later kwam ik hem weer tegen in de fietsenkelder en vertelde ik hem nog eens dat dat meisje mij weliswaar had aangespoord het te melden bij hem, maar dat het mijn eigen initiatief was. En toen liet ik hem zien hoe gevaarlijk de situatie was en toen geloofde hij me.
Oud 13-05-2012, 11:31
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was in een lift ergens in een gebouw. Er stapte een griezelige grote neger in. Toen we gelijktijdig het gebouw uitliepen deelde hij mij mee dat hij me vanavond overhoop zou knallen, hij lachte erbij. Bij de uitgang stonden allemaal jonge ventjes met één mocroleider die een soort 80's jas droeg met allerlei kleuren, de leider keek zo sneaky naar me maar zei niks.
Toen was ik in een huis met onbekende mensen. Ik was in paniek en deed alle deuren op slot, dat moest met rubberen sleutels. Ik belde 112 maar het ging heel vaak mis. Ik toetste steeds 221 of een combinatie daarvan in. Uiteindelijk kreeg ik een agent aan de lijn, hij zei dat hij de neger ging opwachten in de tuin. Ik liep naar boven in het huis, wat nogal raar was ingedeeld met allemaal halve etages en nisjes en trapjes en vooral veel hout en wittinten. Op zolder waren nog meer mensen, iedereen was in rep en roer. In de tuin zag ik de agent zitten, op zijn hurken in de bosjes. Hij zag me en wenkte me naar beneden. We zochten in de tuin naar de neger. Ineens zag ik hem, hij had een kerstmanpak aan en een blonde pruik en zei lachend 'HALLO, HAHAHAH" en pakte zijn gun. Ik zette het op het gillen en rende naar binnen. Er was een worsteling tussen hem en de agent maar hij was gepakt.
Ik ging naar buiten, er bleek nog iemand actief in de wijk (die leek op een nieuwbouwwijk) met een pistool. Overal was politie te zien. De jongetjes en hun mocroleider zag ik ook rennen. Ik rende ernaast en ik hoorde ze praten. Ze bleken voor beide mannen met het pistool klusjes te doen en probeerden de mannen erin te luizen en tegen elkaar op te zetten. Ze gooiden een tas op een geribbeld golfdak en die stuiterde op een persoon en weer terug op het dakje, de persoon lag op de grond en het bleek mijn buurman M. te zijn. De enorme sporttas haalden we van het dakje af en bleek vol te zitten met geld. Ik wilde met deze info naar de politie. Toen ik aankwam bij het huis hadden ze de andere pistoolman ook te pakken, het was een dikke hindoestaan. Ik gilde de politie de informatie door over de jongetjes en hun mocroleider. Die werd ook gepakt.

een droom met een onverwachte wending en waarin ik best scherp was
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 13-05-2012, 11:36
tuuuuurke
tuuuuurke is offline
ik iets over dat ik een meisje uit me klas aan het pakken was(doggy style)
echt raar
Oud 13-05-2012, 11:37
highplaces
Avatar van highplaces
highplaces is offline
Ik droomde vannacht dat ik me in de oorlog bevond en dat ik mezelf moest zien te redden.. nog nooit zo blij geweest om wakker te worden.
__________________
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain. - Bob Marley
Oud 14-05-2012, 19:17
florisbaas
florisbaas is offline
Citaat:
Ik droomde vannacht dat ik me in de oorlog bevond en dat ik mezelf moest zien te redden.. nog nooit zo blij geweest om wakker te worden.

ik droomde laatst dat ik adolf hitler helemaal in elkaar sloeg , en dat hij in het duits bleef smeken dat ik zou stoppen en dat hij zo'n pijn had , maar ik bleef hem slaan en uiteindelijk ging hij dood , toen kwamen er allemaal nazi's de kamer in , en ik werd afgevoerd met de trein naar een concentratiekamp , en alle joden zagen er daar uit als mort ( uit family guy )
, toen werd ik van de trein geschopt en ik werd in een oven gestopt , daar kreeg ik het heel heet, en toen werdt ik zwaar bezweet wakker
Oud 15-05-2012, 13:12
Verwijderd
ik droomde eerst iets vreselijk naars wat ik eigenlijk onmogelijk uit kan leggen omdat het zo vaag is. Maar het ging erover dat een jongetje doodgestoken was, en lag leeg te bloeden. Zijn klasgenootjes moesten toen allemaal iets heel vaags doen om te zorgen dat hij in leven bleef of zoiets, weet niet meer. Het was op het nieuws, maar ik was er ook zelf bij, terwijl ik het absoluut niet wilde zien omdat het zo schokkend was. Ik werd wakker met echt een héél naar angstig gevoel.

Daarna droomde ik over Mike Boddé. Ik was ergens met een groep waar hij een soort workshop/voorstelling ging geven. Op een gegeven moment zaten we rond een tafel, en zat hij heel dichtbij me. Hij rook aan m'n haar en zei dat het heel lekker rook, en vroeg toen vervolgens half gemeend/half grappend of we een keer iets gingen drinken. Ik wilde heel erg graag.
Later bleek dat een vriendin van de middelbare school zijn e-mailadres had, maar ze had dat zo onduidelijk opgeschreven dat we echt superlang bezig waren met ontcijferen.

Daarna droomde ik dat ik in een soort groentewinkel/snackbar 2 kiwi's had gestolen. Ik ging naar buiten, en twee meisjes zeiden dat het echt niet zo onschuldig was als ik dacht. Als ze het zouden zien op videobeelden kreeg ik echt een proces-verbaal, en zou ik naar de gevangenis moeten enzo.
Ik besloot zo snel mogelijk terug te gaan en eerlijk op te biechten wat ik gedaan had.
Dus ik terug, er was eventjes niemand, dus ik dacht 'ik leg de kiwi's gewoon terug, en niemand weet wat er gebeurd is'.
Maar toen kwam er toch iemand, en ik zei eerlijk dat het heel fout van me was, maar dat ik 2 kiwi's had gestolen, maar spijt kreeg. En ik legde ze terug.
Ik dacht dat de man mijn eerlijkheid wel zou waarderen en dat de kous daarmee af was, maar hij begon JUIST heel achterdochtig te doen, hij geloofde niet dat het net gebeurd was. Hij zei: dat elastiekje om je pols, had je dat net ook al? En allemaal detective-achtige dingen.

Dat was het wel. Brr, wat een dromem allemaal, ben er helemaal moe/naar van.
Oud 15-05-2012, 21:15
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik zat bij mijn moeder in de auto, ik moest iets ophalen bij een (voor mij onbekende) collega. We waren bij de groot hertoginnelaan waar alles was opgebroken. Ter hoogte van de valeriusstr was ineens een trambaan. Deze lag helemaal open maar mijn moeder reed er toch overheen. Wonder boven wonder vielen we niet in het gat onder de rails, ik raakte wel in paniek. Ik belde ergens bij een nieuwbouwwoning aan (andere woningen dan in die buurt) en een vrouw met witte zwabberbroek en roze croqs liep mee. Maar er gebeurde iets waardoor het allemaal toch niet doorging en ik ging weer bij m'n moeder in de auto zitten om weg te rijden. We kregen ruzie onderweg en ik stapte uit bij een sportschool waar ik al eerder over heb gedroomd (die met glazen wanden).

Later was ik een huiskamer waar 5 kinderen waren. Ze waren op één na allemaal blond en in het wit gekleed, zomerse kleren. Het huis was heel licht van binnen, wittinten overheersten.
De twee oudste meisjes waren 7 jaar en tweeling. Toen was er nog een jonger zusje, een brunette, zij vertelde mij dit allemaal. Ze zei dat ze als enige geen tweeling was. Er waren ook nog 2 babymeisjes, ook tweeling. Het leek me heel raar voor het middelste kind. Ze vertelde dat haar ouders aan het overwegen waren weer een tweeling te nemen.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 15-05-2012, 21:17
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Hij zei: dat elastiekje om je pols, had je dat net ook al? En allemaal detective-achtige dingen.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 16-05-2012, 02:26
Verwijderd
Citaat:
groot hertoginnelaan waar alles was opgebroken. Ter hoogte van de valeriusstr was ineens een trambaan.
ah, Den Haag, makkelijk te vinden
Oud 16-05-2012, 06:25
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
weer over elmer. Ik was in mijn huis en er was een feestje, mr soija was er ook. Elmer was er omdat hij mee zou gaan met anne d'r kamp, als begeleiding. Hij was echt zo anders en vrolijk en goedlachs. Ik ging de hele tijd op een uitdagende manier op zijn schoot zitten en hij liet het toe. We hadden voor het eerst een normaal gesprek over gevoelens en ik stelde allemaal vragen over waarom hij nooit zoveel aan me had 'gegeven' destijds. Hij zei daar spijt van te hebben en het heel anders te doen bij Tessa. Want zo heet zijn nieuwe vriendin zei hij. Ik zei huh ze heet toch heel anders? Maar nee, ze stelde zich altijd met een andere naam voor maar haar echte naam was Tessa.
Er kwamen 2 jongens binnen, ze hadden een soort oranka machine meegenomen, maar dan voor taksi met sterke drank. Danny was er ook en wist blijkbaar hoe een orankamachine werkte. De 2 jongens waren heel lang bezig het spul op smaak te krijgen.
Elmer vertelde nog dat hij sindskort in Ruslang woonde en dat de zon daar een uur later opkwam dan in Finland.
Ik bleef op zijn schoot zitten en hem knuffelen, totdat iedereen weggging. Ik bracht iedereen naar de auto en ging weer naar huis. De twee jongens waren nog steeds bezig in m'n keuken om de taksi met sterke drank op smaak te brengen, maar voelde aan mijn ogen dat ik geen zin meer in ze had en taaiden af.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 16-05-2012, 10:31
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
ik weet niet meer of ik nou écht een trailer heb gezien van een nieuwe film van Whoopie Goldberg waarin zij een psychoot speelt, of dat ik dat ook heb gedroomd maar ik moet dit snel opschrijven want anders ben ik het kwijt.

Ik had met anne afgesproken om naar Paranoide te gaan. Haar adres was Lindelaan in Alkmaar. Wij reden naar de Lindelaan in rijswijk. Ik zag een naam bordje waar Q. JacquieQ op stond en herinnerde me dat Para een buurvrouw had met die naam, dus ik dacht dat we in het goede gebouw zaten. We stonden wel erg lang stil in de auto voor we naar binnen gingen en ik vertelde mijn persoonlijke herinneringen over de lindelaan met mark enzo.
Eenmaal aangebeld werd er opgedaan door 2 makelaars, een man en een vrouw. De makelaar had een grijs jasje aan en zei dat zijn knoop zojuist was gesprongen en zocht overal. Hij had het er de hele tijd over, dat hij er nu niet representatief uitzag. Het gebouw waar we waren (wat er in het echt niet is) was helemaal van hout gemaakt, de wanden, de vloeren, de plafonds, alles. Het was een doolhof van trappenhuizen. De makelaar was nog aan het huilen over zijn kwijtgeraakte knoop en ik zei haha blijf je daar nou over zeuren ja? We konden paranoide haar voordeur niet vinden en anne zei facepalmend 'ik weet al waarom we het niet kunnen vinden want het is een alkmaar'. Gierend van het lachen gingen we weer weg.
we reden naar een soort school met binnenplaats. bij de binnenplaats zat vroeger een speeltuin maar alles was nu ingericht met rare, grote, verankerde hard plasticmeubels. Alles was roze en geel. Anne zei sarcastisch dat ze het prachtig vond. Het was ook best lelijk. Overal zaten mensen.
Wij zaten nog in de auto, anne zei dat we beter neit meer naar paranoide konden gaan omdat ze dacht dat ze 75 euro had meegenomen om te tanken maar dit was vergeten. Ze had wel haar laptop bij zich waar we van plan mee waren dingen op te gaan kijken. We gingen de school binnen om daar te zitten.
Ik vroeg wanneer ze van plan was naar haar kamp te gaan waar haar vriend R. al zat. Ze zei dat ze dat pas na haar verjaardag ging doen. Ze voelde zich wel schuldig zei ze want dan was het al bijna afgelopen.
Binnen ging anne ff iets halen, ik zat helemaal alleen op een bank. Er kwam een vieze rare jongen op me af die zei dat hij psychotisch was en zijn zinnen had gezegd op het verzieken van mijn leven. Hij zei dat hij me altijd en overal zou gaan volgen. Ik werd er een beetje bang van. Hij had ook een poepfetisj zei hij, hij ging bij iedereen ongevraagd zijn kont met halve drollen eraan in hun gezicht leggen. Niemand reageerde daar hysterisch op. Mijn telefoon zat in de oplader en ik ging daar in de buurt zitten. Zodra ik kans had zou ik dat en annes laptop pakken en hem smeren voor de griezel. Op de bank ging een naakte man zitten naast me. Hij keerde zijn aars naar me toen en wilde gaan poepen richting mij. Gelukkig legde ik er net op tijd een handdoek overheen. Ik stond op, tegen de psychoot zei ik dat ik naar de wc ging. Hij had zijn telefoon naast zich liggen en die griste ik mee in een onbewaak moment omdat ik mijn eigen niet meer had kunnen pakken en anne wilde bellen. Ik dacht ineens dat hij wellicht een gsm tracker erop had laten zetten en gooide hem op een tafel waar iemand hem direct in zijn zak stopte. De poepfetisjist psychoot kwam achter me aan, ik verstopte me onder een tafel met een groot laken maar hij zag me. Ik rende, maar er waren heel veel obstakels want we waren in een soort verlaten amusementshal beland met allemaal heuveltjes en klimdingen. De psychoot kon me steeds bijhouden. anne was ineens naast me, ik waarschuwde haar voor die gast maar toen lag hij al bovenop haar. Ik zag dat hij in haar mond plaste en toen hij ging kakken duwde hij haar mond dicht. Maar ze vond het juist lekker en bleef liggen!
Ik ging snel weg, ik rende en rende, langs een snelweg, door een woonwijk, tot ik thuis was. Ik verstopte me onder mijn dekens en probeerde een houding te vinden waarin ik kon liggen maar dat het niet opviel dát ik er lag.
Plotseling hoorde ik buiten allemaal geschreeuw. Er stonden heel wat CW'ers op straat, waaronder een huildende Marj. Het huis van wiebe stond in de fik, maar blijkbaar woonde Marj. daar nu. Er kwam rook uit haar huis maar het bleek vals alarm. Echter, marj. was aan de tel en schreeuwde 'OMG DUS HET RIETEN DAK IS WEG?' . Ze zei huilend: 'nou jongens, ik wilde een café openen maar dat gaat niet meer door want het rieten dak is afgebrand'
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 17-05-2012, 09:17
Verwijderd
Dat ik in een occupy-kamp terecht kwam
Oud 18-05-2012, 10:13
Verwijderd
Ik was ergens. Voor mijn gevoel in Zwitserland, maar volgens mijn droom waren we onderweg naar Auschwitz, dus dat klopt toch niet helemaal. Mijn hele familie was er ook, en we reden in auto's een heel stuk de bergen in, want daar was iets bijzonders. Uiteindelijk besloten we niet verder te gaan met de auto, maar te gaan lopen. We kwamen ergens uit waar veel mensen zich verzamelden, maar niet verder gingen. Eigenwijs als wij waren gingen we wel verder. We kwamen uit in een soort van gebouwtje, heel krakkemikkig, waar ook nog best veel mensen stonden. Er was een enorme kloof, en aan de overkant was een wat steviger gebouw. Om daar naartoe te komen moest je over een ontzettend krakkemikkig paadje, plus een bruggetje. Over dat paadje reden ook gewoon auto's, terwijl het eigenlijk helemaal niet paste. Overigens paste het daadwerkelijk niet, de meeste auto's namen te ruime bochten waardoor ze naar beneden vielen. Ze vielen daar in een grote bak met water die weer uitkwam op een rivier. Die rivier had die kloof in eerste instantie dan ook gemaakt. Ik vond het maar extreem apart dat mensen toch op dat paadje wouden rijden, als je weet dat je er sowieso van af zou lazeren. Ook mensen die liepen vielen er best vaak vanaf. Nou was ik best wel overtuigd van mezelf, dus ik liep dat paadje op op een moment zonder auto's en liep tot ongeveer halverwege de brug waar een soort van rij was ontstaan. Toen bleek dat in dat huisje iets woonde. Nog het meest in de verschijning van een soort kerstman, maar totaal niet aardig, want hij dwong mensen om met auto's over dat paadje te rijden. Hij dwong ook mensen om over dat bruggetje + paadje te lopen etc. Hij stuurde mij terug, want ik was niet acceptabel . kennelijk liet hij alleen maar zoveel mensen per groep binnen, en alleen degene die hem aanstonden. Ik probeerde het daarna nog een keer, maar ik mocht weer niet door. Toen ik het voor de derde keer probeerde hoefde ik niet eens die brug over, want het wezen (want het was niet echt een mens ) kwam uit dat huisje naar het begin van het paadje toe. Hij ging een beetje rondkijken en vragen hoe vaak mensen het al hadden geprobeerd. Ik zei dat dit de derde keer was dat ik het ging proberen, en daar werd hij een beetje boos over. Want hoe haalde ik het in mijn hoofd om het nog een keer te proberen als het al twee keer niet gelukt was? Hij wou mij eigenlijk over de rand gooien, en deed dat ook een soort van, maar ik hield me vast aan een of ander koortje en ik wou niet los laten. Ik vertelde hem over het plan van mij en mijn familie, en dat we op weg waren naar Auschwitz, want familieleden van ons waren daar overleden (niet waar ) en wij wouden het graag bezoeken, we vonden het belangrijk dat we het hadden gezien. Daarmee raakte ik kennelijk een gevoelige snaar, want ineens mocht ik doorgaan. Hij wou dat niet toegeven, want toen ik over de brug ging lopen zei hij dat hij niet daarom had besloten, maar dat ik eigenlijk toch wel leuk was. Ik moest maar voor eeuwig blijven. Ik vroeg hem naar mijn familie, of zij ook langs mochten zodat ze verder konden, en hij zou dat toestaan. Zolang ze allemaal een plaksnor op zouden doen zodat hij ze zou herkennen. Ik rende terug om dat te vertellen, maar mijn familie was er niet. Wel de 3 hoofdpersonen uit Harry Potter, dus ik vertelde het hen maar en zij zouden dat doorgeven aan mijn familie. Toen ik terugliep over de brug kwam er een soort van fee-achtig wezen uit een waterval (die voor die brug ergens was). Het was een heel mooi meisje, maar ze leek heel treurig, en ze zei dat ze sinds ze bij hem was helemaal koud was, en dat er daarom altijd gezocht werd naar warmbloedige mensen. Toen dacht ik 'Oke kut, want ik heb het altijd koud, dat komt niet goed.' Toen ze mij aanraakte was zij echter veel veel kouder, en toen had ik er weer wat vertrouwen in. In het huisje, wat van hout leek te zijn was hij aan het blaten over warmte. Ik had ineens een plan bedacht, want ik zag dat er zo'n kandelaar met kaarsen (en dus vuur) stond. Ik zei dat ik wel veel warmte kon geven, alle warmte die hij nodig had. Hij was helemaal blij, en ik moest mijn warmte met hem delen. Ik omhelsde hem en pakte de kaarsen en gooide die op hem, waarna bleek dat hij van kaarsenwas (zo noem je dat toch?) was gemaakt, en hij smolt dus helemaal weg. Ik deed hetzelfde met het huisje, wat ook van was gemaakt bleek te zijn. Ik vluchtte door het huisje, weer terug naar beneden. Ditmaal aan de andere kant, en hier stonden mensen kaartjes te kopen om anderen te zien dood gaan. Ik schreeuwde dat het huisje zou instorten omdat er brand was, en in algehele paniek rende iedereen naar beneden. Ik hoorde nog vrouwen naar elkaar schreeuwen over hun hoedjes die ze hadden achter gelaten, maar daar had ik /care voor. Waar ik dat niet voor had, was het andere meisje in dat huisje. Dus rende ik weer terug, en zij stond alleen een beetje naar die smeltende gast te kijken. Ik trok haar mee naar beneden, en pas toen ze weg was bij het huisje ging ze zelf rennen. We renden naar beneden, en ik hoopte dat mijn familie niet meer zou oversteken. Toen ik achterom keek zag ik dat alles nog steeds aan het smelten was, en wist ik eigenlijk zeker dat ze niet meer daarnaartoe zouden gaan. Toen ik beneden was stond er een jongen op het andere meisje te wachten, en zij gooide zich in zijn armen. Hij zei dat hij haar al heel lang mooi vond, en dat hij voor haar zou zorgen. Zij lachte en werd toen sip en zei dat ze al 42 was, omdat ze 22 jaar gevangen was geweest was ze nooit ouder geworden qua uiterlijk. Ik ging op zoek naar mijn familie, die reageerden alsof er niets aan de hand was. Dat was ook het einde van mijn droom
Oud 20-05-2012, 10:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was op een feestje. Het waren 3 zwevende verdiepingen, verbonden met vliegende stoomtreinen. Boven zaten de kinderen en overmatig dronken mensen. Ik weet niet wat er beneden was.
Voor mij begon een ruzietje en de vrouw gooide met haar drankje. Ik liep naar de bar, want mijn drankje was echt veel te lekker om te gooien. Ik wilde er nog een bestellen en zag dat Chase het drukker had dan Chris, dus ik liep naar de andere kant en riep: "Chris Keller, I love you if you know what I'm drinking and you pour me another one!"
Zelfs na proeven wist hij niet wat voor drankje ik had, maar toen had ik uit mezelf al bedacht dat ik de trein special had ofzo. Ik heb nog een hele tijd met hem staan praten en hij was helemaal niet zo verschrikkelijk, hij was zelfs best leuk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 20-05-2012 om 16:04.
Oud 20-05-2012, 16:03
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Er was een baby en die was van mij en N. Ik kon me er niks van herinneren en ik vroeg me paniekerig af wat er in godsnaam was misgegaan.

Verder nog iets over marokkanen op een parkeerterrein, in een groene golf. Er was veel agressie om niks. En mark die huilde en zei dat hij eigenlijk een vrouw wilde zijn.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 22-05-2012, 10:27
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik stak een trechter in mijn anus en goot er fruithagel in.

Ik overwoog naar de dokter te gaan om de fruithagel te laten verwijderen, maar ik geneerde me ervoor dat ik hem er überhaupt in had gegoten. Ik probeerde handmatig de fruithagel te verwijderen, en kwam er zo achter dat mijn anus een soort Cronenbergiaanse tumor zat, met een rood oog dat nieuwsgierig de wereld in keek.

Daarna kwam er een meisje dat verliefd op mij was, maar ze deelde niet mijn liefde voor Batman en Will Smith. Problematisch.

De droom zal te maken hebben gehad met het feit dat ik de afgelopen dagen alleen maar Cronenbergfilms en Men in Black heb gekeken.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 22-05-2012, 10:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat er iemand door mijn raam stond te kijken hoe ik sliep. Erg onbeschoft.
__________________
you're not my demographic
Oud 23-05-2012, 08:10
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vannacht in mijn droom heb ik een heel vieze kinderlokker/seriemoordenaar ontmanteld en aangegeven en hij zei de hele tijd 'giggity' en als je in het Duits tegen de dingen in zijn huis praatte dan deden ze dingen, behalve de kat, daar moest je in het Frans tegen praten. Echt geniaal, jammer dat het verder zo'n nare man was.
Oud 24-05-2012, 09:50
florisbaas
florisbaas is offline
quagmire
Oud 24-05-2012, 10:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Thank you for pointing THAT out, captain obvious!
Oud 24-05-2012, 11:18
florisbaas
florisbaas is offline
geen dank
Oud 24-05-2012, 12:35
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Mike Boddé was kapitein van een nieuwe Titanic. Samen met zijn crew (waar ik bij zat) ontdekte hij dat de onderkant van zijn schip van kurk was, en dus besloot ie de naam van zijn schip erin te kerven. Hij kerfde echter ook patrijspoortjes, waardoor er water in de romp kwam en het schip zonk bij het vertrek uit de haven.
Mike werd tijdens de rechtszaak die volgde als schuldige aangewezen, maar wij hadden geen verdediging. Dus gingen we op zoek naar een uitvinder die kon aantonen dat het zinken niet door het kerven kwam. De uitvinder werd ook 'gespeeld' door Mike Boddé, en die maakte (zelfrefererend aan zijn dubbelrol) de opmerking dat hij en de kapitein veel gemeen hadden met elkaar. Hij kon ons wel helpen in de rechtszaal.
Valerio Zeno en Dennis Storm waren er ook bij, en die gingen ondertussen in zijn ijzerwarenwinkeltje op zoek naar betonboren(?) van 5000 euro, terwijl ik een exemplaar van een computerspelletje t.w.v. €12,50 tegenkwam, waarvan ik me afvroeg of ik het wel moest kopen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.

Laatst gewijzigd op 24-05-2012 om 13:49.
Oud 24-05-2012, 13:18
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik droomde dat er een probleem was met onze magnetron, waardoor ik deze opendeed en hij gewoon door bleef gaan met dat ding doen dat een magnetron doet. Ik schermde mezelf af met mijn hand, maar toen ging mijn hand heel erg zeer doen. Ik deed een poging medisch advies in te winnen, maar ik kwam enkel te weten dat ik er niet direct aan dood zou gaan, eventueel langzaam wel. Het deed me erg denken aan dat topic van die ene gozer die door zijn vrienden met z'n hoofd in de magnetron geduwd was en vreesde dat hij daar een eng gezwel aan zou overhouden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 26-05-2012, 10:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik had de magnetron aangezet op 99:99:99 uur en was per ongeluk in slaap gevallen, dus toen ik acht uur later wakker werd (in de droom) kwam er rook uit de magnetron en was er overal stroom (zoals in een plasmabol). De ronddraaiende schijf was verkoold en het bedieningspaneel had vlam gevat. Hm.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 27-05-2012, 09:38
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
er was een albert heijn in de straat die parallel loopt aan de fred, ik weet even niet meer hoe het daar heet. Richting strand. Eerst was ik daar met een bus gekomen. Er hing ergens een reclamebord over w.c.'s waar vrouwen staand op konden plassen, ik ging het meteen proberen in een restaurantje. De wc was heel raar gevormd, en ik hing er alsnog boven dus het sloeg nergens op.
Ik ging de albert heijn binnen, maar het was gewoon een huis met heel rare inrichting. Het regende heel hard en ik zocht een plek om te schuilen. Ik kwam in soort kapelletje terecht waar een bak stond met tien dingen die je om je tenen kon schuiven. Zoals een teencondoom en speciale nutella voor je voeten. Er kwam een vrouw die vertelde dat die dingen ter nagedachtenis waren van haar overleden dochtertje, ik bood mijn excuses aan dat ik er zo maar met mijn vingers had aangezeten, maar ik mocht doorgaan van haar.Op mijn andere voet deed ik ook allemaal dingetjes die in het doosje zaten. N. was er later ook bij, ik werd geil van hem. We waren veel aan het bekken maar meer kwam er niet van omdat er de hele tijd mensen bij waren. Zoals peter van h. van de basisschool.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 28-05-2012, 13:12
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
ik zat op de kunstacademie met nog meer collega's, waaronder Marian van de E. (zm). Er was daar een enorm hoge houten trap en ik zag er steeds tegenop die helemaal op te lopen. Ik kreeg een pieper, maar die deed het heel slecht. Ik kreeg ook een lijstje met wat ik allemaal moest doen maar dat raakte ik kwijt. Er bleken op de academie voorstellingen gegeven te worden, en het was de bedoeling dat iedereen daar aanwezig ook iets ging doen, ik dus ook. Ik wist niet wat ze precies van mij ging verwachten en ik wist ook niks te verzinnen. Overal waar ik kwam waren groepjes bezig iets in te studeren, met violen of toneel. Overal waar ik binnenliep keek men verstoord op, ook al werden alle wanden slechts door gordijnen gescheiden. Ondertussen wilde ik ook wat bewoners helpen, dat vond plaats in een gebouw dat ik niet ken. Maar niemand deed de deur open of ze stuurden me weg.
Later had ik mijn collega's gevonden, waaronder Marian. Ze zei 'ik had toch gezegd dat ik niet met jou in het groepje zou gaan omdat ik al met andere mensen ging?'. Ik zei dat ik dat zo niet had begrepen. Ik zat er niet echt mee, maar ik vond mezelf wel eenzaam daar. Toen kwam er een jonge jongen, hij was heel knap. Hij was heel aardig, hij vroeg of ik met hem wilde dansen. In de academie bleken allemaal kerkgraven te liggen, daar dansten wij op. Ik vond dat iets heel raars hebben. Ik voelde iets bij die jongen waar ik de vinger niet op kon leggen, maar later besefte ik dat het onoprechtheid was. Hij was gestuurd door iemand om mij aandacht te geven omdat ik niemand had om een voorstelling aan te geven. Ik was superblij dat ik niet met hem had gebekt toen ik daarachter kwam.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 31-05-2012, 10:33
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
iets over veel katten, oude huizen en ruzie met een onbekende man. Er was ook een verlaten kerkje in het spel, veel wittinten daar.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 01-06-2012, 11:25
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Er zou een speurtocht gaan plaatsvinden, ik deed mee, mijn ex ook. Je kreeg een briefje met allemaal cryptisch omschreven aanwijzingen en ik dacht al meteen 'oh god' want ik ben daar heel slecht in. Ik begon in een kamer te zoeken, in kamer 16 zou ik iets moeten gaan vinden. Maar ik was mijn papiertje met aanwijzingen vergeten dus ik moest weer terug. echter vond ik toch eerder wat er gevonden moest worden dan mijn ex. Ik liep verder. plots werd ik ineens omhoog gehesen door een touw en kwam op een zolder terecht. Ik zag mijn ex en andere deelnemers onder me doorlopen en zoeken. Boven waren allemaal mensen maar de zolder was van Claudia de Breij. Ik moest zoeken naar duitse marks en een tas van een romp. Ik zocht en zocht, ik trok alles wat ik tegenkwam overhoop. Ik vond een stapeltje duitse marks, het waren gewoon euro's maar iemand had het woord euro doorgekrast en er DM op gezet. Het blauwe briefje van twintig leek op de oude 10 florijnen briefje. De vraag over de tas begreep ik niet, maar toen zag ik ineens een heel rare tas met de romp van Tineke Schouten liggen.
Dayenne van de basisschool was er ook, ze had als één van de weinige door dat er een gat in het plafond zat waar je verder moest zoeken.
Ik ging weer verder, overal waar ik dingen zocht trok ik alles achteloos overhoop. Ik vond ergens een scapel en bewaarde het voor een noodgeval zich mocht voordoen.
Er was een soort kas met vloerbedekking en meubels (en stellages met planten) waar een man heel vervelend en moeilijk deed. Toen ik mijn scapel pakte sneed ik mezelf per ongeluk. Later was de speurtocht afgelopen, alleen kon ik geen normaal woord maken van alle letters die ik had opgeschreven. Ik liep naar buiten waar de mercedes van mijn ouders stond en ik ging erin zitten. Het dakraampje stond open. Er kwam ineens een junk/gekkie op de auto gesprongen met een pistool. Hij probeerde in mijn kut te schieten. Ik startte snel de auto en ging heel hard gas geven en dan weer heel hard remmen in de hoop dat die gek van de auto af zou vallen, maar dat gebeurde niet, pas toen ik een heel scherpe bocht nam en hard remde en daarna weer gasde. Al die tijd was hij op me aan het schieten maar niks was raak. Hij vroeg of ik geld had, ik loog want ik had de duitse marks nog in mijn zak. Hij geloofde me. Later pleurde hij toch van de auto af.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 02-06-2012, 15:32
Verwijderd
Dat mijn man dood was. En ik was ergens op bezoek en er waren bitches die me weg wilden hebben en toen zei er eentje heel vals "goh, je zult het wel druk hebben he, met twee kleintjes. Nu je man dood is " en toen stortte ik schreeuwhuilend ter aarde en werd ik van de premises weggesleept.
Oud 03-06-2012, 11:30
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was op werk, het was een enorme uit de kluiten gewassen gymzaal/hal, honderden meters lang. We zaten in een kantoortje dat er boven hing en waaruit je alles in de gaten kon houden.het was nacht, er waren nog andere collega's. Ik wilde een lamp aandoen maar toen ging in die HELE gymzaal alle lampen aan, dat gaf nogal wat kabaal. Ik slaakte een gilletje. Collega Hindoestaan (ben haar naam kwijt, wier huis is afgefikt irl) was er ook. En nog een negerin en een lange man met wit haar.
De collega's gingen allemaal even weg en er kwam een naakt meisje binnen. Ze ging op een bed liggen. Ik stopte mijn vuist in haar kut en merkte op hoe makkelijk dat ging. Ik zei dat ze m'n vuist uit haar kut moest persen, ook dat ging heel makkelijk en ik moest veel kracht zetten. Ik voelde alles van binnen, het was heel zacht. Toen voelde ik ineens iets heel slijmerigs en moest kokhalzen, ik trok m'n hand snel terug. Ik deed dit nog een paar keer, haar vuistneuken en m'n vuist uit haar kut laten persen, omdat ik het vieze slijmerige dit geile gedoe en mijn nieuwsgierigheid niet wilde laten overheersen.
Even later ging ik de straat op, ik wilde anne bellen maar zag dat ik per ongeluk haar telefoon in mijn zak had gedaan. Ik ging op msn met mijn ex, hij stuurde mij een foto door van waar ie een klein joch was, op de foto stond hij voor een blauw houten rijtjeshuis. Toevallig liep ik net langs die straat toen hij dat stuurde. Waar ik liep leek op een droom die ik eerder had en die plaatsvond in scheveningen (wat heel dicht bij de stad was die op de herenstr rijswijk leek). Het was licht en zonnig buiten, ik dacht nog, wat raar dat het zulk weer is midden in de nacht. Ik kwam aan bij een htm remise, je kon daar plaatsnemen in een wachtruimte. Mijn buurjongen T. en zijn gangstafriendjuhs waren er ook, ze waren aan het chillen. Het was best gezellig. Toen nam ik randstadrail 3, ook al rijdt die helemaal niet in scheveningen. We gingen langs allerlei enorme gebouwen en kantoren, ik kende het niet.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 04-06-2012, 14:35
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Het was zo fucking koud op mijn kamer vannacht dat ik eerst droomde over dat het Nederlands Elftal meedeed aan de Olypische Winterspelen in Nagano, en vervolgens dat ik in het water lag bij een zinkende Titanic.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-06-2012, 20:33
Verwijderd
dat ik op dropping was in het bos, waar we waren met schoolkamp van groep 8. met heul hoge dichte bomen. het was er nacht. ik werd ontvoerd. maar een vrouw vond me en legde me in een ziekenhuis, maar de kamer waarop ik lag, is mn echte slaapkamer. ik was schijnbaar gewond en kon alleen op krukken lopen. die man stalkte me door mn voicemail in te spreken, ik luisterde het af en er stond iets ingesproken heel langzaam: je moet vluchten. op een nege manier. en daar schrok ik mezelf wakker van. en toen was het half7 en moest ik opstaan.

vaag verhaal. ik heb die droom al eens gehad, alleen dar gestalk niet.
Oud 07-06-2012, 10:09
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was in een huis, het bleek van N. te zijn maar het was heel anders. Er waren mensen op bezoek. Hij zei dat zijn naam Bwaheed was en dat zijn andere 2 broers ook rare namen hebben. Hij noemde ze maar ik ben ze vergeten. Er kwam nog meer bezoek, allemaal van die probleemjongere-types.
Hij wilde dingen met mijn kut gaan doen, maar ik had een heel vies glijmiddel gebruikt daarvoor en zei dat het veel te erg stonk en er bovendien bezoek was. Maar dat interesseerde hem niet en hij ging door. Toen ik in mijn blote kut zat vond ik het toch wat ongepast voor het bezoek. Ik liep naar mijn slaapkamer die in zijn huis zat. Hij liep binnen en zei op extra luide toon met de typische N.grijns op z'n gezicht : 'voortaan wel even dat geile kutje van je wassen he als je hierheen komt'. Ik zei 'jezus N. het is niet vies maar het ruikt alleen vreemd door dat glijmiddel'. Toen begon hij heel hard te lachen en maakte met zijn duim naar achter een wijsbeweging naar de huiskamer met bezoek en dat het hem was gelukt mij lekker voor lul te zetten.

later was ik in mijn eigen huis, sam was door de juf naar huis gestuurd omdat hij zijn gymspullen was vergeten. Ik vond het belachelijk dat ze hem daarvoor in totaal 6 km liet fietsen en ik probeerde haar te bellen. Maar dat ging allemaal niet zo soepel.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 07-06-2012, 12:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik reed op de Sionweg richting Delft. Voor mij skeelerden 3 meisjes van een jaar of 11/12. Ze zeiden wat tegen elkaar en gingen toen met hun kont overdreven ver naar achter skeeleren, en het meisje helemaal links keek me uitdagend aan. Ik gaf extra gas en kneep haar keihard in haar bil, zo hard dat mijn nagels bijna braken. Ik zei dat ik net zo goed een smerige man had kunnen zijn en dat ze zich niet zo als een enorme slet moest gedragen. Ik was echt heel boos dat ze zo dom deed. Toen reed ik door en later zat ik ergens op een dakterras (de postbode liet mijn post telkens een verdieping vallen en dan moest hij elke keer terug) en ik dacht aan wat ik had gedaan. Ik had er spijt van dat ik haar zo hard had geknepen en een slet had genoemd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-06-2012, 09:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat ik premier Rutte zag, er was een windvlaag en zijn toupet waaide weg, hij bleek haar te hebben zoals Gerrit Zalm dat heeft.

Daarna was ik in Londen (soort van) en daar woont blijkbaar familie van me?
__________________
you're not my demographic
Oud 08-06-2012, 20:28
Verwijderd
Ik droomde dat mijn ouders mijn vibrator vonden terwijl ik net naar de wc was geweest en hem daar in de badkamer had achter gelaten of toen ik mijn kamer had opgeruimd of aan het opruimen was en hem in mijn kamer had achter gelaten ofzo. En mijn moeder zei toen: 'Proficiat, wat goed van je!' Ze vond het goed dat ik mezelf dus ontdekte enzo.
Oud 08-06-2012, 20:40
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik liep over het pleintje en bij A.R. stonden heel veel vuilniszakken onder haar raam. Ineens zag ik een grijze kitten lopen, hij mauwde erg hard. Ik pakte hem op en nam hem mee naar huis. Het was een heel ander huis en anne was er ook. Later gingen we naar een soort dierenarts om nog een kat te nemen, maar we bleken verkeerd geinformeerd.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 09-06-2012, 12:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er waren heel veel mensen en alle vrouwen wilden de tennisleraar doen en alle mannen gingen hun vrouwen zwart lopen maken.
En daarna lag ik in bed nootjes te eten en naast mijn bed lag een neushoorn die meer op een nijlpaard leek. En die viel me aan omdat ik hem geen nootje gaf en besloot me toen maar in mijn gezicht te bijten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2012, 13:39
Verwijderd
door te veel wiskunde te hebben geleerd gisteren, droomde ik over de tangens, sinus en cosinus.
Oud 11-06-2012, 14:58
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat Nederland-Duitsland 3-1 werd, met een goal van Van Persie.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 12-06-2012, 17:01
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik droomde dat ik aangenomen werd als iets van schoonheidsbehandelingding. Het was in ieder geval een winkel waar je schoonheidsproducten kon kopen maar waar de medewerkers ook wel mensen moesten kunnen opmaken en tips geven en alles.

Toen ik daar de volgende ochtend heel vroeg al was, was ik ineens Harry Potter, maar dat is natuurlijk niet gek als je Harry Potter bent. Dus toen liep ik daar door het nog geheel lege gebouw en ik moest heel stil doen, want de buurman was mijn/Harry Potters oom en die mocht mij dus niet horen, want dan werd hij boos en had ik een probleem. Maar hij hoorde me tóch en toen ging hij klagen. Ik probeerde nog heel snel te toveren dat hij alles vergat en ook een soort baas of wat was het die ondertussen ook was komen opdagen, maar die laatste was een goede tovenaar, dus hij had mij door met mijn spreuk (waarvan ik trouwens twijfelde of het wel de goede was). Toen was ik heel bang dat hij boos zou zijn, maar hij bleek geen enkel probleem te hebben met mij of de klachten van mijn oom en toen kwam alles nog goed. Ondertussen was het licht geworden (het was eerst 's ochtends heeeel vroeg) en ik bleek alleen nog maar mijn kat opgemaakt te hebben, maar dat was ook prima. Toen werd er een foto gemaakt van mij en mijn kat samen.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 13-06-2012, 00:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik sliep van de week bij een vriend van me en ik droomde dat hij ineens onder de tatoeages zat. Hij is daar niet het type voor, dus de verbazing was des te groter dat hij onder z'n shirt ineens allemaal (zwarte) tatoeages bleek te hebben. Ik vroeg hoe lang hij ze al had en wat ze betekenden, maar hij deed raar en kortaf en wou er niks over zeggen. Hij werd zelfs boos op me.
De enige die ik me nog goed kan herinneren is een soort van halve sleeve met zwart water en daarin grijsgekleurde lelie-bladeren.

What does it meaaaan? Ik droom normaal gesproken vrijwel nooit.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-06-2012, 10:40
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik was aan het slapen, heel diep. Ik hoorde sam thuiskomen en hoorde nog andere kinderen. Ik was zo slap en moe dat ik amper kon reageren. Na een paar minuten stapte ik toch uit bed en schrok van wat ik aantrof. De moeder van de andere kinderen was er ook, zij had al mijn mooie groene muren in een soort walgelijke kleur blauw gemaakt tot kniehoogte en daarboven wit. Ook stonden er andere meubels en had ze m'n deuren geverfd. Ik werd witheet en hysterisch. De moeder reageerde laconiek, alsof ze niks verkeerds had gedaan. Haar reactie was zelfs verbaasd te noemen. Ik probeerde haar m'n huis uit te werken maar ze wilde de hele tijd nog dingen doen. Het verfwerk had ze helemaal niet mooi afgewerkt btw.
Toen duwde ik haar naar de deur. Ze zei ho ho dat gaat zomaar niet ik wil m'n kinderen meenemen. Ik duwde haar naar buiten en zei tegen de kindjes dat ze hun jassen en tassen moesten gaan pakken.

Later zat ik met sam op een bakfiets, maar de bak zat achterop de fiets. Ik lag daarin, hij was aan het fietsen. Ik zat hem aan te moedigen en ik stak mijn hand uit als we de bocht omgingen. We kwamen uit in een soort verpleeghuisachtige instelling met veel zeegroene tinten, daar was het allemaal erg onhandig met de fiets. Het lukte hem echter wel een best wel steil heuveltje op te fietsen met de behulp van mijn benen over de vloer.
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 20-06-2012, 11:53
Verwijderd
Ik droomde over oorlog. Echte oorlog. Ik zat er middenin, maar het maakte me niet zo bijster veel uit, ik was niet bang ofzo. Terwijl het toch best wel dramatisch was
Oud 20-06-2012, 11:55
Verwijderd
Dat de vaatwasser het weer deed
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 04-04-2012 11:14
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 26-02-2011 13:10
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 13:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 17-08-2008 08:54
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
Verhalen & Gedichten Zondag, Je Vertrek [Part 1[?]]
moenbase
5 30-06-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.