Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2013, 21:40
Maaike.
Avatar van Maaike.
Maaike. is offline
Ik wil het liefst ook nog steeds doen van "LOOK AT MY ABS!!!11" maar ze zijn weer beduidend minder zichtbaar ;(
__________________
kak
Advertentie
Oud 26-08-2013, 07:50
Verwijderd
Citaat:
Sannbaas, als er weer een keer een smileyupdate wordt overwogen op admin druk jij deze [afbeelding]
er wel even door als :jillian: toch?
Citaat:
Supergoed idee.

M@rco naamzoek *liefmetogenknipperendoet*
Ik vind dit één van de beste ideeen sinds tijden.
Oud 26-08-2013, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Mensen met verstand van blessures naamzoek (Ertur, Carn, jullie deden iig alsof jullie er verstand van hadden, meen ik me te herinneren. Wie nog meer?)!

Al minstens een half jaar heb ik last van mijn rechterheup. Niet doorlopend. Eerder had ik er eigenlijk alleen last van als ik een dag of twee weinig beweging had gehad (veel achter de pc/op de bank, lang in de auto zitten en daarna weer een hele dag zitten etc). Als ik daarna weer in beweging kwam, hield dat wel op. Nu heb ik daar al een week aanhoudend last van. Ook nadat ik woensdag vrijwel de hele dag gefietst heb en de rest van de week vrij actief ben geweest. Vanochtend ben ik weer gaan sporten en had bedacht dat spierversterkende oefeningen nooit verkeerd konden zijn, dus ik heb wat oefeningen voor mijn heupen gedaan. Nu heb ik er veel last van, zoveel dat gewoon lopen vrij pijnlijk is. Het zit aan de zijkant/achterkant van mijn heup, en doet vrij constant pijn, welke houding ik ook aanneem. Ik heb er het meest last van tijdens het lopen, als er gewicht op staat. Het voelt alsof het in mijn gewricht zit en is absoluut geen spierpijn. Ik wil komende week eens binnenlopen bij de sportschool om een consult aan te vragen bij de fysio die daar zit, want ik vind dit niet tof. Tot die tijd, heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Moet ik rusten of juist zoveel mogelijk beweging opzoeken? Andere tips?
Rusten en zo snel mogelijk naar fysio/sportarts.
Oud 26-08-2013, 13:17
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
workout 5, 36/90
Oud 26-08-2013, 13:25
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik denk dat ik week 6 maar nog einmal doe na mijn vakantie...na een week stilzitten gelijk een stapje hoger is geen goed idee, en workout 5 en 6 zijn nog steeds KILLING. Dus deze week nog afmaken t/m vrijdag. En dan maandag 9 september weer beginnen bij 36/90.

vooral circuit 3 van workout 5 is de hel op aarde
Oud 26-08-2013, 15:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Workout 1, 8/90. Ik kijk al uit naar workout 3 en 4, want dit is echt best saai aan het worden.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 26-08-2013, 15:52
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Rusten en zo snel mogelijk naar fysio/sportarts.
&

Vermijd pijn triggerende activiteiten! Beweegt zoals je kunt
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-08-2013, 17:28
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Evy: 19/30

En ik heb met googlemaps mijn afstand opgemeten en ik loop al 5 km netjess
__________________
*danst met bob the bear*
Oud 26-08-2013, 19:14
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Evy: 19/30

En ik heb met googlemaps mijn afstand opgemeten en ik loop al 5 km netjess
dan loop je stevig door ja
Oud 26-08-2013, 20:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Mensen met verstand van blessures naamzoek
Huisarts! Die stuurt je waarschijnlijk door naar een fysio, tenzij er redenen zijn om aan te nemen dat er iets 'ergers' aan de hand is en dat je onderzocht moet worden. Maar dan kom je uiteindelijk ook weer terecht bij de fysio om te herstellen; en die zal je opzadelen met een zooitje oefeningen. Maar doorgaans krijg je wel het advies om te blijven bewegen, mits het geen pijn doet. Stilzitten/liggen is behoorlijk funest voor een lichaam. Toen ik mijn rugblessure had kreeg ik te horen dat het eigenlijk 'gezonder' was om om iemand mee te helpen verhuizen dan op de bank te liggen. Dus je moet zelf even afwegen of je er mee naar een arts wil gaan, of dat je even rustig aan doet of alternatieve dingen wil doen. Maar het klinkt als een terugkerend probleem dus ik zou het eens laten bekijken. (Overigens makkelijk gezegd, want ik heb ook een paar van dat soort 'kwaaltjes' maar loop er al jaren mee rond )
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-08-2013, 20:59
Verwijderd
Zoek zelf ook eens een huisarts Carn
Oud 27-08-2013, 09:10
Verwijderd
Waarom in godsnaam huisarts? Sla die stap toch gewoon meteen over.
Oud 27-08-2013, 12:38
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
workout 6, 37/90
Oud 27-08-2013, 19:41
Verwijderd
Ik dacht dat ik bij dag 16 was, maar het is pas dag 15 Ik had weinig zin, maar ik had al een paar dagen echt geen tijd, dus nu vond ik dat ik geen excuus meer had. Voor het eerst na het eten gedaan (normaal gesproken doe ik altijd voor het eten, maar mijn vriend had training dus moesten we vroeg eten), en dat vind ik toch echt minder lekker. Zalm kwam nog een paar keer omhoog zwemmen

Maar goed, killerabs 15/30
Oud 27-08-2013, 19:47
Verwijderd
De fysio van de sportschool heeft vakantie tot negen september, maar ik heb morgen een afspraak met een fitnessinstructeur die me tips gaat geven over wat ik wel en niet kan doen!
Oud 27-08-2013, 19:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Waarom in godsnaam huisarts? Sla die stap toch gewoon meteen over.
Waar reageer je precies op?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-08-2013, 21:09
Verwijderd
Op jou, niet op absinthe, in het algemeen is het wel nuttig om een huisarts te hebben maar bij sportblessures ga ik eigenlijk nooit langs de huisarts.
Oud 27-08-2013, 21:14
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik heb geen huisarts Maar inderdaad, je kan ook direct naar een fysio of sportarts maar ik gok dat de meeste mensen toch eerder naar hun huisarts zullen (willen) gaan. fysio en sportarts vind ik zelf echt meer iets voor wat chronisch lijkt te zijn en duidelijk sport/bewegingsgerelateerd; maar goed, als het een duidelijke klacht is kan je er ook prima terecht lijkt me.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-08-2013, 15:13
Verwijderd
Whahaha, mijn vader loopt wat hard van stapel. Vorige week meegetraind met zijn hardloopgroep (let op, na een hardlooploos leven, het was echt mijn eerste keer) en nu smst ie dat er voor zondag nog een plek vrij is om de 5 km te lopen bij de Tilburg Ten Miles. Ja ehh, wat denkt ie, ik kan niet heksen
Oud 30-08-2013, 13:05
Pancakes
Avatar van Pancakes
Pancakes is offline
Citaat:
Moet weer wegens tijdgebrek verzaken, oeioeioei! Maar vanaf morgen ben ik vier dagen met Pancakes dus dan gaan we vast bewegen
Laten we al het fietsen, lopen en pijnlijke knievetjes maar meetellen als genoeg beweging voor het Jillian-slacken
__________________
Intergalactic proton powered electrical tentical advertising droids!
Oud 30-08-2013, 18:17
Verwijderd
killerabs 16/30 Ging lekker, lekker voluit kunnen gaan

Ik vind circuit 3 en 4 wel echt het kutst, circuit 2 is een eitje en circuit 1 gaat ook best. Maar dan de tweede helft
Oud 31-08-2013, 02:05
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Na afwezigheid vanwege sollicitaties, ziek zijn, luiheid en geen zin eindelijk weer gesport! 3 videos van Victoria's secret sport gedaan ik ben gestopt met paaldansen, elke keer met blaren en schaafwonden thuis komen maakt t toch wat minder leuk. Ik ga misschien military fitness proberen, soort bootcamp in t park. Lol
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 02-09-2013, 19:01
Nemo
Avatar van Nemo
Nemo is offline
Evy 20/30, het ging niet zo lekker want ik hield het niet goed vol veel slijm ophoesten en beetje buiten adem.
Volgende keer beter
Oud 04-09-2013, 10:20
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Workout 2, 9/90. Na een hele week verzaken vandaag weer opgepakt. Voelt lekker, alleen vervelend van al die vliegen hier in huis.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 04-09-2013, 15:13
Verwijderd
Oke jongens JILLIAN IS BOOS. OP ONS ALLEMAAL BEHALVE EEN PAAR VERDOMME DINGEN DOEN

STELLETJE WEEKDIEREN
Oud 04-09-2013, 17:58
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het viel mij ook al op; er is echt beláchelijk weinig gepost in dit topic. Zou iedereen ook daadwerkelijk niets uitgevoerd hebben, net als ik?

Maar ik ben wel weer van plan het vet goed op te pakken, want het was heerlijk om te sporten vandaag. En die energie nam ik lekker mee de rest van de dag en zo heb ik zowaar een heel college zonder pauzes kunnen volgen en nog 2 verslagen in elkaar kunnen rammen vandaag. HOPPA.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 04-09-2013, 19:31
Verwijderd
GEEN LAF GEDRAG MEER GAAAAAAAN

Tot ik naar Italie ga ga ik elke dag shredden NO MORE EXCUSES Nou ja op 2 dagen na ofzo, want dan ben ik van half 6 's ochtends tot de dag erna niet thuis maar verder wel EEN HALF UUR TIJD HEBBEN IS GENOEG. GAAAAAAN MENSEN
Oud 04-09-2013, 19:32
Verwijderd
NUUUUUU
Oud 04-09-2013, 19:32
Verwijderd


Oud 04-09-2013, 19:32
Verwijderd
Ik mis Umberto
Oud 04-09-2013, 20:05
Verwijderd
BAM. Level 1 van Shred, alles nog superhardcore BAM. Behalve opdrukken Na 7x pro stortte ik ter aarde en moest ik het afmaken met die smerige laffe Nathalie-moves
Oud 04-09-2013, 20:05
Verwijderd
NU JULLIE STELLETJE WEEKDIEREN GOOOOO
Oud 04-09-2013, 20:05
Verwijderd
Zweet me wel helemaal de pleuris
Oud 04-09-2013, 20:09
Verwijderd


Oud 04-09-2013, 20:18
Verwijderd
Ik ben blij dat er weer wat leven is hier Anders vind ik het lang niet zo leuk om door te gaan.

Morgen weer absen
Oud 04-09-2013, 20:20
Verwijderd
Psst, ik rond morgen week 1 van Ripped af, en heb Shred er al helemaal op zitten. Toch even delen Maar verder trek ik de druk van zo'n topic gewoon slecht, ik leg al genoeg druk op mezelf
Oud 04-09-2013, 20:23
Verwijderd
Oh serieus!? Wat goed Absinthe!!
Oud 04-09-2013, 20:30
Verwijderd
Mja, ik hield het liever even voor mezelf. Ook wel weer omdat ik thuis geen internet heb, dus toen ik nog bij mijn moeder bivakkeerde, prima kon shredden, maar voor zolang als het zou duren. Nu heb ik hier gewoon van alles op harde schijf staan, dus kan ik het hier ook doen. Maar eigenlijk beviel dat shredden in stilte me wel
Oud 04-09-2013, 20:33
Verwijderd
Iedereen houdt van Jillian

Morgen moeten jullie het wel even zonder me doen, want ik slaap niet thuis morgen en moet om half 6 op, werken en ga dan gelijk door. Vrijdag ben ik weer van de partij En zaterdag en zondag en maandag
Oud 04-09-2013, 20:44
Verwijderd
Oh ja, ik vind haar eigenlijk vooral aardig en juist grappig op de momenten dat ze bitchy probeert te doen
Sorry dat ik het zeg maar ik heb op de academie zóveel heftigere gevallen gehad
Oud 04-09-2013, 20:47
Verwijderd
Hahahahaha Absinthe Dat vindt iedereen Of nou ja, ik iig Dat 'bitchen' is juist de grap van 6 shredtopics

Edit: of nou ja, ik had er vet veel van verwacht na the biggest loser enzo en toen kwam dit Hoewel ze verderop in ripped wel nasty wordt.
Oud 04-09-2013, 20:53
Verwijderd
Oh, dan moet dat nog komen. Nee, ik zei het omdat iedereen zei "Jaaa, je gaat haar nog wel vervloeken" in eerdere topics maar ik vind haar gewoon lief en grappig.
Oud 04-09-2013, 20:58
Verwijderd
Oh ja, af en toe denk ik wel STERF KUTWIJF.

Ik krijg net het volgende van E.:
E: AAAAARGH
Ik: Level 2?
E: [ZWEETFOTO]
E: WAT denk je?
Ik: Hahahahahaahha
E: Ik ben echt woedenddddd op dat mensch.
E: Ik ben verdomme geen aerobicende kikker
E: Met haar skaterpasjes en swings
E: En haar GRAPJES tussendoor
E: AAAHAAARGH.

Sommige mensen dus wel
Oud 04-09-2013, 20:59
Verwijderd
Shred? Welke swings?
Oud 04-09-2013, 21:00
Verwijderd
Shred ja! Ik denk dat ze die hupsjes van links naar rechts bedoelt!
Oud 04-09-2013, 21:01
Verwijderd
Oh, die twists Arme E
Oud 05-09-2013, 07:06
Verwijderd
Heb serieus spierpijn :')
Oud 05-09-2013, 08:12
Verwijderd
Ik wilde een motiverende post plaatsen waarbij ik jullie allemaal sukkels vind omdat jullie blijkbaar massaal gestopt zijn en/of smoesjes verzinnen. Dat wilde ik larderen met een foto waarop ik een buikje heb met iets van DIT KRIJG JE VAN SMOESJES WILLEN JULLIE DAT??? erbij. Maar blijkbaar mag ik op mijn werk inmiddels geen plaatjes meer uploaden, hij blijft steeds hangen. DUS WORDEN JULLIE MAAR LEKKER VETTE KOEIEN IK HEB MIJN BEST GEDAAN *met vuist schudt*
Oud 05-09-2013, 08:18
Verwijderd


Hihi Ertur is dik
Oud 05-09-2013, 08:21
Verwijderd
Het is een oude foto
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.