Oud 04-11-2013, 20:38
Verwijderd
Paper Doll heeft best een gekke clip.
Advertentie
Oud 04-11-2013, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Tina naamzoek!

[afbeelding]


Er staat dit bij :
Anastasia Shpagina, the human anime girl, with Valeria Lukyanova, the human Barbie.
Ja ik ken ze. Sterker nog, ik volg Valeria op facebook, dus ik zie aardig wat dingen voorbijkomen.
Oud 04-11-2013, 20:41
Verwijderd
Ja Valeria wist ik ^^ Maar ik had er niet bij stilgestaan dat je deze dan waarschijnlijk al had gezien
Oud 04-11-2013, 20:46
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Paper Doll heeft best een gekke clip.
[filmpje]
Oud 04-11-2013, 22:27
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kwam mijn agenda tegen van de vierde (als die kon praten.. Omg ) en ik heb gewoon van wat dingen foto's gemaakt om te bewaren ipv het hele ding te bewaren. Nu voelt het minder erg ofzo dat was de enige agenda waar ik aan gehecht was.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 22:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Shit hee phoeb, al dat soort dingen heb ik ook nog, maar dan in m'n oude kamer bij m'n ouders. Niet te zien dat ik daar al 7 jaar weg ben.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-11-2013, 22:38
Verwijderd
Haha agenda's
Oud 04-11-2013, 22:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb de vorige verhuizing niks uitgezocht, en ik ben erachter dat ik een hoarder ben dus nou ja.

Ik verzamel in ieder geval geen wc rollen zoals Pip
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 22:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn bed ligt nu vol met spullen waarvan ik nog niet heb besloten of ik het ga houden of niet

Maar ik hoor de hele tijd mijn moeder in mijn hoofd "WAT MOET JE ERMEE", dat helpt wel, want ik heb al 2 vuilniszakken met nutteloze troep.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-11-2013, 23:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zooi is opgeruimd (weggegooid/ingepakt), jammer dat ik alleen maar kastjes heb gedaan, nu lijkt het namelijk of ik geen fuck heb gedaan de hele dag
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-11-2013, 07:24
Verwijderd
remember, remember the 5th of november.
Oud 05-11-2013, 08:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de vorige verhuizing niks uitgezocht, en ik ben erachter dat ik een hoarder ben dus nou ja.

Ik verzamel in ieder geval geen wc rollen zoals Pip
Je bent geen hoarder, je bent gewoon al 7 jaar te lui geweest om op te ruimen en iets uit te mesten
Hoarders zien allerlei dingen als nuttig en bewaren die daarom (komen vast ooit een keer van pas) en slaan ook vaak in op die manier. En wegdoen is teringtyfus moeilijk en daar lijk jij geen probleem mee te hebben ^^ (Goeie van die foto's maken trouwens, is misschien slim als ik dat ook doe als ik weer zoiets tegenkom)
Oud 05-11-2013, 10:30
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
remember, remember the 5th of november.
The gunpowder treason and plot. I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.
But what of the man? I know his name was Guy Fawkes and I know, in 1605, he attempted to blow up the Houses of Parliament. But who was he really? What was he like?



Ik weet wat ik doe vanavond.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 05-11-2013, 10:45
Verwijderd
Ik werk vanavond! Maar het is een vet goede film die ik laatst nog heb gezien <3
Oud 05-11-2013, 10:54
Verwijderd
En oh, ik ben gisteren voor het eerst in de nieuwbouw geweest waar we over drie weken naar toe gaan verhuizen met mijn werk. Ruim en groot en dubbele beglazing en plafondliften die door de hele kamer doorgaan en een fatsoenlijke keuken Ik heb er zin in
Oud 05-11-2013, 11:27
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
No way dat ik agenda's weggooi hoor! En ik heb op een gegeven moment wel een boel schriften en werkboeken weggegooid, maar niet mijn opstel-schriften, werkstukken, tekendingen. Ik ben erg slecht in weggooien Maar dat heb ik van geen vreemden. Mijn ouders hebben best wel een groot huis met z'n tweeën, maar ook dat zit tot de nok toe vol met spullen. Mijn vader bewaart ook alles wat kapot is, want je weet maar nooit waar je het weer voor kunt gebruiken (ik moet toegeven, soms maakt ie briljante dingen van zijn troep, maar goed, daar moet je wel veel troep voor hebben blijkbaar)
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-11-2013, 11:57
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
The gunpowder treason and plot. I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.
But what of the man? I know his name was Guy Fawkes and I know, in 1605, he attempted to blow up the Houses of Parliament. But who was he really? What was he like?



Ik weet wat ik doe vanavond.
Een boek lezen, mag ik hopen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 05-11-2013, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders hebben best wel een groot huis met z'n tweeën, maar ook dat zit tot de nok toe vol met spullen. Mijn vader bewaart ook alles wat kapot is, want je weet maar nooit waar je het weer voor kunt gebruiken (ik moet toegeven, soms maakt ie briljante dingen van zijn troep, maar goed, daar moet je wel veel troep voor hebben blijkbaar)
Dat ken ik. Ik kan altijd wel dingen gebruiken en het punt is dat als je iets wil gaan maken en dan zoiets nodig hebt, dat het dan onvindbaar of stikduur is. Dus je bewaart van alles voor die keer dat het van pas komt (zeker op gebied van creatief en larp is dat heel erg).

Ik weet ook wel waar ik het van heb. Mijn opa is een echte hoarder, overblijfsel uit de oorlog denk ik. Die bewaart alles (oud oudergoed zelfs), maar die koopt ook alles, als het maar veel en goedkoop is. Liever twee wc-borstels, ook al hebben ze maar één toilet, want per twee zijn ze goedkoper dan los (maar in totaal wel duurder natuurlijk). Mijn oma houdt het beneden onder controle, maar de schuurtjes en de bovenverdieping zijn nogal onrustwekkend. Maar dan, aan de andere kant, hij wordt deze maand 89, die man moet je niet meer gaan opjagen over spullen wegdoen ^^ Lekker laten taffelen.
Oud 05-11-2013, 13:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben ook wel een verzamelaar en gooi bijna niets weg Om de reden die Muut al noemde: stel dat je iets ermee wilt maken, ooit, dan moet je het niet opnieuw hoeven kopen. En alles komt vast ooit nog wel van pas!!1!1!one!1!1!

Maar alsnog kan ik wel dingen weggooien, hoor. Alle werkboeken en studiehandleidingen van mijn vorige opleiding heb ik weggetyft, en alleen de werkstukken en nuttige opdrachten bewaard (lees: de opdrachten waar ik waarschijnlijk tijdens deze opleiding nog iets aan ga hebben). En dat is maar één kleine verhuisdoos vol, en daar zitten dan ook nog eens een paar studieboeken bij. Van drie jaar. Dus.

Overigens is verzamelen wel een hobby van me, dus tja Ik vrees ervoor, want mijn vriendje is daar net zo erg in als ik ben.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-11-2013, 13:50
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zit in de mediatheek van school en links voor mij zit een student design een presentatie te maken over de 'yolo cup'
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-11-2013, 13:53
Verwijderd
Volgens mij ben ik nu natter door regen, dan als ik uit de douche kom.

Laatst gewijzigd op 05-11-2013 om 14:04.
Oud 05-11-2013, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Ik zit in de mediatheek van school en links voor mij zit een student design een presentatie te maken over de 'yolo cup'
Wat zit er in, plutonium?
Oud 05-11-2013, 13:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Je bent geen hoarder, je bent gewoon al 7 jaar te lui geweest om op te ruimen en iets uit te mesten
Hoarders zien allerlei dingen als nuttig en bewaren die daarom (komen vast ooit een keer van pas) en slaan ook vaak in op die manier. En wegdoen is teringtyfus moeilijk en daar lijk jij geen probleem mee te hebben ^^ (Goeie van die foto's maken trouwens, is misschien slim als ik dat ook doe als ik weer zoiets tegenkom)
Ook maar ik kom inderdaad ook heel veel tegen dat ik ooit heb bewaard met het idee het ooit nodig te hebben of te gebruiken. Maar goed, nog 1 grote lade en dan heb ik alles wel uitgemest.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-11-2013, 13:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Overigens is onze koelkast leeg en staan er nu twee enorme manden op het balkon
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-11-2013, 13:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat zit er in, plutonium?
Ik denk het. Hoewel zijn presentatie eruit ziet alsof een doodnormaal spelletje pong is.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-11-2013, 16:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
wat een kutweer
Oud 05-11-2013, 16:24
Verwijderd
Klaar met werken en voor de tweede keer verregend. 2e broek die ligt te drogen. En voor de tweede keer bouillon/soep.
Oud 05-11-2013, 16:34
Verwijderd
Haha, Sadye, hier ook maar dan met twee panty's, en gevulde speculaas van de bakken ipv soep. :liefde:

Pip, ik ben jaloers op je huis. Krijg er de kriebels van om te verhuizen!
Oud 05-11-2013, 16:42
Verwijderd
Speculaas, nomnom

Een panty is erger, want dat is kouder. Regen vind ik oke, maar koude regen niet. En dat laatste was het geval.
Oud 05-11-2013, 16:46
Verwijderd
Ik kan ook wel wat regen hebben (en verbaas me altijd ook over mensen in andere landen die wel fietsen, maar als het ook maar een beetje spat toch de auto nemen), maar dit gaat inderdaad wat ver. Op een gegeven moment kon ik weinig meer zien; morgen maar weer lenzen ipv bril dragen.
Oud 05-11-2013, 16:48
Verwijderd
Gister regende het minder dan vandaag. De fietsenstalling was zo goed als leeg, want voor een beetje gemiezel moeten de pappa's en mama's de kindjes brengen.
Oud 05-11-2013, 16:51
Verwijderd
Ze zijn van suiker immers!

Ik ga nu maar eens de nieuwste How I met your mother kijken. Niet omdat ik het (nog) zo leuk vind, integendeel, maar omdat ik nu wel eens wil weten hoe het afloopt.
Oud 05-11-2013, 16:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb net kwartel eitjes gegeten lekker man.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-11-2013, 16:59
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik eet vanavond pompoensoep Ik heb echt nu al trek.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-11-2013, 17:22
Verwijderd
Woei, de simkaart die ik twee dagen geleden bestelde is er nu al! Ik ga eindelijk aan de smartphone, omfg.
Oud 05-11-2013, 17:23
Verwijderd
Wat voor een pompoensoep Miekje? Ik wil wel weer eens aan ander recept dat het gebruikelijke proberen...
Oud 05-11-2013, 17:23
Verwijderd


Oud 05-11-2013, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Paper Doll heeft best een gekke clip.
[filmpje]
Fascinerend... vooral dat ze zo consequent blijft doorgaan, het lijkt me een nogal ongemakkelijk huppeltje.
Oud 05-11-2013, 18:03
Verwijderd
Jeetje, het gaat weinig snel, dit topic.
Oud 05-11-2013, 18:04
Verwijderd
Dit is het internetantwoord op slow food en slow sex.
Oud 05-11-2013, 18:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga morgen sushi eten, daar heb ik al weken trek in!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-11-2013, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Dit is het internetantwoord op slow food en slow sex.
Oud 05-11-2013, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Dit is het internetantwoord op slow food en slow sex.
Fuck die shit, ik wil hoeren en fastfood.
Oud 05-11-2013, 18:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Fuck die shit, ik wil hoeren en fastfood.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-11-2013, 18:26
Verwijderd
Dit zou normaal het moment zijn waarop ik mijn mapje met knullige gangsterplaatjes zou uitpluizen op iets grappigs en internettigs voor Sigmund, maar ik ben nuttige dingen aan het doen, dus dat kan niet.
Oud 05-11-2013, 18:28
Verwijderd
Ja, begrijpelijk.
Oud 05-11-2013, 18:29
Verwijderd
Oke, eentje dan.

Oud 05-11-2013, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Dit zou normaal het moment zijn waarop ik mijn mapje met knullige gangsterplaatjes zou uitpluizen op iets grappigs en internettigs voor Sigmund, maar ik ben nuttige dingen aan het doen, dus dat kan niet.
Citaat:
Oke, eentje dan.

[afbeelding]
ik kan weer een avond vooruit, dankjewel.
Oud 05-11-2013, 18:32
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik eet vanavond pompoensoep Ik heb echt nu al trek.
Omnomnom! Mijn mamma heeft ook nog een pompoen liggen. Ik ben heel benieuwd wat ze ervan gaat maken en wanneer het ding aangesneden wordt. Pompoen
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-11-2013, 18:33
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Oke, eentje dan.

[afbeelding]
<3
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.