Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2013, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Btw Absinthe, gisteren nav fbpost die docu gezien van Jeroen Willems
Oh, nice
Ook het Brel-concert?
Advertentie
Oud 04-12-2013, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Verstandig
Mooi niet
Oud 04-12-2013, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Oh, nice
Ook het Brel-concert?
Paar liedjes en toen ben ik in slaap gevallen

edit: niet om het concert maar omdat het een uur of 1 was en ontzettend moe was.
Oud 05-12-2013, 00:02
Verwijderd
Tijdens het eerste gedeelte van die docu zaten tegenwoordige tijd met verleden tijd af te wisselen toen ze het over Jeroen Willems hadden. Dus toen was ik nog aan het twijfelen, is dit nu zo'n theaterdingetje of is die kerel dood.
Oud 05-12-2013, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Paar liedjes en toen ben ik in slaap gevallen

edit: niet om het concert maar omdat het een uur of 1 was en ontzettend moe was.
Oh, nou, mocht je nog zin hebben om Leerdam te zien op uitzendinggemist; die is gaaf. En Amsterdam ook, dat was de allerlaatste. En nog wel meer, maar mja
Oud 05-12-2013, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Tijdens het eerste gedeelte van die docu zaten tegenwoordige tijd met verleden tijd af te wisselen toen ze het over Jeroen Willems hadden. Dus toen was ik nog aan het twijfelen, is dit nu zo'n theaterdingetje of is die kerel dood.
Oh, dat wist je niet?
Dat was ook wel waarom de tissues bij mij klaarstonden Ik vind het nog steeds zo eeuwig zonde
Oud 05-12-2013, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Oh, nou, mocht je nog zin hebben om Leerdam te zien op uitzendinggemist; die is gaaf. En Amsterdam ook, dat was de allerlaatste. En nog wel meer, maar mja
Ik raakte meer benieuwd naar het stuk waar hij alleen op het toneel staat, met die stoelen, tafel (met wijnflessen etc..) en dat hij meerdere personen speelde.

En zijn talenkennis
Oud 05-12-2013, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat wist je niet?
Dat was ook wel waarom de tissues bij mij klaarstonden Ik vind het nog steeds zo eeuwig zonde
Nee '

Jij wilde even een flink potje huilen vanuit de flanken?
Oud 05-12-2013, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Ik raakte meer benieuwd naar het stuk waar hij alleen op het toneel staat, met die stoelen, tafel (met wijnflessen etc..) en dat hij meerdere personen speelde.

En zijn talenkennis
Ja, "Twee stemmen", helaas nooit gezien, wat enorm jammer is...

En die talenkennis inderdaad Wel tof dat in de docu ook niet onder stoelen of banken werd gestoken dat ie echt een uitzonderlijk talent was <3
Oud 05-12-2013, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Nee '

Jij wilde even een flink potje huilen vanuit de flanken?
Jazeker! En vooral veel VOELEN natuurlijk. Maar dan wel subtiel.
Oud 05-12-2013, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Jazeker! En vooral veel VOELEN natuurlijk. Maar dan wel subtiel.
Oud 05-12-2013, 00:11
Verwijderd
Vanmiddag weer even cd van beirut opgezet fijne muziek blijft dat!
Oud 05-12-2013, 00:19
Verwijderd
We hadden laatst een workshop over positivo-gedoe op het werk. Die vrouw begon met een slap gedichtje, had het over ''de flanken'', de ''kracht in jezelf voelen'', een succeservaring als een ''feestje vieren'', in ''je eigen ziel kijken'' en meer van die bullshit. Dit heb ik een 20/25 minuten volgehouden en toen nam ze het woord spiritueel in haar mond.

Heb heel hard: Halleluja geroepen. Waardoor ze mij vragend aankeek, ik vertelde dat ik het licht had gezien door deze 20 minuten maar twijfelde of het de zon was. Ze vroeg ook nog serieus of dit sarcastisch was
En na een relaas van mij dat ik niet naar deze onzin ga luisteren, zijn we maar met het halve team opgestapt.

(alleen jammer dat ik de volgende dag een berisping kreeg van mijn baas dat ik dit ook op een andere manier kon vertellen zonder dat mens in haar hemd te zetten )
Oud 05-12-2013, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Vanmiddag weer even cd van beirut opgezet fijne muziek blijft dat!
Goed idee

Ik luister nu Jackson C. Frank. Nieuwe tip Carnival is mijn favoriete nummer.
Oud 05-12-2013, 00:21
Verwijderd
Ik luister nu een afspeellijstje van Wende Snijders

Ga ik morgen even beluisteren!
Oud 05-12-2013, 00:23
Verwijderd
[QUOTE=Deus ex machina;33387466]
Heb heel hard: Halleluja geroepen. Waardoor ze mij vragend aankeek, ik vertelde dat ik het licht had gezien door deze 20 minuten maar twijfelde of het de zon was. Ze vroeg ook nog serieus of dit sarcastisch was
En na een relaas van mij dat ik niet naar deze onzin ga luisteren, zijn we maar met het halve team opgestapt.[QUOTE]

Oud 05-12-2013, 00:26
Verwijderd
Citaat:
We hadden laatst een workshop over positivo-gedoe op het werk. Die vrouw begon met een slap gedichtje, had het over ''de flanken'', de ''kracht in jezelf voelen'', een succeservaring als een ''feestje vieren'', in ''je eigen ziel kijken'' en meer van die bullshit. Dit heb ik een 20/25 minuten volgehouden en toen nam ze het woord spiritueel in haar mond.

Heb heel hard: Halleluja geroepen. Waardoor ze mij vragend aankeek, ik vertelde dat ik het licht had gezien door deze 20 minuten maar twijfelde of het de zon was. Ze vroeg ook nog serieus of dit sarcastisch was
En na een relaas van mij dat ik niet naar deze onzin ga luisteren, zijn we maar met het halve team opgestapt.

(alleen jammer dat ik de volgende dag een berisping kreeg van mijn baas dat ik dit ook op een andere manier kon vertellen zonder dat mens in haar hemd te zetten )
Ai ai ai

Citaat:
Ik luister nu een afspeellijstje van Wende Snijders

Ga ik morgen even beluisteren!
Ah, daar ben ik minder fan van
Oud 05-12-2013, 00:27
Verwijderd
Ik luister nu het nieuwe album van De Jeugd van Tegenwoordig, is dat ook wat of wordt dat hier niet gewaardeerd?
Oud 05-12-2013, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ik luister nu het nieuwe album van De Jeugd van Tegenwoordig, is dat ook wat of wordt dat hier niet gewaardeerd?
Als ik 's avonds aan het werken ben is het niks voor mij. Maar vind er echt wel prima dingen tussen zitten.
Oud 05-12-2013, 00:31
Verwijderd
Fack half 2 al.. Trusten!
Oud 05-12-2013, 00:31
Verwijderd
Prima muziek om tijdens het schrijven van een essay te luisteren
Oud 05-12-2013, 00:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik luister nu het nieuwe album van De Jeugd van Tegenwoordig, is dat ook wat of wordt dat hier niet gewaardeerd?
Ik vind 'm briljant, maar ik ben sowieso fan van de jeugd. Gekke Boys en De Toneelacademie zijn bij mij favoriet.

Citaat:
Ik luister nu een afspeellijstje van Wende Snijders
Ah, daar zag ik vanmiddag nog wat van, omdat iemand dat op fb had gezet en ik na aanleiding van het Jeroen Willems Brel gebeuren eens wou zien wat zij ervan bakte.
Mijn mening dat ze een vervelende 'actreutel' is is nog steeds niet veranderd. Ik had dan ook al zo'n vermoeden dat Absinthe niet zo'n fan zou zijn.

Btw, over die Willems docu: Ik zag ineens Marcel Musters en die vind ik cool, en toen stond er de tekst 'ex-partner' onder en mijn reactie was deze:
Daar had ik echt geen idee van.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 00:39
Verwijderd
haha ja die intro van Gekke Boys is veel te mooi. En op een seksuele wijze
Oud 05-12-2013, 00:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
JIJ MAAKT DIE BEATS?!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 00:53
Verwijderd
@Trimm: ja joh, die zijn echt jaren samen geweest. Vond ik ook altijd grappig, want de enige twee acteurs die mij in het theater ooit aan het huilen hebben gekregen, waren dus zij allebei. Los van elkaar.
Oud 05-12-2013, 00:56
Verwijderd
Oh en ook @Trimm: cool dat je de term actreutel ook al hanteert en nog in juiste context ook

Citaat:
Ik luister nu het nieuwe album van De Jeugd van Tegenwoordig, is dat ook wat of wordt dat hier niet gewaardeerd?
Ik kan dat wel waarderen hoor.
En De Toneelacademie is zegmaar alles wat ik graag belachelijk maak aan het hele toneelacademie-gebeuren Hoewel ik dus wel echt regelmatig dingen zeg als "hou het klein/dicht bij jezelf"
Maar dat is minder erg dan "vanuit de flanken".
Oud 05-12-2013, 01:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
@Trimm: ja joh, die zijn echt jaren samen geweest. Vond ik ook altijd grappig, want de enige twee acteurs die mij in het theater ooit aan het huilen hebben gekregen, waren dus zij allebei. Los van elkaar.
Ik heb ze allebei nooit in het theater gezien maar ik ken Marcel uit TV dingen die hij met de Mug md Gouden Tand-crew deed. Ik wist niet eens dat hij homo is.

Citaat:
Oh en ook @Trimm: cool dat je de term actreutel ook al hanteert en nog in juiste context ook
Ik ken de term ook al een tijd en ik gebruikte 'm hier speciaal voor jou, actreuteltje van me.
Het zou kunnen dat ik Ischa Meijer 't vroeger wel eens heb horen zeggen op TV...

Maar srsly he... Wende is echt heel irritant toch, of ligt dat aan mij?
De hele tijd dat neppe glimlachje, of 'kijk mij eens lekker intens doen'. Bij haar heb ik altijd 't idee dat ze keihard aan het acteren is, wat natuurlijk al een teken is dat ze niet zo goed acteert. Mss moet ze es aanpappen met Tygo Gernandt en een musical met hem schrijven ofzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-12-2013, 07:11
Verwijderd
Citaat:




He, maar ik dacht dat je vanmiddag zei dat je afgewezen was want geen skinny bitch? Heb wel alleen mobiel een beetje gescrolled, dus misschien heb ik wat gemist.
Neee niet afgewezen, het staat letterlijk in hun functieomschrijving dat ze geen dikkere vrouwen dan maat 40 willen.
Citaat:
Kan je mij niet afranselen als ik m'n studiewerk niet op tijd doe? Studenten krijgen korting neem ik aan toch?
Dat kan. Waar zat je aan te denken?
Citaat:
Oh, dat wist je niet?
Dat was ook wel waarom de tissues bij mij klaarstonden Ik vind het nog steeds zo eeuwig zonde
Inderdaad.
Oud 05-12-2013, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij had ik op bijna iedereen hetzelfde gereageerd trouwens, namelijk niet Mijn /care is altijd vrij groot bij zulke dingen, iedereen lekker doen wat ie leuk vindt

Hoewel ik bij Quis wel verbaasd zou zijn. Hm.
Waarom bij mij nou net wel?
Oud 05-12-2013, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ze allebei nooit in het theater gezien maar ik ken Marcel uit TV dingen die hij met de Mug md Gouden Tand-crew deed. Ik wist niet eens dat hij homo is.

Ik ken de term ook al een tijd en ik gebruikte 'm hier speciaal voor jou, actreuteltje van me.
Het zou kunnen dat ik Ischa Meijer 't vroeger wel eens heb horen zeggen op TV...

Maar srsly he... Wende is echt heel irritant toch, of ligt dat aan mij?
De hele tijd dat neppe glimlachje, of 'kijk mij eens lekker intens doen'. Bij haar heb ik altijd 't idee dat ze keihard aan het acteren is, wat natuurlijk al een teken is dat ze niet zo goed acteert. Mss moet ze es aanpappen met Tygo Gernandt en een musical met hem schrijven ofzo.
Oh, ik vind het er redelijk afdruipen bij hem Bij Jeroen Willems juist minder.
En Mugmetdegoudentand is tof, maar ik heb dus juist veel theater van het gezelschap gezien Ja, en stukjes Hertenkamp enzo.

Ja, helemaal mee eens hoor! Ik vind haar ook een strontvervelende aansteller...
Oud 05-12-2013, 08:06
Verwijderd
Oh ja, nog even dit:

Citaat:
sann, ik moet je iets vertellen...
Ik ga een heel grote musical regisseren
Oud 05-12-2013, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, nog even dit:



Ik ga een heel grote musical regisseren
Oud 05-12-2013, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Sherloide Polmes.

Citaat:
Slechtste naamsverbastering ooit.
Citaat:
Ik heb er nog lang over nagedacht ook.

Parasherloide. Sherlara. Paralock. Het is treurig wanneer 'Polmes' je beste optie is.

Citaat:
Alsof jij me nog weet te verbazen
Citaat:
Ik ben zwanger.
Oud 05-12-2013, 08:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
http://kanyevscreative.com/

"Who said it: Kanye West, or your Creative Director?"

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-12-2013, 09:07
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik luister nu het nieuwe album van De Jeugd van Tegenwoordig, is dat ook wat of wordt dat hier niet gewaardeerd?
Ik waardeer dat heel erg Mijn favorieten zijn Gekke Boys, De Toneelacademie, Op een Sexuele Wijze en De Koude Schouder (oid)
Oud 05-12-2013, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, nog even dit:



Ik ga een heel grote musical regisseren
Oud 05-12-2013, 10:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Oh ja, nog even dit:



Ik ga een heel grote musical regisseren
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 05-12-2013, 10:26
Verwijderd
Jaja, kinders, en het is dus niet eens een grapje
Oud 05-12-2013, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, nog even dit:



Ik ga een heel grote musical regisseren
Heb je me zaterdag al verteld, dus mislukt!
Oud 05-12-2013, 10:30
Verwijderd
Oh, fuck ja
Oud 05-12-2013, 10:30
Verwijderd
Hoe wat waar wanneer zijn er spandoeken in de zaal toegestaan.
Oud 05-12-2013, 10:36
Hazel
Hazel is offline
Wat voor musical is het?
Oud 05-12-2013, 10:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
In this showcase of some of Reuters' most memorable photos, the photographers offer a behind the scenes account of the images that helped define the year.

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-12-2013, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, helemaal mee eens hoor! Ik vind haar ook een strontvervelende aansteller...
Ik zou haar wel doen
Oud 05-12-2013, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Wat voor musical is het?
+ Volwassenen?

En leuk!
Oud 05-12-2013, 11:37
Verwijderd
Er waren toch mensen die dat pompoenrecept wilden? Stuur me even een pm!
Oud 05-12-2013, 11:41
Verwijderd
Ja, dat is makkelijker dan hier neerplempen
Oud 05-12-2013, 11:47
Verwijderd
Mijn decaan is zo'n dom wijf. Maakt ze afspraak voor te praten is niet op school. ik had al 2 uur thuis kunnen zijn Dit is niet de eerste keer dat ze het me flikt.
Oud 05-12-2013, 11:53
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Mijn decaan is zo'n dom wijf. Maakt ze afspraak voor te praten is niet op school. ik had al 2 uur thuis kunnen zijn Dit is niet de eerste keer dat ze het me flikt.
Zwaar leven.
Oud 05-12-2013, 11:54
Verwijderd
Is dit de standaard zin


Maar ik heb wel soep met broodjes
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.