Oud 30-07-2004, 18:16
Coolice
Avatar van Coolice
Coolice is offline
Hoi ik ben bijna 16 en wil graag als bijbaantje naast school in een ziekenhuis gaan werken.
Het probleem is ik heb nog niet eerder een bijbaantje gehad of vakantiewerk gedaan.
Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken. (moet ik langs het ziekenhuis gaan en vragen of moet ik eerst een sollicitatiebrief schrijven met cv???)

En hoe zit dat met een cv?? Want ik kan hier niet opzetten wat voor werk ik dus al gedaan heb + dat ik nog bezig ben met mijn vwo opleiding??

tnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2004, 19:23
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Je kunt een aantal dingen doen:

1. Via een uitzendbureau proberen aan een baantje bij het ziekenhuis te komen.

2. Bellen naar het ziekenhuis en vragen of er vacatures zijn.

3. Een open sollicitatie schrijven. Je cv is weliswaar nog niet echt gevuld, maar iedereen heeft ooit eens met een eerste baantje moeten beginnen.

Waarom wil je eigenlijk bij een ziekenhuis werken en wat voor werk heb je precies voor ogen? Misschien wordt dat soort werk ook wel bij andere instellingen gedaan. Ik denk dat je de meeste kans van slagen bij het uitzenbureau hebt.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 19:28
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Vwb je cv: daarin kun je ook kwijt wat voor hobby's je hebt, wat voor dingen je jezelf hebt aangeleerd (misschien heb je een EHBO diploma ik noem maar wat). Je kunt met een computer en internet overweg, dat kun je er ook al in zetten, Officepakket (je weet wel word excel etc).
Je kunt er in zetten wat voor vakenpakket je op het VWO volgt, misschien heb je stage gelopen of ben je klasvertegenwoordiger.

Een diploma veterstrikken zou ik er nou net niet opzetten .
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 20:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 30-07-2004 @ 20:28 :
Vwb je cv: daarin kun je ook kwijt wat voor hobby's je hebt, wat voor dingen je jezelf hebt aangeleerd (misschien heb je een EHBO diploma ik noem maar wat). Je kunt met een computer en internet overweg, dat kun je er ook al in zetten, Officepakket (je weet wel word excel etc).
Je kunt er in zetten wat voor vakenpakket je op het VWO volgt, misschien heb je stage gelopen of ben je klasvertegenwoordiger.

Een diploma veterstrikken zou ik er nou net niet opzetten .
Andere puntjes die er wellicht in kunnen staan (als ze voor je op gaan):
- Oppasen
- Typediploma
- Meegedaan in organisatie van...
- bijles gegeven

Verder idd hobbies en welke vakken je volgt op school. Geen afkortingen gebruiken daarbij.

Heb je zelf al een idee wat je dan wil gaan doen in dat ziekenhuis? Als 15-jarige is er namelijk nog niet heel veel dat je daar kan...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 20:22
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik denk inderdaad niet dat ze je als 15-jarige meer dan schoonmaakwerk mag doen. Of misschien helpen met maaltijden rondbrengen, maar ook dat is vaak vakantiewerk.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Wat is een leuke bijbaan?
Guinie
2 15-12-2014 09:25
Werk, Geld & Recht Hebben jullie een bijbaan?
django023
42 20-08-2011 20:17
Werk, Geld & Recht Waar kan je als 23 jarige goed werken? (bijbaan)
Atelier Madame
4 22-07-2011 22:23
Werk, Geld & Recht 2de bijbaan
timvl
8 07-07-2006 08:53
Werk, Geld & Recht Vraagje over een bijbaantje.
Suqeunse
13 17-06-2005 16:03
Werk, Geld & Recht Hoe kom ik in godsnaam aan een bijbaantje ??!
Str0nk
10 31-12-2003 13:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.