Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2004, 18:51
swolha
swolha is offline
Ik zit er over na te denken om dit werk volgend jaar na mijn eind examen te gaan doen. Dan wil ik de tijd dat ik daar werk ook daar verblijven? Wie kan mijn hier over meer vertellen? Hoeveel verdien je ? Wat zijn de werktijden? Wat zijn leuke campings om dit werk op te doen? Of kortom vertel je ervaringen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2004, 19:42
Verwijderd
ik heb er geen ervaring mee maar kijk anders ff hier bij de links... wat meer info denk ik wel.

http://mies.scholieren.com/users/sandra/links.html

Laatst gewijzigd op 19-08-2013 om 10:42.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:03
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
ik heb geen ervaring met het werk zelf, maar heb er vorig jaar over gedacht om dit soort werk in Frankrijk te doen. Toen ik echter informeerde naar de werktijden en de verdiensten, vond ik dat je in verhouding erg veel moest werken -lange dagen van vaak wel 10 uur- voor vrij weinig geld.

Een voorbeeld: op www.goedesfeer.nl is te zien dat je 162 euro per week verdient, terwijl je wel de hele week 'weg' bent. Dit is natuurlijk echter ook een voordeel omdat je zo toch een soort van vakantie hebt, hoewel je waarschijnlijk super hard moet werken.
Er zit vaak ook een trainingsweekend aan vast een paar maanden vantevoren. Daar moet je wat 'cursussen' volgen en aan de hand van je prestaties en vaardigheden wordt gekeken of je wel geschikt bent voor dit werk. Je moet zelf dit weekend betalen, terwijl niet zeker is of je daarna wel werk hebt...
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 19:32
Verwijderd