Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2012, 14:51
mb93
mb93 is offline
Beste mensen !

Ik heb niet altijd even veel succes met de meisjes/dames. Aangezien ik toch wel redelijk babbel heb en niet de lelijkste allertijden ben, wil het maar niet lukken. Hoe kan ik het makkelijkst een leuk meisje aanspreken? Bijvoorbeeld als ik in de trein zit of als ik uitga.

Heeft iemand een paar leuke of handige tips?

Groeten en bedankt !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2012, 15:03
Pythagoras.
Avatar van Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Op dat soort momenten hoop je eigenlijk dat er iets onverwachts gebeurt. Bijvoorbeeld dat er iemand valt, de trein super lang stil staat, er een apart iemand langs loopt, etc. Op die momenten heb je een onderwerp om over te beginnen en komt het ook niet zo awkward over. Mocht er niks gebeuren dan is het denk ik gewoon een kwestie van vragen of ze het leuk heeft of misschien of ze hier vaker komt (in de trein is dat misschien wat lastiger). Vervolgens bied je een drankje aan en kijk je of je een leuk gesprek kan opstarten. Het ligt ook net maar een beetje aan de situatie.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 15:12
Verwijderd
Geen drankje aanbieden joh. Pas beginnen met investeren als je wat zekerder weet dat je de pussy gaat krijgen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Beste mensen !

Ik heb niet altijd even veel succes met de meisjes/dames. Aangezien ik toch wel redelijk babbel heb en niet de lelijkste allertijden ben, wil het maar niet lukken. Hoe kan ik het makkelijkst een leuk meisje aanspreken? Bijvoorbeeld als ik in de trein zit of als ik uitga.

Heeft iemand een paar leuke of handige tips?

Groeten en bedankt !
Ik denk dat je bedoelt dat het ondanks je redelijke babbel en niet-lelijkheid niet wil lukken.

Het probleem is een beetje dat als je meisjes durft aan te spreken dat je altijd wel iets weet te zeggen. Durf je het daarentegen niet dan is eigenlijk geen tip goed genoeg.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2012, 23:57
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Complimentjes vinden de dames vaak wel leuk, zoiets van wat zit je haar leuk, of leuk truitje heb je aan, waar heb je die gekocht?, of iets positief over haar schoenen, enz. Dat zijn meestal wel inkoppertjes om het zo maar even te noemen. Je moet natuurlijk niet overdrijven en overladen met complimentjes, maar wat bewaren voor een volgende ontmoeting, aandacht hebben voor de kleding scoort meestal goed. Dus als je een meisje ietsje te lang aanstaart zeg dan iets positief over wat ze aan heeft. dat je het mooi of leuk vind. zo ongeveer.......oja, en hou als je een versier trukje hebt gevonden die goed werkt, hou die dan geheim voor jezelf, anders gaan je maten er met de meiden vandoor en sta je nog met lege handen eventueel. Want liefde is oorlog en je maten als die nog niemand hebben zijn dan jou concurrenten....vandaar liefde is oorlog als het om veroveren van de dames gaat. succes
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 06:46
Verwijderd
Citaat:
Complimentjes vinden de dames vaak wel leuk, zoiets van wat zit je haar leuk, of leuk truitje heb je aan, waar heb je die gekocht?,
Ja. Ik zou dit toch raar vinden.
Wat heeft het voor nut om te weten waar ze dat truitje gekocht heeft? Wilde je het zelf gaan dragen?

Complimentjes, tot daar aan toe. Maar overdrijven is ook een kunst.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 11:49
Verwijderd
Je gaat als hetero natuurlijk niet vragen waar ze dat truitje heeft gekocht.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 12:02
Verwijderd
Citaat:
.......oja, en hou als je een versier trukje hebt gevonden die goed werkt, hou die dan geheim voor jezelf, anders gaan je maten er met de meiden vandoor en sta je nog met lege handen eventueel. Want liefde is oorlog en je maten als die nog niemand hebben zijn dan jou concurrenten....vandaar liefde is oorlog als het om veroveren van de dames gaat. succes
Na deze toevoeging zou ik zijn tip niet zomaar vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 16:24
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Na deze toevoeging zou ik zijn tip niet zomaar vertrouwen.
Ik zou sowieso alles wat meneer Joris vertelt met een korreltje zout nemen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 16:45
mb93
mb93 is offline
Oke bedankt allemaal voor reacties

Citaat:
Ik zou sowieso alles wat meneer Joris vertelt met een korreltje zout nemen.
Maar wanneer denk jij als vrouw van '' wow die is goed '' ?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2012, 20:27
Siron
Siron is offline
Als je het zelfvertrouwen hebt om iemand aan te spreken dan is dat al een goed teken. Een meisje aanspreken in de trein is helemaal niet hetzelfde als een meisje aanspreken in een discotheek bijvoorbeeld. Naar een discotheek komt ze waarschijnlijk (dit is helemaal niet zeker) om nieuwe jongens te ontmoeten en is ze ook 'voorbereid', een mooie meisje wordt veel aangesproken dus je moet zeker niet denken dat jij de enige bent die haar die avond aanspreekt en dan is de moeilijkheid dat jij moet opvallen, jij moet wat anders zijn dan al die anderen (van wie ik veronderstel dat ze geen succes bij haar hadden). Dus als jij naar haar gaat toestappen, zeggen dat ze er goed uitziet, meteen een drankje aanbieden enz ... dan zal ze dat apprecieren, maar dat heeft ze waarschijnlijk al 5 keer gehoord die avond (en al meerdere keren in haar leven) en dat gaat helemaal niet meer zo speciaal zijn als jij denkt. Dus ik zou bijna zeggen om geen complimenten te geven zoals "Je ziet er goed uit, je hebt mooie ogen, ... " (daar zal je later nog genoeg de kans toe krijgen als je bijvoorbeeld met haar samen zou zijn). Wat je wel kan doen is een kritisch compliment geven dus zeg iets als "Hey, die oorbellen vind ik wel leuk, alleen vind ik dat ze niet goed passen bij jouw kleedje." Zo laat je direct zien dat je een eigen mening hebt en niet zomaar valt voor haar schoonheid alleen.

Gespreksonderwerpen ... ik zou gaan voor een situationeel onderwerp of haar mening vragen over iets en zeker ook je aandacht richten naar haar vrienden/vriendinnen, want dat laat zien dat je niet alleen voor haar komt en dat je ook goed kan omgaan met andere mensen. In ieder geval maakt het niet zo heel veel uit over wat je praat, het is belangrijker dat je spontaan overkomt en een goede lichaamshouding enz.. hebt. Als ze jou aantrekkelijk vindt (dat leidt ze waarschijnlijk af uit je gedrag) dan zal ze ook vragen aan jou stellen en dan valt het gesprek zeker niet helemaal stil. Als het gesprek stil valt, dan is dat ook helemaal niet zo erg. Dat is eens een moment om wat na te denken en dan kan je diep in haar ogen kijken bijvoorbeeld.

Maar dus maak het allemaal niet te belangrijk voor jezelf, dus denk zeker niet dat alles perfect moet verlopen, dat je super interessante dingen moet vertellen, haar heel de tijd moet doen lachen, want dan leg je te veel druk op jezelf en dan forceer je jezelf te veel waardoor het waarschijnlijk niet gaat werken.

Om nog even terug te komen om iemand aan te spreken als je op de trein bent. Stel dat ze een boek aan het lezen is, dan kan je bijvoorbeeld vragen wat ze van vindt,oOf ze nog andere boeken graag leest, ... en dan komt het gesprek wel op gang als ze jou interessant genoeg vindt.

Probeer dus vooral geinteresseerd te zijn in haar door vragen te stellen en zeker niet heel je eigen leven aan haar te vertellen.

Hier wil ik nog even op reageren:
Citaat:
Maar wanneer denk jij als vrouw van '' wow die is goed '' ?
Maakt dat zoveel uit dan? Als je zo gaat denken dan ga je jezelf heel afhankelijk van haar opstellen en dat wil ze niet. Probeer er dus niet te veel mee in te zitten wat iemand van je denkt.

Laatst gewijzigd op 22-05-2012 om 20:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Watvoor single ben jij?
Bloem
140 09-10-2007 08:54
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 107
moon
496 11-09-2007 15:07
Psychologie Lichamelijke aanraking
Verwijderd
20 18-09-2003 17:25
Psychologie Afspreken met vriend(en)/vriendin(nen), wie belt wie?
Slaughterer
23 30-07-2002 23:36
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie hoe kan ik het vragen
neoc
5 31-01-2002 02:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00.