Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2004, 18:11
Verwijderd
http://members.home.nl/timvson/Liedj...ty_(Promo).mp3

Stone Sour? Naja ik weet niet wat er met slipknot gebeurd is....'t nummer is wel oke maar het is gewoon niet zoals slipknot (vroeger) was...

Wat vinden jullie van dit nr..? Ik vind het sprekend Stone Sour...


Reply dan GVD

Laatst gewijzigd op 20-04-2004 om 18:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2004, 19:00
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ja baasje. is allang uit die muik. en is idd het baggerste nummer op de cd als je het mij vraagt. krek.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 19:07
mmuddy
Avatar van mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 20-04-2004 @ 19:11 :
http://members.home.nl/timvson/Liedj...ty_(Promo).mp3

Stone Sour? Naja ik weet niet wat er met slipknot gebeurd is....'t nummer is wel oke maar het is gewoon niet zoals slipknot (vroeger) was...

Wat vinden jullie van dit nr..? Ik vind het sprekend Stone Sour...


Reply dan GVD
ik ken hem al een tijdje, pulse of the maggot is trouwens nog later gekomen en die klinkt een stuk beter. Duality is net zoals Left Behind op Iowa, catchy-popmetal-nummer.
__________________
Wat is er met mijn Unique Clone account aan de hand? Ik ban boos, ik ban gebanned. Unbannen die zooi, of ik ban jullie!
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 22:26
Verwijderd
Dan vond ik Left behind toch nog een pak beter, hoor. Dit vind ik ronduit slecht en totaal niet slipknot. Left behind is nu ook niet het slipknotterigste nummer, maar dat vond ik toch echt wel goed.

Heb nu dus 3 liekes gehoord van den derde vanSlipknot en ik vrees eigenlijk voor de rest. Pulse of the maggots is goed, duality slecht en da één op de website bij #1 pagina moet ik nog een mening over vormen.

Ze hadden denk ik beter bij Ross robinson gebleven as producer (net zoals Korn indertijd met ftl...)
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 22:30
Verwijderd
post dit gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 22:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
wel lachen drumwerk.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 22:56
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 20-04-2004 @ 23:30 :
post dit gewoon niet.
post dàt gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 20-04-2004 @ 23:30 :
wel lachen drumwerk.
en daar blijft het wederom bij.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 07:48
Verwijderd
Sorry carn, dit is niet eens het slechtste nummer op de cd. Zonet "welcome" doorgestuurd gekregen. Niet alleen zit daar weer zo een bagger-solo in. de rest is nog erger.

Begin ook een hekel te krijgen aan hun gitaar geluid. bij pulse klonk het nog vet, maar bij duality en welcome....*puke*. Ik zou nog echt gaan geloven dat ze KRANK-amps gebruikt hebben.

Die cd wordt niets anders dan een dure onderzetter vrees ik.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 08:17
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 20-04-2004 @ 23:30 :
post dit gewoon niet.


Inderdaad, niet hard dit.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 09:25
De Dood
De Dood is offline
ik vind het op zich wel een lekker nummertje, maarja ik vind stone sour ook goed
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 13:58
mmuddy
Avatar van mmuddy
mmuddy is offline
Citaat:
seCond ChoiCe schreef op 20-04-2004 @ 23:26 :
Dan vond ik Left behind toch nog een pak beter, hoor. Dit vind ik ronduit slecht en totaal niet slipknot. Left behind is nu ook niet het slipknotterigste nummer, maar dat vond ik toch echt wel goed.

Heb nu dus 3 liekes gehoord van den derde vanSlipknot en ik vrees eigenlijk voor de rest. Pulse of the maggots is goed, duality slecht en da één op de website bij #1 pagina moet ik nog een mening over vormen.

Ze hadden denk ik beter bij Ross robinson gebleven as producer (net zoals Korn indertijd met ftl...)
wil je soms dat ze net als korn een flink aantal platen maken die eigenlijk allemaal hetzelfde zijn dan? Een band moet toch elk album een nieuw hoogtepunt brengen, dit lukt niet als je altijd maar hetzelfde blijft produceren, ook al is dat album toch iets minder dan de zo-erg-anders-en-beter-klinkende voige albums.
__________________
Wat is er met mijn Unique Clone account aan de hand? Ik ban boos, ik ban gebanned. Unbannen die zooi, of ik ban jullie!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 07:26
Verwijderd
Citaat:
mmuddy schreef op 21-04-2004 @ 14:58 :
wil je soms dat ze net als korn een flink aantal platen maken die eigenlijk allemaal hetzelfde zijn dan? Een band moet toch elk album een nieuw hoogtepunt brengen, dit lukt niet als je altijd maar hetzelfde blijft produceren, ook al is dat album toch iets minder dan de zo-erg-anders-en-beter-klinkende voige albums.
Ik vind gewoon de weg die ze inslaan met subliminal niet erg mijn stijl. en natuurlijk mogen ze als band hun originaliteit uitbuiten (wat Korn trouwens ook heeft gedaan hoor), maar ik vind (net zoals anderen hier blijkbaar) dat er wat teveel stone sour invloeden inzitten. en tja, duality vind ik gewoon een ultrastom nummer, maar das dan ook maar mijn mening.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.