Oud 27-08-2018, 04:03
Tibbe123
Tibbe123 is offline
Hai! Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben een paar avonden geleden dronken geworden met wat vrienden en wat vrienden van vrienden, die ik dus nog niet kende. Ik was niet van plan om bevriend met ze te worden of wat dan ook maar het begon te regenen en we fingen met z’n allen schuilen. Als ik dronken ben word ik vaak een beetje makkeljjk (?). Ik wil het niet, maar ik word een beetje sletterig. Een soort alter ego dat ik HAAT. Nou, deze jongen zei dus zo tegen mij (hij was ook heel dronken) van hey kom eens mee. Dus ik liep mee en we begonnen te zoenen. Nou, allemaal leuk en aardig enzo, maar toen we terug liepen naar de rest was er een stoel te weinig dus zei hij dat ik op z’n schoot moest zitten. Ik kon geen nee zeggen en ging dus zitten en terwijl we praatten ging hij met zn hand onder mn shirt. Ik lette er niet echt op en ging gewoon verder met mijn gesprek. Toen besloot hij dat het oke(?) was om onder mijn bh te gaan. En zoals ik al zei, ik ben “makkelijk” (stom woord om te gebruiken maar ik weet niet hoe ik het moet omschrijven), dus ik deed weer niet echt iets. Nou toen gebeurden er nog wat dingen die avond, hij probeerde steeds mijn riem los te maken en zn hand in mn broek te doen maar dat kon ik nog stoppen. Ik voel me nu al bijna een week vies. Ik wil niet naar bijn borsten kijken en ook niet aanraken. Ik voel me aangerand, al is dat natuurlijk eigenlijk niet zo omdat ik dronken was en me niet verzette. Maar ik heb het geprobeerd uit te leggen aan een vriend en hij lacht me uit en zegt dat ik overdrijf. Ik weet echt niet wat ik moet doen en ik kan er echt niet met mijn ouders over praten. Heeft iemand tips? Dankjewel alvast!

Kusjes Tibbe123, 15 jaar oud
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2018, 07:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als iemand aan jou zit zonder dat jij actief bevestigt dat dat oké is, is dat eigenlijk al fout. Logisch dat je daar een vervelend gevoel aan overhoudt, die jongen heeft gebruik gemaakt van het feit dat jij dronken was, en je niet echt bewust meer kon verzetten.

Daarin ligt denk ik ook een wijze les voor jezelf, je bent blijkbaar "makkelijk" of in elk geval kwetsbaar als je dronken bent. Wees je daar bewust van. Zorg dat je vrienden in de buurt heb die dan wat extra op je letten om jou te beschermen, of nog beter, zorg dat je niet dronken raakt! Lijkt me een stuk beter, je bent 15, je brein is nog volop in ontwikkeling en alcohol is hartstikke schadelijk voor die ontwikkeling.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-08-2018, 10:05
Verwijderd
In het algemeen: je bent 15. Dan heb je niets te zoeken bij alcohol. Klaar. Stop die shit tot je volwassen bent én in staat bent het te handelen. Pro tip: die twee dingen staan los van elkaar, dat wil zeggen, volwassen zijn betekent níet automatisch dat je het kunt handelen.

Daarnaast; het is een moeilijk grijs gebied waar jij jezelf in hebt geparkeerd. Ik ben niet per definitie van mening dat hij jou heeft aangerand. Ik ben ook niet van mening dat het jouw schuld is. Het is gevoelsmatig, gebaseerd op jouw ene post, vooral een stupide situatie inherent aan jeugdige onbezonnenheid. Van zowel jou als de puistige puberjongen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Aanranding
Verwijderd
4 29-08-2011 00:03
Psychologie Aangerand, Wat nu?
Liessiie
30 19-04-2009 16:15
Liefde & Relatie Ik schaam me hier eigenlijk best wel voor...
Yab-Yum
14 30-12-2003 19:32
Psychologie aangerand... niet erg :S ??
mizz-unknown
23 08-11-2003 19:34
Psychologie nachtmerries: ANGST
Fantôme
27 07-10-2003 18:35
Liefde & Relatie aangerand :S
Nichon
100 30-06-2003 15:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.