Oud 13-01-2019, 19:49
Adviesvrager93
Adviesvrager93 is offline
Hoi!

In mijn streek kom ik vrijwel geen dames van m’n eigen leeftijd meer tegen, en dus ook geen potentiële partners. Tijdens het uitgaan zijn het vooral de 16-jarigen die ik tegen kom, maar ik zoek toch wel echt iemand van een jaar of 20. Hoe zou ik toch meiden van m’n eigen leeftijd tegen het lijf kunnen lopen?

Daarnaast kan ik in het eerste contact met dames nog al eens stug overkomen doordat ik me telkens afvraag of ik het goed doe (en dit geldt niet alleen voor degenen die ik leuk vind). Ik werk veel samen met vrouwen maar dat probleem blijft een beetje hangen waardoor ik minder spontaan over kan komen dan ik ben. Zijn hier tips voor?

Het lijkt me leuk om eens een relatie te hebben, en hoewel ik weet dat liefde zijn eigen tijd kent zou ik toch graag een zetje in de goede richting willen geven.

Graag hoor ik jullie tips over beide punten!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2019, 19:58
Protected22
Protected22 is offline
Hoe oud ben je zelf?

Als je moeite hebt met contact met dames is het denk ik juist handig om beetje te "oefenen" met vrienden (vrouwelijke) of kijken of op YouTube er handige videos over zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 20:05
Adviesvrager93
Adviesvrager93 is offline
Ben zelf ook 20, dus vandaar.

Ik spreek redelijk veel vrouwen, maar vind het lastig om met iemand die ik niet zo goed ken een leuk gesprek aan de gang te houden.
Wat betreft die video’s, ik vind ze meestal zo overdreven jagerig, alsof vrouwen echt prooien zijn. Ik heb liever dat het wat natuurlijker is dan dat het vooral op het veroveren gericht is.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 21:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Studeer je? Werk je al?

Lid worden van een (studenten) vereniging is vaak een goede manier om nieuwe mensen te leren kennen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-01-2019, 20:59
Adviesvrager93
Adviesvrager93 is offline
Ik studeer inderdaad. Bij een vereniging gaan is om ingewikkelde redenen nu even niet mogelijk. Wel zit ik veel in de trein en collegezalen, maar daar rust toch een soort taboe op het maken van een praatje (zeker als mensen oordopjes in hebben)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2019, 21:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik studeer inderdaad. Bij een vereniging gaan is om ingewikkelde redenen nu even niet mogelijk. Wel zit ik veel in de trein en collegezalen, maar daar rust toch een soort taboe op het maken van een praatje (zeker als mensen oordopjes in hebben)
Dan wordt het inderdaad wel een uitdaging. Heb je in het weekend wel tijd om wat leuks te gaan doen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-01-2019, 21:25
Adviesvrager93
Adviesvrager93 is offline
In het weekend ga ik ongeveer 1x per maand uit, maar dan zijn het dus vooral 16-jarigen die er zijn. Het is eigenlijk een soort vicieuze cirkel die ik niet kan doorbreken haha
Met citaat reageren
Oud 15-01-2019, 21:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
In het weekend ga ik ongeveer 1x per maand uit, maar dan zijn het dus vooral 16-jarigen die er zijn. Het is eigenlijk een soort vicieuze cirkel die ik niet kan doorbreken haha
En als je ergens anders uit gaat? Of juist een totaal andere activiteit probeert?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-01-2019, 21:31
Adviesvrager93
Adviesvrager93 is offline
Dat is lastig, ik woon op het platteland, ver van de steden. Maar ik snap je punt, ik zal er eens naar kijken
Met citaat reageren
Oud 15-01-2019, 22:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Reis dan toch een keer naar de steden toe om uit te gaan! Ga er voor
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 08:22
Verwijderd
Zelfs op het platteland zullen meisjes/vrouwen van een jaar of 20 wel eens uitgaan... Maar inderdaad, ga naar de stad. Je studeert bovendien, zeg je. Dat lijkt me dan niet op het platteland te zijn maar in een stad. Een studentenstad. Dat stikt toch van de uitgaansgelegenheden met meisjes/vrouwen van jouw leeftijd...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 14:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Misschien kun je kijken of je een groepssport kunt gaan beoefenen. Die worden ook op het platteland gegeven en zo kun je connecten met leeftijdsgenoten en tegelijkertijd fit blijven
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Zelfs op het platteland zullen meisjes/vrouwen van een jaar of 20 wel eens uitgaan... Maar inderdaad, ga naar de stad. Je studeert bovendien, zeg je. Dat lijkt me dan niet op het platteland te zijn maar in een stad. Een studentenstad. Dat stikt toch van de uitgaansgelegenheden met meisjes/vrouwen van jouw leeftijd...
Volgens mij zit TS een beetje in een lastige situatie thuis qua mantelzorg en daarom elk weekend naar zijn ouders terug gaat. Ik snap het wel...

Maar TS kun je ook niet doordeweeks uit? Donderdagavond stapavond!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2019, 20:22
Verwijderd
Hoewel ik moet zeggen dat ik eigenlijk zelden een lange relatie regelde tijdens het uitgaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Marokkaanse vriendin en haar ouders..
Searchingstuff
14 10-01-2014 23:49
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154
Verwijderd
495 10-04-2010 10:38
Liefde & Relatie Zwanger worden #3
Verwijderd
500 15-07-2008 19:51
Psychologie Wonderkind
Swlabr
59 16-08-2006 22:39
Liefde & Relatie Kinderopvang????
Poeki
31 08-11-2004 00:41
Verhalen & Gedichten Contact met Anne
karamba
8 31-01-2003 18:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.