Oud 13-09-2003, 17:44
Orpa
Orpa is offline
Ok, er was dus vandaag in Leersum bij 'de paardenschuur' een 2dehands beurs. Ik daar om half 3 naar toe. Ik heb daar dus een zadel, singel, beugels, sjabrak, hoofdsel en teugels gekocht voor maar 75 euro (het zadel was 65).

Mijn vraag: hebben jullie voor je paard alles nieuw en van een duur merk, of 2de hands?
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2003, 01:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb verassend veel zelf gebouwd , het meeste is wel 2e hands, maar ik heb niets van een duur merk, alles beetje B-merk. Doet het allemaal prima hoor (al moet ik een nieuwe dressuurzweep)
Ik vind dingen van dure merken omslagtig hoor. Het gaat misschien wat langer mee, maar de kwaliteit is niet echt veel hoger IMO
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 17:09
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
vaak is tweedehands fijner want het leer is dan niet meer stug, de meeste dingen van onze pony's zijn toch wel nieuw maar ook veel tweedehands (de zadels).
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 17:57
Verwijderd
euhm eerst had ik altijd 2e hands van mijn vader zeg maar, omdat hij een nieuw zadel nam, kreeg ik die van hem.. maar ik had mijn zadel gebroken, dus vorig jaar toen ik mijn nieuwe paard kreeg, kreeg ik ook een nieuw zadel, een fryso.. is een merk van friese paarden, hele goede kwaliteit. mijn hoofdstel heb ik 2e hands van mijn vader zeg maar, wel duur merk, geen flauw idee hoe het heet ik moest er heel erg zuinig op zijn ehm mijn springzadeltje heeft geen merk is gekocht bij een man die doet in afgedankte zadels zeg maar, met foutjes in het leer en weet ik het wat allemaal... dus hadde we springzadel voor in de 100 euro, die je normaal koopt voor 1000 euro of meer. mooi zadeltje hoor en jah verder was dit het wel. en jah dekens die moete elk jaar vervangen worde, want 2 jonge paarde bij elkaar = spelen = dekel mollestrere
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:11
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Ik heb geen paard ofzo, maar ik denk dat het er gewoon van afhangt wat de kwaliteit nog is van die tweedehandsspullen. Zijn ze nog prima dan zijn ze ook prima voor je paard
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:26
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik heb een behoorlijk duur zadel van zeer hoge kwaliteit. Omdat ik er in het zomerseizoen praktisch in leef, is het voor zowel het paard als mijzelf een absolute noodzaak dat het zadel 100% comfortabel en passend is. De rest van mijn spullen is van wisselende prijs en kwaliteit, maar omdat ik van mening ben dat kwaliteit zichzelf uiteindelijk terugbetaald in levensduur en comfort, heb ik bij elkaar toch een behoorlijk dure uitrusting.

Een zadel van 65 zal ik niet snel kopen, al helemaal niet zonder het op mijn paard gezien te hebben. Ik heb in de 14 maanden dat ik maar paard nu heb ruim 1100 kilometer gereden, dus wij gaan voor goed-passend comfort en kwaliteit. Als je er nou twee uur per week opzit, ala, dan stel je minder hoge eisen. Maar ik vind een zadel belangrijk genoeg om echt in te investeren.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 12:15
~Golvend Badeendje~
Avatar van ~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Nee, ik koop geen 2ehands spullen.

Maar ik koop geen overdreven dure spullen, heb een zadel van Wintec, die syntetische,en die doet het prima, verder gewoon een hoofdstel,kost zo rond de 80-90 euro. Sjabrakken en dat soort dingen koop ik van Harry's Horse of BR,dus lekker goedkoop maar wel goed.

Vliegenspray en dat soort dingen dat verschilt,maar meestal wat mij het meest aanspreekt.
__________________
They hit you with a prettystick
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 13:40
miro
Avatar van miro
miro is offline
Alles nieuw.

Behalve het springzadel. (ons eigen zadel was gestolen bij een inbraak dus moesten we snel een nieuwe hebben) Prima zadel, van een meisje geweest wat maar 2 weken heeft gereden. (stuben)

Ik heb het geluk dat ik alles nieuw mag kopen, maar waarom zouden 2e hands spullen niet goed zijn?

Bij dingen zoals zadels ed. moet je natuurlijk erg goed oppassen, maar waarom zou je geen sjabrakjes, peeskappen ed. 2e hands kunnen kopen?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 15:53
claudy
claudy is offline
ik heb eigenlijk alles nieuw, komt omdat de koop van mn huidige paard heel snel ging, en ik dus geen tijd had om naar 2e hands spullen op zoek te gaan.
en de spullen van mn pony, die past ze niet Dus dat zou niet werken
__________________
I amar prestar aen. Han mathon ne nen. Han mathon ne chae. A han noston ne 'wilith
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:46
biep
Avatar van biep
biep is offline
Ik heb een nieuw Wintec Pro dressuurzadel, en een 2e hands JC springzadel.
De Wintec Pro is nieuw omdat ik er bijna op leef, hij past op allebei de pony's en omdat je de boom kan vervangen ook op paarden. Ik spring minder dus een 2e hands springzadel is voldoende. (hij ligt verder ook prima, dus waarom ook niet)

Mijn wedstrijd rijjasje is ook 2e hands, en onze trailer ook.
We hebben gewoon een hele degelijke Witte Wacko 1,5 paards uit 1997, ziet er prima uit en is in super staat! scheel tje mooi wel 2000 euro van de nieuwprijs! (we kochten 'm 3 jaar geleden)
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:41
biep
Avatar van biep
biep is offline
Iemand trouwens nog een Winterdeken (onderlengte 175) voor een grote D pony te koop?

(ik zoek een nieuwe maar ben blut als een ei )
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:56
Verwijderd
had je bij ons op de clubdag mee moete doen... wij sponserde toen een ponydeken
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 21:02
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 17-09-2003 @ 21:56:
had je bij ons op de clubdag mee moete doen... wij sponserde toen een ponydeken
grrrrrr!

Afgelopen zaterdag was ik weer 1e geworden in de M, maar precies in de verkeerde ring! (in de andere ring kreeg de eerste plek een super mooie deken!! ) dus toen kreeg ik een beker en prijzengeld, beter andersom kunnen rijden
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 21:08
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 17-09-2003 @ 22:02:
grrrrrr!

Afgelopen zaterdag was ik weer 1e geworden in de M, maar precies in de verkeerde ring! (in de andere ring kreeg de eerste plek een super mooie deken!! ) dus toen kreeg ik een beker en prijzengeld, beter andersom kunnen rijden
dat is wel genaaid !

had ik ook, in eerste proef kreeg je waardebon en in tweede proef een wit denkje.. en ik was in 2e proef eerste ik heb al 3 witte dekjes.. had liever die waardebon gehad
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 19:51
gladiatorgirl
Avatar van gladiatorgirl
gladiatorgirl is offline
ik heb alles nieuw behalve zadel. sinds half jaar ook een nieuwe trailer maar we moesten uitbrijden zegmaar. volgend jaar gaan we nieuwe stallen bouwen omdat deze bijna uit elkaar vallen.
__________________
krisje word cowgirl :D
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 08:43
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
biep schreef op 17-09-2003 @ 22:02:
grrrrrr!

Afgelopen zaterdag was ik weer 1e geworden in de M, maar precies in de verkeerde ring! (in de andere ring kreeg de eerste plek een super mooie deken!! ) dus toen kreeg ik een beker en prijzengeld, beter andersom kunnen rijden
tis ook nooit goed he

Geloof me, na een paar wedstrijden weet je niet meer wat je met die zooi aanmoet, dan is wat geld toch heel wat leuker.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 09:11
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
miro schreef op 19-09-2003 @ 08:43:
tis ook nooit goed he

Geloof me, na een paar wedstrijden weet je niet meer wat je met die zooi aanmoet, dan is wat geld toch heel wat leuker.
geef het dan maar aan mij
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 10:10
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
miro schreef op 19-09-2003 @ 09:43:
tis ook nooit goed he

Geloof me, na een paar wedstrijden weet je niet meer wat je met die zooi aanmoet, dan is wat geld toch heel wat leuker.
haha, ik ben d'r ook wel blij mee hoor, (pfff ben allang zo blij dat ik uberhaupt iets win, in de hele B heb ik nooit wat gewonnen geloof ik) maar ik had die deken echt nodig, en van 15 euro prijzengeld kun je denk ik alleen de dekensingel kopen

maar ikheb nu met mams afgesproken dat ik een nieuwe winterdeken voor mijn verjaardag krijg
(bij divoza zijn ze in de aanbieding)

Ieman nog tips voor goede/rol/scheurvaste! (ik heb een nogal vernielzuchtige pony ) winterdeken?
(dit is Biep onder Steve's naam, geen zin om uit te loggen en weere in te loggen )
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-09-2003, 11:10
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb voor mijn verzorg paarden (nou ja, ik heb het iet ) maar die hebben beide harry's horse dekekns, dubbele voorsluiting, kruissingels en bilriemen. Zijn wel strek, zelfs Nivje heeft de deken nog behoorlijk hel en hij heeft um al heel lang. Hij maakt altijd alles stuk
Zijn goeie dekens, maar niet zo achterlijk duur.

[edit]
heb even gegoogled



zo een dus
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love

Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 11:15.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 11:23
miro
Avatar van miro
miro is offline
Nylondekens gaan over het algemeen (zeker met vernielzuchtige ponys) heel snel kapot. (de meeste winterdekens zijn toch wel van nylon)

Zelf had ik een hele fijne, met heel dik stof aan de buitenkant, kweet jammergenoeg alleen niet hoe het heet.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 11:25
miro
Avatar van miro
miro is offline
heb m al (ongeveer):



Deken Rambo Rhino (bst.nr.: 60024)
Zeer robuuste deken van zgn. Polypropyleen (zeer scheurvast) met kruissingels en dubbele borstsluiting. Uitstekende ligging, gevoerd met een dikke 370 grams thermo-fiberfill vulling voor een goede warmte-isolatie, doch goed ademend en goed vochtregulerend.
Nu van 119.95 voor:
€ 106.76
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 11:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
[mededeling] ik verveel me [/mededeling]
Dus ga ik een lijst maken met alles wat ik heb en hoe ik daar aan kom

2 dekjes - zelf gekocht
1 speciaal dekje met schuimrubber - te leen
singel - gekregen met kerst
peesbeschermers voor - zelf gekocht
peesbeschermers achter - gekregen
bandages - gekregen met kerst
onderleggers voor de bandage's - (zijn gewone dwijlen ) zelf gekocht
zomerdeken - zelf gekocht
2 wollen dekens - lagen nog op zolder
longeer singel - zelf gekocht
longeerlijn - zelf gekocht
slofteugel - zelf gekocht
hoofdstel - zelf in elkaar gezet van oude stukken leer
bit - gekregen
dubbelgebroken bit - zelf gekocht
(leren)rijlaarzen - 2e hands
chaps - zelf gekocht
blauwe rijbroek - gekregen voor mijn verjardag
gele rijbroek - 2e hands
zwarte rijbroek - zelf gekocht
witte rijbroek - gekregen
thermobroek - zelf gekocht
witte blouse - gekregen
zwart jasje - hing nog in de kast
sporen - zelf gekocht
sporenbandjes - gekregen met kerst
laarzen knecht - gekregen met kerst
zweetmes - zelf gekocht
borstels - deels gekregen deels gekocht (zijn geen 'echte' borstels)
cap - 2e hands
dressuurzweep - zelf gekocht
springzweep - gekregen met kerst
longeerzweep - zelf gekocht
hoefteer - gekregen
zadelzeep - zelf gekocht
ledervet - zelf gekocht
poetskist - gekregen met kerst
bodywarmer - gekregen
rij handschoenen - zelf gekocht

... damn wat heb ik veel spul voor een paard wat niet eens van mij is En volgens mij vergeet ik ook nog wel het een en ander Als ik nog wat verzin zet ik het erbij
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:28
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
miro schreef op 19-09-2003 @ 12:25:
heb m al (ongeveer):

[afbeelding]
ja, ik zat al te overwegen om precies dezelfde deken aan te schaffen
wel duur hoor

iig bedankt voor de tips!

en Qimm, jij verveelde je zeker wel heeeeeeeel erg of niet
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:37
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
biep schreef op 19-09-2003 @ 16:28:
ja, ik zat al te overwegen om precies dezelfde deken aan te schaffen
wel duur hoor

iig bedankt voor de tips!

en Qimm, jij verveelde je zeker wel heeeeeeeel erg of niet
Hij is idd redelijk duur. Maar ik heb m nu al +/- 7 jaar en nu beginnen de eerste ouderdomsverschijnselen pas te komen (begint te scheuren).

Een nylon deken had ie binnen 1 seizoen kapot.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 15:46
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
biep schreef op 19-09-2003 @ 15:28:
ja, ik zat al te overwegen om precies dezelfde deken aan te schaffen
wel duur hoor

iig bedankt voor de tips!

en Qimm, jij verveelde je zeker wel heeeeeeeel erg of niet
jup heel erg
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2003, 16:00
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Qimm schreef op 19-09-2003 @ 16:46:
jup heel erg
ik heb nog wel wat huiswerk van mij voor je hoor, als je je dan toch zo verveeld
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 19:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
biep schreef op 19-09-2003 @ 16:00:
ik heb nog wel wat huiswerk van mij voor je hoor, als je je dan toch zo verveeld
ik ben niet wanhopig
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 16:53
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Keb dan verzorgpaard van de manege, maar het zadel is wel helemaal gloednieuw. Ze had een zwakke gevoelige rug, dus we hebebn het helemaal op laten meten. En hoofdstel, ik rij altijd met mijn eige, ben altijd bang dat de teugels willen breken bij die oude manege hoofdstellen Dr wordt wel vaak het een en ander vervangen, maar het is de taak als verzorgster om dat te controleren en niet elk kind op de manege let dara zo goed op, die hebben meer van: jeeeeeeey, ik heb een verzorgpaard en nu ben ik stoooooeeeeeeerrrrr

Nahjah, dekjes voor de wedstrijden heb ik wel nieuw (Harry's Horse)
Mijn hoofdstel week nie of het van een merk is. Dr staat zo'n hoefijzertje bij de kruising van de frontriem en de keelriem en de bakstukken, maar kweenie

Borstels zijn allemaal van Harry's Horse, simpelweg omdat de enigste paardenzaak in dit gehucht alleen maar dat merk verkocht.

Halster is ook van dat hoefijzermerk, tenminste, mn bordeauxrooie met groene rand, mn leren en mn zwarte weet ik niet eik. Geloof mn zwarte ook van dat hoefijzermerk.

Het zadel van Eclair was ook een bepaald merk van dressuurzadels, weet ook nie welk R&B, kan dat? Iig iets met twee letters

Mahjah, keb zelf niet echt iets specifieks tweedehands. Gewoon omdat ik het gewoon leuk vond om af en toe een 'cadeautje' voor mn beestje te kopen en dan had ik weer een relaxte massage borstel en zo

En euhmz...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:02
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Eend schreef op 26-09-2003 @ 17:53:

Halster is ook van dat hoefijzermerk, tenminste, mn bordeauxrooie met groene rand, mn leren en mn zwarte weet ik niet eik. Geloof mn zwarte ook van dat hoefijzermerk.

Het zadel van Eclair was ook een bepaald merk van dressuurzadels, weet ook nie welk R&B, kan dat? Iig iets met twee letters
Imperial Riding (hoefijzermerk )
en BR
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:08
Novska
Avatar van Novska
Novska is offline
Biep, jij hebt een Wintec Pro, is het een fijn zadel? Ik moet een zadel kopen, heb m'n paard nu 3 mdn en leende een KN zadel maar die wordt nu verkocht. (en niet aan mij nee, ik vond de prijs/kwaliteit verhouding niet helemaal okee)
Kga morgen naar de Divoza dekens kopen (Pagony Tiger Heavy en Pagony Tiger Lite worden het wsl) en ook meteen zadels kijken. Heb nl. n tijd gezocht naar 2ehands zadels maar het past steeds niet etc.
Moet nu eten xx
__________________
i want you, t(r)oy
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:26
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Novska schreef op 26-09-2003 @ 18:08:
Biep, jij hebt een Wintec Pro, is het een fijn zadel? Ik moet een zadel kopen,

echt: een aanrader!

Ik heb oa een daaleman (super duur zadel) een Stubben en een Wintec 500 gehad, maar de Wintec Pro is zoooooo fijn!

Heerlijk zacht! licht in gewicht (fijner voor de rug van je paard) en het is in vergelijking met andere zadels veel goedkoper. (Maar je moet niet denken dan je 20 jaar met een Wintec kan doen, zoals een leren zadel! na een jaar of 7 heeft ie't wel gehad denkik.)
Je zit trouwens ook heerlijk 'vast" door die suede, en je hoeft er niets aan te onderhouden .

Ik ben zoiezo erg te spreken over Wintec: verwisselbare boom, dus als je een nieuw paard krijgt kun je de boom erop aanpassen, geen onderhoud, relatief goedkoop/ goede prijskwaltiets verhouding: Ik heb mijn Wintec 500, 5 jaar gehad, en hij ziet er nog steeds perfect uit en zit ook nog steeds super.

Ik ben echt verslaafd aan Wintec's

Maar ik zou zeggen: probeer hem zelf even, want sommige mensen vinden het absoluut niet lekker zitten, het is ook wat je zelf lekker vind! ik heb tot nu toe iig alleen maar positieve ervaringen met Wintec.

trouwens: eet smaklijk
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 19:42
Novska
Avatar van Novska
Novska is offline
Dank je biep voor je snelle (en lange!) reactie. Ik heb de Pro al een keertje in de winkel uitgeprobeerd, en vond hem al erg lekker zitten en mooi eruit zien. Ook een groot voordeel vind ik dat je ind de bomen kunt verwisselen, aangezien mijn Friesje 3 jaar is, kan hij nog wel wat breder worden, en het zou super zijn natuurlijk als ik daar meteen de boomwijdte aan zou kunnen passen. Kga morgen naar de divoza, weer passen en kijken en vergelijken... Heerlijke winkel trouwens, o nee ik maak geen reclame, sorry maar zooooo lekker groot, en ruim, en heel veel spullen. De vorige keer dat ik er was, bleef ik 3 uur binnen! Niet overdreven!
Dus ik laat het wel weten wat het is geworden of wordt.... Gaat 1 van jullie trouwens naar de Utrechtste Paardendagen? Ik ga zondag! Heb er al erg veel zin in

xxx
__________________
i want you, t(r)oy
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 22:04
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
biep schreef op 26-09-2003 @ 18:02:
Imperial Riding (hoefijzermerk )
en BR
Owkeej dan
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 19:08
neeltje
neeltje is offline
[afbeelding]
Harry's Horse™ Hightech outdoor winterdeken, met 300 grams holyfill vulling. Zeer luxueuze , waterdichte en ademende outdoordeken. Voorzien van dubbele borstsluiting, loopsplitten, kruissingels welke door de deken heen sluiten, staartflap en afneembare bilkoorden.



Deze heb ik, alleen hij was wel kapot gegaan, maar laten maken, heel goed gelukt! Helaas is mijn pony vorig jaar overleden...dus kan hem nu niet meer gebruiken, maar misschien komt er een tijd.....................................
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 10:35
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik heb pas een nieuw zadel moeten kopen, en het enige wat in mijn sectie (endurance/lange afstands zadels op westernboom) viel en ook nog goed paste was helaas godsachterlijk duur. Maar ja, oude zadel paste niet meer (paardje heeft bodybuilder-schouders gekregen) dus ik moest eraan geloven...

Dit is mijn nieuwe zadel
__________________
You can't have everything. Where would you put it?

Laatst gewijzigd op 03-10-2003 om 10:39.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2003, 16:13
Novska
Avatar van Novska
Novska is offline
Wow Dark Angel, die is mooi!

Ik ben inmiddels ook geslaagd voor een zadel, heb de Rossner Amerika uitgekozen, hij zat echt superrrlekker. De Wintec vond ik ook toch nog leuk, maar deze heeft een veel diepere zit en bovendien paste m'n vader (die over een jaar ofzo) ook op m'n paard gaat rijden niet goed in de Wintec's.
Zo hier een plaatje van de Rossner Amerika:


En? Mooi?
Oja, was afgelopen zaterdag ook erg goed geslaagd bij Divoza een roodzwarte regendeken (ongevoerd), een grijszwarte winterdeken (370 grams) en een lichtblauwzwarte uitrijdeken (waterdicht). Ben weer heelmaal blij
__________________
i want you, t(r)oy
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.