Oud 08-01-2019, 23:28
PimPamPet
PimPamPet is offline
Mijn piemel is stijf 18cm, ik weet dat dat best groot is maar ik vraag me af of dat te groot is zeg maar, en dan bedoel ik of het pijn zou doen bij het gemiddeld meisje als ik 'm er helemaal in wil doen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2019, 23:37
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Er gaan hele baby's doorheen. Dus het zal wel loslopen. Zorg wel dat een meisje opgewonden genoeg is. Dus hengst hem er niet droog in. Tevens ga ik ervan uit dat Je het scholieren meet syndroom hebt. Dus is hij eigenlijk 15 cm
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2019, 06:42
jaap11
jaap11 is offline
Als je 8 jaar bent is dat groot ja
Met citaat reageren
Oud 10-01-2019, 07:30
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
En hoe meet je? Ik kom op een lul van 195cm uit
Met citaat reageren
Oud 10-01-2019, 08:44
Verwijderd
In een ander topic had je penis nog een andere lengte en in weer een andere topic benoemde je dat 20cm klein was voor een penis.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2019, 22:34
PimPamPet
PimPamPet is offline
Citaat:
In een ander topic had je penis nog een andere lengte en in weer een andere topic benoemde je dat 20cm klein was voor een penis.
Ik niet hoor
Met citaat reageren
Oud 10-01-2019, 23:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik niet hoor
Jep, dat deed je wel. Net als het posten van deze berichten, dat deed je ook

Citaat:
ik heb slap iets van 8 cm en stijf 14cm, is dat dan erg groot? Want voor volwassenen is dat stijf geloof ik nog een redelijke lengte
Citaat:
Nieuw gemeten: slap 12cm stijf 16cm
Citaat:
Da's wel een spectaculaire groei! Vorige keer wel goed gemeten?
Citaat:
Geloof 't wel
Citaat:
Ik heb ook een grower, slap is ie rond de 10 cm en stijf 17cm is echt een verschil.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-01-2019, 14:42
Verwijderd
Waarom zou je daar op internet over liegen? Denk je dat je net zoals Trump gewoon fake news kan roepen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2019, 22:25
PimPamPet
PimPamPet is offline
Oke ik weet hoe dit eruitziet maar ik had eerst al lang niet meer gemeten en ging ervan uit dat het nog even lang was en daarna meette ik het opnieuw, nu heb ik het weer opnieuw gemeten. Hij is nu 18cm.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2019, 22:30
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oke ik weet hoe dit eruitziet maar ik had eerst al lang niet meer gemeten en ging ervan uit dat het nog even lang was en daarna meette ik het opnieuw, nu heb ik het weer opnieuw gemeten. Hij is nu 18cm.
Het maakt echt niemand iets uit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 22-01-2019, 22:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Oke ik weet hoe dit eruitziet maar ik had eerst al lang niet meer gemeten en ging ervan uit dat het nog even lang was en daarna meette ik het opnieuw, nu heb ik het weer opnieuw gemeten. Hij is nu 18cm.
Gefeliciteerd, ga maar nu wapperen met je fantastische 18cm lul om te laten zien wie echt dominant is!

Ik wens je nog een fijne (ruk) avond.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2019, 23:03
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Mijn piemel is stijf 18cm, ik weet dat dat best groot is maar ik vraag me af of dat te groot is zeg maar, en dan bedoel ik of het pijn zou doen bij het gemiddeld meisje als ik 'm er helemaal in wil doen.
Je zit over het gemiddelde.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2019, 15:49
jonesfab25
jonesfab25 is offline
valt te zien natuurlijk, hangt van persoon tot persoon af, de ene vind het normaal, de andere normaal groot, de andere extreem groot, ik ben zelf gay, en mijn persoonlijke mening, is de ideale penis stijf tussen de 10 en 14 cm. zelf heb ik 12cm. dus voor mij persoonlijk is 18cm extreem groot, te groot, en dat vind ik ook niet mooi, ook te zien hoe oud je bent natuurlijk, moest je 13 jaar zijn met een paal van 18cm dan zou ik zeggen OMG! maar moest je 20 zijn met 18cm dan zou ik zeggen, cava nog, maar toch niet voor mij... verschilt dus van persoon tot persoon hé, de ene zal 18 cm juist normaal en geil vinden
Met citaat reageren
Oud 23-01-2019, 16:11
guyboyke123
guyboyke123 is offline
18 cm is juist nice, vind ik dan. Je bent in ieder geval niet de enigste, ook al lieg je waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2019, 00:16
PimPamPet
PimPamPet is offline
Ik probeer niet op te scheppen ofzo, en ik lieg ook niet, ik snap sowieso niet waarom je op een forum liegt als je anoniem bent.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2019, 07:12
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer niet op te scheppen ofzo, en ik lieg ook niet, ik snap sowieso niet waarom je op een forum liegt als je anoniem bent.
Ja dat vragen wij ons ook af. Het maakt ons namelijk echt geen hol uit, precies omdat je anoniem bent. Maar je vraag is een beetje apart en komt over als een nogal slecht verdekte vraag om aandacht. Daarnaast heb je een gebruikersnaam die opvalt, in ieder geval bij mij, en aangezien je eerder eens zei dat 20cm klein is voor een penis was je blijven hangen dus valt het op dat je nogal rare berichten post. Dat is waarom wij zo reageren.

Maar vooruit, antwoord op je vraag: dat verschilt per persoon en zelfs per persoon specifiek kan het verschillen. Een tienermeisje zal bij haar ontmaagding meer moeite hebben met een grote penis dan diezelfde persoon een paar jaar later.

Qua pijn is de breedte/omtrek minstens zo belangrijk als de lengte. En nee, het interesseert me geen sikkepit wat de omtrek van je penis is en niemand kan hier een zinnig antwoord op geven. Het verschilt per persoon.

Stel dat iemand hier nou een antwoord kon geven over een gemiddeld meisje, wat ga je daar dan mee doen? Op zoek naar bovengemiddelde meisjes? "Hoe lang en breed is jouw vagina?" is niet de beste openingszin.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2019, 18:44
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Er gaan hele baby's doorheen. Dus het zal wel loslopen.

Ja, aangezien die bevalling zo lekker voelt, zal het met die piemel ook wel goedkomen...
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie veel te groot verschil
Anoniiem
39 20-03-2011 13:27
Seksualiteit Is myn lengte penis te groot
oelekeboeleke
5 20-07-2007 20:48
Seksualiteit wat is te groot vrouwen
bruine_bonen
30 16-07-2005 17:19
Psychologie Leeftijd voor vriendschap te groot ???
Tieneke
57 15-05-2005 20:55
Psychologie Te groot voor deze wereld?
Delifrena
30 08-08-2004 19:12
Liefde & Relatie leeftijdsverschil te groot???
relisys
68 18-07-2004 19:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36.