Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2002, 15:45
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
ik schaam me diep ik ben de laatse tijd zo onaardig tegen me vriendje niks is goed en ik wil hem perfect hebben , veel dingen zijn niet goed in me ogen, andere jongens die ik zie lopen zijn knapper en mooier , ik ben bamng dat iedereen me uitlacht als ik bij hem l;oppt, wat bezielt me ik ben kattig tegen hem kraak hem af , wel voor de gein maar ik merk toich dat ik gemeen ben...ik voel me ook zo klote en ik weet niet waardoor , maar ik vind het zo erg van mezelf dat ik zo tegen hem doe, misschien heeft het te maken met me nog-niet-vergeten-e\x ofzow .
ik vind het zo zileig voor hem want ik wil lief voor hem zijn, maar ik ben gewoon de laatse tijd niet aardig en volegns mij doet dat hem best verdriet,, oh ik heb echt een hekel aan mezelf dat ik dit doe tegen hem... snik
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-10-2002, 16:42
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
uhmzz lees eerst de andere topics nog eens door en lees de adviezen daar..

Mijn advies blijft hetzelfde; neem de tijd om eens na te denken wat je nou eigenlijk wilt met je vriend en neem de tijd om je ex te verwerken..

Zolang je dat niet hebt gedaan kan je mijns inziens niet met een andere relatie verder, het staat je nieuwe relatie in de weg. Je hebt nergers plezier in en je zeikt hem af..
Zeg je vriend wat je probleem is en vraag hem om tijd en rust om erover na te denken en te verwerken...

Ik blijf het gewoon zeggen want ik denk dat het heel belangrijk is dat je je ex achter je kunt laten.. Als je met hem in je hoofd blijft zitten dan kun je nooit iets met plezier doen met je nieuwe vriend.
Laat je ex niet je relatie verknallen, maar verwerk het.. Je moet je ex niet vergeten, maar je moet het wel accepteren, er mee kunnen leven dat het uit is en weer verder kunnen leven.

Ik denk namelijk dat dat het probleem is, dat je nog te veel aan je ex denkt, je vriend vergelijkt met je ex.. Het is heel oneerlijk tegenover je vriend om zo door te gaan en hem er niks van te laten weten..
En bedenk goed voor jezelf of je nog wel verder wil met je vriend, want dat je de behoefte hebt om hem te veranderen klinkt niet echt goed eerlijk gezegd.. Je zou van hem moeten houden om wie hij is en niet om hoe jij hem kunt maken..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 17:06
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb zo het idee dat je je adviezen bij de andere topics niet leest.
En als je zelf al in de gaten hebt dat je zo kattig tegen je vriend doet, dan ben je al zo ver dat je toch iets kunt ondernemen om aardiger voor je vriend te zijn.
En als je je ex nog niet vergeten bent, moet je niet met je huidige vriend verdergaan, das niet eerlijk tegenover hem. Hij kan er ook nix aan doen...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 17:54
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
maak het uit

jij bent hem niet waard

ik zou eerst eens wat aan je karakter doen, schuldbesef is een ding, maar je voor hem schamen: wat is je vriend, een paradepopje

er is iets chronisch mis met je
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 18:18
Verwijderd
Citaat:
**~yvie~** schreef:
ik schaam me diep
En dat is maar goed ook.

Hij is nou eenmaal zoals hij is. Als je je daarvoor schaamt, ben je verkeerd bezig volgens mij. Eigenlijk al vreemd dat hij het dan niet uitmaakt. Ik zou echt pissed off zijn als ik dat zou merken.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 18:36
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
Optima schreef:
maak het uit

jij bent hem niet waard

ik zou eerst eens wat aan je karakter doen, schuldbesef is een ding, maar je voor hem schamen: wat is je vriend, een paradepopje

er is iets chronisch mis met je
Ja. :/
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 11:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
ik schaam me diep ik ben de laatse tijd zo onaardig tegen me vriendje niks is goed en ik wil hem perfect hebben , veel dingen zijn niet goed in me ogen, ik ben kattig tegen hem kraak hem af , wel voor de gein maar ik merk toich dat ik gemeen ben...ik voel me ook zo klote en ik weet niet waardoor , maar ik vind het zo erg van mezelf dat ik zo tegen hem doe
ik vind het zo zileig voor hem want ik wil lief voor hem zijn, maar ik ben gewoon de laatse tijd niet aardig en volegns mij doet dat hem best verdriet,, oh ik heb echt een hekel aan mezelf dat ik dit doe tegen hem...
Hier nog eentje...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Hier nog eentje...
Vertel? Doe jij dat ook?

Ik dacht dat je zo blij en gelukkig was met je vriendje? IK snap het neit helemaal meer, maar dat kan ook aan mij liggen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 09:50
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Vertel? Doe jij dat ook?

Ik dacht dat je zo blij en gelukkig was met je vriendje? IK snap het neit helemaal meer, maar dat kan ook aan mij liggen
Ja, ik ben ook heel gelukkig met hem, maar op één of andere manier kuur ik alles op hem af. Ik doe dat altijd bij mensen bij wie ik me heel goed op mijn gemak voel. (ouders etc.) Daar hoort hij nu ook bij, en dat vind ik heel erg. Hij verdient het vaak helemaal niet, maar ik heb gewoon een zeer vervelend en raar karakter, daarom kan ik er vrijwel niks aan veranderen, ook al wil ik dat graag.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Ja, ik ben ook heel gelukkig met hem, maar op één of andere manier kuur ik alles op hem af. Ik doe dat altijd bij mensen bij wie ik me heel goed op mijn gemak voel. (ouders etc.) Daar hoort hij nu ook bij, en dat vind ik heel erg. Hij verdient het vaak helemaal niet, maar ik heb gewoon een zeer vervelend en raar karakter, daarom kan ik er vrijwel niks aan veranderen, ook al wil ik dat graag.
Hmmm ik ken dat wel een beetje. De laatste tijd gaat het supergoed tussen mijn vriend en mij, maar afgelopen zaterdag ging er iets fout, en ik viel hem meteen aan op van alles, terwijl hij eigenlijk niets fout deed, maar IK er mee zat.. Dat is voor hem helemaal niet leuk en ik doe hem heel veel pijn, maar ik kan er op één of andere manier niets aan doen.. Dan kom ik er na een tijdje altijd achter wat een bitch ik ben geweest maar dan ben ik al te laat. Dan voelt hij zich al kut en kan ik hem niet meer vrolijk krijgen..
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:49
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
dan ligt het vast ook aan mijn karakter denk ik, want ik zit volgens idd verschrikkelijk ingewikkeld in elkaar
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 17:24
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
ik schaam me diep ik ben de laatse tijd zo onaardig tegen me vriendje niks is goed en ik wil hem perfect hebben , veel dingen zijn niet goed in me ogen, andere jongens die ik zie lopen zijn knapper en mooier , ik ben bamng dat iedereen me uitlacht als ik bij hem l;oppt, wat bezielt me ik ben kattig tegen hem kraak hem af , wel voor de gein maar ik merk toich dat ik gemeen ben...ik voel me ook zo klote en ik weet niet waardoor , maar ik vind het zo erg van mezelf dat ik zo tegen hem doe
Dit had ik ook precies. k Snap niet waarom ik het deed. Ik heb het bij 3 vriendjes achter elkaar gehad dat ik na een tijdje alleen nog maar op slechte eigenschappen ging letten en dat ik ook tegen niemand mewer over mijn vriendje wilde praten omdat ik me eigenlijk een beetje schaamde dat ik hem als vriendje had.
Sloeg echt compleet nergens op, maar k let er nu dus bij mijn nieuwe vriendje heel erg op dat ik dit niet weer ga doen.
Ik praat gewoon vrolijk over mijn vriendje en als je er zelf positief over doet doen mensen vaak ook positief terug.

Nou als je weet waarom je het doet laat het mij dan ook even weten want ik snap mezelf nie Alhoewel ik denk dat ik ze gewoon te vaak zag (elke dag) bij de eerste heb ik dat een jaar volgehouden, bij de 2e 2 maanden en bij de derde een half jaar. Ik heb die jongens vreselijk veel pijn gedaan en de laatste 2 verdienden dat absoluut niet.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much

Laatst gewijzigd op 14-10-2002 om 17:28.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:00
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
dan ligt het vast ook aan mijn karakter denk ik, want ik zit volgens idd verschrikkelijk ingewikkeld in elkaar
Daar ben je kennelijk nogal trots op, hè?

Pure aandachttrekkerij dus.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:01
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
hmm komt het daar misschien dan daar door, want ik zie hem eigelijk elke dag...
oh als ik toch eens wist waarom is dit deed was't maar waar
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:08
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Daar ben je kennelijk nogal trots op, hè?

Pure aandachttrekkerij dus.
nou ummh dacht het dus niet,, mhh kwam ikd an zo over?? dan si dat niet de bedoeling geweest..

mnaare umhh noujah dat si zo dat ze me ingewikkeld in elkaar vidnen zitten, niet dat ik daar blij om ben ik vind het juist kut
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 19:45
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
nou ummh dacht het dus niet,, mhh kwam ikd an zo over?? dan si dat niet de bedoeling geweest..

mnaare umhh noujah dat si zo dat ze me ingewikkeld in elkaar vidnen zitten, niet dat ik daar blij om ben ik vind het juist kut
Ik vind de manier waarop je dingen onder woorden brengt, inderdaad ingewikkeld. Jij zit echter volstrekt niet ingewikkeld in elkaar. Er is een verschil tussen ingewikkeld in elkaar zitten en ingewikkeld doen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 21:26
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
hmm jah, nou dat komt omdat ik heel vaak niet weet hoe ik me gevoelens onder woordne moet brengen, en dan schrijf ik het meestal vaag op, omdat ik gewoon niet weet op welke manier ik het anders moet uitleggen duzz
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 08:02
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
uhhh uitmaken of in elk geval een pauze nemen, lijkt me verstandig, je bent um gewoon zat (zo komt het inelk geval over) dus ga er over praten
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-10-2002, 09:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als je naar andere jongens kijkt op straat met de gedachte dat die knapper/beter zijn dan jouw vriendje, en je daarbij ook nog schaamt voor je vriendje, moet je je wel eens gaan afvragen wie je nou voor de gek houdt. Je moet die jongen niet gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 14:57
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Heel simpel, je zelf er toe zetten wel aardig tegen hem te zijn. Tip: steek er energie in!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37.