Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2003, 17:44
Man.Utd.
Avatar van Man.Utd.
Man.Utd. is offline
shit 1-2
__________________
Doe Waar Je Sin In Hebt JE LEeft Tenslotte Maar 1X
Advertentie
Oud 08-10-2003, 17:47
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
faen schreef op 08-10-2003 @ 18:41:
This nog enkele minuten mitrosje.. waar blijft die 0-8?
tis 0-6 geworden, een beetje teleurstellend
Oud 08-10-2003, 17:48
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 08-10-2003 @ 18:44:
We zitten toch allebei in VI, dus het is dan toch wel redelijk normaal dat het gelijk op gaat?
Er is veel verschil tussen teams in de VI hoor
Oud 08-10-2003, 17:49
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
Mitros schreef op 08-10-2003 @ 18:47:
tis 0-6 geworden, een beetje teleurstellend
Ik had goed gegokt.. kliet er veel naar binnen spelen Of zou ik dan juist aanvallend op die kant laten zijn waar jij dan van wegging? Ik feliciteer je met de overwinning
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Oud 08-10-2003, 17:52
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
faen schreef op 08-10-2003 @ 18:49:
Ik had goed gegokt.. kliet er veel naar binnen spelen Of zou ik dan juist aanvallend op die kant laten zijn waar jij dan van wegging? Ik feliciteer je met de overwinning
Volgend seizoen krijg je een herkansing
Oud 08-10-2003, 17:53
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
FC Noorderbrink - MM Stars

Een verlening, kewl, ik hoop dat ze het met pingels moeten beslechten
Oud 08-10-2003, 17:53
faan
Avatar van faan
faan is offline
ja hoor.. zolang jij redelijk als uitgangspunt bij je totale prestatie, durf ik het niet meer
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Oud 08-10-2003, 17:55
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
faen schreef op 08-10-2003 @ 18:53:
ja hoor.. zolang jij redelijk als uitgangspunt bij je totale prestatie, durf ik het niet meer
Mijn B-team haalt zwak, dus als ik die had opgestelt, dan was het spannend geworden
Oud 08-10-2003, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 08-10-2003 @ 18:53:
FC Noorderbrink - MM Stars

Een verlening, kewl, ik hoop dat ze het met pingels moeten beslechten
een op een met de keeper gemist

voor degenen die mee willen kijken:

MatchID: 9806019
Oud 08-10-2003, 18:04
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 08-10-2003 @ 18:57:
een op een met de keeper gemist

voor degenen die mee willen kijken:

MatchID: 9806019
Ik kijk sinds 6 uur met alle wedstrijden Live mee

Nog 10 min tot de pingels bij Noorderbrink tegen MM Stars
Oud 08-10-2003, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 08-10-2003 @ 19:04:
Ik kijk sinds 6 uur met alle wedstrijden Live mee
ik heb m'n hele taakbalk vol omdat ik ondertussen met m'n website bezig ben wil nog niet echt

meteen een vraagje over die sites: kan je in het menu die links ook op volgorde zetten?
Oud 08-10-2003, 18:09
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 08-10-2003 @ 19:06:
ik heb m'n hele taakbalk vol omdat ik ondertussen met m'n website bezig ben wil nog niet echt

meteen een vraagje over die sites: kan je in het menu die links ook op volgorde zetten?
Vast wel, maar vraag me niet waar, ik heb die van mij in 5 min in elkaar geflanst
Oud 08-10-2003, 18:16
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Pingels!!!! bij Noorderbrink - MM Stars





Btw: FC GoldenGoal - Wolf Attack 5 - 0
Oud 08-10-2003, 18:20
Verwijderd
allebei al eentje gemist...

edit: arggggghh!!! weer een gemist

edit2: phew... hij ook

edit3: jaaa!!! ik raak, hij mist!

Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 18:24.
Oud 08-10-2003, 18:25
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
FC Noorderbrink - MM Stars 2 - 3 Na pingels.

Knap gedaan Dragon
Oud 08-10-2003, 18:27
Verwijderd
Heerlijk spannende wedstrijd, 1-1... MM Stars won na penalties (2-3)

Voor de liefhebbers:

570 toeschouwers waren aanwezig op The Gageldome, waar de weersomstandigheden best wel goed waren. Noorderbrink koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Brouwers - Holman, Bakels, MacCruithein, Eikel - Klarenbeek, Peters, Roosenboom, Hendriks - Peeters, Álamo Gómez.

Stars koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Joosten - Zandvliet, Herben, Carstens - Consten, Hoogstrate, Adelman, Roosenboom, Noordam - Meijbaum, van Oers.

Stars zag de meeste aanvalsmogelijkheden via de vleugels en de spelers verstuurden dan ook hun passes in die richting. In de 2e wedstrijdminuut, viel Marc Roosenboom van Stars dramatisch net buiten het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Marc Roosenboom een gele kaart voor een schwalbe. De scheidsrechter toonde Noorderbrink's Keimpe Peeters de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. Stars moest Menno van Oers wel wisselen, want na die overtreding kon hij geen bal meer raken. 0 - 0 was de ruststand. Stars had het meeste balbezit, namelijk 55 procent.

Ger Zandvliet van Stars leek wel in de lucht te zweven, toen hij heel netjes de 0-1 inkopte uit eencorner die genomen werd door Stefan Consten. Door fantastisch werk op de rechter vleugel van Noorderbrink kreeg Herman Hendriks in de 58e minuut de niet te missen kans op de gelijkmakende 1 - 1. Noorderbrink´s Luis Álamo Gómez weigerde van het veld te gaan, ondanks zijn enkelblessure die hij op liep in de 62e minuut. De scheidsrechter toonde Noorderbrink's Gert-Jan Klarenbeek de gele kaart na een hele nare overtreding op de achillespees. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Stars, met een indrukwekkende 59 procent balbezit.

Beide teams waren duidelijk niet meer bij machte om te kunnen winnen, daarom gaan we verlengen. Marc Roosenboom kwam erg dichtbij om de bezoekers op voorsprong te zetten in de 100e minuut toen hij na een lange solo alleen voor de keeper kwam te staan, maar Roger Brouwers kreeg het nog net voor elkaar om de bal corner te tikken. Het publiek houd het niet meer uit van de spanning, want ook na de extra tijd was er geen winnaar, nu komen er penalty's. Noorderbrink´s Barker MacCruithein stond onder grote druk, toch schoot hij goed in, maar de bal werd eruitgetikt door een wereld redding van Niels Joosten. Het blijft 1 - 1. Stars´s Stefan Consten plaatst de bal koeltjes voorbij Roger Brouwers. 1 - 2. Noorderbrink´s Randolf Eikel bezweek onder de druk. Hij schoot de bal ver naast de linker paal. Het blijft 1 - 2. Stars´s Liron Carstens leek al erg onzeker toen hij de penalty nam, hij schoot dan ook huizenhoog over. Geen goal. Noorderbrink´s Marc Peters maakte geen fout. Niels Joosten had geen kans. 2 - 2. Stars´s Stefan Hoogstrate bezweek onder de druk. Hij schoot de bal ver naast de linker paal. Het blijft 2 - 2. Noorderbrink´s Keimpe Peeters bezweek onder de druk. Hij schoot de bal ver naast de linker paal. Het blijft 2 - 2. Stars´s Joris Meijbaum maakte geen fout. Roger Brouwers had geen kans. 2 - 3. Noorderbrink´s Herman Hendriks bezweek onder de druk. Hij schoot de bal ver naast de linker paal. Het blijft 2 - 3. Stars´s Julius Noordam twijfelde geen moment, maar Roger Brouwers blokte het schot, waardoor er nog steeds een 2 - 3 op het scorebord staat. De echte sterspeler van Noorderbrink was ongetwijfeld Randolf Eikel. Daar staat tegenover dat Luis Álamo Gómez echt heel slecht speelde. De echte sterspeler van Stars was ongetwijfeld Joris Meijbaum. Roel Jongste speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 2 - 3.

FC Noorderbrink
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging : goed
Centrale Verdediging: goed
Linker Verdediging : goed
Rechter Aanval : matig
Centrale Aanval : matig
Linker Aanval : matig

MM Stars
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: waardeloos
Rechter Verdediging : redelijk
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging : goed
Rechter Aanval : matig
Centrale Aanval : zwak
Linker Aanval : matig
Oud 08-10-2003, 18:29
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
De Officiele Uitslagen in de Kwartfinales van de S.com Hattrick Cup
Teams die doorgaan zijn in het vet afgedrukt

Glenn Salmon-FC Noorderbrink: VI.584 - ^Dragon^-MM Stars- VI.280 2-3(na strafschoppen)

phmpruim-WATB: VI.425 - de ballonnenman-Catalunya C. F.:VI.260 1-0

Faen-SE Höjden : VII.36 - Mitros-VV Noordwijk-V.164 0-6

Brain-damage-FC GoldenGoal: V.67 - Blue Wolf-Wolf Attack: VI.302 [Belgie] 5-0


Het Programma voor de Halve Finales:

^Dragon^-MM Stars- VI.280 - phmpruim-WATB: VI.425

Mitros-VV Noordwijk-V.164 - Brain-damage-FC GoldenGoal: V.67
Oud 08-10-2003, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 08-10-2003 @ 19:29:
De Officiele Uitslagen in de Kwartfinales van de S.com Hattrick Cup
Teams die doorgaan zijn in het vet afgedrukt

Glenn Salmon-FC Noorderbrink: VI.584 - ^Dragon^-MM Stars- VI.280 2-3(na strafschoppen)

phmpruim-WATB: VI.425 - de ballonnenman-Catalunya C. F.:VI.260 1-0

Faen-SE Höjden : VII.36 - Mitros-VV Noordwijk-V.164 0-6

Brain-damage-FC GoldenGoal: V.67 - Blue Wolf-Wolf Attack: VI.302 [Belgie] 5-0


Het Programma voor de Halve Finales:

^Dragon^-MM Stars- VI.280 - phmpruim-WATB: VI.425

Mitros-VV Noordwijk-V.164 - Brain-damage-FC GoldenGoal: V.67
Met alle respect, ik heb weer een beetje geluk bij de loting zelfde klasse weer (al hoop ik niet dat het zo'n zenuwslopende wedstrijd wordt als daarnet)
Oud 08-10-2003, 18:39
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 08-10-2003 @ 19:35:
Met alle respect, ik heb weer een beetje geluk bij de loting zelfde klasse weer (al hoop ik niet dat het zo'n zenuwslopende wedstrijd wordt als daarnet)
ok, dan win ik wel zonder dat ik het spannend maak
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 08-10-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 08-10-2003 @ 19:39:
ok, dan win ik wel zonder dat ik het spannend maak
dat zou zo kunnen, want van Catalunya win je ook niet zomaar...
Oud 08-10-2003, 18:45
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 08-10-2003 @ 19:35:
Met alle respect, ik heb weer een beetje geluk bij de loting zelfde klasse weer (al hoop ik niet dat het zo'n zenuwslopende wedstrijd wordt als daarnet)
Ik moet tegen de sterkste die nog over is, GoldenGoal, als ik hem versla heb ik een goede kans op de Cup
Oud 08-10-2003, 18:52
Verwijderd
Moet ik trouwens uitdagen als een normale wedstrijd of volgens de beker-regels?
Oud 08-10-2003, 18:57
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 08-10-2003 @ 19:52:
Moet ik trouwens uitdagen als een normale wedstrijd of volgens de beker-regels?
Bekerregels
Oud 08-10-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 08-10-2003 @ 19:57:
Bekerregels
Dan mag phmpruim hem nu accepteren

en nu ga ik ffs achter het beeldscherm vandaan...
Oud 08-10-2003, 19:05
Verwijderd
tja, gefeliciteerd dan maar he, phmpruim.
Maar ja, er stonden dan wel 2 0-sterren spelers bij mij in de basis, schiet ook niet echt op dat.
Oud 08-10-2003, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 08-10-2003 @ 18:25:
Hoe krijg je het voor elkaar Der wil straks geen enkele keeper nog naar je team, wie bij jou speelt breekt ze poten
mjah lach er maar om hij is 5 weken uitgeschakeld
Oud 08-10-2003, 19:36
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 08-10-2003 @ 20:05:
tja, gefeliciteerd dan maar he, phmpruim.
Maar ja, er stonden dan wel 2 0-sterren spelers bij mij in de basis, schiet ook niet echt op dat.
dank je
en ik zal toegeven, ik had een aantal spelers uit mn A-elftal opgesteld. Dat kan, omdat ik deze week toch conditie train, en dan doet iedereen mee.
Die ene speler die geblesseerd raakte was gelukkig wel iemand uit het B-elftal.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 08-10-2003, 19:55
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
@ Mitros:
Als je volgende week weer van plan bent je A-team op te stellen moet je t ff zeggen, dan doe ik dat nl ook wel voor een keer...

Tja, met 5 - 0 gewonnen van Wolf Attack. Toch een iets simpelere overwinning dan ik had verwacht... Wolf Attack heeft in de hele wedstrijd maar 1 kans gekregen.

En ik denk dat de winnaar van de wedstrijd VV Noordwijk - FC GoldenGoal ook wel uiteindelijk met de Cup naar huis zal gaan... Wordt dus nog spannend volgende week.
__________________
Zuur...
Oud 08-10-2003, 19:59
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Nog ff de stats van de wedstrijd:

FC GoldenGoal - Wolf Attack 5 - 0

Datum: 2003-10-08 17.30
MatchID: 9789801
Stadion: Golden Arena
Publiek: 1640


FC GoldenGoal
Middenveld: zwak
Rechter Verdediging : goed
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging : matig
Rechter Aanval : formidabel
Centrale Aanval : goed
Linker Aanval : uitstekend


Wolf Attack
Middenveld: slecht
Rechter Verdediging : matig
Centrale Verdediging: redelijk
Linker Verdediging : zwak
Rechter Aanval : zwak
Centrale Aanval : goed
Linker Aanval : zwak
__________________
Zuur...
Oud 08-10-2003, 20:51
phmpruim
phmpruim is offline
he, als ik in de finale kom ga ik echt wel voor de winst hoor! Niet bij voorbaat denken dat je wint, omdat je divisieV bent! Mijn team heet niet voor niets "We Are The Best"! Ik moet toegeven, dat het team die naam nog niet echt heeft waargemaakt, maar dat moet nu in de S.com cup gaan gebeuren!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 08-10-2003, 22:03
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-10-2003 @ 20:55:
@ Mitros:
Als je volgende week weer van plan bent je A-team op te stellen moet je t ff zeggen, dan doe ik dat nl ook wel voor een keer...

Tja, met 5 - 0 gewonnen van Wolf Attack. Toch een iets simpelere overwinning dan ik had verwacht... Wolf Attack heeft in de hele wedstrijd maar 1 kans gekregen.

En ik denk dat de winnaar van de wedstrijd VV Noordwijk - FC GoldenGoal ook wel uiteindelijk met de Cup naar huis zal gaan... Wordt dus nog spannend volgende week.
Volgende week gewoon weer mijn B-team, ik heb Zondag een belangrijke wedstrijd, dan moet dus mijn A-team het veld in
Oud 09-10-2003, 08:21
Glenn Salmon
Glenn Salmon is offline
Nou ^Dragon^

Gefeliciteerd met je overwinning.
Het was een hele mooie wedstrijd, maar ik moet de volgende keer maar eens mijn penaltynemers instelln

Jammer maar helaas, tog verder gekomen dan verw8
Oud 09-10-2003, 14:33
Blue Wölf
Avatar van Blue Wölf
Blue Wölf is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-10-2003 @ 20:55:
Tja, met 5 - 0 gewonnen van Wolf Attack. Toch een iets simpelere overwinning dan ik had verwacht... Wolf Attack heeft in de hele wedstrijd maar 1 kans gekregen.
Zo zie je maar dat ik mijn team perfect ken
Ik wist wel dat ik er zwak stond, maar dat was omdat al mijn goede spelers al gespeeld hadden dit weekend omdat het tegen de 1ste was
Vorige week was het een gemengd team tegen 'mach'ester dat speelde
Niettemin, had ik gewonnen moest ik anders weer uit spelen
Nu wil ik eens wat winst maken met me oefenmatch

Ik ben trouwens van plan mijn B-team te versterken voor de beker volgend seizoen, dat ik er niet weer de eerste match uit lig
__________________
Stand back ! There's a hurricane comin' through ! >> Hup Flowgirl Hup ! <<
Oud 09-10-2003, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Glenn Salmon schreef op 09-10-2003 @ 09:21:
Nou ^Dragon^

Gefeliciteerd met je overwinning.
Het was een hele mooie wedstrijd, maar ik moet de volgende keer maar eens mijn penaltynemers instelln

Jammer maar helaas, tog verder gekomen dan verw8
Bedankt, het ging wel heel erg gelijk op (misschien weer eens een oefenpartijtje?). Ik moet zeggen, ik had ook wel geluk, want ik had niet serieus de wissels geselecteerd, dus toen m'n spits geblesseerd raakte, kwam een 50-jarige vent het veld in En ik had eerlijk gezegd ook niet de penaltynemers ingesteld
Jij verdient ook wel een applausje
Oud 09-10-2003, 22:16
Verwijderd
heb de website maar weer eens beetje bijgewerkt http://www.ht-arena.com/Machester_United

en wel berichten achterlaten he, en ja het logo is er nog niet wordt aan gewerkt
Oud 10-10-2003, 08:32
Glenn Salmon
Glenn Salmon is offline
Nou ^Dragon^

bedankt voor je nieuwe uitaging maar ik moet ff iets vertellen en tevens alle andere Forummers:

Glenn Salmon en Number9 zijn 1 en dezelfde wat dus betekent dat FC Noorderbrink en MER United door dezelfde persoon worden gerunt. Ik heb FC Noorderbrink nu van de hand gedaan omdat ik iets te intensief bezig was en omdat MER nu zo lekker draait in de competitie dat ik met 1 verder ga.
Ik wil namelijk niet het risico nemen om gepakt te worden voro cheaten.

Misschien een keer een oefenmatch tegen MER dan maar, ^Dragon^?

Dit zal denk ik mijn laatste message als Glenn Salmon zijn, dus Mitros en Tofke_H jullie mogen Glenn Salmon wel wissen.
Oud 10-10-2003, 10:58
Verwijderd
training:

spelmaken: +2 (een 20-jarige naar uitstekend, en zo'n flutspelertje naar redelijk)
vorm: +7 (9 basisspelers nu op goed of uitstekend !)
ervaring: +1
waarde: -1000 (-84000 al door een blessure)
Oud 10-10-2003, 14:17
koosje2001
koosje2001 is offline
Team: Koosje.com (207313)

Ik heb door per ongeluk teveel spelers te kopen een hele lange lijst met spelers die op de transferlijst staan. Er zitten er een aantal tussen met spelhervatting goed en een paar leuke keepers. Ik verkoop ze allemaal ONDER de waarde omdat ik zo snel mogelijk van deze spelers af moet.

Een keeper die 69.000 waard is voor 2.000 is tog een scheintje?

Nauwja bied er maar op los zou ik zeggen
__________________
Doe niet alsof je stoer bent, dat doe ik wel voor je!!
Oud 10-10-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Glenn Salmon schreef op 10-10-2003 @ 09:32:
Nou ^Dragon^

bedankt voor je nieuwe uitaging maar ik moet ff iets vertellen en tevens alle andere Forummers:

Glenn Salmon en Number9 zijn 1 en dezelfde wat dus betekent dat FC Noorderbrink en MER United door dezelfde persoon worden gerunt. Ik heb FC Noorderbrink nu van de hand gedaan omdat ik iets te intensief bezig was en omdat MER nu zo lekker draait in de competitie dat ik met 1 verder ga.
Ik wil namelijk niet het risico nemen om gepakt te worden voro cheaten.

Misschien een keer een oefenmatch tegen MER dan maar, ^Dragon^?

Dit zal denk ik mijn laatste message als Glenn Salmon zijn, dus Mitros en Tofke_H jullie mogen Glenn Salmon wel wissen.
lijkt me prima
Oud 10-10-2003, 15:30
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
koosje2001 schreef op 10-10-2003 @ 15:17:
Team: Koosje.com (207313)

Ik heb door per ongeluk teveel spelers te kopen een hele lange lijst met spelers die op de transferlijst staan. Er zitten er een aantal tussen met spelhervatting goed en een paar leuke keepers. Ik verkoop ze allemaal ONDER de waarde omdat ik zo snel mogelijk van deze spelers af moet.

Een keeper die 69.000 waard is voor 2.000 is tog een scheintje?

Nauwja bied er maar op los zou ik zeggen
ik heb gekeken, maar als ik eerlijk ben vind ik je spelers niet echt geweldig. En de keepers die ik gezien heb, hebben allemaal zwak voor keepen.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 10-10-2003, 15:35
phmpruim
phmpruim is offline
ik heb trouwens zelf ook een keeper op de lijst staan:

Conditie: matig Keepen: matig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig

waarde: 108000
vraagprijs: 25000

naam: Rafael van Sprundel (8655826)
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 10-10-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 10-10-2003 @ 16:35:
ik heb trouwens zelf ook een keeper op de lijst staan:

Conditie: matig Keepen: matig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig

waarde: 108000
vraagprijs: 25000

naam: Rafael van Sprundel (8655826)
kan je garanderen dat je die niet kwijtraakt voor die prijs matige keepers zijn te verkopen rond de 10000 euro en als je geluk hebt 15000. 17 of 18-jarigen willen nog wel eens rond de 20000 zitten, maar hoger echt niet
Oud 10-10-2003, 22:51
Verwijderd
nog even voor de n00b's van hattrick: laat je niet misleiden door de waarde van een speler, let alleen op zijn stats. de waardes van keepers ligt altijd erg hoog ook als je er geen reet aan hebt
Oud 11-10-2003, 00:58
Blue Wölf
Avatar van Blue Wölf
Blue Wölf is offline
Citaat:
Joris Simon (12273640)
30 jaar, goed vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!


Een sympathiek persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft matig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: België
Vastgestelde waarde: 193 000 Euro
Loon: 2 040 Euro/week
Eigenaar: Wolf Attack
Waarschuwingen: 0


Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

Doelpunten in carrière: 25
Hattricks in carrière: 3
Competitiedoelpunten dit seizoen: 19
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Hmm, mijn spits is gestegen in positiespel .. eerst had ie goed positiespel en goed scoren en speelde ie in de spits, nu is die ineens gestegen in positiespel
Hoe dat kan weet ik ook niet, maar zou ik hem nu niet beter in het middenveld posteren ?
Of gewoon verkopen voor een leuk prijsje en een goedkopere aanvaller terugkopen met ook goed scoren ?

*dilemma *
__________________
Stand back ! There's a hurricane comin' through ! >> Hup Flowgirl Hup ! <<
Oud 11-10-2003, 00:59
Blue Wölf
Avatar van Blue Wölf
Blue Wölf is offline
Citaat:
Supermach schreef op 10-10-2003 @ 23:51:
nog even voor de n00b's van hattrick: laat je niet misleiden door de waarde van een speler, let alleen op zijn stats. de waardes van keepers ligt altijd erg hoog ook als je er geen reet aan hebt
dankje dat was erg leerzaam
__________________
Stand back ! There's a hurricane comin' through ! >> Hup Flowgirl Hup ! <<
Oud 11-10-2003, 10:02
number9
number9 is offline
Ik heb ook nog een verdediger en een keeper te koop staan.

Kent Lövin (1395532)
26 jaar, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider.


Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: Sverige
Vastgestelde waarde: 37 000 Euro
Loon: 900 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: MER United
Waarschuwingen: 0


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carrière: 9
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Te koop voor 15 000




Guntademaro Puchol (6062208)
24 jaar, slecht vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Venezuela
Vastgestelde waarde: 123 000 Euro
Loon: 2 040 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: MER United
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos


Te koop voor 75 000
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 11-10-2003, 12:47
Verwijderd
Citaat:
number9 schreef op 11-10-2003 @ 11:02:
Ik heb ook nog een verdediger en een keeper te koop staan.

Kent Lövin (1395532)
26 jaar, matig vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider.


Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: Sverige
Vastgestelde waarde: 37 000 Euro
Loon: 900 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: MER United
Waarschuwingen: 0


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig

Doelpunten in carrière: 9
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0

Te koop voor 15 000




Guntademaro Puchol (6062208)
24 jaar, slecht vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Venezuela
Vastgestelde waarde: 123 000 Euro
Loon: 2 040 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: MER United
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: waardeloos


Te koop voor 75 000
Ik geef je 20.000 voor beide spelers samen
Oud 11-10-2003, 22:58
Blue Wölf
Avatar van Blue Wölf
Blue Wölf is offline
Jeugdpullen weer vandaag

Marc van Berne (17389795)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een populair persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: België
Vastgestelde waarde: 45 000 Euro
Loon: 720 Euro/week
Eigenaar: Wolf Attack
Waarschuwingen: 0


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig

Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0



Morgenavond komt ie op de lijst, voor hoeveel moet ik nog beslissen als ik op HAM gekeken heb hoeveel ik ongeveer kan vragen
__________________
Stand back ! There's a hurricane comin' through ! >> Hup Flowgirl Hup ! <<
Oud 11-10-2003, 22:59
Verwijderd
dat laatste werkt niet meer...
helaas
Oud 11-10-2003, 23:12
Mama Wolf
Mama Wolf is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 11-10-2003 @ 23:59:
dat laatste werkt niet meer...
helaas
jawel hoor, moet je de nieuwste versie downloaden
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Hattrick XIX
number9
500 09-10-2007 09:44
Vrije tijd Hattrick V
Mitros
500 07-12-2003 23:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.