Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2004, 16:22
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Keesje schreef op 29-04-2004 @ 11:32 :
Hej mensen waarom word er gedacht dat AZ volgend jaar ook zogoed speelt als dit jaar? Ze hebben sinds dat ze erin gekomen zijn op et hoogste niveau vanaf 98/99 3x 10e of hoger gestaan en 1x 7e plek. RKC heeft het nog beter gedaan dan az. En ik hoorde dat AZ Meerdink tegen Niemijer zou willen ruilen waar menig twentesupporter het niet eens mee zal zijn en het bestuur ook niet.

Ik zie twente volgend seizoen nog beter draaien als dit seizoen,shoukov, fafiani en wellenberg erbij(tot nu toe),hopen dat N'kufo blijft en gakho blijft ook dan zal twente veel punten halen voor nederlands europees gezien.
Alles wijst erop dat AZ het volgend seizoen even goed gaat doen als dit seizoen, misschien zelfs wel beter...
Ten eerste moet je niet teveel naar het verleden kijken. AZ was voordat Van Geel en Adriaanse kwamen het cluppie dat altijd maar zij dat ze Europa in wilden. Deze woorden werden nooit omgezet in daden. Dat is dit seizoen compleet veranderd. Er is een duidelijke structuur, en er worden duidelijke doelen gesteld. Hierdoor is er veel meer rust dan in voorgaande jaren, en vooral bij de spelers is dit het geval.
Nu gaan er na dit seizoen geen 'grote' spelers weg bij AZ... Er komen juist nog goeie spelers bij. Jaliens, Sektioui en Matthijsen komen deze zomer naar Alkmaar. Als je de selectie van volgend seizoen op papier ziet zul je zien dat het een van de sterkste teams zal zijn na 'de grote 3' al zullen we niet veel minder zijn dan Feyenoord.
En met Adriaanse hebben we de beste coach uit de HCE.
Alles wijst er dus op dat het volgend jaar even goed of misschien wel beter zal gaan.

En ik hoop ook dat die ruil niet doorgaat, want ik denk dat we aan Meerdink toch wel een goeie hebben. Als stand-in en invaller doet hij het super. Hij heeft trouwens ook aangegeven dat hij niet staat te springen om een vertrek uit Alkmaar.
__________________
Zuur...
Advertentie
Oud 29-04-2004, 19:22
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hahaha ik kwam niet meer bij toen ik dat bericht hoorde over de ruil Niemeyer <->Meerdink

Zijn ze daar in Alkmaar helemaal geschift


Hier gaat trouwens al een tijdje de naam van Kiran Bechan rond, Plageman doet het goed
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 29-04-2004, 20:48
Verwijderd
Glenn Loovens keert volgend seizoen terug bij Feyenoord. De verdediger van Excelsior, waar hij op huurbasis speelt, heeft zich dermate ontwikkeld, dat Ruud Gullit hem terughaalt naar de Kuip. De 20-jarige speler maakte al eens twee seizoenen deel uit van de A-selectie van Feyenoord

Pieter Collen komt voorlopig nog niet terug. De Belgische verdediger moet eerst nog een jaartje ergens anders rijpen, voordat hij de overgang naar Rotterdam-Zuid kan maken. Momenteel speelt hij bij NAC Breda

www.voetbalzone.nl


---------

Goede zaak!
Loovens is een talentvolle verdediger
Oud 29-04-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Julio Ricardo Cruz maakt wellicht een verrassende rentree in De Kuip. In de wandelgangen zoemt rond dat Feyenoord de Argentijnse spits van Internazionale heeft gepolst voor een eventuele terugkeer naar Rotterdam. Cruz speelde tussen 1997 en 2000 86 competitiewedstrijden voor Feyenoord, waarin hij 45 keer scoorde.

El Jardinero, de Tuinman, zoals Cruz ook werd genoemd, vertrok in 2000 naar Bologna in de Serie A. Na drie seizoenen werd hij afgelopen zomer door Internazionale overgenomend. Voor Inter scoorde hij tot dusver zeven maal in twintig Serie A-duels.

Feyenoord wordt deze dagen in verband gebracht met meer nieuwe spelers. Zo meldde VI al dat de club een akkoord heeft met Rick Hoogendorp van RKC Waalwijk. De Brabanders ontkenden bij monde van directeur Marcel Brands echter dat er sprake is van een overgang van de spits naar De Kuip.
www.voetbal.nl

Als ik hoop dat een gerucht waar is dan is dit het wel. Wat een goeie spits voor Feyenoord. Alleen zitten we (als Hoogendorp ook komt) wel met een spitsen overschot. (Lazovic, Kuijt, Buffel eventueel, Hoogendorp, Cruz)
Oud 29-04-2004, 20:56
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
de spitsen van feyenoord doe het toch altijd beter ergens anders
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 29-04-2004, 22:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hoorde iets van Hoogendorp naar Feyenoord? Wat moeten die daarmee? Ze hebben genoeg spitsen: Kuyt, Buffel, Lazovic en misschien ook wel Cruz???

MVV heeft de 21-jarige Fransman Mauro Mara op proef. Deze spits speelt bij de reserves van FC Nantes en speelde eergisteren mee in een oefenwedstrijd met nog drie andere op proef voetballende spelers, onder wie Lorenzo Wouters ( ) van Anderlecht.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-04-2004, 21:44
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
De RKC-trainer Erwin Koeman wil volgend jaar graag gebruik maken van de diensten van Feyenoord-middenvelder Alfred Schreuder, zo meld het Brabants Dagblad. Koeman ziet in hem de ideale opvolger voor de positie van Zeljko Petrovic, die volgend jaar assistent-trainer wordt van Gullit in De Kuip.

De 31-jarige Schreuder verloor zijn basisplaats in de loop van dit seizoen aan de Egyptenaar Ghaly, en moet zich voorlopig tevredenstellen met invalbeurten. Toch wil hij de komst van Gullit afwachten, en kijken of hij in de voorbereiding van het aankomende seizoen zich weer in de basis kan spelen

De bron van vandaag is:

Schreuder zal toch wel weer als hij naar RKC gaat, bij de betere spelers van de clubs onder de top3 gaan horen. Daarom denk ik dat RKC niet de juiste club is. RKC heeft geen geld, geen uitstraling en geen goede spelers, op de gehuurde spelers, Boulharouz en Hoogendorp na. Heerenveen zou een mooie club voor hem zijn.
Oud 01-05-2004, 12:52
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Feyenoord heeft Bombarda trouwens ook nog.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-05-2004, 13:16
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 29-04-2004 @ 17:22 :

En met Adriaanse hebben we de beste coach uit de HCE.
euhhh.....
Oud 01-05-2004, 14:31
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ajacied 4 evah schreef op 01-05-2004 @ 14:16 :
euhhh.....
Daar heeft ie wel gelijk in.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-05-2004, 15:04
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
ajacied 4 evah schreef op 01-05-2004 @ 14:16 :
euhhh.....
Wie zou jij dan noemen als beste coach uit de HCE? (graag met argumentatie)
__________________
Zuur...
Oud 01-05-2004, 15:05
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 01-05-2004 @ 16:03 :
Jol komt er trouwens ook dicht in de buurt hoor.
Dat zeggen meer mensen, dat vind ik dus absoluut niet maar dat komt misschien ook omdat ik die kerel totaal niet mag.
Wat heeft ie gepresteerd?
Volgens mij niet veel, heeft nooit europees gespeelt en dit seizoen draait RKC slecht.

Adriaanse is 2 (of toch 3de?) geworden met Willem II met een matige ploeg en nu doet ie hetzelfde bij AZ.
Misschien is het wat voor Vitesse want daar vind ik ook niet de minste spelers rond lopen
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-05-2004, 15:09
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-05-2004 @ 16:05 :
Misschien is het wat voor Vitesse want daar vind ik ook niet de minste spelers rond lopen
Nee, hij blijft lekker hier in Alkmaar...
Ik denk dat hij trouwens zo'n nieuw avontuur niet ziet zitten. En ik weet zeker dat ie AZ niet zomaar verlaat, zeker niet nu we na 12 weer Europees voetbal hebben gehaald.
__________________
Zuur...
Oud 01-05-2004, 15:14
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 01-05-2004 @ 16:04 :
Wie zou jij dan noemen als beste coach uit de HCE? (graag met argumentatie)
Adriaanse is zeker een goede trainer maar niet "de beste". Ik vind op dit moment geen trainer "de beste". Er zijn gewoon enkele goeie trainers, maar die kun je niet goed vergelijken..... bij de enkele goede trainers hoort ook zeker Adriaanse bij...daar ik geen twijfel over mogelijk
Oud 01-05-2004, 15:15
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-05-2004 @ 16:05 :
quote
Tering, jij quote snel! Ik heb hem al vrij snel verwijdert omdat ik vond dat het toch niet waar was, maar jij quote nog sneller.
*heeft respect*
Oud 01-05-2004, 15:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 01-05-2004 @ 16:15 :
Tering, jij quote snel! Ik heb hem al vrij snel verwijdert omdat ik vond dat het toch niet waar was, maar jij quote nog sneller.
*heeft respect*


Zal ik um verwijderen dan?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-05-2004, 15:20
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ajacied 4 evah schreef op 01-05-2004 @ 16:14 :
Adriaanse is zeker een goede trainer maar niet "de beste". Ik vind op dit moment geen trainer "de beste". Er zijn gewoon enkele goeie trainers, maar die kun je niet goed vergelijken..... bij de enkele goede trainers hoort ook zeker Adriaanse bij...daar ik geen twijfel over mogelijk
Volgens mij is er altijd 1 de beste.

Ik denk dat ik dan ook voor Adriaanse zou gaan.
Adelaar is denk ik ook een goeie.
En ik heb persoonlijk altijd veel respect gehad voor Bert van Marwijk.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-05-2004, 15:22
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
ajacied 4 evah schreef op 01-05-2004 @ 16:14 :
Adriaanse is zeker een goede trainer maar niet "de beste". Ik vind op dit moment geen trainer "de beste". Er zijn gewoon enkele goeie trainers, maar die kun je niet goed vergelijken..... bij de enkele goede trainers hoort ook zeker Adriaanse bij...daar ik geen twijfel over mogelijk
Hm, OK...
Door de "euhhh..... " had ik de indruk dat je vond dat dat wat ik over Adriaanse zei onzin vond...

Jij vind persoonlijk Koeman natuurlijk de beste.
__________________
Zuur...
Oud 01-05-2004, 15:24
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 01-05-2004 @ 16:22 :
Hm, OK...
Door de "euhhh..... " had ik de indruk dat je vond dat dat wat ik over Adriaanse zei onzin vond...

Jij vind persoonlijk Koeman natuurlijk de beste.
ik dacht al dat er zoiets zou komen....en nee hoor....koeman heeft zich nog niet echt bewezen....moet hij nog ietsjes langer trainer voor zijn
Oud 01-05-2004, 15:25
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
maar ik ben er van overtuigd dat hij een goeie trainer wordt
Oud 01-05-2004, 16:10
Verwijderd
Na twee kampioenschappen (deze meegerekend, ik zie het voor Ajax niet meer fout gaan), een amstel cup en de kwartfinales van de CL heeft Koeman zich wel bewezen vind ik. Maar de prestaties van Adriaanse waren indrukwekkender, als je ziet met welk materiaal hij gewerkt heeft.
Oud 01-05-2004, 16:14
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Volgens zaakwaarnemer Chiel Dekker is Fulham de grootste kanshebber om Mateja Kezman deze zomer weg te plukken bij PSV. "Bij Fulham missen een echter opvolger van Louis Saha en Mateja kan die rol volgend seizoen bij Fulham op gaan vullen", zo zegt hij tegen de Engelse televisiezender Sky Sports.

Kezman gaat komende zomer PSV zo goed als zeker verlaten. De Servische aanvaller heeft al een aantal maal laten merken dat hij het niveau van de Eindhovenaren in Europa niet hoog genoeg vindt, en het dus bij een andere club in het buitenland wil proberen. Qua competitie zal hij in Engeland zeker een betere dan de Eredivisie krijgen, maar of Fulham in Europa hoger scoort dan PSV is nog maar de vraag.

"Mateja maakt het niet uit bij welke club in Engeland hij komt te spelen", zegt Dekker die aangaf dat Kezman bij de club die het meeste geld biedt zal gaan spelen. "Fulham is een van de kandidaten die veel kans maken, maar ook andere clubs volgen hem." Overigens werd Kezman eerder al bij Premier League-ploegen Newcastle United en Birmingham City genoemd.

Eerder meldde de betrouwbare Engelse krant The Independent al dat Fulham 4,5 miljoen euro overheeft voor Kezman. Dekker: "Dat kan best maar ze hebben dat bedrag aan ons nog niet bekend gemaakt." Volgens Dekker heeft de club van Nederlanders Edwin van der Sar, Bobby Petta en Collins John nog niet met PSV en/of Kezman gesproken.

de bron kun je wel raden...

Wow, 4,5 mil. is wel heel erg weinig. Maar Fulham zou wel een leuk clubje zijn voor hem.
Oud 01-05-2004, 16:14
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 01-05-2004 @ 17:10 :
Na twee kampioenschappen (deze meegerekend, ik zie het voor Ajax niet meer fout gaan), een amstel cup en de kwartfinales van de CL heeft Koeman zich wel bewezen vind ik. Maar de prestaties van Adriaanse waren indrukwekkender, als je ziet met welk materiaal hij gewerkt heeft.
ik bedoel er meer mee dat ik hem ook graag wil zien bij een andere club. Niet dat ik hem weg wil hebben bij ajax, want daar past hij heel goed bij. Maar als je iemand wil beoordelen moet je goed kunnen vergelijken.....hier bedoel ik niet mee vergelijken met andere trainers maar andere clubs
Oud 01-05-2004, 16:15
Verwijderd
ik gun Kezman zeker die kans en ik denk dat hij ook een goede kans van slagen heeft in het buitenland. Ik vind hem alleen meer een type voor de Serie A dan voor de Premier League.
Oud 01-05-2004, 16:18
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 01-05-2004 @ 17:14 :

Wow, 4,5 mil. is wel heel erg weinig. Maar Fulham zou wel een leuk clubje zijn voor hem.
Lijkt mij ook....misschien europees voetbal en een betere competitie.....4,5 miljoen is wel erg weinig als je ziet wat Chelsea voor Robben heeft gevraagd...(maar dat is natuurlijk Chelsea )
Oud 01-05-2004, 16:18
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
foutje....gevraagt=betaald
Oud 01-05-2004, 16:24
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ajacied 4 evah schreef op 01-05-2004 @ 17:18 :
foutje....gevraagt=betaald
Bij een post van jou staan rechtsboven in die post een aantal knopjes, waaronder een knopje "wijzigen" als je daar op klikt kun je je fout herstellen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-05-2004, 16:42
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-05-2004 @ 17:24 :
Bij een post van jou staan rechtsboven in die post een aantal knopjes, waaronder een knopje "wijzigen" als je daar op klikt kun je je fout herstellen.
ja weet ik....maar ik was te snel
Oud 01-05-2004, 16:56
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
ajacied 4 evah schreef op 01-05-2004 @ 17:42 :
ja weet ik....maar ik was te snel
Te snel?

Waarmee?
Je kan je berichten op die manier ook verwijderen..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-05-2004, 17:06
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-05-2004 @ 17:56 :
Te snel?

Waarmee?
Je kan je berichten op die manier ook verwijderen..
je hebt gelijk!!....sorry
Oud 01-05-2004, 17:09
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Nogal offtopic maar goed, om nog ff op Adriaanse terug te komen. Een column van www.voetbalzone.nl

Citaat:
Waar Co Adriaanse verschijnt, daar gebeurt wat. Er komt leven in de brouwerij, de spelers gaan beter voetballen dan voorheen en de resultaten worden ook beter. Hij deed het bij PEC Zwolle, FC Den Haag en Willem II. Het ging altijd met een zeer aanvallende speelstijl gepaard, uitdagend voor de spelers en leuk voor het publiek. Met de laatste 13-in-een-dozijn club haalde hij zowaar de Champions League. Een prestatie vele malen groter dan een kampioenschap met PSV of Ajax.

Eenmaal aangeland in zijn droombaan – hoofdtrainer van Ajax – deed Adriaanse het weer goed. Ajax was in de periode daarvóór naar een bedenkelijk niveau afgegleden. In 1999 werd het 6e in de competitie, een jaar later 5e. Kortom, het niveau waarom Feyenoord nu algemeen uitgelachen wordt. Toen kwam Co Adriaanse. Hij leidde de ploeg omhoog, in 2001 werd Ajax 3e en voldeed daarmee aan de opdracht: minimaal plaatsing voor de voorronde van de Champions League. In een erg moeilijke situatie, het elftal moest volledig omgebouwd worden, streed de ploeg het jaar erop om het kampioenschap. Er was echter een stroming binnen de club die Adriaanse niet moest. De trainer werd het hoogst kwalijk genomen dat hij een ander speltype dan 4-3-3 probeerde, ofschoon het materiaal die andere keuze wel rechtvaardigde en de resultaten daardoor ook beter werden. Zo speelde Ajax in een 3-5-2 formatie Celtic op Parkhead weg, terwijl het twee weken ervoor in het aloude 4-3-3 door dezelfde tegenstander kansloos was afgedroogd. Als je bekijkt wat tegenwoordig allemaal kan qua speelstijl onder trainer Koeman dan wordt pas goed duidelijk hoe hypocriet het commentaar op Adriaanse was. De trainer struikelde uiteindelijk definitief toen hij aangaf dat hij niet bij voorbaat overtuigd was van de kwaliteiten als trainer van het duo Van Basten en Rijkaard. Adriaanse vond het – in mijn ogen terecht - onjuist dat beiden met een verkorte cursus en zonder enige trainerservaring in aanmerking konden komen voor topposities in het Nederlandse trainerswereldje. Hij voegde er een aantal weinig vleiende kwalificaties aan toe. Eerlijk en recht-door-zee. Niet erg slim voor zijn loopbaan. Maar daarnaar is Adriaanse dan ook nooit op zoek.

Adriaanse neemt nooit een blad voor de mond, is allesbehalve diplomatiek. Zegt wat hij denkt, en wat hij denkt is ontzettend vaak correct. Het is niet altijd leuk voor het establishment, maar daarom nog niet minder juist. Hij doorziet alles haarscherp en loopt niet mee in de massa die elkaar allemaal napraat. In de kudde zul je hem vergeefs zoeken. Dat op zich is al een verademing. Maar het maakt hem natuurlijk nog geen goede trainer. Daaraan liggen andere eigenschappen ten grondslag. Zoals het vermogen uitstekend te analyseren, op de juiste manier met mensen om te gaan en op een voortreffelijke wijze te doceren. Hij kan spelers écht iets leren, hij maakt ze beter. Natuurlijk gaat er ook wel eens iets mis, doet Adriaanse ook wel eens iets doms en is hij niet onfeilbaar, maar als je alles optelt en aftrekt dan komt er onder de streep een hele knappe uitkomst te staan.

Co Adriaanse, like him or not, is simpelweg een voortreffelijke trainer en een zeer sterke coach. Onlangs bleek dat ook maar weer. AZ was dan weliswaar spectaculair gestart, versloeg onder meer PSV in eigen huis, maar na de onverdiende nederlaag tegen Ajax kwam er toch wat zand in de Alkmaarse motor. Adriaanse zag het even aan, maar toen na de winterstop de AZ-kar helemaal tot stilstand leek te komen (thuis 0-1 verlies tegen Den Haag, 0-0 tegen Willem II) greep hij rücksichtslos in. Hard, duidelijk en met visie. Hij liet de vier grote vedetten, de roergangers van de eerste competitiehelft, tegen Roda JC op de bank. Barry Obdam, Barry van Galen, Stijn Huysegems en Ali Elkhattabi mochten in trainingspak blijven. De coach was ontevreden. En als Adriaanse ontevreden is, dan zul je het merken. En dan kijkt hij niet naar namen en reputaties. Zoals het hoort.

Het was een geniale zet. Natuurlijk, verlies tegen Roda had hij ingecalculeerd, de oefenmeester. Hij begreep als geen ander dat je met een gedecimeerd AZ geen punten haalt in Kerkrade. Maar de winst op lange termijn maakte de ingreep alleszins acceptabel. De spelers waren ingeslapen, dachten dat ze op de automatische piloot het seizoen konden afmaken. Maar een toptrainer als Adriaanse is niet tevreden met half werk. Die eist het optimale en die spelers konden dat in zijn optiek niet meer brengen. Met deze maatregel – de coach wist natuurlijk al dat het eenmalig was – zette hij iedereen weer met de voeten op de grond. De resultaten waren ernaar. Want sindsdien draait AZ weer uitstekend en speelde het Feyenoord in de vrijwel onneembare Kuip naar een kansloze 0-3 nederlaag. Met onder meer een excellerende Van Galen. Adriaanse wist wat hij deed: één stap terug om er vervolgens twee vooruit te kunnen zetten. Met het speltype dat Adriaanse nastreeft kun je ook een keer goed op je gezicht gaan. Het gebeurde AZ in Enschede, hoewel er prima werd gespeeld. Maar het herstel was er, en de ploeg toonde veerkracht tegen ADO Den Haag. Dat was zonder de draconische ingreep van Adriaanse nooit gelukt.

Welke trainer zou het ook durven? Neem Guus Hiddink, een gelauwerde trainer. PSV draait totaal niet. Zou Hiddink het aandurven om Van Bommel, Kezman en Vogel – zij presteren zwak - op de bank te houden? En ze te vervangen door Affelay, Vonlanthen en Colin? Dat zou hij nooit doen. De meeste trainers kruipen veilig achter de belangrijke mensen. Slachtofferen liever hen die een ondergeschikte rol innemen. Want dan ontstaat er tenminste geen heibel. Want voor heibel zijn ze bang. Alleen de allergrootsten durven te kiezen en de vedetten exemplarisch te laten zijn voor de rest van de groep. Ton Boot, basketballtrainer, doet het ook. Een speler die niet wil of die niet kan, wordt geëlimineerd. In het belang van het team. Omdat het team altijd vóór gaat ten opzichte van het individu. En het is niet voor niets dat Boot veel successen heeft behaald. Het is ook niet toevallig dat Adriaanse en Boot veel met elkaar op hebben.

Het is jammer dat zo veel bestuurders, met name ook die aan de top, bang zijn voor een enorme persoonlijkheid als Co Adriaanse. Want hij is een geweldige trainer. Ik ben ervan overtuigd dat hij PSV of Feyenoord weer aan het voetballen zou krijgen. En daarvoor is geen enkele aankoop nodig. Want Adriaanse verstaat zijn vak als geen ander: spelers beter later functioneren, elftallen beter laten voetballen en meer punten laten halen. Na zijn ontslag bij Ajax dacht ik dat het met hem gedaan was. Je hoorde niets meer van hem, je zag hem niet meer. Het heilige vuur leek gedoofd. Adriaanse heeft het gelogenstraft. Hij is de beste trainer van Nederland en verdient een herkansing aan de top!
Oud 01-05-2004, 17:13
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Nu is hij ineens een fantasische trainer (wat ik ook vind) maar toen hij bij ajax zat werd hij door iedereen bekritiseerd en er hingen overal spandoeken met "co jij bent de zwakste schakel, tot ziens" en dat soort teksten. En nu wordt hij ineens de hemel ingeprezen en ook zijn tijd bij ajax is ineens briljant!
Oud 01-05-2004, 17:18
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
ajacied 4 evah schreef op 01-05-2004 @ 18:13 :
Nu is hij ineens een fantasische trainer (wat ik ook vind) maar toen hij bij ajax zat werd hij door iedereen bekritiseerd en er hingen overal spandoeken met "co jij bent de zwakste schakel, tot ziens" en dat soort teksten. En nu wordt hij ineens de hemel ingeprezen en ook zijn tijd bij ajax is ineens briljant!
Zijn tijd bij ajax was ook goed. Maar niemand zag dat. Onder hem is bijv. Van der Vaart door gebroken. Hij moest een heel nieuw team opbouwen
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Oud 01-05-2004, 17:34
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Tommie/Aligogo schreef op 01-05-2004 @ 18:18 :
Zijn tijd bij ajax was ook goed. Maar niemand zag dat. Onder hem is bijv. Van der Vaart door gebroken. Hij moest een heel nieuw team opbouwen
Hij was wel goed maar niet slim.. Als hij niet zo dom had zitten doen met bijv. van Basten (+Sjakie toch ook?) had ie veel meer krediet gekregen.. En als hij écht goed was geweest had ie dat begrepen en dan haddie nu inderdaad alle lof gehad.. Koeman snapt dat beter denk ik.. Die liet Sjakie geloofk weer lekker op de bank zitten, om em tijdje later toch te laten verdwijen.. En dr zou niemand zijn geweest die het erover gehad had.. Dat is nou de kracht van Koeman.. + hij heeft zn naam natuurlijk al gemaakt als voetballer dat scheelt ook al flink wat krediet (al heeft Wouters het daarmee niet gered) en Koeman kan beter met spelers praten want hij weet wat ze bezig houdt en hoe ze dingen beleven..
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 01-05-2004, 17:35
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
Tommie/Aligogo schreef op 01-05-2004 @ 18:18 :
Zijn tijd bij ajax was ook goed. Maar niemand zag dat. Onder hem is bijv. Van der Vaart door gebroken. Hij moest een heel nieuw team opbouwen
ja...maar dat beseft iedereen pas naderhand.....hij is ook degene die maxwell trabelsi en zlatan heeft gehaald....chivu dacht ik ook (kan ik fout hebben)
Oud 01-05-2004, 17:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Kortom, adriaanse heeft de dope ontdekt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-05-2004, 19:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Co zuigt, echt waar. Ik kan die man echt niet uitstaan
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-05-2004, 20:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-05-2004 @ 20:16 :
Co zuigt, echt waar. Ik kan die man echt niet uitstaan
Heh, vond hem bij willem II en ajax ook een lul, nu heb ik niets meer dan respect voor die kerel
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-05-2004, 20:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Maar niet zoveel respect als voor foppe de haan, da's pas een kerel
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 01-05-2004, 22:01
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-05-2004 @ 21:30 :
Maar niet zoveel respect als voor foppe de haan, da's pas een kerel
Deze opmerking neem ik je niet in dank af maar dat begrijp je natuurlijk zelf ook neem ik aan.

De persoon Adriaanse moet ik ook niet maar daar gaat het nu niet over het gaat over zijn kwaliteiten als trainer en niet om zijn arrogante uitstraling.
Co is geen trainer voor een topclub, hij is een trainer voor een club waar die zonder al te veel druk een ploeg goed voetbal kan laten spelen en op die manier omhoog klimt op de ranglijst.
Een echte trainer voor een subtopper middenmoter dus en niet voor de top.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-05-2004, 22:30
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-05-2004 @ 23:01 :
Deze opmerking neem ik je niet in dank af maar dat begrijp je natuurlijk zelf ook neem ik aan.

De persoon Adriaanse moet ik ook niet maar daar gaat het nu niet over het gaat over zijn kwaliteiten als trainer en niet om zijn arrogante uitstraling.
Co is geen trainer voor een topclub, hij is een trainer voor een club waar die zonder al te veel druk een ploeg goed voetbal kan laten spelen en op die manier omhoog klimt op de ranglijst.
Een echte trainer voor een subtopper middenmoter dus en niet voor de top.
Heb je helemaal gelijk in.. Maar Az was ook al jarenlang een ploeg die ondermaats presteerde als je kijkt naar wat voor spelers er liepen en hoeveel geld Dirkie erin pompte.. Want met Robin en Ali mag je best meedoen om de 5e plek elk jaar
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 01-05-2004, 23:56
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 01-05-2004 @ 23:30 :
Heb je helemaal gelijk in.. Maar Az was ook al jarenlang een ploeg die ondermaats presteerde als je kijkt naar wat voor spelers er liepen en hoeveel geld Dirkie erin pompte.. Want met Robin en Ali mag je best meedoen om de 5e plek elk jaar
Met Robin bedoel je onze reserve spits Nelisse?
Robin is echt niet een van de beteren van AZ, zeker niet onder Adriaanse.

Spelers die Co weer echt aan het voetballen heeft gekregen:
- Ali Elkhattabi (voor Co nooit echt gepresteerd sinds zijn komst naar AZ)
- Buskermolen (Onder Van Stee verguist, nu een dragende speler)
- Fortes R. (Nooit echt vaste waarde geweest bij AZ tot Co kwam. Kwam ook door vele blessures)
- Van Galen (In zekere zin... Is bezig aan een van zijn beste seizoenen. Heeft dit seizoen bijna geen kaarten gehad)

Beste spelers van AZ (op dit moment):
Ali Elkhattabi, Barry van Galen, Denny Landzaat, Barry Opdam, Henk Timmer en Jan Kromkamp.

Co is iemand die slecht met de media om kan gaan. Hij komt vaak arrogant over, maar dat is vaak niet zijn bedoeling... Toen hij naar Alkmaar kwam had ik ook zo mijn twijfels. Ik geloof dat ie al na 2 maandjes riep dat hij er weer mee zou stoppen... Een vreemde manier om de boel op scherp te zetten, maar op een of andere manier werkt het wel.
Het is iemand die ontzettend veel respect afdwingt bij iedereen waarmee hij werkt. Spelers, directie de hele club heeft respect voor die man. Daarom kan hij zich zulke uitvallen permitteren.
Een topclub is daarom ook nix voor hem. Altijd wordt daar op zijn vingers gekeken en spelers en bestuur voelen zich te groot om respect te tonen. Als hij bij een topclub iets ongelukkigs in de media zegt wordt hij meteen uitgekotst. Hier kunnen we wel lachen om die ongelukkige interviews...

Dit topic is trouwens zo onderhand een ware Co Adriaanse topic geworden... Misschien tijd voor een titel-wijziging?
__________________
Zuur...
Oud 02-05-2004, 09:12
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Nelisse en Ali waren voor Co al de betere spitsen van de eredivisie hor.. Ali bij S P A R T A en Nelisse was toch een flinke tijd hét talent.. Snap nog steeds niet waarom Feyenoord em toen heeft laten gaan
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 02-05-2004, 09:50
Verwijderd
Ik denk dat Adriaanse geleerd heeft van z'n fouten en nu wel aardig met de media om kan gaan. Vooral omdat hij veel durft te zeggen (Cruyff bekritiseren) en met leuke anekdotes komt (snelwegvoetbal, scorebordjournalistiek) maakt hem denk ik juist wel een beetje populair.
Oud 02-05-2004, 11:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
AZ heeft altijd een goede ploeg gehad en nu hebben ze een trainer die die jongens ook weer echt laat voetballen. Zo simpel is het! Er zijn meer clubs die er zo een nodig hebben (denk aan: NEC )
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-05-2004, 11:27
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
De Turkse Fanatik komt vandaag met een opvallend bericht: op haar website meldt de tabloid dat Galatasaray pogingen doet om Ajacied Wesley Sonck en Feyenoorder Thomas Buffel naar Istanboel te halen. Oefenmeester Gheorghe Hagi zou beide spelers tijdens de oefeninterland België-Turkije hebben bekeken.

De Roemeen zal echter met een flinke zak met geld moeten komen, want beide trefzekere aanvallers hebben een doorlopend contract. De Belgen lijken geen belangstelling in een vertrek te hebben, want ze gaven onlangs nog aan het naar hun zin te hebben in respectievelijke Amsterdam en Rotterdam.

Buffel kwam na de winterstop op stoom bij de club die hij al heel wat jaren dient. Zo is hij topscorer als alleen de doelpunten na de winterpauze meegeteld zouden worden. Sonck is bij Ajax geen basisspeler, mede door de grote concurrentie. Trainer Ronald Koeman en de speler zelf zien echter nog veel toekomst in een langere samenwerking. Zeker als Ibrahimovic Ajax zal verlaten

www.voetbalzone.nl
Oud 02-05-2004, 11:27
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ajax-trainer Ronald Koeman heeft in Het Parool verklaard dat hij Hatem Trabelsi definitief niet meer voorkomt in de toekomstplannen die Ronald Koeman met Ajax heeft. "Het lijkt me duidelijk dat Hatem met een toekomst bezig is die hier niet ligt." De Tunesische rechtervleugelverdediger zal door een blessure dit seizoen niet meer in actie komen en dient komende week een kort geding tegen Ajax.

Volgens Ajax zit er een clausule in zijn contract, waarin staat dat de Amsterdammers het contract met Trabelsi mogen verlengen. Volgens de verdediger is dat echter niet zo en mag hij voor niets vertrekken. Een ding is zeker: Trabelsi vertrekt komende zomer, transfervrij of met een transferprijs. Met Nigel de Jong heeft Ajax al een opvolger voor Trabelsi in huis.

www.voetbalzone.nl
Oud 02-05-2004, 11:28
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Luciano Moggi heeft een grote schoonmaak aangekondigd, met betrekking tot de selectie van de club. Eerder was een mogelijk vertrek van David Trezeguet en Pavel Nedved nog onbespreekbaar. Echter zal de Italiaanse technisch directeur deze zomer wel met belangstellende clubs rond de tafel gaan zitten.

Tevens is een vertrek van Lilian Thuram, Mark Iuliano, Paolo Montero en Igor Tudor bespreekbaar. Bij Juventus wil men met vers bloed in de selectie, en volgend jaar een gooi doen naar de landstitel. Juve-coach Marcello Lippi kondigde al eerder aan een punt te zetten achter zijn loopbaan in Turijn.


www.voetbalzone.nl
Oud 02-05-2004, 11:28
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
FC Utrecht heeft zich officieel gemeld bij Vitesse voor Tim Cornelisse, zo meldt VI. De 26-jarige verdediger speelt bij Vitesse als rechtsback, maar kan ook in het centrum uit de voeten. Utrecht is opzoek naar defensieve versterking aangezien Karim Touzani en mogelijk ook Patrick Zwaanswijk en de gehuurde Michael Lamey de club gaan verlaten.

De Vitesse-aanvoerder is bezig aan zijn vierde seizoen bij de Arnhemse club, die iedere euro goed kan gebruiken. Eerder is er door de club aangegeven dat een verkoop van iedere speler bespreekbaar is. Het contract van Cornelisse loopt door tot de zomer van 2005, dus wil Vitesse nog geld zien voor deze speler zal het op korte termijn zaken moeten gaan doen. Cornelisse kwam in het verleden ook uit voor TOP Oss, Anderlecht en RKC Waalwijk

www.voetbalzone.nl
Oud 02-05-2004, 11:28
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Uitverkoop bij Vitesse:

Utrecht meldt zich voor Vitesse-verdediger Cornelisse


FC Utrecht heeft zich officieel gemeld bij Vitesse voor Tim Cornelisse, zo meldt VI. De 26-jarige verdediger speelt bij Vitesse als rechtsback, maar kan ook in het centrum uit de voeten. Utrecht is opzoek naar defensieve versterking aangezien Karim Touzani en mogelijk ook Patrick Zwaanswijk en de gehuurde Michael Lamey de club gaan verlaten.

De Vitesse-aanvoerder is bezig aan zijn vierde seizoen bij de Arnhemse club, die iedere euro goed kan gebruiken. Eerder is er door de club aangegeven dat een verkoop van iedere speler bespreekbaar is. Het contract van Cornelisse loopt door tot de zomer van 2005, dus wil Vitesse nog geld zien voor deze speler zal het op korte termijn zaken moeten gaan doen. Cornelisse kwam in het verleden ook uit voor TOP Oss, Anderlecht en RKC Waalwijk.

Alemannia Aachen wil Purrel Fränkel

Vitesse-verdediger Purrel Fränkel staat in de belangstelling van het Duitse Alemannia Aachen. Het contract van Fränkel bij Vitesse loopt nog één seizoen door, waardoor de club na dit seizoen een transfersom voor de linksback kan vragen. De clubleiding heeft gezien de precaire financiële situatie al aangegeven dat de verkoop van iedere speler in principe bespreekbaar is. Alemannia Aachen speelt in de 2e Liga, maar is nog volop in de race voor promotie. Bovendien speelt de club de bekerfinale tegen Werder Bremen en daardoor is Europees voetbal zeker.


Beide spelers zien we dan waarschijnlijk na dit seizoen niet meer terug. Beide spelers mogen van mij wel vertrekken, Cornelisse en Fränkel zijn maar simpele backs die niet veel extra's hebben. Alleen word het zo wel een erg krappe selectie
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.