Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2004, 15:36
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Als Ajax zich maar goed realiseert dat Heubach van ons is, en dat daar niemand aankomt!!

Maar uit betrouwbare bron weet ik te melden dat Jeroen geen interesse heeft in een A'dams avontuur. En Ajax heeft geen zin in Heubach......

Maar even serieus, vd Vaart, Sneijder, Pienaar, de Jong, Heitinga, Maxwell allemaal jongens die wel eens weg zouden kunnen gaan, gaan ze nu niet dan wel binnen 2 jaar......Maargoed dat houdt het Nederlandse voetbal gezond.(Mits Ajax de volle pond voor die gozers krijgt)...
__________________
Palermo Di Rosanero
Advertentie
Oud 05-09-2004, 16:08
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
gelukkig maar, jeroen als ajacied
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-09-2004, 22:38
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Net ff Studio Voetbal gezien.

Hoe erg heeft Ajax zich laten piepelen zeg.
'Slechts' 16M voor Zlatan.
'Slechts': omdat:
1.Het bruto is --> 1,5M gaat nog naar Malmö.
2.Het veel te laag is.(Roony voor 35M naar ManU en is hij nu zoveel beter?)
3.Naar nu blijkt ze dit jaar 3M krijgen, volgend jaar 3M, jaar daarop 3M, daarop 3M en in het laatste jaar 4M.....(financiële onzekerheden dus)En daar houden B.V.'s niet van.
4.Juve een ander 'spitsje' verkocht heeft voor meer dan 10M en dus hadden ze wel degelijk geld gehad.(meer dan de 16M die nu geboden is)

Kortom ik weet niet wie er bij Ajax verantwoordelijk is voor de onderhandelingen tijdens transfers, maar die kerel mag wel eens op zijn vingers getikt worden en die gozer moet niet aanwezig zijn bij eventuele (top) transfers van Maxwell, vd Vaart, Sneijder, Pienaar, Heitinga, de Jong etc etc.....

Ik had van de club Ajax een vrij hoge pet op, maar dit stemt mij niet goed, dit is schadelijk voor het gehele Nederlandse-voetbal...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 06-09-2004, 08:17
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 05-09-2004 @ 23:38 :
Kortom ik weet niet wie er bij Ajax verantwoordelijk is voor de onderhandelingen tijdens transfers, maar die kerel mag wel eens op zijn vingers getikt worden en die gozer moet niet aanwezig zijn bij eventuele (top) transfers van Maxwell, vd Vaart, Sneijder, Pienaar, Heitinga, de Jong etc etc.....
Nouja als hij voor vd Vaart 16 mil kan krijgen... Die jongen is nog geen euricent waard
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 06-09-2004, 20:23
bruijntje
bruijntje is offline
serieus!! Als alle transfers volgens seizoen zo gaan geef ik het op hoor!!! Ajax hoort toch een topclub te zijn!? en bij een topclub hoort toch een topbestuur?? Nou sorry hoor!! het kan aan mij liggen maar ik merk er geen ene donder van!! Ik zie het somber in dit seizoen. Zowel in nationaal als internationaal
Oud 06-09-2004, 22:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Zeikerds, 16 miljoen vind ik erg veel voor een speler als Ibrahimovic, die eigenlijk nog helemaal niets speciaals heeft laten zien...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-09-2004, 22:14
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-09-2004 @ 23:08 :
Zeikerds, 16 miljoen vind ik erg veel voor een speler als Ibrahimovic, die eigenlijk nog helemaal niets speciaals heeft laten zien...
ik vond dat doelpunt tegen nac wel speciaal
ik doe het hem iig niet na
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 07-09-2004, 08:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 06-09-2004 @ 23:14 :
ik vond dat doelpunt tegen nac wel speciaal
ik doe het hem iig niet na
Als dat speciaal is en hij wordt dan beoordeeld op een paar enkele momenten, waarom is hij dan zo "groot"?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-09-2004, 09:35
number9
number9 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-09-2004 @ 09:09 :
waarom is hij dan zo "groot"?
Omdat 1.92 m gezien wordt als best groot
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 07-09-2004, 12:08
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Michael Mols ziet NEC niet zitten

6/9/2004 19:55

NEC heeft Michael Mols gepolst voor een terugkeer op de Nederlandse velden. De aanvaller heeft de toenadering vanuit Nijmegen van de hand gewezen.
Mols (33) vertrok deze zomer bij Glasgow Rangers. De aanvaller, die zijn conditie op peil hield bij ADO Den Haag, wil zijn buitenlandse avontuur een vervolg geven. Een terugkeer naar Nederland ziet hij (nog) niet zitten, zo kreeg NEC te horen.

NEC is op zoek naar een spits, omdat Frank Demouge en Andrzej Niedzielan geblesseerd zijn. De Nijmeegse club had meer kandidaten op het oog. AZ-spits Robin Nelisse bleek te duur. Arnold Bruggink (Real Mallorca) koos voor SC Heerenveen, dat Georgios Samaras niet wil laten gaan.

Technisch directeur Leen Looyen vraagt begrip voor het uitblijven van de beloofde spits. 'We willen geen rommel aantrekken. Daarbij hebben we zes punten en de blessure van Niedzielan valt mee. Die kan misschien woensdag alweer meedoen met Polen tegen Engeland', aldus Looyen tegen Omroep Gelderland.

__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 07-09-2004, 14:05
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-09-2004 @ 09:09 :
Als dat speciaal is en hij wordt dan beoordeeld op een paar enkele momenten, waarom is hij dan zo "groot"?
bijna elke speler word beoordeeld op momenten.
net zoals bijvoorbeeld bergkamp die vind ik niet elke wedstrijd super spelen, maar door die momenten die hij in een wedstrijd heeft vind ik hem een grote speler
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 07-09-2004, 14:16
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-09-2004 @ 23:08 :
Zeikerds, 16 miljoen vind ik erg veel voor een speler als Ibrahimovic, die eigenlijk nog helemaal niets speciaals heeft laten zien...
Dat de transferbedragen zo de lucht in zijn geschoten de laatste jaren, is jammer maar dat is niet anders.

Roony wordt voor 35M verkocht aan ManU, wat heeft hij allemaal laten zien?

Zlatan heeft een sterk EK gespeelt, verder heeft hij een aantal erg belangrijke goals voor Ajax gemaakt en heeft hij de kwaliteiten om in de Serie A te kunnen spelen.

Ten slotte denk ik dat Juve niet gek is en niet een club is die zomaar iets koopt, ze hebben hem vaak aan het spelen gezien en zien in hem een top spits. En dat laatste is ook zo.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 07-09-2004, 14:49
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 07-09-2004 @ 15:05 :
bijna elke speler word beoordeeld op momenten.
net zoals bijvoorbeeld bergkamp die vind ik niet elke wedstrijd super spelen, maar door die momenten die hij in een wedstrijd heeft vind ik hem een grote speler
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, met beide dingen trouwens. Om zomaar een voorbeeldje te geven; Maxwell, voetballer van het jaar. Om zijn geniale momenten? Nee absoluut niet, het is gewoon een geweldige (constante) voetballer, Jaap Stam, Ruud van Nistelrooy, enz enz. Dat over Bergkamp is ook onzin want als er iemand een hele wedstrijd lang belangrijk is, in een ploeg dan is het wel Bergkamp. Zijn geniale passes en technische hoogstandjes zijn voor het grote publiek natuurlijk het meest in beeld, maar bij Arsenal word hij echt niet om die paar dingen zo gewaardeerd zoals hij nu word.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 07-09-2004, 16:02
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Bergkamp vind ik eigenlijk nog steeds 1 van de leukste spelers om te zien echt een genot om naar te kijken. Maar echt de grootste is ie niet meer..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 07-09-2004, 16:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-09-2004 @ 15:16 :
Roony wordt voor 35M verkocht aan ManU, wat heeft hij allemaal laten zien?
Moet ik je dat echt allemaal vertellen?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-09-2004, 16:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 07-09-2004 @ 15:49 :
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens, met beide dingen trouwens. Om zomaar een voorbeeldje te geven; Maxwell, voetballer van het jaar. Om zijn geniale momenten? Nee absoluut niet, het is gewoon een geweldige (constante) voetballer, Jaap Stam, Ruud van Nistelrooy, enz enz. Dat over Bergkamp is ook onzin want als er iemand een hele wedstrijd lang belangrijk is, in een ploeg dan is het wel Bergkamp. Zijn geniale passes en technische hoogstandjes zijn voor het grote publiek natuurlijk het meest in beeld, maar bij Arsenal word hij echt niet om die paar dingen zo gewaardeerd zoals hij nu word.
Precies... En ibrahimovic is geen bewezen voetballer, daarnaast een enorme onzekerheid en een kutpersoonlijkheid, dat weegt ook allemaal mee...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-09-2004, 18:20
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-09-2004 @ 17:49 :
Moet ik je dat echt allemaal vertellen?
Rooney is een kluns vergeleken met Zlaten. (en dik)
__________________
Czech us out
Oud 07-09-2004, 19:17
mario
Avatar van mario
mario is offline
'Trabelsi aangeboden aan Feyenoord'

6/9/2004 22:02

Feyenoord was in beeld als oplossing voor Hatem Trabelsi. Namens de Tunesiër stak zijn zaakwaarnemer Franklin Sedoc zijn licht op in Rotterdam nadat de transfer naar Arsenal was afgeketst.
Naar verluidt had Feyenoord-trainer Ruud Gullit wel oren naar Trabelsi, die vanwege transferperikelen bij Ajax in een ongemakkelijke situatie terecht is gekomen. De Amsterdamse club is echter niet van zins om mee te werken aan deze opmerkelijke stap, omdat het de concurrentie niet wil versterken.

Hoewel Trabelsi woensdag een gesprek heeft met Ajax – en weer welkom is in Amsterdam - blijft hij op zoek naar een nieuwe club. De enige manier om op korte termijn te vertrekken uit de Arena is een binnenlandse transfer, aangezien de internationale transfermarkt op 31 augustus is gesloten. Een internationale transfer is weer mogelijk in de winterstop.

Trabelsi leek op weg naar Arsenal dat al een akkoord had met Ajax over een afkoopsom. De overgang liep uiteindelijk stuk, omdat de noodzakelijke werkvergunning niet kon worden verleend. Trabelsi heeft te weinig interlands gespeeld voor Tunesië om te voldoen aan de eisen van de Engelse autoriteiten.
__________________
www.funing.nl
Oud 07-09-2004, 19:28
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Zaina schreef op 07-09-2004 @ 19:20 :
Rooney is een kluns vergeleken met Zlaten. (en dik)
Maradona was ook dik.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 07-09-2004, 20:07
ythguaN
Avatar van ythguaN
ythguaN is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-09-2004 @ 20:28 :
Maradona was ook dik.
en die bakte er toch ook niks van
Oud 07-09-2004, 21:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Zaina schreef op 07-09-2004 @ 19:20 :
Rooney is een kluns vergeleken met Zlaten. (en dik)
Hahaha!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-09-2004, 22:49
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 07-09-2004 @ 15:49 :
Dat over Bergkamp is ook onzin want als er iemand een hele wedstrijd lang belangrijk is, in een ploeg dan is het wel Bergkamp. Zijn geniale passes en technische hoogstandjes zijn voor het grote publiek natuurlijk het meest in beeld, maar bij Arsenal word hij echt niet om die paar dingen zo gewaardeerd zoals hij nu word.
Dan heb je niet alle wedstrijden gezien van bergkamp, want hij heeft wel degelijk wedstrijden waarin hij absoluut niet aan de bal komt en je denkt nou die kan beter gewisseld worden
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 07-09-2004, 22:52
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Ik zal Zlatan de hemel niet inschrijven en Rooney evenmin.

Beide hebben een erg goed EK gespeeld en bij hun club een aantal belangrijke goals gescoord in de competitie, verder is Zlatan belangrijk geweest in de CL voor Ajax.

Zlatan heeft veel techniek en klasse en is niet vies van een incidentje met de ellebogen.
Rooney moet het meer van zijn body en werklust hebben.

Maar om nu te zeggen dat Rooney 35M waard is en Zlatan ‘maar’ 16 M, gaat mij ietwat ver. Ik zou het niet andersom willen stellen, maar ik denk dat Zlatan ietsje meer waard is en Rooney ietsje minder.

Belangrijker vind ik de manier van handelen van Ajax, of anders gezegd de manier van onderhandelen.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 08-09-2004, 07:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-09-2004 @ 23:52 :
Maar om nu te zeggen dat Rooney 35M waard is en Zlatan ‘maar’ 16 M, gaat mij ietwat ver. Ik zou het niet andersom willen stellen, maar ik denk dat Zlatan ietsje meer waard is en Rooney ietsje minder.
Zlatan speelt bij Ajax, 'nuff said...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-09-2004, 10:31
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
'Internazionale meldt zich voor Castelen'
Gepost door Rogier 08-09-2004 08:05:21 Sports.it

Internazionale heeft zich volgens enkele altijd goed geïnformeerde Italiaanse bronnen gemeld bij Feyenoord. De Milanezen willen Romeo Castelen na deze zomer overnemen, maar naar verluidt zijn er meer clubs in de race.

Castelen kent een stormachtige ontwikkeling. Nadat hij vorig seizoen een goed seizoen heeft gedraaid bij ADO Den Haag, verdiende hij een transfer Feyenoord. Daar begon hij het seizoen zeer goed en viel hij op bij bondscoach Marco van Basten. Vanavond is hij basisspeler tegen Tsjechië.

De 21-jarige aanvaller lijkt niet bepaald een speler voor Inter. De club speelt meestal verdedigend en al helemaal niet met vleugelspelers. Andy van der Meyde kan het weten, want de oud-Ajacied speelde vorig seizoen zelden.

Castelen wordt beschreven door de Italiaanse site Sports.it als een 'snelle, initiatiefrijke aanvaller die op een unieke positie uit te voeten kan'.
voetbalzone.nl
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 08-09-2004, 10:56
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-09-2004 @ 20:28 :
Maradona was ook dik.
Bij Ailton zitten ook wel wat vetrolletjes.
Oud 08-09-2004, 12:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 08-09-2004 @ 11:56 :
Bij Ailton zitten ook wel wat vetrolletjes.
Vd Vaart, Ronaldo zo kunnen we nog wel ff doorgaan
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 08-09-2004, 12:43
Verwijderd
de gesprekken tussen NAC en P$V over een verhuur Van Jurgen Colin aan NAC zijn weer aan de gang,

aldus Omroep Brabant
Oud 08-09-2004, 12:52
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Celtic have been warned they face competition from Feyenoord for KR Reykjavik pair Kjartan Henry Finnbogason and Theodor Elmar Bjarnason.
KR director Siggi Helgasson said: "Our directors have agreed that (Celtic manager) Martin O'Neill can have a look at them.

"But Feyenoord want them on trial and a lot of other teams have expressed an interest in them, as well."
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 08-09-2004, 13:23
Frank
Avatar van Frank
Frank is offline
6/9/2004 - VI: Ajax wil niet meewerken aan transfer Trabelsi

Volgens VI.nl had Ruud Gullit wel interesse in een overgang van Trabelsi naar Feyenoord, maar wil Ajax niet meewerken. De Amsterdamse club zou de concurrentie niet willen versterken. Eerder op de avond bracht Johan Derksen, hoofdredacteur van VI, naar buiten dat Trabelsi door zijn zaakwaarnemer zou zijn aangeboden bij Feyenoord.



verdorie
__________________
True in the game, as long as blood is blue in my veins
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane
Oud 08-09-2004, 13:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Als Arsenal al afhaakt vanwege zijn onhaalbare salariseisen, hoeft Feyenoord echt geen moeite te doen...
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 08-09-2004, 13:54
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-09-2004 @ 08:00 :
Zlatan speelt bij Ajax, 'nuff said...
Rooney plays Everton....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 08-09-2004, 14:46
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-09-2004 @ 13:27 :
Vd Vaart, Ronaldo zo kunnen we nog wel ff doorgaan
Idd, en stuk voor stuk zijn het goede voetballers.

Maar Rooney speelt bij Everton en zou daarom minder waard moeten zijn dan Zlatan?
In de Engelse competitie gaat natuurlijk meer geld om dan in de Nederlandse, Ajax kan nooit heel veel vragen voor een speler (geen enkele NL club trouwens).
Everton is qua niveau minder dan Ajax denk ik en speelt in een veel moeilijkere competitie misschien is Rooney daarom juist wel meer waard dan Zlatan.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 08-09-2004, 15:37
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-09-2004 @ 15:46 :
Maar Rooney speelt bij Everton en zou daarom minder waard moeten zijn dan Zlatan?
In de Engelse competitie gaat natuurlijk meer geld om dan in de Nederlandse, Ajax kan nooit heel veel vragen voor een speler (geen enkele NL club trouwens).
Everton is qua niveau minder dan Ajax denk ik en speelt in een veel moeilijkere competitie misschien is Rooney daarom juist wel meer waard dan Zlatan.
Dat zeg ik niet, ik zei dat Zlatan ietje meer waard was dan 16M en dat Rooney ietsje minder dan 35M.

Maar dat de prijzen zijn uitgevallen, zoals ze nu zijn uitgevallen is te danken aan het goede onderhandel beleid van Everton en het slechte beleid van Ajax.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 08-09-2004, 16:46
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 08-09-2004 @ 16:37 :
Dat zeg ik niet, ik zei dat Zlatan ietje meer waard was dan 16M en dat Rooney ietsje minder dan 35M.

Maar dat de prijzen zijn uitgevallen, zoals ze nu zijn uitgevallen is te danken aan het goede onderhandel beleid van Everton en het slechte beleid van Ajax.
Tot wanneer had Rooney een contract? Als Ajax Sla-dan niet had verkocht dan had hij transfervrij de deur uitgegaan, Juventus heeft zich bewust laat gemeld voor Sla-dan misschien pas de laatste dag voor de sluiting van de transfermarkt, je ziet dat veel clubs het op deze sluwe manier doen, wat risicovol is maar ook veel kan opleveren.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 08-09-2004, 16:47
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
"Castelen naar Inter"

MUHAHAHAHAHA

"Trabelsi naar Feyenoord"

MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Oud 08-09-2004, 16:48
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 08-09-2004 @ 17:47 :
"Castelen naar Inter"

MUHAHAHAHAHA

"Trabelsi naar Feyenoord"

MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 08-09-2004, 17:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Niets meer gehoord trouwens over Kurt van der Paar, die zal dus wel niet komen naar MVV...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-09-2004, 17:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 08-09-2004 @ 14:54 :
Rooney plays Everton....
En waar speelt Everton? Juist jah...

Overigens zijn er genoeg redenen te noemen waarom Rooney 20 miljoen meer waard is. Hij heeft toekomstpotentie, Manchester heeft erg veel geld, hij speelt in het Engels nationaal elftal, hij draait erg goed, hij vult M. Utd. erg goed aan etc.

Ibrahimovic daarentegen speelt in een klein voetballand en is international bij een klein voetballand.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-09-2004, 18:11
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-09-2004 @ 18:44 :
En waar speelt Everton? Juist jah...
Toni van Palermo is dus ook 35M waard omdat hij nu in de SerieA speelt?

Citaat:
Overigens zijn er genoeg redenen te noemen waarom Rooney 20 miljoen meer waard is. Hij heeft toekomstpotentie, Manchester heeft erg veel geld, hij speelt in het Engels nationaal elftal, hij draait erg goed, hij vult M. Utd. erg goed aan etc.

Ibrahimovic daarentegen speelt in een klein voetballand en is international bij een klein voetballand. [/B]
Zlatan heeft ook zeker toekomst potentie en is op dit moment 'verder' dan Rooney. Verder is Rooney geblesseerd geweest een hele tijd, ook niet bevordelijk voor een transfersom.
Het feit dat ManU veel geld heeft speelt wel een erg belangrijke rol.

Overigens vult Zlatan Juve ook prima aan en draait hij ook uitstekend bij Zweden, een voetbal-natie die het 'nieuwe' Oranje op 2-2 wist te houden.....

Maargoed deze discussie heeft verder geen zin meer, we gaan er niet uitkomen, wat helemaal niet geeft, de transfers zijn nu eenmaal feiten en om die hier nu eindeloos te bespreken en de ronde te laten gaan heeft ook weinig zin meer, een ieder heeft zijn zegje kunnen doen en natuurlijk is een ieder vrij nog iets toe te voegen.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 09-09-2004, 11:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Natuurlijk heb je er gelijk in dat 35 miljoen een belachelijk hoog bedrag is, maar ik vind dat ajax blij mag zijn met z'n 16 miljoen, want dat krijg je niet gauw als club in nederland.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-09-2004, 12:00
number9
number9 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-09-2004 @ 12:50 :
Natuurlijk heb je er gelijk in dat 35 miljoen een belachelijk hoog bedrag is, maar ik vind dat ajax blij mag zijn met z'n 16 miljoen, want dat krijg je niet gauw als club in nederland.
Kan me RvN nog herinneren voor 30 miljoen.
Mara ik vind t ook weinig 16 miljoen voor Sladan
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 09-09-2004, 12:03
number9
number9 is offline
Ben trouwens blij dat Kone niet is gekomen

9 miljoen is veel te veel voor een net iets meer dan gemiddelde eredivisievoetballer
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 09-09-2004, 13:00
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
number9 schreef op 09-09-2004 @ 13:00 :
Kan me RvN nog herinneren voor 30 miljoen.
Dat was een ander tijd...
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 09-09-2004, 13:39
number9
number9 is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-09-2004 @ 14:00 :
Dat was een ander tijd...
Dat betekent alleen maar dat het bedrag nu nog hoger zou zijn. Die 30 miljoen €, zou met de transferstijgingen nu wel 35 a 40 miljoen denk ik
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 09-09-2004, 13:50
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
number9 schreef op 09-09-2004 @ 14:39 :
Dat betekent alleen maar dat het bedrag nu nog hoger zou zijn. Die 30 miljoen €, zou met de transferstijgingen nu wel 35 a 40 miljoen denk ik
Haha

Heb je niet door dat er nu veel minder wordt uitgegeven dan 5 jaar geleden, alleen Chelsea doet nog mee aan die bedragen van 5 jaar geleden.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 09-09-2004, 14:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
number9 schreef op 09-09-2004 @ 13:00 :
Kan me RvN nog herinneren voor 30 miljoen.
In die periode werd er ook nog wel eens meer dan 50m betaald voor een speler.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-09-2004, 15:17
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
De vervanger van Zlatan:

__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 09-09-2004, 15:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-09-2004 @ 16:17 :
De vervanger van Zlatan:

[afbeelding]
HENKIE!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 09-09-2004, 16:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 09-09-2004 @ 16:17 :
De vervanger van Zlatan:

[afbeelding]
Was het maar zo.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.