Oud 09-03-2006, 16:36
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Ik heb er zelf op dit moment geen last van, maar wel ooit gehad. Ben wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen.

Hebben jullie wel eens een onbereikbare liefde gehad? en hoe gingen jullie daarmee om? Bleek die liefde later echt onbereikbaar of werd het toch wat?


Een keer ben ik verliefd geweest op een iets oudere man die al getrouwd is. Ik had het er heel moeilijk mee vooral omdat ik hem iedere dag zag. Toen heb ik keer op keer tegen mezelf gezegd dat het onzin is waar ik mee bezig was, en na een lange tijd was het over.
Advertentie
Oud 09-03-2006, 16:46
Mindfields
Mindfields is offline
Hmm, niet onbereikbaar opzich, maar het werkte niet echt omdat ik 15 was en hij 24. Hij vond mij ook leuk, maar te jong. Nu ben ik 18 en hij is bijna 27 (met een vriendin van 46 ) en de zaken liggen nu heel anders dus, maar we hebben beide een relatie, hij woont zelfs samen. Stel dat dat over gaat, weet ik zeker dat we bij elkaar zouden komen. Ik ken hem nu al 6 jaar en hij is heel speciaal voor me.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 09-03-2006, 17:05
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
ja, ik ken t ook. niet vanwege leeftijd of dat ze al bezet was, maar omdat het gewoon niet kon lopen. zij als danseres, en ik die mn vwo afmaak en naar t WO gaat..... t wilde gewoon niet lopen, ondanks de drang om het te laten lukken. jammer.
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 09-03-2006, 17:18
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ja, toen ik wat jonger was, lette ik vooral op uiterlijk en ik viel dan ook vaak op jongens die zichzelf nogal wat vonden. Vaak verliefd geweest, maar ik ben achteraf blij dat het met die galbakken niks is geworden
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Oud 09-03-2006, 17:38
Verwijderd
Yep, van m'n 16de tot m'n 17de ongeveer. Ik was toen nogal gecharmeerd van een onwijs leuke jongen die bijna 8 jaar ouder is. Wel een beetje mee zitten flirten en hij zag me ook wel een beetje zitten, maar vond me te jong. Nu heb ik 'm al jaaaren niet gezien, dus ben benieuwd wat er zou gebeuren als ik 'm weer zie.
Oud 09-03-2006, 18:23
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik ben 2x heftig verliefd geweest op 2 jongens die in die zin onbereikbaar waren dat ze mij niet hoefden (dit was na elkaar btw)

Dat was heel frustrerend, aangezien die beide keren 2 jaar duurden
Het werd helemaal niks, heb alles uit de kast gehaald, werden toen ook nog beste vrienden van me, maar het mocht niet baten.

Ongeveer 4 jaar later, bleek jongen nr1. alnsog in mij geinteresseerd, maar hij was inmiddels vader geworden, was te complex en juist op dat moment kwam ik een andere liefde tegen. Als dat niet was gebeurd was ik denk ik wel bij hem terecht gekomen.
Oud 09-03-2006, 18:42
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 09-03-2006 @ 18:23 :
ik ben 2x heftig verliefd geweest op 2 jongens die in die zin onbereikbaar waren dat ze mij niet hoefden (dit was na elkaar btw)
Zo kan je onbereikbaar ook nog zien idd. Ik zie onbereikbaar meer als in.. het kan gewoon niks worden, ook al ben je bijv. wel allebei verliefd op elkaar..
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 09-03-2006, 19:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Bij mij is het wel erg letterlijk onbereikbaar. Hij woont in Engeland en gaat straks 4 jaar studeren. Waaronder in Amerika en Japan.
Dat werkt dus niet. Helaas. Mss over 4 jaar.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-03-2006, 22:21
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ohja, TALLOZE onbereikbare liefde.

zo ben ik mn middelbare schooltijd doorgekomen
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 10-03-2006, 11:32
Verwijderd
Ja, middelbare school, reden van onbereikbaarheid was religie. Niet prettig allemaal.
Oud 10-03-2006, 11:42
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
michael jackson.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 10-03-2006, 14:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ja, door internet en grote afstand.

Ik vond dat ik niet iemand via internet leuk kon gaan vinden, maar na een maand of 6 chatten en elkaar irl zien bleek dr toch meer te zijn en is die liefde dus van onbreikbaar, bereikbaar geworden. Heeft overigens niet veel langer dan 3 maand geduurd.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-03-2006, 15:04
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-03-2006 @ 11:32 :
Ja, middelbare school, reden van onbereikbaarheid was religie. Niet prettig allemaal.
Mijn god, ik kan me jouw posts daarover gewoon nog herinneren.


OT: ik heb talloze onbereikbare liefdes meegemaakt. De recentste was wel het meest onbereikbaar moet ik zeggen. *kuchlerareskuch*
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 10-03-2006, 15:49
Verwijderd
Onbereikbaar in de zin dat ik verliefd op hem ben, maar hij niet meer op mij.

Het is mijn ex waar ik anderhalf jaar een "knipperlicht relatie" mee heb gehad. Hij was vanaf het begin tot het einde verliefd op mij, maar ik heb een complexe persoonlijkheid maar bleef steeds twijfelen of ik nu wel of niet bij hem wilde zijn. Een lang en ingewikkeld verhaal waar ik nu verder niet over uit zal wijden.

Ongeveer een half jaar geleden realiseerde ik me dat ik geen reden meer had om te twijfelen, dat ik van hem hield en bij hem wilde zijn. Maar helaas was het toen bij hem over. Hij voelde niet meer wat hij eerst voor me voelde en na dat ik hem flink onder druk heb gezet heeft hij er definitief een einde aan gemaakt. Sindsdien vermijdt hij vrijwel al het contact met mij, maar ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten.

Hoe stom voel je je dan. Blijkbaar realiseer ik pas hoe gelukkig ik met bepaalde dingen ben als ze weg zijn en het te laat is.
Oud 10-03-2006, 16:10
Verwijderd
Ja, contact verbreken de gekste.
Oud 10-03-2006, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-03-2006 @ 16:10 :
Ja, contact verbreken de gekste.
Tegen/over wie heb je het nu?
Oud 10-03-2006, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Aurora schreef op 10-03-2006 @ 15:04 :
Mijn god, ik kan me jouw posts daarover gewoon nog herinneren.
Ja? Dat moet dan al een hele tijd geleden zijn, want het was iemand van de middelbare school en toen ik me hier aanmeldde was ik daar al vanaf en had ik geen contact meer met haar. Was zeker gewoon een scheldkanonnade tegen gelovigen?
Oud 10-03-2006, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 10-03-2006 @ 16:12 :
Tegen/over wie heb je het nu?
Mezelf.
Ads door Google
Oud 10-03-2006, 18:53
missy_fly
missy_fly is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 09-03-2006 @ 17:05 :
ja, ik ken t ook. niet vanwege leeftijd of dat ze al bezet was, maar omdat het gewoon niet kon lopen. zij als danseres, en ik die mn vwo afmaak en naar t WO gaat..... t wilde gewoon niet lopen, ondanks de drang om het te laten lukken. jammer.
hoezo kon het niet werken?
Oud 10-03-2006, 19:46
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ja, heb er nog steeds. Is vooral kut omdat ik heeeeel af en toe met haar zoen en leuk met er praat enzo, maar ze al 5 jaar 'twijfelt'.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 10-03-2006, 19:56
__
Avatar van __
__ is offline
ik was eerst altijd vet lang verliefd op jongens die mij niet zagen zitten. of waar ik alleen matties mee was ofzo en dat was vet vervelend, want doordat ik wel bevriend met ze was ging ik vaak met ze om en leuke dingen doen en vaak ook met z'n 2en en bla. heel rot want op die manier duurt zo'n verliefheid heus wel langer dan een jaar ofzo.
Oud 10-03-2006, 23:25
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ja nouja, ik was verliefd op een leraar. En dat is heel cliché, maar wel onbereikbaar.
Hij flirtte overigens wel met mij. Hij keek me de hele les aan en lachtte en bij persoonlijke uitleg stond hij tegen me aan. Het heeft mede daardoor ook het hele schooljaar geduurd. Echt veel contact hadden we verder niet, maar ik denk nog steeds dat hij het ook leuk vond om met mij te flirten. Bij mij was het ook gewoon begonnen als middel tegen verveling, mja.
Het kijken in de gangen heeft daarna nog best lang geduurd terwijl er verder geen gevoelens meer waren. Dat is gestopt toen hij een keer iets tegen me zei terwijl ik langsliep, maar ik verstond het niet dus ik vraag me nog steeds af wat hij gezegd heeft.
Achteraf vind ik dit heel fout van de leraar, maar toen vond ik het natuurlijk wel leuk. (ik als klein onwetend en naief meisje kan er natuurlijk niks aan doen )
__________________
Don't worry, be happy
Oud 10-03-2006, 23:32
56k
Avatar van 56k
56k is offline
jongens met vriendin, gister nog .
Oud 11-03-2006, 11:44
replaygirly17
replaygirly17 is offline
Ook ik ben eens verliefd geweest op een leraar.
Ik was toen 16 en hij 34. Hij was getrouwd en had een kind.
Ik vond hem heel erg interesant (waarschijnlijk omdat hij zo onbereikbaar was ), hij vond mij ook leuk. En we hebben veel geflirt enzo, ik kon zo goed met hem opschieten, ik had echt een soort band met hem. Gelukkig is er nooit iets gebeurd.
Ik ging van school wegens emigratie, en heb hem daarna nooit meer gezien.
Heeeel soms denk ik stiekem met heimwee terug naar die tijd.
Oud 11-03-2006, 13:42
Rozig
Avatar van Rozig
Rozig is offline
Ik vind iemand leuk die aan de andere kant van Nederland woont en die ik nog nooit heb ontmoet.
Advertentie
Oud 11-03-2006, 13:45
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Rozig schreef op 11-03-2006 @ 13:42 :
Ik vind iemand leuk die aan de andere kant van Nederland woont en die ik nog nooit heb ontmoet.
dat maakt 'm niet meteen onbereikbaar, of wel?
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 11-03-2006, 13:47
Rozig
Avatar van Rozig
Rozig is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 11-03-2006 @ 13:45 :
dat maakt 'm niet meteen onbereikbaar, of wel?
Daar moet je verliefd op iemand anders dan ook nog bij op tellen. Dus al met al vind ik het wel behoorlijk onbereikbaar op dit moment.
Oud 11-03-2006, 13:48
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
Rozig schreef op 11-03-2006 @ 13:47 :
Daar moet je verliefd op iemand anders dan ook nog bij op tellen. Dus al met al vind ik het wel behoorlijk onbereikbaar op dit moment.
da maakt het wel wat ingewikkelder natuurlijk.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 11-03-2006, 14:25
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-03-2006 @ 16:40 :
Ja? Dat moet dan al een hele tijd geleden zijn, want het was iemand van de middelbare school en toen ik me hier aanmeldde was ik daar al vanaf en had ik geen contact meer met haar. Was zeker gewoon een scheldkanonnade tegen gelovigen?

Hahah, het is inderdaad al erg lang geleden ja, een jaar of vijf ofzo? Het ging wel specifiek over haar, dat weet ik in ieder geval nog wel, ook al zag je haar toen niet meer. Het was meer zo van 'een paar jaar geleden.. blabla'. Ze was Marokkaans toch? Of iets in die richting in ieder geval...?
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 11-03-2006, 17:15
Verwijderd
1tje maar. Ik was gewoon in stilte aan het genieten want niemand wist er toch van af en dat hoefde ook niet, want het had geen zin om er moeite voor te doen, aangezien het nóóit had gekund. Maar ik vond het stiekem wel grappig.
Oud 12-03-2006, 16:30
Kevin v L.
Kevin v L. is offline
Ja 1.....
Ik (net) 20, zei 14 (van de zomer 15!)
Het kan gewoon niet, toch ben ik hier al een jaar bijna elke dag mee bezig.

Spreek haar (gelukkig) maar heel af en toe.
Prachtig meisje met een schitterend innerlijk en uiterlijk.... maargoed.... gelukkig ben ik verstandig.

Soms denk ik weleens.... ach, ik wacht nog 1 jaar.... totdat ze 16 is. Schijt aan alles en we gaan er gewoon voor!
Oud 12-03-2006, 16:31
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Dave Grohl is mijn onbereikbare liefde, altijd al geweest. Maar ja, ik heb het maar een beetje opgegeven.... er zal wel nooit iets moois tussen ons bloeien
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 12-03-2006, 16:54
Nyawa
Te vaak. Of ze waren te oud, of het vriendje van een vriendin, of vielen gewoon niet op meisjes, een leraar inderdaad, etc etc...

Gelukkig heb ik er nu absoluut geen last meer van en heb ik uiteindelijk toch iemand gevonden waarbij het wél wederzijds is .
Oud 12-03-2006, 17:58
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Optima schreef op 09-03-2006 @ 22:21 :
ohja, TALLOZE onbereikbare liefde.

zo ben ik mn middelbare schooltijd doorgekomen


haha same here, dan had je tenminste nog wat leuks te bespreken bij wiskunde
Oud 12-03-2006, 19:16
kattebolleke
Avatar van kattebolleke
kattebolleke is offline
Nu, en tis al een half jaar aan de gang
Verliefd op een 6 jaar oudere jongen die mij, of course, te jong vindt
Achja, ben nu best wel goed met hem bevriend, tis iets hé :-)
__________________
To cath me, you gotta be fast... To find me, you gotta be smart...Butt to be me...!!DAMN!!You must be kidding !!
Oud 12-03-2006, 19:29
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Als brugsmurf was ik heel erg verliefd op een jongen uit een hogere klas (ik weet niet eens welke). God, wat moet ik er schaapachtig uit hebben gezien als hij voorbij kwam... Maar ja, een stoere bovenbouwer heeft natuurlijk geen aandacht voor een smurfje Dat was best onbereikbaar
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Ads door Google
Oud 12-03-2006, 22:46
loveys
Avatar van loveys
loveys is offline
Wel ooit gedacht dat ik verliefd was geworden op iemand die ik nooit zou kunnen 'krijgen.' En dat voelde ontzettend kut, want ik vond hem echt leuk. Hij was net 17 en ik 14, maar het bleek dat hij mij ook erg leuk vond hij is nu 18 en ik 15 en we hebben nu al bijna een jaar
__________________
Indescribable feeling
Oud 12-03-2006, 22:55
JohnnyF.
Avatar van JohnnyF.
JohnnyF. is offline
Waanzinnig verliefd geweest op een meisje dat helaas niet op meisjes viel. Tja..
Oud 19-03-2006, 15:24
limoen16
Avatar van limoen16
limoen16 is offline
owww ... ik ken dat wel, een onbereikbare liefde. Een jongen uit mijn klas, die vind ik al 3 jaar leuk. Hij is enorm sportief, heel knap, erg populair en toch normaal. Hij wil niet zo'n stoere jongen zijn. Ik weet dus echt niet wat ik moet doen. Als je verliefd bent ga je je dingen inbeelden, zo van: hij lacht naar me. Onzin natuurlijk, hij kijkt gewoon. Maarja, onbereikbaar dus in de zin van ver weg maar toch dichtbij

En dan heb je nof het probleem dat je iemand tegenkomt die bijna precies hetzelfde is, maar dan net zo onbereikbaar.

Twee keer verliefd en twee keer pech
Oud 19-03-2006, 21:53
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Onbereikbare liefde.. goh.. komt nooit voor bij mij ofzo..?

Helaas wel dus. Op dit moment nu. En het wordt niks omdat die gast zoveel beter is dan mij... en omdat t een stagair is.. Leuk zeg.. school..
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Oud 19-03-2006, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Kevin v L. schreef op 12-03-2006 @ 16:30 :


Soms denk ik weleens.... ach, ik wacht nog 1 jaar.... totdat ze 16 is. Schijt aan alles en we gaan er gewoon voor!
Haha, dat ken ik.
Nou zo werkt dat dus niet. Want volgend jaar zeg je tegen jezelf.

ach, ik wacht nog 1 jaar.... totdat ze 17 is.
Oud 20-03-2006, 01:03
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Kevin v L. schreef op 12-03-2006 @ 16:30 :

Ik (net) 20, zei 14 (van de zomer 15!)
Hier kan ik me dus niets bij voorstellen. Maar gezien je spelling zit je intellectueel wel op een zelfde niveau, of lager.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 22-03-2006, 17:16
Liett
Avatar van Liett
Liett is offline
Mjaa. Verliefd zijn op een leraar is toch aardig onbereikbaar? Het wordt een obsessie, ik heb geen idee wat ik er mee aan moet.
__________________
enjoy the simple things in life
Oud 22-03-2006, 18:35
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
ik heb vaak met een hele mooie jongen van 25 gezoend.. ik was toen 16. en ahrg, hij bleef maar zeggen: als je nou een paar jaar ouder was zou je zo mijn meisje zijn
blaah!
Oud 22-03-2006, 20:20
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Ja.. maar dat ben je niet das lekker makkelijk ja.

Ach.. er is 1 grote conclusie; liefde , en niet het speciaal onbereikbare liefde, zuigt.. en hard.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Oud 22-03-2006, 20:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
JohnnyF. schreef op 12-03-2006 @ 22:55 :
Waanzinnig verliefd geweest op een meisje dat helaas niet op meisjes viel. Tja..
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 22-03-2006, 21:53
Ladii..Inge
Avatar van Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Mijn eigen vriend is op dit moment onbereikbaar...
Weet niet wanneer ik het goed doe,
Hoe ingewikkeld wil je het hebben...
Oud 23-03-2006, 16:24
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ik had een onbereikbare liefde, namelijk een dj uit engeland en hij had ook nog een vriendin enzo... maar nu heeft ie het met haar uitgemaakt en verhuist ie binnenkort naar amsterdam en komt ie over twee weken bij me logeren en belt ie me elke dag op.

dat had ik niet gedacht toen ik hem een jaar geleden zag optreden.

yaaaaaaaaaay!!!
__________________
hieperdepiepp!
Oud 23-03-2006, 16:25
loveys
Avatar van loveys
loveys is offline
Citaat:
coecie schreef op 23-03-2006 @ 16:24 :
ik had een onbereikbare liefde, namelijk een dj uit engeland en hij had ook nog een vriendin enzo... maar nu heeft ie het met haar uitgemaakt en verhuist ie binnenkort naar amsterdam en komt ie over twee weken bij me logeren en belt ie me elke dag op.

dat had ik niet gedacht toen ik hem een jaar geleden zag optreden.

yaaaaaaaaaay!!!
hoe krijg je dat voor elkaar
__________________
Indescribable feeling
Oud 23-03-2006, 17:45
Antubis
Avatar van Antubis
Antubis is offline
Goh.. zou leuk zijn dat t ook bij mij gebeurd.. maar nee.. Zo is mijn leven niet.
__________________
Than you learn the truth about love, which is: one and one ain't two.. one and one is only one
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Songteksten over puberteit en/of onbereikbare liefde
RedQueen
10 24-04-2006 23:13
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen?
lso
10 05-09-2005 08:54
Liefde & Relatie Onbereikbare liefde
Mouilly
42 18-02-2005 18:13
Liefde & Relatie Verboden/onbereikbare liefdes
droomkoningin
41 29-07-2004 18:28
Liefde & Relatie Het bewust zoeken van onbereikbare liefdes.
juliettebinoche
15 23-01-2004 12:58
Verhalen & Gedichten onbereikbare liefde..
Miss Lovely
4 21-11-2001 18:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.