Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2006, 19:08
dangerasa
dangerasa is offline
hallo,
sinds 5 maanden ken ik een meisje in de supermakt waar ik werk. vanaf het begin af aan flirtte ze met me. ik flirtte ook wel met haar terug, maar verder deden we allebe niks. na 2,5 maand deed ze niet meer zo aardig tegen me, maar gewoon normaal.
maar telkens als ik met haar begon te flirten, deed ze weer heel aardig tegen me. het probleem is dat ik daarna heel bot en ongeinteresseerd tegen haar deed.

ik flirten, zij aardig tegen mij, ik bot tegen haar. dit herhaalde zich een paar keer de eerste paar maanden. maar sinds 1,5 maand ontwijken we elkaar een beetje (zij denkt dat ik haar niet leuk vind en ik laat aan haar niet merken dat ik haar leuk vind).

sinds 3 weken negeert ze me en groet ze me niet meer enzo. 10 dagen geleden vroeg ik haar uit en toen zei ze heel duidelijk nee en nogmaals nee. ook wilde ik haar omhelzen, maar toen sloeg ze mijn arm weg. ik was bezig haar te versierien, maar ze zei dat ik moet ophouden.

een paar dagen geleden wilde ik met haar praten, maar ze zei dat ze daar geen zin in heeft. ik zei toen dat ze het mooiste meisje is en toen reageerde ze heel kortaf tegen mij en ze zei dat ik moet ophouden (met flirten dus). ze zei ook dat ik zo vreemd doe. 2 dagen geleden vroeg ik haar waarom ze me de laatste tijd negeert, en toen ze zei weer omdat ik zo vreemd doe en dat ik niet altijd normaal tegen haar heb gedaan. (dat normaal doen, kwam behoorlijk boos uit haar mond).

ik wil haar, maar ik weet niet hoe ik het moet aanpakken. ik heb wel een vermoeden waarom ze me nu negeert en dat is dat telkens dat als ik met haar flirtte, ze heel aardig tegen mij deed, waarna ik heel bot tegen haar deed. ze denkt dus dat ik haar niet serieus heb genomen, wat niet zo is. probeem is dat ik soms onbewust bot doe tegen mensen.

ze zei dat ze geen vriend heeft en ik denk ook niet ze een andere jongen leuk vind, want ze ontmoet niet veel jongens en ze is geen slet ofzo. we werken 4 keer per week in de supermarkt dus wij zien elkaar behoorlijk vaak. we zijn allebei 16 jaar.

de situatie nu is dat ze me negeert en ze wil niet met mij praten. wel is het zo dat ze soms vanuit haar ooghoeken heel lang naar mij kijkt (ze kijkt stiekem dus naar me met de bedoeling dat ze niet wil dat ik weet dat ze naar mij kijkt). en als ik langsloop, kijkt ze me soms net iets te lang aan in mijn ogen. ik denk dat ze me nog wel aantrekkelijk vindt, maar dat ze nu niet iets met mij wil, omdat ik zo vreemd heb gedaan. (ze denkt dat ik haar heb geflast de eerste 4 maanden en dat ik haar niet serieus genomen heb, wat niet mijn bedoeling is geweest.)

als ik haar wil, moet ik haar uitleggen waarom ik vreemd heb gedaan (dat ik haar dus steeds geflasht heb de eerste 4 maanden, zonder dat dat mijn bedoeling was), maar ik weet niet wat ik tegen haar moet zeggen en hoe ik dat moet aanpakken. ik heb dus een goede reden nodig waarom ik zo vreemd tegen haar heb gedaan. (ze wil niet met me praten, dus moet ik haar een brief schrijven of toch met haar gaan praten. of moet ik iets creatiefs doen en haar een roos geven o.i.d?).
ze weet nu wel dat ik haar leuk vind en dat ik nu serieus ben. maak ik nog een kans, en zo ja, wat moet ik dan doen om haar te krijgen?

belangrijk om te weten is: ze negeert me nu en als ik tegen haar probeer te praten, doet ze boos tegen mij. maar ze kijkt soms wel lang naar me, stiekem vanuit haar ooghoeken (ze wilt niet dat ik weet dat zij naar mij kijkt)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2006, 19:17
Verwijderd
o rly?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 19:57
dangerasa
dangerasa is offline
oja, ik weet zeker dat ze mij heel leuk vond, tot het moment dat ze mij begon te negeren 3 weken geleden
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 20:28
Verwijderd
Citaat:
dangerasa schreef op 08-05-2006 @ 19:08 :
als ik haar wil, moet ik haar uitleggen waarom ik vreemd heb gedaan.

(...)

ik heb dus een goede reden nodig waarom ik zo vreemd tegen haar heb gedaan.
En, wat is die reden?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 20:47
dangerasa
dangerasa is offline
Citaat:
Gene Y. Uss schreef op 08-05-2006 @ 21:28 :
En, wat is die reden?
de waarheid is dat ik de eerste 4 maanden niet aan haar heb laten merken dat ik haar heel leuk vind. (ik werd onzeker door haar).
normaal ben ik niet onzeker en dat weet zij ook. tegen andere meisjes doe ik echt niet verlegen en dat weet zij ook.

maar hoe moet ik tegen haar zeggen dat ik haar sinds het begin wel heel leuk vind, ondanks dat ik soms heel erg bot tegen haar deed..?
en ik moet het ook op een manier zeggen dat het geloofwaardig overkomt...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 20:50
Verwijderd
Citaat:
dangerasa schreef op 08-05-2006 @ 20:47 :
de waarheid is dat ik de eerste 4 maanden niet aan haar heb laten merken dat ik haar heel leuk vind. (ik werd onzeker door haar).
normaal ben ik niet onzeker en dat weet zij ook. tegen andere meisjes doe ik echt niet verlegen en dat weet zij ook.

maar hoe moet ik tegen haar zeggen dat ik haar sinds het begin wel heel leuk vind, ondanks dat ik soms heel erg bot tegen haar deed..?
en ik moet het ook op een manier zeggen dat het geloofwaardig overkomt...
"Ik vind je sinds het begin wel heel leuk, ondanks dat ik soms heel erg bot tegen je deed. Ik heb niet aan je laten merken dat ik je heel leuk vind omdat ik onzeker door je werd."

Als ze dát niet gelooft....!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 21:01
Verwijderd
Citaat:
O Rly schreef op 08-05-2006 @ 20:17 :
o rly?
YA RLY.

Het klinkt eigenlijk alsof ze je maar een engerd vindt. Denk niet dat je bijster veel kans maakt....
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 21:06
dangerasa
dangerasa is offline
Citaat:
Gene Y. Uss schreef op 08-05-2006 @ 21:50 :
"Ik vind je sinds het begin wel heel leuk, ondanks dat ik soms heel erg bot tegen je deed. Ik heb niet aan je laten merken dat ik je heel leuk vind omdat ik onzeker door je werd."

Als ze dát niet gelooft....!
haha als je grappig wilt zijn, ga met iemand anders maar grappen maken

als je het serieus bedoelt: wat jij voorstelt, is te doorzichting en te direct. weet je iets professionelers?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 21:08
dangerasa
dangerasa is offline
ik weet gewoon dat ze me minstens 4 maanden leuk vond. en nu heb ik haar al iets van 5 a 6 keer betrapt dat ze stiekem naar me zit te kijken...ze kijkt niet heel even, maar best lang naar me.
ik wil doorgaan, maar ik weet niet hoe ik het aan moet pakken... so help me
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 21:09
Verwijderd
Citaat:
dangerasa schreef op 08-05-2006 @ 22:06 :
haha als je grappig wilt zijn, ga met iemand anders maar grappen maken

als je het serieus bedoelt: wat jij voorstelt, is te doorzichting en te direct. weet je iets professionelers?
Professionelers? Jongen, als jij uberhaupt serieus bent hier - dit is het énige wat mogelijkerwijs kan werken. Zij reageert alsof ze je echt heel erg raar vindt, het enige wat je kunt proberen is domweg eerlijk zijn. Weinig te verliezen, want nu vindt ze je gewoon vreemd...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 21:13
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Heeft de ts zijn/haar profiel veranderd? Volgens het verhaal moet hij/zij 16 jaar inplaats van 19 jaar zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 21:27
dangerasa
dangerasa is offline
ok je hebt gelijk: eerlijk vertellen. maar als ik dat verteld heb, is dat nog niet genoeg om mij weer in haar hoofd te krijgen denk ik. is al 3 weken geleden dat ze me begon te negeren, is best lang, ik zal meer moeten dan alles eerlijk te vertellen, zodat ze me niet meer vreemd gaat vinden en mij weer leuk gaat vinden.
morgenavond zie ik haar weer, ik wil dan een laatste en goede poging doen. nog tips mensen?

PS ja sorry, typfout in het verhaal. we zijn allebei 19
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 23:34
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Door de luidsprekers (die ongetwijfeld door de hele winkel hangen) je excuses aanbieden dat je zo'n zak bent geweest en dan op je knieen met een roos in je mond om vergiffenis smeken
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 23:58
Smokin'
Smokin' is offline
Kerel nee..geen excuses..geen onderdanigheid. Een van de redenen waarom ze je zo leuk vond was nou juist je coole respons. Ik durf er 10 kratten bier op in te zetten dat ze je nog steeds erg leuk vind. Je hebt natuulijk wel wat goed te maken maar dat hoef je niet te doen door op je knieën te gaan ofzo. Doe gewoon vriendelijk en normaal. geen overdreven aandacht en ook niet negeren. Gewoon normaal. Na verloop van tijd zal ze over haar boosheid heen zijn en aardig tegen je doen. Dan vraag je haar op den duur uit. Maar je moet geduld betrachtten.

Zoals je het nu hebt gedaan is dom. je kan niet als een jojo eerst negeren en dan ineens uitvragen. Dan kom je over als de jongen waarvoor zulke meisjes sinds hun 12e door hun vader voor gewaarschuwd worden. Lean back, act nice, and have patience.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 00:21
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Man, bied gewoon je excuses aan voor je botte gedrag en zeg dat je haar leuk vind. Als je stoer gedrag gaat vertonen zal ze je alleen maar meer negeren, want meisjes houden doorgaans niet van stoerdoenerij. Gewoon eerlijk en oprecht zijn, dat werkt het best. Werkt dat niet, nou dan wil ze je gewoon niet en moet je maar iemand anders gaan zoeken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 05:54
Verwijderd
volgens mij is jullie aantrek-afstoot spelletje wat te ver gegaan.

laat elkaar eens met rust
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:47
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
en niet meer zo bot doe he
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:48
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-05-2006 @ 21:01 :
YA RLY.

Het klinkt eigenlijk alsof ze je maar een engerd vindt. Denk niet dat je bijster veel kans maakt....
No wai!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-05-2006, 12:45
Verwijderd
Ik weet niet hoe bot jij tegen haar bent geweest (heb je haar 'slechts' genegeerd, of snerende opmerkingen naar haar gemaakt?).
Maar in jouw geval zou ik gewoon de komende tijd gewoon normaal tegen haar doen. Normale (vriendschappelijke) gesprekjes voeren, zonder liefdesverklaringen of wanhopige sorry-acties.

Overigens maak ik uit je verhaal op dat ze je stiekem nog steeds wel ziet zitten.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 13:22
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Tjeezis, pas je geslacht eens aan!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 20:52
dangerasa
dangerasa is offline
de eerste paar maanden heb ik haar niet genegeerd, maar onbedoeld laten blijken alsof ik een spelletje met haar speelde. (eerst flirten en daarna ongeinteresseerd doen, dat ongeinteresseerd doen komt deels omdat ik TOEN niet zeker wist of zij dat geflirt van mij wel leuk vond)



ik kom net terug van mijn werk. tijdens het werk toen ik langs haar liep heb ik haar gewoon normaal gegroet. ze groette wel terug, maar het kwam enigzins boos uit haar mond. ik probeerde met haar normaal te praten, maar ze reageerde kortaf en ze vermijdde elk oogcontact.
vandaag moest ze bij mij in het magazijn werken. ze groette niet toen ze binnenkwam in het magazijn, tijdens het werken vermijdde ze elk oogcontact, en toen ze klaar was ging ze heel snel weg uit het magazijn en ze zei geen gedag ofzo.

het beste lijkt mij ook om gewoon normaal tegen haar te blijven doen, maar ik heb het gevoel dat ik daar niets mee opschiet, en dat de 'aantrekking' tussen ons voorzover die er nog is helemaal weggaat, en dat ik haar op deze manier niet kan krijgen.
mijn gevoel zegt dat ik wel IETS moet doen, zodat ze mij weer leuk gaat vinden...

wat mij heel erg opvalt is dat ze me probeert te negeren als ik dichtbij in haar buurt ben, bijvoorbeeld ze vermijd elk oogcontact en als ik tegen haar probeer te praten, kijkt ze enigzins boos. maar als we uit elkaars buurt zijn, kijkt ze soms stiekem naar me.
ik hoorde van een medewerker zaterdag dat dat meisje best lang naar mij keek, terwijl ze helemaal aan de andere kant van het magazijn was.
wat mij logisch lijkt is dat als ze mij ECHT HELEMAAL uit haar hoofd heeft gezet, ze niet naar me zou kijken...

voor de dames (en heren mogen ook hierop reageren), ik wil graag weten wat het betekent als dat meisje soms stiekem lang naar mij kijkt. vind ze me nog aantrekkelijk, ondanks dat ze mij nu voorderest duidelijk laat merken dat zij mij uit haar hoofd heeft gezet, omdat ik mij zo afwisselend en vreemd gedroeg de eerste paar maanden?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 21:21
Verwijderd
Citaat:
dangerasa schreef op 08-05-2006 @ 21:06 :
wat jij voorstelt, is te doorzichting en te direct.
Nee hoor, duidelijkheid de gekste!
Of heb je je nu nog niet gerealiseerd dat het juist die onduidelijkheid is (negeren, bot/ongeinteresseerd doen, flirten) waardoor ze je nu zo behandelt?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 02:17
jansepansekever
Avatar van jansepansekever
jansepansekever is offline
Ik weet niet of ze je aantrekkelijk of juist stom vind. Maar ze voelt nog wel wat voor je, of het nou haat of liefde is.
Als je haar niks zou uitmaken, zou ze wel gevleid zijn dat je haar leuk vindt, maar niks er mee doen en dus ook niet boos zijn.

Dus waarschijnlijk heb je haar met je botte gedrag heel erg gekwetst. Als je niks doet en rustig afwacht, zal ze over haar boosheid heenkomen en jou tegelijkertijd geheel vergeten en een andere potentiele kandidaat zoeken.

Dus ik zou toch echt duidelijk tegen haar zijn. Zeg dat je het gevoel hebt dat ze misschien boos op je is omdat je bot hebt gedaan, maar dat je het niet zo bedoelde en haar heel leuk vindt.

De kans is er dat ze je eigenlijk helemaal niet zo boeiend vindt, maar dat kan je dan beter weten dan dat je nog drie jaar met haar bezig blijft.
__________________
Zoals ik altijd zeg. Gelijkhebbend en wel.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 17:38
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
dangerasa schreef op 09-05-2006 @ 21:52 :

voor de dames (en heren mogen ook hierop reageren), ik wil graag weten wat het betekent als dat meisje soms stiekem lang naar mij kijkt. vind ze me nog aantrekkelijk, ondanks dat ze mij nu voorderest duidelijk laat merken dat zij mij uit haar hoofd heeft gezet, omdat ik mij zo afwisselend en vreemd gedroeg de eerste paar maanden?

Als ik lang naar iemand kijk, vind ik hem óf heel knap, óf heel interessant om naar te kijken. Als hij gruwelijk lelijk is, of raar loop bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 15:44
dangerasa
dangerasa is offline
gisteravond heb ik met dat meisje gepraat en ik heb het eerlijk vertelt. veel tijd was er niet om te praten, maar ik heb wel de meeste dingen, die ik haar wilde zeggen, kunnen vertellen. in het begin van het gesprek zei ze weer dat ik vreemd doe (misschien kwamen sommige dingen voor haar als een schok aan). maar voorderest was ze best stil en ze zei af en toe ja. ze reageerde niet boos ofzo, wel zag ik aan haar dat ze veel aan het nadenken was. hopelijk zal ze de boodschap begrijpen.

ik denk dat ik nog een kans maak. haar vertrouwen in mij is wel geschaad en zij zal mij niet (duidelijk) laten merken dat ze mij weer leuk vind, verwacht ik. alles zal dus van mij kant moeten komen.

mij vraag aan julllie is dus, wat moet ik verder doen? en hoe moet ik mij tegen haar opstellen? normaal doen lijkt mij niet de beste oplossing, dus kan ik het beste haar nu gewoon gaan versieren? en iets speciaals doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2006, 14:57
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
dangerasa schreef op 13-05-2006 @ 16:44 :
gisteravond heb ik met dat meisje gepraat en ik heb het eerlijk vertelt. veel tijd was er niet om te praten, maar ik heb wel de meeste dingen, die ik haar wilde zeggen, kunnen vertellen. in het begin van het gesprek zei ze weer dat ik vreemd doe (misschien kwamen sommige dingen voor haar als een schok aan). maar voorderest was ze best stil en ze zei af en toe ja. ze reageerde niet boos ofzo, wel zag ik aan haar dat ze veel aan het nadenken was. hopelijk zal ze de boodschap begrijpen.

ik denk dat ik nog een kans maak. haar vertrouwen in mij is wel geschaad en zij zal mij niet (duidelijk) laten merken dat ze mij weer leuk vind, verwacht ik. alles zal dus van mij kant moeten komen.

mij vraag aan julllie is dus, wat moet ik verder doen? en hoe moet ik mij tegen haar opstellen? normaal doen lijkt mij niet de beste oplossing, dus kan ik het beste haar nu gewoon gaan versieren? en iets speciaals doen?
Nu je het verteld hebt is normaal doen wél de goede oplossing.
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 17:04
dangerasa
dangerasa is offline
hele grote kans dat het toch nog goed komt. ze doet nu weer wat aardiger tegen me, niet zo aardig zoals 5 maanden geleden, maar het komt wel in de buurt daarvan. ze lachte zelfs weer openlijk tegen mij, toen ik grapjes maakte tijdens het werk.
we gaan volgende week met zn vieren eerst zwemmen en daarna naar de bioscoop. zij gaat ook mee toen ik het haar vroeg. die andere 2 hebben al een relatie met elkaar, dus hebben wij 2en die dag genoeg tijd om alleen te zijn. ze vroeg aan me of ik haar op het einde van die dag naar huis zou kunnen brengen, want ze heeft geen rijbewijs en ik wel. nou dan moet ik er dus maar voor gaan he

een luxe probleempje is erbij gekomen. sinds vorige week werkt er een nieuw meisje bij ons. ze lijkt best wel veel op het meisje waar ik het steeds over heb, alleen is het nieuwe meisje een beetje minder mooi, maar ze is wel leuk om te zien
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 01:47
jansepansekever
Avatar van jansepansekever
jansepansekever is offline
Citaat:
dangerasa schreef op 24-05-2006 @ 18:04 :

een luxe probleempje is erbij gekomen. sinds vorige week werkt er een nieuw meisje bij ons. ze lijkt best wel veel op het meisje waar ik het steeds over heb, alleen is het nieuwe meisje een beetje minder mooi, maar ze is wel leuk om te zien
nerd je wilt dat meisje al zolang, ga er dan gewoon voor. er zullen altijd andere meisjes zijn.
__________________
Zoals ik altijd zeg. Gelijkhebbend en wel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
HAVO Aardrijkskunde
Verwijderd
64 23-05-2008 11:37
Eindexamens 2007 Hoe heb je het examen gemaakt...
Tripp
30 01-06-2007 19:39
VWO Hardnekkig gerucht: bio goed gemaakt...
Land_of_spirits
16 29-05-2006 17:58
Liefde & Relatie Hoe maak je het goed?
Verwijderd
7 20-03-2005 10:20
Liefde & Relatie Ik wil het goed maken maar hoe?
cagie
14 11-09-2003 23:17
Seksualiteit Om het goed te maken...
bracelance
33 02-07-2002 11:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.