Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2007, 09:27
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe als ik het alleen voor elkaar krijg dat meiden mij zien als "beste vriend'?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2007, 09:30
Verwijderd
Je bent te aardig.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 09:34
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Te lief, en niet aantrekkelijk misschien?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 09:44
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Heeft ws te maken met de laddertheorie
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 09:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Te begripvol, zachtaardig, etc.
Niet mannelijk genoeg.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 09:46
Verwijderd
En niet te vergeten een te lage sociale status.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 10:05
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
je gedraagt je als beste vriend
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 10:14
Laen
Avatar van Laen
Laen is offline
Al het bovenstaande + te weinig uitdaging.
__________________
Negers & tompoucen zoenen met testout.com | <*)_>< "Onmogelooflijk!"
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 10:47
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Maar eh met stoer doen kom je ook niet ver... lijkt mij.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 10:59
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-07-2007 @ 10:46 :
En niet te vergeten een te lage sociale status.
vertel..
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 11:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 30-07-2007 @ 11:47 :
Maar eh met stoer doen kom je ook niet ver... lijkt mij.
Stoer doen werkt alleen als je het ook bent
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 30-07-2007 @ 11:59 :
vertel..
Je moet "cool" zijn. Wat dat is hangt natuurlijk af van het type vrouw. Voor een kakkerin zal het iemand zijn met netjes gekamd haar die teamcaptain is van het hakkeyteam en veel goudgele rakkers naar binnen werkt, voor een gothicsletje is het een gitarist of zanger van een deathmetalband met haar tot aan de grond, voor oudere vrouwen (25+) is het meestal gewoon iemand met veel geld.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 11:13
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-07-2007 @ 12:07 :
Je moet "cool" zijn. Wat dat is hangt natuurlijk af van het type vrouw. Voor een kakkerin zal het iemand zijn met netjes gekamd haar die teamcaptain is van het hakkeyteam en veel goudgele rakkers naar binnen werkt, voor een gothicsletje is het een gitarist of zanger van een deathmetalband met haar tot aan de grond, voor oudere vrouwen (25+) is het meestal gewoon iemand met veel geld.
Hmm, ben wel iemand die zich low profile door het leven gaat. Ondanks dat ik inderdaad deathmetal luister(en speel). Maar ik laat mij dan ook niet ophokken met trends en andere bullshit. Je zou van mij echt niet zeggen dat ik naar herrie zit te luisteren. Enigste waar dat eventueel zou kunnen zien is omdat ik een doodsengel als kettinghanger heb maar that's it.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 11:14
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Balance schreef op 30-07-2007 @ 12:05 :
Stoer doen werkt alleen als je het ook bent
Mijn motto is dan ook: Als je het zegt moet je het ook waarmaken.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 30-07-2007 @ 12:13 :
Hmm, ben wel iemand die zich low profile door het leven gaat. Ondanks dat ik inderdaad deathmetal luister(en speel). Maar ik laat mij dan ook niet ophokken met trends en andere bullshit. Je zou van mij echt niet zeggen dat ik naar herrie zit te luisteren. Enigste waar dat eventueel zou kunnen zien is omdat ik een doodsengel als kettinghanger heb maar that's it.
Gothicsletje zoeken dan.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 11:22
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-07-2007 @ 12:14 :
Gothicsletje zoeken dan.
Hmm, makkelijker gezegt dan gedaan.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 13:44
Verwijderd
miss dat we een sticky topic kunnen wijden aan de laddertheorie etc, zodat deze wekelijks terugkomende topics doorverwezen kunnen worden?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 13:50
Antoni
Avatar van Antoni
Antoni is offline
Ik heb hetzelfde probleem, Praganonut. Ik heb veel vrouwelijke vrienden en kan over het algemeen beter opschieten met meiden dan met jongens. Maar dat maakt je nog niet aantrekkelijk.
Het voordeel is wel dat meiden vaak veel vriendinnen hebben, waarmee je via via dus makkelijker mee in contact kan raken en wellicht zit daar wat tussen.
Ik ga me niet anders gedragen dan hoe ik ben. Ik voel me daar niet prettig bij en ik betwijfel of ik daar wel echt iets mee bereik. Zoals Balance al zei: Stoer doen werkt alleen als je het ook bent. Als je dat dus niet bent, dan moet je op zoek naar iemand die 'stoerheid' niet als hoge prioriteit stelt.

En als je de laddertheorie moet geloven dan staan wij simpelweg hoog op de verkeerde ladder (de vriendschapsladder) en het is als jongen lastig om van ladder te wisselen. Ik weet helaas geen oplossing, maar misschien is het prettig om te weten dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem.
__________________
Hopende u hiermee voldoende geďnformeerd te hebben, verblijf ik. | http://garibaldi.web-log.nl/
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-07-2007, 14:21
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 30-07-2007 @ 14:44 :
miss dat we een sticky topic kunnen wijden aan de laddertheorie etc, zodat deze wekelijks terugkomende topics doorverwezen kunnen worden?
De ladder theorie zal echt niet dit soort vragen allemaal kunnen beantwoorden..
Vooralsnog verschilt elke persoon en elke situatie waardoor niet alle oplossingen even makkelijk en redelijk te geven zijn.
Natuurlijk is basis info niet slecht.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 30-07-2007 @ 15:21 :
De ladder theorie zal echt niet dit soort vragen allemaal kunnen beantwoorden..
Vooralsnog verschilt elke persoon en elke situatie waardoor niet alle oplossingen even makkelijk en redelijk te geven zijn.
Natuurlijk is basis info niet slecht.
ik had het ook niet specifiek over de laddertheorie, maar de laatste maanden zijn er echt talloze topics geweest van (met name) jongens die zich precies hetzelfde afvroegen als jij...

zij zitten dus in precies dezelfde situatie.

persoonlijke info voegt, mijns inziens, vrij weinig toe aan het beter kunnen inschatten van deze situatie
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 14:48
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Antoni schreef op 30-07-2007 @ 14:50 :
Ik heb hetzelfde probleem, Praganonut. Ik heb veel vrouwelijke vrienden en kan over het algemeen beter opschieten met meiden dan met jongens. Maar dat maakt je nog niet aantrekkelijk.
Het voordeel is wel dat meiden vaak veel vriendinnen hebben, waarmee je via via dus makkelijker mee in contact kan raken en wellicht zit daar wat tussen.
Ik ga me niet anders gedragen dan hoe ik ben. Ik voel me daar niet prettig bij en ik betwijfel of ik daar wel echt iets mee bereik. Zoals Balance al zei: Stoer doen werkt alleen als je het ook bent. Als je dat dus niet bent, dan moet je op zoek naar iemand die 'stoerheid' niet als hoge prioriteit stelt.

En als je de laddertheorie moet geloven dan staan wij simpelweg hoog op de verkeerde ladder (de vriendschapsladder) en het is als jongen lastig om van ladder te wisselen. Ik weet helaas geen oplossing, maar misschien is het prettig om te weten dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem.
Tja, alsik kijk over het algemeen hoe de relaties zijn met vrouwen van mijzelf is het niet vanzelfsprekend dat ik meiden als vriendinnen heb.
Sterker nog: helemaal niet!

ik ken wel de vriendinnen van de kennissen om mij heen. Maar dat is meestal wat luchtige gelul en een biertje en dan was het wel weer. Vreemd, want ik mag vrouwen heel graag maar hoe ik mijzelf profileer en presenteer is heel neutraal en losjes, misschien wat serieus maar wel veel lachen en daar kunnen zij blijkbaar niets mee.
Je hebt zat mensen waarvan je kan zeggen van: die zijn dit, en die die zijn dat. Nou, bij mij dus niet.

Ik was ook niet van plan mijn gedrag te veranderen want dit is wie ik ben. Ik ben geen persoon die aan de voorgrond staat maar net alsof doen doet meer schade dan je lief is.
Dat soort voorbeelden heb ik genoeg gezien en een aantal hebben daardoor het leven gelaten met diezelfde grote bek.
Staat lekker stoer dat lijntje snuiven namelijk.

Aan theorieen kan je een houvast hebben maar het kan geen oplossing zijn voor je casus die je op dat moment. Geldt voor alles zo. Dus de laddertheorie(whatever it maybe) is leuk maar het leven is geen wiskunde som.

Van ladder verwisselen of dat moeilijk is weet ik niet.
Maar wat ik zo onbegrijpelijk vind is dat een goedsul met puisten(no offence) makkelijk aan meid kom zonder dat hij als "beste vriend" wordt bestempeld.

Om een voorbeeld te nemen:

Een neefje van een kennis van mij, ziet er niet uit(ongewassen, haar door de war, beetje groot lullen) en haalt gewoon zo meiden naar zich toe als bosjes. Ik: gewassen, neutraal gekleed, neutraal gedrag(wel lachen natuurlijk, ben geen lijk) en ik krijg het niet voor elkaar.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 14:52
Verwijderd
volgens mij heeft het overigens helemaal niets te maken met stoer of niet stoer, maar in hoeverre je in staat bent om te laten zien dat je interesse hebt in het desbetreffende meisje.

met een 'gewone' gezellige babbel bereik je dat dus niet.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 14:58
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Citaat:
Praganonut schreef op 30-07-2007 @ 15:48 :
Om een voorbeeld te nemen:

Een neefje van een kennis van mij, ziet er niet uit(ongewassen, haar door de war, beetje groot lullen) en haalt gewoon zo meiden naar zich toe als bosjes. Ik: gewassen, neutraal gekleed, neutraal gedrag(wel lachen natuurlijk, ben geen lijk) en ik krijg het niet voor elkaar.
Voor vrouwen maakt uiterlijk ECHT geen reet uit. Op voorwaarde dat je de kwaliteiten hebt die ze zoeken in een man. Welke kwaliteiten zoeken ze dan? Dat verschilt van vrouw tot vrouw, maar ik kan je verzekeren dat ze iemand willen met een eigen leven (die dus niet afhankelijk is van "een lief hebben" om waarde te hebben).
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 30-07-2007 @ 15:58 :
Voor vrouwen maakt uiterlijk ECHT geen reet uit. Op voorwaarde dat je de kwaliteiten hebt die ze zoeken in een man. Welke kwaliteiten zoeken ze dan? Dat verschilt van vrouw tot vrouw, maar ik kan je verzekeren dat ze iemand willen met een eigen leven (die dus niet afhankelijk is van "een lief hebben" om waarde te hebben).
Eh, ik ga echt niet iemand doen die ik niet fysiek aantrekkelijk vind, hoor. Dus jongens zonder fatsoenlijke armspieren kunnen de boom in en jongens met onderkin ook.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 15:02
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 30-07-2007 @ 15:41 :
ik had het ook niet specifiek over de laddertheorie, maar de laatste maanden zijn er echt talloze topics geweest van (met name) jongens die zich precies hetzelfde afvroegen als jij...

zij zitten dus in precies dezelfde situatie.

persoonlijke info voegt, mijns inziens, vrij weinig toe aan het beter kunnen inschatten van deze situatie
Dat is ook niet vreemd.. The Road of Love is a road full of roadkills.
Pas je er niet dan kom je er gewoon niet.
En er is ook veel onduidelijkheid aangaande van: Hoe moet je het nu eigenlijk aanpakken in de praktijk.
Vroeger nam men elkaar mee en zorgde voor tips en zo.
In de trant van: Weet je dat niet? Zo moet je dat doen!
Of kreeg je van paps wel de nodige tips.
Nu is dat er gewoon weg niet meer. Of eerlijk gezegd: minder.
Ik moet ook wel zeggen dat de meiden van nu echt wel weten wat ze willen in een gozer. En aangezien het steeds complexer wordt op relationeel gebied.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2007, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 30-07-2007 @ 16:01 :
Eh, ik ga echt niet iemand doen die ik niet fysiek aantrekkelijk vind, hoor. Dus jongens zonder fatsoenlijke armspieren kunnen de boom in en jongens met onderkin ook.
ja en dit ook natuurlijk

er moet altijd een basis van wederzijdse fysieke aantrekkingskracht aanwezig zijn..

lelijke mensen zullen nu eenmaal altijd meer moeite hebben dan knappe mensen, weinig aan te doen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 30-07-2007 @ 16:02 :
En aangezien het steeds complexer wordt op relationeel gebied.
Er is nu niet meer één manier, het heeft in de meeste gevallen dus ook geen zin om het van een ander af te kijken.

Wat Bartezz al zei: "volgens mij heeft het overigens helemaal niets te maken met stoer of niet stoer, maar in hoeverre je in staat bent om te laten zien dat je interesse hebt in het desbetreffende meisje. met een 'gewone' gezellige babbel bereik je dat dus niet."
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 15:21
Verwijderd
Doe niet zo moeilijk, gewoon een arrogante lul zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 15:28
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-07-2007 @ 16:21 :
Doe niet zo moeilijk, gewoon een arrogante lul zijn.


Nice guys finish last
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 15:47
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-07-2007 @ 16:21 :
Doe niet zo moeilijk, gewoon een arrogante lul zijn.
Dat heb ik ook geprobeert, maar werd geen succes.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 15:49
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 30-07-2007 @ 16:07 :
ja en dit ook natuurlijk

er moet altijd een basis van wederzijdse fysieke aantrekkingskracht aanwezig zijn..

lelijke mensen zullen nu eenmaal altijd meer moeite hebben dan knappe mensen, weinig aan te doen
Onzin, minder mooie mensen hebben net zoveel kansen. Sterker nog: hoe vaak ik het niet heb gezien dat een lelijkerd met een bloedmooie meid weg ging...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 30-07-2007 @ 16:47 :
Dat heb ik ook geprobeert, maar werd geen succes.
Bij mij werkt het prima, en ik ben nota bene een autistische nerd. Maar ik maak dan ook geen d/t-fouten.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 16:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 30-07-2007 @ 15:52 :
volgens mij heeft het overigens helemaal niets te maken met stoer of niet stoer, maar in hoeverre je in staat bent om te laten zien dat je interesse hebt in het desbetreffende meisje.

met een 'gewone' gezellige babbel bereik je dat dus niet.
Oh dit ook ja. Flirten ed. maakt je ook al aantrekkelijker en bovendien heb je gewoon meer kans als je zelf wat probeert, want anders moet je altijd maar afwachten of het meisje dat durft. Je laat daarmee gelijk zien dat je het lef hebt om een blauwtje te riskeren.

En wanhopigheid stoot ook af. Voorkom dat je dat gaat uitstralen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 16:25
Antoni
Avatar van Antoni
Antoni is offline
Dat veel lelijke mensen meer moeite hebben in de liefde wijt ik aan een gebrek aan zelfvertrouwen. Uitstraling is net iets belangrijker dan uiterlijk. Als je jezelf lelijk vindt, dan straal je onzekerheid uit en dat is nu eenmaal niet aantrekkelijk.
__________________
Hopende u hiermee voldoende geďnformeerd te hebben, verblijf ik. | http://garibaldi.web-log.nl/
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 16:26
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-07-2007 @ 17:23 :
Bij mij werkt het prima, en ik ben nota bene een autistische nerd. Maar ik maak dan ook geen d/t-fouten.
Daar moet je inderdaad autist voor zijn omdat op te kunnen merken.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 30-07-2007 @ 17:26 :
Daar moet je inderdaad autist voor zijn omdat op te kunnen merken.
Of gewoon slim.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-07-2007, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Antoni schreef op 30-07-2007 @ 17:25 :
Dat veel lelijke mensen meer moeite hebben in de liefde wijt ik aan een gebrek aan zelfvertrouwen. Uitstraling is net iets belangrijker dan uiterlijk. Als je jezelf lelijk vindt, dan straal je onzekerheid uit en dat is nu eenmaal niet aantrekkelijk.
Muh. Het helpt heel veel, ja, en iemand moet per definitie zelfverzekerd zijn want anders is ie sowieso niet aantrekkelijk. (Dat betekent niet dat ie nooit onzeker mag zijn natuurlijk. Maar een onzekere hóuding is lelijk). Maar als iemand zelfverzekerd is en leuk maar echt dik, tja, dan houdt het voor mij nog op.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Praganonut schreef op 30-07-2007 @ 10:27 :
kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe als ik het alleen voor elkaar krijg dat meiden mij zien als "beste vriend'?
Nee.

Daar moet iemand jou voor kennen denk ik

Het kan aan zoveel dingen liggen. Mijn idee erbij is ook dat je beiden een vonk voelt overslaan waardoor je je op een bepaalde manier gaat gedragen, en niet andersom.

Dus of je doet echt iets verkeerd, of je bent gewoon nog niet het juiste meisje tegen het lijf gelopen.

Omring jezelf met meisjes, vergroot de kans.. dat is alles wat je kunt doen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 20:06
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Er is vast wel ergens in Nederland (of ergens anders) een meisje/vrouw die liever een leuke jongen als vriend heeft, dan een arrogante lul. Als je na je 40e nog niemend hebt, praten we pas verder.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 20:41
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Vice schreef op 30-07-2007 @ 21:06 :
Er is vast wel ergens in Nederland (of ergens anders) een meisje/vrouw die liever een leuke jongen als vriend heeft, dan een arrogante lul. Als je na je 40e nog niemend hebt, praten we pas verder.
oh ja want dat is de keuze he
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 22:03
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Vice schreef op 30-07-2007 @ 21:06 :
Er is vast wel ergens in Nederland (of ergens anders) een meisje/vrouw die liever een leuke jongen als vriend heeft, dan een arrogante lul. Als je na je 40e nog niemend hebt, praten we pas verder.
Als dat zo was waarom heeft TS dan nog niemand?? denk je dat het zo makkelijk voor hem is?? hij wordt door iedere vrouw gezien als een goede vriend en meer niet....
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 22:14
vedetje
vedetje is offline
mijn beste vriend heeft in mijn vriendengroepje ook echt het status van 'vriend maar niets meer'

maar sinds iets meer dan een maand heeft ie nu wel al een meisje

probeer een meisje te leren kennen die je nog helemaal niet kent, geen vriendin van een vriendin ofzo, dan is het etiketje 'beste vriend' nog niet op je geplakt
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 22:58
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
1
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 22:09.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 23:54
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Als je het mij vraagt is het een kwestie van puur geluk. Soms kom je ineens iemand tegen die je interessant vindt en dat is dan wederzijds, soms blijft het bij vriendschap. Er is niet heel veel dat je eraan kunt doen.

Het enige is dat je dingen niet te lang moet laten lopen, ik heb na een paar weken, soms maanden, van afwachten en checken en hints laten vallen ook wel zoiets van bekijk het maar, vriendschap is ook goed! Elkaar leren kennen is leuk, maar je kan ook overdrijven
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 03:09
Verwijderd
Ze denken dat je homo bent.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 06:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 30-07-2007 @ 14:44 :
miss dat we een sticky topic kunnen wijden aan de laddertheorie etc, zodat deze wekelijks terugkomende topics doorverwezen kunnen worden?
Misschien dat jij een cursus zelfverzekerd zijn kunt geven aan die mannen? Zo te lezen in het relatie topic kun jij makkelijk heel wat vrouwen opscharrelen
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 06:49
Verwijderd
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 30-07-2007 @ 23:03 :
Als dat zo was waarom heeft TS dan nog niemand?? denk je dat het zo makkelijk voor hem is?? hij wordt door iedere vrouw gezien als een goede vriend en meer niet....
Dat kan iets meer redenen hebben dan alleen dat, lijkt me?

Ik ken zat mensen die een leuke jongen, en dus geen arrogante lul, als vriend/man hebben, het is dus onzin dat het niet zou kunnen. Je moet elkaar alleen wel duidelijk maken dat je elkaar leuk vindt en gesprekken moeten verder gaan dan dat het lekker weer is ed. Doe je dat niet, dan gebeurt er nooit iets, leuk of niet leuk, arrogant of niet arrogant.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 10:43
Verwijderd
Er zijn vast ook wel mensen die mij een leuke jongen vinden, en geen arrogante lul.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 10:56
juno
Avatar van juno
juno is offline
Meisjes vallen op jongens om verschillende redenen in verschillende stadia. We willen een sexy spannende stoere jongen om verliefd op te worden, maar daarna moet die woest aantrekkelijke loverboy zich ontpoppen tot geweldige huisvader en onze beste vriend.


Dat willen mannen ook. Eerst hoer, dan moeder.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 11:01
Praganonut
Avatar van Praganonut
Praganonut is offline
Hmm, zelfverzekerd zijn is maar het halve werk.
ik heb die laddertheorie gelezen maar in mijn ogen gaat dat op voor de meest oppervlakkige deel van het vrouwen volk.
Als je vrouwen 'bitches' noemt ben je volgens mij het spoor bijster.
Alhoewel merk ik wel dat de taart statistieken wel enigsinds kloppen. en hij zelf ook zegt dat niet alle vrouwen zo zijn.
Vraag ik me enigsinds af wat de eventuele waarde ervan is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.