Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2008, 11:49
Carotjeuh
Carotjeuh is offline
Ik ben 15 en ik heb nog niet mijn eerste kus gehad..
Ik heb er eiglk superveel schrik voor da ik het helemaal verkeerd ga doen
Ik ken nu wel een jonge en binne een week spreke we nog is af ma ik weet ni goe of hij wel wat in me ziet ma ik denk van wel.. Hij heeft trouwes wel al is gekust..
Ik hoop eiglk wel da ik met hem ga kusse maar ik durf niet zo goed xD
Oud 19-12-2008, 02:35
Ellesdee
Avatar van Ellesdee
Ellesdee is offline
Mn eerste zoen was vreselijk
Ik was 11 en die jongen 16.
Vies, nat en t leek wel een wasmachine.
Daarna ben ik boos weg gelopen
__________________
People used to explore the dimensions of reality by taking LSD to make the world look weird.The world is weird&they take PROZAC to make it look normal
Oud 23-12-2008, 11:44
Rozemarijn92
Rozemarijn92 is offline
Citaat:
Ik ben 15 en ik heb nog niet mijn eerste kus gehad..
Ik heb er eiglk superveel schrik voor da ik het helemaal verkeerd ga doen
Ik ken nu wel een jonge en binne een week spreke we nog is af ma ik weet ni goe of hij wel wat in me ziet ma ik denk van wel.. Hij heeft trouwes wel al is gekust..
Ik hoop eiglk wel da ik met hem ga kusse maar ik durf niet zo goed xD
Als je een lieve vriend hebt zal het hem niet uitmaken, zoenen kun je leren

Mijn eerste zoen was in een speeltuin Ik was 15 (bijna 16). We wisten al dat we elkaar leuk vonden. We hadden die dag een date: Film kijken bij hem thuis. Toen kwam alle familie opeens thuis en toen gingen we maar weg naar de speeltuin We waren een paar keer die middag al samen van de kabelbaan af geweest, (gezichten dicht bij elkaar) en toen durfden we de hele tijd niet
Ik kreeg ergens die middag een smsje van een vriendin die wist dat ik met hem aan het daten was. In dat smsje stond: 'Zoenen!' Toen ik dat las moest ik lachen en hij vroeg waarom, maar dat durfde ik natuurlijk niet te zeggen.
Toen ging hij op een picknickbankje zitten met zijn benen aan de buitenkant. Het had geregend en ik ging op zijn schoot zitten met het excuus dat ik anders een natte kont kreeg van het bankje.
Toen zaten we gewoon een beetje te praten en toen vroeg ik of hij nog steeds wilde weten wat er in het smsje stond. Hij zei ja en ik vroeg of hij het echt wilde weten (hij had ondertussen wel door wat erin stond) en hij zei weer ja. Toen zoende ik hem ('droog', beetje hard) en toen omhelsde ik hem en ik durfde hem eigenlijk niet meer aan te kijken. Uiteindelijk keek ik hem wel aan en toen zei ik iets van: Jij durfde niet he. Hij: ' Echt wel' en toen zoende we.

We waren allebei meer bezig met of we het goed deden, dus het stelde niet zoveel voor, maar nu (bijna half jaar later) hebben we het gelukkig wel geleerd(A)
Oud 23-12-2008, 16:40
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
Ik heb mijn eerste zoen al wel gehad ja en dat is niet bij 1 gebleven.

Zo wel, hoe was het? Was het spontaan? geforceerd? nou het was best spontaan. hoe oud was je, hoe pakte je het aan
ik was 13 jaar, En ik schrok me rot. Ik stond in een discotheek met mijn 13 jaar. ( Megaschoolparty elke maand bij mij in de buurt) Dus wij met vriendinnen daar heen elke maand. een paar van mijn vriendinnnen hadden al gezoend. maar ik zelf nog niet.
We hadden 't er altijd over. hoeveel jongens heb jij al gezoend, hoe zoende hij ( en dan met je arm/hand voordoen haha wat een lol).
Nou maar ik kon dus nooit mee praten.
dus ik had een x gezegt, als ik nou ook x met iemand ga, kan ik ook mee praten.
1 vriendin nam dat iets te letterlijk.
Dus die ging meteen in de discotheek aan ELKE jongen vragen wat vind je van dit meisje, zonder dat ik het door had.
De 1e de beste jonge die ze vond zei ja wel leuk meisje. waarop die vriendin zei, nou ga met haar!
En wat deed die, hij draaide me om...
en hoppa, ik ging met hem.
nou bleek hij volgens mijn vriendinnen niet zo knap te zijn.
en ik stond wel met hem te dansen.
en ik zelf vond hem een beetje rare jonge.. hij was ook stoned scheen later. niet zo'n leuke eerste zoen. maar achteraf wel heel grappig.
want na de zoen stond hij achter mij te dansen,
en ik was toen nog vrijwel "plat" en hij ging de hele tijd met zijn handen van onder mijn buik naar tot ongeveer mijn schouders.
haha. en later hebben we daar vresselijk omgelachen . met grappen zoals : "He ? waar zijn ze nou, waar zijn die tieten.. toch nog maar even goed zoeken.
en achter af bleek het toch best een leuke jonge te zijn. en heeft een vriendin van mij er wat mee gekregen voor een tijdje .

Thats the story.


Man/vrouw die niet goed kan kussen een complete turn off? of juist grappig. Haha nou, ik vind deze vraag wel grappig in iedergeval
Ik vind het niet echt bepaald fijn als iemand niet kan zoenen. Maar nja ik kan er met vriendinnen altijd wel om lachen.
Daarintegen, een man/vrouw die goed kust een complete turn on? Ja, echt. als ik er echt van kan genieten. maar ik kan pas echt van een zoen genieten, wanneer de jonge ook wel aangenaam is natuurlijk.
Oud 29-05-2010, 09:10
marcy
marcy is offline
me eerste zoen moet nog komen.
best triest ben 17 al een vrindin gehad maar niet gezoend.
haal ik haar een aantal dagen terug op van boxen en ik zag gewoon al aan haar dat er wat was even later toen ze het eindelijk zij zij ze iets waar ik niet heel er blij mee was.

ze zij dat ze niet van me hield en het uit wou maken.

doet best pijn als je ziels veel van haar houd maar ja je kan een ander niet dwingen om van je te houden.

maar goed heb nog niet gezoend en lijkt me wel heerlijk om is te doen (met iemand die wel van me houd)
Oud 29-05-2010, 09:34
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
lol, een topic dat twee keer geupt werd
Oud 31-05-2010, 12:41
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
en daarmee wordt het nodig tijd voor een slotje
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Topic: Eerste Kus
TOMMYHILFIGERRR
20 11-02-2012 15:53
Liefde & Relatie eerste kus
richard-97
15 13-06-2011 10:36
Seksualiteit eerste kus
Verwijderd
65 05-03-2006 18:43
Liefde & Relatie Je eerste kus
Periodiek
205 03-09-2005 21:42
Verhalen & Gedichten "Krijg ik nog een kus?" vroeg je zelfverzekerd.
giftig kevertje
30 11-07-2004 16:25
Seksualiteit hoe was je eerste keer dat je klaarkwam bij je vriend(in)?
miss kittie
37 11-08-2003 13:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.