Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2011, 12:26
pimvdb
pimvdb is offline
Ik ben mijn profielwerkstuk aan het maken, en ben bezig met het voorwoord. Daar moet ik bepaalde mensen/instellingen/etc. bedanken die geholpen hebben bij het werkstuk.

Ik vroeg me af wie ik precies moet bedanken. Ik snap op zich wel dat je bijvoorbeeld iemand die het werkstuk op spelling heeft gecontroleerd, moet bedanken.

Maar mijn onderwerp heeft met programmeren te maken, en ik heb gebruik gemaakt van bepaalde programma's en programmeertalen. Zonder deze zou mijn werkstuk er niet zijn. Ik zou de organisaties die achter deze programma's/programmeertalen zitten natuurlijk ook kunnen bedanken.

Aan de andere kant zou ik op deze manier door kunnen blijven gaan met bedanken, want het werkstuk zou ook niet mogelijk zijn geweest als de computer niet was uitgevonden (beetje kort door de bocht, maar toch). En zo kan ik nog wel een hele lijst bedenken.

Dus, wie moet ik wel en wie moet ik niet bedanken in het voorwoord? Hoe ver moet ik gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2011, 15:32
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Je hoeft in ieder geval Bill Gates niet te bedanken voor het feit dat zijn bedrijf MS Word heeft uitgevonden

Meestal bedankt je voornamelijk de mensen die direct een (belangrijke) bijdrage hebben geleverd.. in ieder geval wel ff je begeleider bedanken
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 24-09-2011, 11:00
pimvdb
pimvdb is offline
Citaat:
Je hoeft in ieder geval Bill Gates niet te bedanken voor het feit dat zijn bedrijf MS Word heeft uitgevonden

Meestal bedankt je voornamelijk de mensen die direct een (belangrijke) bijdrage hebben geleverd.. in ieder geval wel ff je begeleider bedanken
Okee bedankt Ik ga degenen bedanken die bewust hebben meegeholpen denk ik
Met citaat reageren
Oud 11-10-2011, 16:33
SjaakAfhaak
SjaakAfhaak is offline
Citaat:
Daar moet ik bepaalde mensen/instellingen/etc. bedanken die geholpen hebben bij het werkstuk.

Lijkt mij dat dit alleen hoeft als jij dat nodig vindt... Het MOET niet, vind ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.