Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2013, 20:18
123hoi
123hoi is offline
hee allemaal,
ik ben 13 (bijna 14) en ik ben 1.75 lang.
en ik heb voor mn gevoel veel te grote voeten. ik heb maat 42/43 en ik wordt er heel onzeker van. als je een jongen bent wil je dan vertelen wat je van een meisje met grote voeten vindt? en als je een meisje bent en je zelf ook grote voeten hebt wil je dan vertellen hoe je daar over denkt?
ik weet dat er meisjes met veel grotere voeten zijn maar ik heb er gewoon last van.
ik heb niet echt een probleem met schoenen kopen, het is meer dat ik me ervoor schaam.
xo
Met citaat reageren
Oud 23-08-2013, 20:21
123hoi
123hoi is offline
ik heb mijn middelste tenen veel (hele cm) langer dan mijn 'grote' tenen.
ik schaam me er best wel voor.. vooral omdat er meerdere keren door de (bv.) gymzaal is geroepen: WAT HEB JIJ RARE TENEN???!!!!'. ik wordt er best wel onzeker van en ik loop daardoor nooit op slippers.
wat is jullie mening daarover?
en hoe kan ik mezelf helpen?
xo
Met citaat reageren
Oud 23-08-2013, 20:24
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je tenen zijn je tenen en daar kun je niets aan veranderen. Ja je kan ze eraf laten zagen maar dat is nogal pijnlijk en dan blijf je rare tenen houden aangezien je dan je nagel kwijtraakt. Iedereen is anders. Probeer je er niks van aan te trekken. Je kan beter rare tenen hebben dan een raar gezicht.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-08-2013, 20:26
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik heb je topics even samengevoegd want 1 topic over je voeten is wel genoeg.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 23-08-2013, 20:28
Verwijderd
zijn die topics nu samengevoegd

oke, ik zie het.


ontopic:

Jullie moeten niet zo onzeker zijn.
Iedereen heeft wel iets raar om zich voor te schamen.

Als he gymles hebt kun je die dag schoenen aandoen met sokken, want met gymles heb je meestal toch sneakers aan en dan ziet niemand je tenen.


Er zijn ook winkels met leuke schoenen voor grote maten. Dar je grotere voeten hebt maakt echt niet uit. Een erg kleine voet ziet er ook niet uit. Maar voeten in het algemeen zijn vies.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 10:35
Lumpie
Lumpie is offline
Je voeten zijn gewoon een onderdeel van je lichaam. Veel mensen hebben een afkeer van voeten, wat nergens op slaat. Voeten zijn niet vies. Zelf vind ik vrouwen-voeten een erg mooi deel van het lichaam. Ze horen bij het totaalplaatje vind ik. Sommige meisjes hebben nu eenmaal grotere voeten, dat heb ik wel meer gezien. Niets raars aan dus. Zelf heb ik als jongen met maat 48 ook erg grote voeten, daar verander ik niets aan. Alsjeblieft niet onzeker hierover zijn dus, daar is geen enkele reden voor. Niemand is volmaakt, onthoudt dat maar.

Laatst gewijzigd op 24-08-2013 om 11:12.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 12:07
Verwijderd
Mensen met grote voeten hebben meer evenwicht, daar doen we het dan maar voor!
Vriendin van me heeft maat 35 en is 17 die kan ook nooit leuke schoenen vinden
Ik heb maat 41 ik zal niet klagen meis, je doet er niks aan!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 12:34
Verwijderd
Zolang je voor de rest niet afzichtelijk bent zul je heus wel jongens vinden die het op je kunnen, ongeacht je voeten.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 14:55
kletsklop
kletsklop is offline
Hey, ik heb ook zoiets. Ik ben 1.67 en heb maat 41. Ik ben 12 jaar dus ik groei ook nog wel wat. Als het goed is tot 1.80. Dan heb ik waarschijnlijk ook zulke voeten. Zoals je hoort, je bent heus niet de enige die dat heeft dus eigenlijk is het wel normaal. 42/43 is helemaal niks mis mee!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 15:52
Yannickje
Yannickje is offline
Ik vind niks speciaals van grote voeten voor meisjes. Geen probleem hoor.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 15:56
-Hellshooter-
Avatar van -Hellshooter-
-Hellshooter- is offline
Je hoeft je er niet voor te schamen voor grote voeten. Ze horen er eenmaal bij. En wat maakt het uit hoe andere er overdenken? Niemand is perfect. En als je een leuke jongen tegenkomt, dan valt 'ie voor hoe je bent. Niet om hoe groot of klein je voeten zijn.
Ik ben een jongen van 21, ben 1,85m lang en heb maatje 46 voor de schoenen. Dusja, ik heb niet de allerkleinste voeten.
Gewoon blij zijn met hoe je bent! Als jij blij bent met jezelf, dan zijn andere ook blij met jou
__________________
*Blub*
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 17:58
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Het is niet erg belangrijk; in elk geval een stuk minder belangrijk dan je taalvaardigheid.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 19:51
Verwijderd
Heel veel meisjes (en jongens) van twaalf, dertien, veertien hebben grote voeten voor hun lengte, omdat je voeten als eerste een groeispurt hebben en ook als eerste uitgegroeid zijn. Waarschijnlijk word je nog wat langer dan nu maar worden je voeten niet meer groter.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 20:33
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:
Heel veel meisjes (en jongens) van twaalf, dertien, veertien hebben grote voeten voor hun lengte, omdat je voeten als eerste een groeispurt hebben en ook als eerste uitgegroeid zijn. Waarschijnlijk word je nog wat langer dan nu maar worden je voeten niet meer groter.
Daar had ik geen idee van.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 21:30
Anoniemxx
Avatar van Anoniemxx
Anoniemxx is offline
Citaat:
Heel veel meisjes (en jongens) van twaalf, dertien, veertien hebben grote voeten voor hun lengte, omdat je voeten als eerste een groeispurt hebben en ook als eerste uitgegroeid zijn. Waarschijnlijk word je nog wat langer dan nu maar worden je voeten niet meer groter.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 10:18
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Wat bedoel je hiermee? Ze heeft namelijk wel gelijk.

@ TS: Jij denkt dat het iedereen opvalt dat je "grote" voeten hebt, maar in feite ziet niemand dat. Mensen kijken naar jou als persoon en zullen voor jou als persoon vallen, en zeker als je ouder bent, doet voetgrootte er echt niet meer zo toe (pubers kunnen in allerlei zaken nogal moeilijk zijn).
Vervelend van je tenen, maar het zijn ook maar tenen. Ze hebben een functie en die functie is niet om mooi te zijn (helaas want ik vind mijn tenen ook afschuwelijk). Je ontzegt jezelf een heleboel comfort als je nooit op slippers wilt lopen. Accepteer dat je tenen er nou eenmaal niet uitzien zoals jij zou willen, en dat je je voeten lelijk vindt aan jezelf. So what. Er gaat niemand dood en de wereld vergaat niet. Lak je teennagels in een leuk kleurtje en doe gewoon je slippers aan!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 18:30
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ik ben ook een meisje met grote voeten, zomerschoenen vaak 44 en winterschoenen soms 42 maar meestal ook 43 of 44.
Mensen raken er steeds meer aan gewend.
10 jaar geleden had je grote voeten als je groter van maat 40 had, nu liggen de winkels vol met maat 42 schoenen, en zo zal er over en paar jaar pas van grote voeten gesproken worden als je groter dan 44 hebt ofzo omdat 43 en 44 dan ook overal te koop en dus 'normaal' zijn.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 21:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Dat is helemaal niet , maar juist want het betekent dat haar voeten en de rest van haar lichaam als ze is uitgegroeid goed in verhouding zijn en het niet meer opvalt (hoewel het nu ook wel zal meevallen als je bijvoorbeeld schoenen draagt die kleiner uitvallen).
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 27-08-2013, 16:38
ExpoRules
ExpoRules is offline
Voeten boeien me eigenlijk niet zo bij een meisje, ik kijk eerder naar alle andere dingen dan dat.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Zolang je voor de rest niet afzichtelijk bent zul je heus wel jongens vinden die het op je kunnen, ongeacht je voeten.
Godallemachtig.. wat BEN je ook een hork... met je: "die het op je kunnen"

Ze moeten je teleporteren naar het stenen tijdperk! Barbaar...

Ik heb geen verstand van vrouwen, maar ik HEB zo'n vermoeden dat meiden dit soort taal niet "stoer", maar alleen maar heel dom en onvolwassen vinden klinken... Dames? Is er hier please iemand die wil PROBEREN hem een beetje manieren aan te leren? Amen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Heel veel meisjes (en jongens) van twaalf, dertien, veertien hebben grote voeten voor hun lengte, omdat je voeten als eerste een groeispurt hebben en ook als eerste uitgegroeid zijn. Waarschijnlijk word je nog wat langer dan nu maar worden je voeten niet meer groter.
Kijk dat is nog eens nuttige info! Dus maak je maar geen zorgen. En als je wel wat grotere voeten dan gemiddeld zou hebben uiteindelijk dan is dat ook geen ramp joh. Iedereen is anders. En je staat in ieder geval lekker stevig!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Voeten boeien me eigenlijk niet zo bij een meisje, ik kijk eerder naar alle andere dingen dan dat.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 10:21
Verwijderd
Je kan al die quotes in een bericht stoppen..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Godallemachtig.. wat BEN je ook een hork... met je: "die het op je kunnen"

Ze moeten je teleporteren naar het stenen tijdperk! Barbaar...
Huilebalk.
Citaat:
Ik heb geen verstand van vrouwen
Dat moge duidelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 12:53
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik heb geen verstand van vrouwen, maar ik HEB zo'n vermoeden dat meiden dit soort taal niet "stoer", maar alleen maar heel dom en onvolwassen vinden klinken... Dames? Is er hier please iemand die wil PROBEREN hem een beetje manieren aan te leren? Amen.
Ik kan er meestal wel om lachen, maar dat komt vooral omdat hij een persoon is op een forum en het me voor de rest niet interesseert wat hij allemaal zegt, denkt en vindt.

Misschien moet je ook eens proberen geen care te hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 17:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ontopic, etc. etc. etc. (jullie kennen het riedeltje wel), InfoBoy, als je problemen hebt met iemands reactie kun je dat ook melden dmv de rapporteerknop. We weten ondertussen wel dat Reverend nogal direct is, als jij daar vol op in gaat wordt dat ook écht niet minder.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 20:45
Verwijderd
ik vind 42/43 niet heel apart groot, vooral je er niet voor schamen.
En tenen kun je niet uitzoeken of veranderen, dus je zult er mee moeten leven.
De eerste keer zullen sommigen er misschien om lachen, maar meestal is het de 2e keer al niets bijzonders meer en anders kun je ook gewoon gymen op sportschoenen of sneakers.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2013, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Ik kan er meestal wel om lachen, maar dat komt vooral omdat hij een persoon is op een forum en het me voor de rest niet interesseert wat hij allemaal zegt, denkt en vindt.

Misschien moet je ook eens proberen geen care te hebben.
Dat is hoogstwaarschijnlijk het beste advies ooit! Goed plan.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2013, 04:53
Verwijderd
Citaat:
ik vind 42/43 niet heel apart groot, vooral je er niet voor schamen.
En tenen kun je niet uitzoeken of veranderen, dus je zult er mee moeten leven.
De eerste keer zullen sommigen er misschien om lachen, maar meestal is het de 2e keer al niets bijzonders meer en anders kun je ook gewoon gymen op sportschoenen of sneakers.
vaak is 41 de grootst verkrijgbare maat. Als je dat overtreft kun je gerust zeggen dat dat behoorlijk groot is.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2013, 18:12
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nou ja maat 39 voor een meisje is makkelijker want dan zijn er meer leuke schoenen verkrijgbaar, maar het is nou ook weer niet zo dat je nergens schoenen kunt krijgen. Ligt er een beetje aan wat je mooi vindt. Ik heb ook maat 42 en zat schoenen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 06-09-2013, 20:26
Verwijderd
Citaat:
hee allemaal,
ik ben 13 (bijna 14) en ik ben 1.75 lang.
en ik heb voor mn gevoel veel te grote voeten. ik heb maat 42/43 en ik wordt er heel onzeker van. als je een jongen bent wil je dan vertelen wat je van een meisje met grote voeten vindt? en als je een meisje bent en je zelf ook grote voeten hebt wil je dan vertellen hoe je daar over denkt?
ik weet dat er meisjes met veel grotere voeten zijn maar ik heb er gewoon last van.
ik heb niet echt een probleem met schoenen kopen, het is meer dat ik me ervoor schaam.
xo
Accepteren dat je zulke voeten hebt en verder gaan met leven. Wat wil je doen dan? Andere voeten kopen?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 14:00
Hemmingway
Hemmingway is offline
Je voeten zijn toch echt niet zo groot? Ik ben een jongen, ben +- 1m75 en heb 41/42 zoals jij en dat valt best binnen de normen, voor beide geslachten trouwens. Natuurlijk zijn er zat meisjes met kleinere maten maar ik ken ook jongens die kleinere voeten hebben. Je bent dus echt niet zo abnormaal als je lijkt te denken. Laat ze maar roepen, typisch aan pubers is dat ze alles wat een beetje anders is, moeten afbreken om zichzelf beter te voelen. Je middelste tenen zijn groter dan je dikke teen, so be it! Ik heb een buikje en daar voel ik mij ook niet altijd zo goed over maar het maakt me allesbehalve niet normaal en zo is dat bij jou ook. Aanvaard het nu maar gewoon, verder sluit ik me aan bij Lumpie: "Voeten zijn niet vies. Zelf vind ik vrouwen-voeten een erg mooi deel van het lichaam. Ze horen bij het totaalplaatje vind ik. Sommige meisjes hebben nu eenmaal grotere voeten,"
Met citaat reageren
Oud 07-09-2013, 17:36
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Dat beschamende gevoel herken ik trouwens heel erg.
Dat is ook de rede dat ik niet meer naar de Durlinger ga.
Die verkopen wel grote maten, maar zodra je ernaar vraagt kijkt het personeel als eerste verbaasd en daarna naar je voeten.


Wat mij vooral opvalt is dat de meeste grote maat damesschoenen echt van die schoenen zijn waarvan ik denk 'ik ben 16 en die schoenen trek ik wel aan als ik 50 ben' omdat de stijl gewoon niet op jeugd is ingericht.
Mocht je nog opzoek zijn naar winkels die grote maten verkopen dan kan ik je wel helpen.
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2013, 21:08
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Dat er genoeg damesschoenen in maat 42 zouden zijn, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Verder heb ik me nog nooit druk gemaakt over mijn 'grote' voeten
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2013, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Je voeten zijn toch echt niet zo groot? Ik ben een jongen, ben +- 1m75 en heb 41/42 zoals jij en dat valt best binnen de normen, voor beide geslachten trouwens. Natuurlijk zijn er zat meisjes met kleinere maten maar ik ken ook jongens die kleinere voeten hebben. Je bent dus echt niet zo abnormaal als je lijkt te denken. Laat ze maar roepen, typisch aan pubers is dat ze alles wat een beetje anders is, moeten afbreken om zichzelf beter te voelen. Je middelste tenen zijn groter dan je dikke teen, so be it! Ik heb een buikje en daar voel ik mij ook niet altijd zo goed over maar het maakt me allesbehalve niet normaal en zo is dat bij jou ook. Aanvaard het nu maar gewoon, verder sluit ik me aan bij Lumpie: "Voeten zijn niet vies. Zelf vind ik vrouwen-voeten een erg mooi deel van het lichaam. Ze horen bij het totaalplaatje vind ik. Sommige meisjes hebben nu eenmaal grotere voeten,"
42/43 is voor vrouwen gewoon groot. Maar om je er druk om te maken, dat is wat anders.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2013, 16:07
Hemmingway
Hemmingway is offline
Citaat:
42/43 is voor vrouwen gewoon groot. Maar om je er druk om te maken, dat is wat anders.
Met "echt niet zo groot" bedoelde ik wat jij net zei.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 07:37
Verwijderd
Citaat:
vaak is 41 de grootst verkrijgbare maat. Als je dat overtreft kun je gerust zeggen dat dat behoorlijk groot is.
Als je het zo bekijkt wel ja, das waar. Ik kijk niet meer zo op van 42/43 omdat ik 42 heb en daarmee de kleinste voeten vergleken met de volwassen familieleden. Ook een vriendin heeft maat 43 en de moeder van een andere vriendin heeft maat 46.
Winkels als schuurmanschoenen verkopen gewoon grote maten en ook vans, allstars en nike air max (moet je van houden of niet) verkopen gewoon door in grote maten.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2013, 18:13
InsaneBoner
Avatar van InsaneBoner
InsaneBoner is offline
Ik kijk niet naar de grootte van de voet of tenen, mijn voeten zijn ook raar.
Ik heb extra botten die je goed kan zien als je naar mijn voeten kijkt en mijn middelste teen is het grootst.
Maar voor mij maakt het niet uit wat de rest denkt.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2013, 01:37
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Citaat:
Maar voeten in het algemeen zijn vies.
Ben ik niet de enige die die mening heeft
Ik vind voeten en tenen maar raar en eng en vies, alle voeten en tenen, niet alleen grote. Maar goed, misschien ben ik zelf ook wel een beetje raar

Maar het is niks om je voor te schamen, echt niet! Mensen zullen je echt niet beoordelen op je voeten of tenen, en maat 42/43 is trouwens helemaal niet erg groot of zo imo.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2013, 15:23
Verwijderd
Mijn schoenmaat loopt ook van 42/43 en ik heb ongeveer jouw lengte. Er is een tijd geweest dat ik het heel vervelend vond dat ik zulke grote voeten had, maar uiteindelijk doet het er niet echt toe. Het enige lastige is dat er niet veel winkels zijn die vrouwenschoenen van 42 of 43 verkopen.
En als iemand opmerkingen heeft over je voeten, kun je er maar het beste om lachen. Het gaat tenslotte niet om je voeten, maar om wie jíj bent. De mensen die er voor jou toe doen boeit het echt niets of jouw voeten net iets groter zijn dan gemiddeld, hoor!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2013, 21:06
Darkmond
Avatar van Darkmond
Darkmond is offline
Ben zelf 14...1 maandje 15 Kan me eigenlijk weinig schele hoe grote maat je hebt als meisje :') Tenen vind ik over 't algemeen niet 't leukste deel van de mens...dus een stel niet al te sexy tenen boeit me ook vrij weinig
__________________
Ik geloof in geluk...Ik geloof in karma...Ik geloof erin dat je ze beiden zal proeven
Met citaat reageren
Oud 09-10-2013, 14:15
zweetvoetje
zweetvoetje is offline
Heb maat 40/41 ook best groot vind ik, maar draag vaak sneakers die meestal wel goed passen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2013, 21:46
xelisahh
xelisahh is offline
Zelf ben ik niet erg lang en ik heb maat 41. Erg vervelend, en zo te horen worden we er allemaal wat onzeker door. Maar hier heb ik een paar tips voor het uitzoeken van schoenen, waarin je voeten kleiner lijken:

- witte schoenen zorgen dat je lange voeten extra opvallen. Ga voortaan voor zwarte schoenen, daarbij heb je dat het minst.
- een witte zool valt heel erg op, zeker als de schoen zelf erg donker is. Kies daarom een zwarte schoen met een zwarte zool, of een lichtere schoen (niet wit!) met een witte zool
- een schoen die laag loopt (denk aan vans) maakt je voet langer, de meeste Adidas schoenen, die wat hoog lopen, laten ze kleiner lijken
- de print op een schoen is ook belangrijk. Puma en Nike hebben allebei een soort golfje naar buiten als logo. Dit maakt je voet langer. Adidas schoenen hebben altijd drie streepjes die naar achter gaan, dit zorgt dat je voeten kleiner lijken.
- kies het liefste een dunne zool en geen dikke als je een witte zool neemt. Dit heeft vans ook: ze hebben schoenen met spekzolen, maar ook schoenen met dunne zolen.
- bij sommige schoenen komen de veters erg dicht bij de neus. Dit zorgt dat de voeten kleiner lijken.

En als laatste: we maken het allemaal groter dan dat het werkelijk is. We kunnen ons er erg aan storen, maar niemand denkt "hahahaha wat een lompe voeten". Het verandert echt niks aan je, er zijn namelijk veeeeel ergere dingen op de wereld.
Dat waren mijn tips! Ik hoop dat iemand er iets aan heeft haha
Met citaat reageren
Oud 30-12-2013, 01:34
Vila
Vila is offline
Als je zelf lang bent vallen grote voeten helemaal niet op hoor! Ik bedoel als je nou 1.60 ben en maat 43 jaa dat is wat anders maar als je 175cm en maat 42/43 valt dat echt niet op
Met citaat reageren
Oud 03-01-2014, 19:38
xxaerxx
xxaerxx is offline
Schaam je niet voor je voeten je bent lang en dan horen grotere voeten er meestal bij maar ik moet eerlijk zeggen bijna al mijn vriendinnen hebben maat 42/43/44 dus maak je geen zorgen om je voeten en je tenen
Met citaat reageren
Oud 03-01-2014, 21:16
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Ik zou er echt niet onzeker over zijn! Voeten vallen namelijk helemaal niet op. Tenminste, ik kijk nooit naar iemands voeten. Zolang je geen problemen hebt met schoenen kopen zou ik er niet onzeker over zijn x
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle schoenmaat 44/45 meiden
Verwijderd
48 06-11-2011 05:58
Lifestyle Grote voeten
Bell
117 05-05-2011 17:37
Verhalen & Gedichten Verlichting door de voeten van Anja
Moscow
0 03-01-2008 19:26
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.