Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2014, 12:49
KitH
Avatar van KitH
KitH is offline
Beste iedereen fijn als je even tijd neemt om dit te lezen.
Een vriendin en ik zijn achter iets heel achter gekomen namelijk dat onze vriendin F naaktfoto's heeft gestuurd naar een jongen die ze leuk vind, mijn vriendin en ik vinden die jongen echt een faggot hij heeft totaal geen respect voor meiden en scheld onze vriendin F soms wel eens uit en dan lacht zij meestal en hij ook wel soms maar dit vinden we dus echt niet kunnen.
Het ging dus allemaal zo, in de pauze greep mijn vriendin voor de lol F vast en schreeuwde dat ik met dr telefoon ervandoor moest en dr whatsapp moest checken. We vonden het nogal verdacht dat we nooit op dr telefoon mochten terwijl zij dat bij ons altijd mag. Dit was gewoon een spelletje en was gewoon een grapje, toen ik dr telefoon pakte en ermee wegrende kwam ze ook niet achter me aan. Dus ik checkte dr facebook daar was niks bijzonders te vinden na een tijdje keek ik F's richting op en we lachten mysterieus naar elkaar zoals we vaker doen. Daarna dacht ik aan wat me vriendin eerder had gezegd dat ik dr whatsapp moest checken. Dat deed ik dus wat me opviel was dat alle gesprekken gewist waren dus ik ging in dr whatsapp naar die jongen zoeken en klikte op zijn naam vervolgens scrolde ik op zn bio naar beneden en zag naakt fotos van borsten hier schrok ik erg van want ik wist niet of het die van mijn vriendin F waren of dat hij ze gwn van internet had. Darna zag ik er nog een en bij deze had de [persoon een vest aan die ik uit duizenden herkende ook herkende ik de haarkleur en lengte ik wist het nu zeker, het was F dr lichaamsdeel. Ik wiste alle sporen dat ernaar leidde dat ik de foto's heb gezien en ging terug op d'r facebook om haar te confronteren met een onozel gesprek die ze had gehad met iemand, gelukkig trapte ze erin. Ik durfde niks te zegge over die foto's en deed gewoon normaal tegen F en mijn vriendin. Later toen F even weg was zei ik snel tegen mijn vriendin dat ik dr echt iets dringends moest vertellen na het 8e uur.Dus de bel ging en F en ik gingen naar de les ik deed volkomen normaal maar ik merkte wel dat F down was en een beetje huilde ik vroeg steeds aan dr wat er aan de hand was maar hierop zei ze dat er niks was en dat ik het moest laten.Het volgende uur deed ze gelukkig weer normaal en deden we weer gewoon close en maakten grapjes. Na dat we uit waren had ik mijn vriendin vertelt wat ik die middag had gezien en ook zij was in shock, we weten niet wat we moeten doen hiermee. Zoiezo vertellen we het niet door maar we maken ons zorgen om haar wat als die jongen die foto's op internet verspreid? daar zijn we het meest bang voor. We willen het dr wel vertellen dat we het weten maar zijn ook bang voor dr reactie. Wat vinden jullie dat we moeten doen. Het vertellen of voor ons houden? En is er een manier om die foto's die bij die jongen zijn te krijgen of moeten we ervoor zorgen dat hij niks doms doet ermee?
Alvast bedankt, het helpt enorm als je reageert
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2014, 12:56
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Je lijkt me nogal jong, dus die stumper gaat sowieso die foto's verspreiden. Als ze niet op het internet geplaatst zouden worden, dan deelt die gozer ze wel met zijn vrienden. Je vriendin kan hier van leren dat ze te dom is om een camera te mogen hebben. Ergo, je kan er niks meer tegen doen. (uitgezonderd van het geval dat je vriendin niet om aan te gluren is, dan zou die gozer zich schamen en doet hij er niks mee)
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 15-02-2014, 13:11
Verwijderd
Wat een fucking verhaal. Vrijwel onleesbaar maar toch geprobeerd. Die foto's kan je niet terugpakken want die zijn digitaal. Gewoon je mond houden en niet teveel mee bemoeien. Het kwaad is al gedaan en het was ongetwijfeld een leerzame ervaring voor die vriendin van je.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2014, 13:23
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Het is toch echt haar eigen verantwoordelijkheid. Ze heeft het zelf gestuurd, dus ze moet de gevolgen ervan accepteren. Ik zou er niks over zeggen, ook omdat het wel een beetje privé is, en sowieso een beetje raar waarom je in haar gesprekken gaat kijken, als ik die vriendin was zou ik daar sowieso boos over worden. x
Met citaat reageren
Oud 15-02-2014, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Je lijkt me nogal jong, dus die stumper gaat sowieso die foto's verspreiden. Als ze niet op het internet geplaatst zouden worden, dan deelt die gozer ze wel met zijn vrienden. Je vriendin kan hier van leren dat ze te dom is om een camera te mogen hebben. Ergo, je kan er niks meer tegen doen. (uitgezonderd van het geval dat je vriendin niet om aan te gluren is, dan zou die gozer zich schamen en doet hij er niks mee)
Waarom gaat hij 'natuurlijk' die foto's verspreiden? Dat je nogal jong bent betekent niet per definitie dat je een klootzak bent.

De kans is er natuurlijk wel, maar dat is een beetje de verantwoordelijkheid van F. Haar hele seksleven is in principe nogal haar eigen zaak, en jij hebt er niks mee te maken. Je had die foto's ook helemaal niet moeten zien.

Aan de andere kant: ze moest huilen. Er is dus iets mis met haar, ze is verdrietig. Misschien is het wel om die foto's. Ik zou dus gewoon een goed gesprek met haar beginnen, haar vertellen dat je haar steunt en er voor haar bent en dat je niets door zult vertellen. Dat is sowieso wel goed om te doen voor een vriendin.

Misschien is het probleem niet eens die foto's, trouwens. Begin in dat gesprek dus ook vooral niet over die foto's.

O, en maak alinea's, want dit is verschrikkelijk om te lezen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2014, 19:06
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Waarom gaat hij 'natuurlijk' die foto's verspreiden? Dat je nogal jong bent betekent niet per definitie dat je een klootzak bent.
Status.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 15-02-2014, 19:37
Verwijderd
En domheid. Het is veel handiger om het als chantagemateriaal achter de hand te houden voor wanneer het echt nodig is. Zo kan ik nog altijd een boekje doen over wat forumsters mocht een situatie zich voordoen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2014, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Status.
Niet iedereen is zo.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 00:49
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Het is natuurlijk niet zo slim wat je vriendin heeft gedaan maar als ze er voor heeft gezorgd dat haar hoofd er niet herkenbaar op staat is er niet zo veel aan de hand.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 07:36
KitH
Avatar van KitH
KitH is offline
Bedankt voor jullie reacties
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 17:38
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Je kan beter je mond erover houden. Het zijn jouw zaken niet en je hebt t recht niet om in dr mobiel te kijken. Ik zou er niet blij van worden als mijn vriendinnen dat flikken.
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2014, 23:52
TheHunter
Avatar van TheHunter
TheHunter is offline
Ik vind het eigenlijk slecht van je dat je tegen je vriendin hebt gezegd dat F naaktfotos stuurt. Je had gewoon je mond in eerste instantie moeten houden, gewoon tegen niemand zeggen. Nu weet je vriendin het ook en bestaat er de kans dat zij het doorlult op wat voor manier dan ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Naaktfoto's issues
KitH
1 15-02-2014 14:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31.