Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2002, 12:37
Herrie
Herrie is offline
Zoals de titel zegt.....

Ik kan er dus echt niet tegen als mensen om wie ik veel geef/hou me gewoon negeren (geen mail, sms, telefoon e.d.) Daar kan ik me verschrikkelijk aan ergeren

Ik ben redelijk bezorgd, misscien wel te bezorgd, maar als ik dus een tijdje (paar dagen) niets hoor dan haal ik me dus allerlei dingen in m'n hoofd

Wat ik dan helemaal erg vind is dat wanneer die persoon weet dat ik me zorgen maak en het dan (on)bewust toch doet Dan blijkt dus dat die persoon zich eigenlijk weinig van jouw gevoelens aantrekt

Dit had ik dus met m'n ex uit Kroatië. 10 dagen heeft ze me gewoon compleet genegeerd (geen sms, mail, telefoon). Toen had ze het excuus dat r pc en telefoon kapot waren.....

Gelukkig is m'n huidige vriendin een stukje liever. Als ze op vakantie is zonder phone (geen roaming), probeert ze toch even vanuit een internetcafe een mailtje te sturen, of ze leent ff een phone om te sms-en

Als ze geen beltegoed heeft mailt ze van d't moeders werk enzo

Wat natuurlijk verschrikkelijk veel pijn doet is vreemdgaan

Laatst gewijzigd op 20-09-2002 om 12:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2002, 17:17
Piccola
Piccola is offline
Inderdaad als ik niets van hem hoor... Ik ben iemand die vaak moet horen dat ie nog wel van me houdt enzo! Als ik dus een tijdje niets of erg weinig van hem hoor dan schiet ik compleet in de stress. Dan heb ik hoofdpijn en slaap slecht. En het nadeel bij ons is ook nog eens dat ie in het buitenland woont. Ik ben dan altijd meteen bang dat ie niet of minder van me houdt, me niet mist, misschien wel een ander heeft leren kennen enzovoort. Mjah, ik ben erg goed in dingen zien die er helemaal niet zijn enzo. Zit nu weer in zo'n periode... Ik hoor erg weinig van hem en ik heb nu echt sterk het gevoel dat er iets mis is. Maar door de afstand en mijn gebrekkige Italiaans kan ik ook niet ff een goed gesprek met hem beginnen over m'n angsten ofzo.

Ach, ik weet diep van binnen dat ik overdrijf, maar toch kan ik het niet uit mijn hoofd zetten. Ben nogal onzeker...

En waar ik me ook erg aan kan ergeren is als ie zegt dat ie kwaad op me is, maar hij wil me niet (meteen) vertellen waarom.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 18:40
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Inderdaad als ik niets van hem hoor... Ik ben iemand die vaak moet horen dat ie nog wel van me houdt enzo! Als ik dus een tijdje niets of erg weinig van hem hoor dan schiet ik compleet in de stress. Dan heb ik hoofdpijn en slaap slecht. En het nadeel bij ons is ook nog eens dat ie in het buitenland woont. Ik ben dan altijd meteen bang dat ie niet of minder van me houdt, me niet mist, misschien wel een ander heeft leren kennen enzovoort. Mjah, ik ben erg goed in dingen zien die er helemaal niet zijn enzo. Zit nu weer in zo'n periode... Ik hoor erg weinig van hem en ik heb nu echt sterk het gevoel dat er iets mis is. Maar door de afstand en mijn gebrekkige Italiaans kan ik ook niet ff een goed gesprek met hem beginnen over m'n angsten ofzo.

Ach, ik weet diep van binnen dat ik overdrijf, maar toch kan ik het niet uit mijn hoofd zetten. Ben nogal onzeker...

En waar ik me ook erg aan kan ergeren is als ie zegt dat ie kwaad op me is, maar hij wil me niet (meteen) vertellen waarom.
Hehe, mijn vriendin woont ook in het buitenland, Tsjechië om precies te zijn. De taal is bij ons vaak ook een beetje het probleem. Ik ben nu net een jaar bezig Tsjechisch te spreken, gaat best goed, maar je gevoelens uiten enzo is echt lastig in zo'n taal. M'n vriendin kan wel Engels, maar ze wil/durft het niet met mij te spreken Ze schrijft nu al wel in het Engels, dat is al een hele vooruitgang. Volgende maand komt ze naar NL en dan zou ze Engels met me spreken zei ze (En ik Tsjechisch ) Ze zit nu in Parijs met d'r oma en heeft d'r phone niet bij d'r (geen roaming ) Ik mis r nu dus heel erg, maar ik verwacht 1 dezer dagen wel een mailtje/sms-je/kaartje ofzow
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 20:53
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Herrie schreef:
Hehe, mijn vriendin woont ook in het buitenland, Tsjechië om precies te zijn. De taal is bij ons vaak ook een beetje het probleem. Ik ben nu net een jaar bezig Tsjechisch te spreken, gaat best goed, maar je gevoelens uiten enzo is echt lastig in zo'n taal. M'n vriendin kan wel Engels, maar ze wil/durft het niet met mij te spreken Ze schrijft nu al wel in het Engels, dat is al een hele vooruitgang. Volgende maand komt ze naar NL en dan zou ze Engels met me spreken zei ze (En ik Tsjechisch ) Ze zit nu in Parijs met d'r oma en heeft d'r phone niet bij d'r (geen roaming ) Ik mis r nu dus heel erg, maar ik verwacht 1 dezer dagen wel een mailtje/sms-je/kaartje ofzow
Mijn vriend woont in Italië en kan geen letter Engels! Alleen maar yes, no en I love you! Ik moet dus wel Italiaans kunnen praten. Is niet zo'n probleem, maar gevoelens uiten enzo is inderdaad toch wel erg lastig af en toe. Ik zie mijn vriend met kerst weer.
Ik hoop dat je snel iets van haar hoort! Vast wel!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 23:50
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Mijn vriend woont in Italië en kan geen letter Engels! Alleen maar yes, no en I love you!
En ook misschien een beetje iets van 'neuken, bitte?' of 'Ø, waar is m'n Vølvø?'
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 09:00
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Mijn vriend woont in Italië en kan geen letter Engels! Alleen maar yes, no en I love you! Ik moet dus wel Italiaans kunnen praten. Is niet zo'n probleem, maar gevoelens uiten enzo is inderdaad toch wel erg lastig af en toe. Ik zie mijn vriend met kerst weer.
Ik hoop dat je snel iets van haar hoort! Vast wel!
Gelukkig kan die van mij wel wat Engels, maar toen ik van de zomer daar was, wou ze geen woord Engels met me spreken
Schrijven in een vreemde taal vind ik toch een stukje makkelijker dan spreken, omdat je net iets meer tijd hebt om over gramatica e.d na te denken, zodat iets minder fouten maakt
Niet dat het buitenlanders veel boeit als je fouten maakt, ze zijn vaak al onder de indruk dat je hun taal spreekt, in Tsjechië in ieder geval wel
Begin volgende maand komt ze naar NL, dus ik kan niet wachten
Het is alleen ff afwachten wat we dan zullen spreken Zal waarschijnlijk toch wel weer uitlopen op Tsjechisch Of ik ga r Nederlands leren
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 09:12
blote bosmens
blote bosmens is offline
ik vin het enorm ergerlijk dat mijn vriendin rookt.....ik vind dat gewoon een heel vieze bedoening
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 10:51
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
blote bosmens schreef:
ik vin het enorm ergerlijk dat mijn vriendin rookt.....ik vind dat gewoon een heel vieze bedoening
Idd, dat doet die van mij dus ook Gelukkig niet echt veel... De 1ne dag 1 cigaret, dan weer een dag niks , dan weer een dag 6
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 11:47
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Inderdaad als ik niets van hem hoor... Ik ben iemand die vaak moet horen dat ie nog wel van me houdt enzo!
dit dus
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 13:00
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
ja inderdaad als hij/zij mij in de steek laat ofzo.. me nooit meer aandacht geeft, belangrijkere dingen te doen heeft, etc..
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 13:07
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Als iemand mij negeert, achter mn rug om ovre me loopt te praten, mij id steek laat, voortdurend rotopmerkingen maakt..
Ik ben nogal onzeker met jongens enzow, en wil ook heel vaak horen dat hij van me houd, gewoon voor mijn gevoel...
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 13:10
Verwijderd
Niks van zich laten horen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 13:29
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Niks van zich laten horen
yep, hier ben ik t helemaal mee eens, als iemand dat doet dan maak ik mezelf echt helemaal gek

trouwens nare... lang niet gesproken!! Ga me eens analyseren bij Lifestyle
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Roozie schreef:
trouwens nare... lang niet gesproken!! Ga me eens analyseren bij Lifestyle
You got it

Eerst ff douchen en aankleden trouwens
Met citaat reageren
Oud 21-09-2002, 16:34
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef:
En ook misschien een beetje iets van 'neuken, bitte?' of 'Ø, waar is m'n Vølvø?'
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 11:07
~Roosje~
~Roosje~ is offline
als hij het uitmaakt, omdat hij me nog wel leuk vindt maar niet leuk genoeg meer! he did it yesterday....jank, jank

liefs Roos
__________________
<-liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen-> <- de wereld was mooier met jouw R.!!!->
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 12:00
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
~Roosje~ schreef:
als hij het uitmaakt, omdat hij me nog wel leuk vindt maar niet leuk genoeg meer! he did it yesterday....jank, jank

liefs Roos
Sterkte! Er zijn nog zat leuke jongens die jouw liefde wel verdienen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 12:10
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als ik hem probeer te bereiken en hij belt niet terug...Dan weet ik wel dat hij de mogelijkheid niet heeft, maar toch...

En dat hij rookt. Ik zie hem in gedachten al blauw uitgeslagen in een ziekenhuisbed liggen sterven, op zijn 35e ofzo. Het is misschien een beetje (erg) overdreven, maar ik zit er echt mee.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-09-2002, 12:57
Verwijderd
ik kan er niet zo goed tegen als ik hem een dag niet spreek ofzo...

want dan wete ik niet hoe het met hem gaat en wat hij allemaal uitgespookt heeft die dag.. ben ik bang dattie vreemd is gegaan weetje...ik ben net als piccola zo een mens die zo'n beetje elke dag moet horen 'ik hou van je' anders dan gaat het niet goed..

maar verder is alles best
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 13:10
DarkCat
DarkCat is offline
Niet op komen dagen en vervolgens een hele nacht vreemdgaan.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 13:28
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Niet op komen dagen en vervolgens een hele nacht vreemdgaan.
Oei...

Hoe kan iemand zo'n mooi meisje bezeiken vraag je je dan af...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 13:40
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Oei...

Hoe kan iemand zo'n mooi meisje bezeiken vraag je je dan af...
Heel simpel.. maar goed.. dat heeft meneer geweten ook.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 13:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Heel simpel.. maar goed.. dat heeft meneer geweten ook.
Wat heb je dan gedaan?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 13:47
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Wat heb je dan gedaan?
Klere eind naar zn huis gefietst, het tuinhekje uit de voegen getrokken, mn fiets in de tuin gegooid, de deur opengesmeten, hem een half uur voor rotte vis uitgescholden en vervolgens uitgemaakt en vertrokken.
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 13:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Klere eind naar zn huis gefietst, het tuinhekje uit de voegen getrokken, mn fiets in de tuin gegooid, de deur opengesmeten, hem een half uur voor rotte vis uitgescholden en vervolgens uitgemaakt en vertrokken.
Mooi zo!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2002, 14:16
Verwijderd
Een hele tijd niets van zich laten horen. Denk aan een dag of 2, 3. En dan heb ik het over helemaal niets.. Als ie me nou 1 smsje zou sturen dat ie het druk had, dan zou ik er al niet meer mee zitten..

Of soms kan ik het niet hebben als ie 'weer eens' belangrijkere dingen te doen heeft.. Of dat ie opeens een paar weekenden geen tijd voor me heeft.. Weekend is namelijk voor ons de enige mogelijkheid om elkaar te zien..

Mjah
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 17:58
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Idd een beetje negeren/ geen aandacht besteden aan.. Maar als ik het zo lees ben ik helemaal niet zo vreemd dat ik daar een probleem van maakt...
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten Nep
Inferno
3 25-06-2004 18:54
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten Beetje dagboek
Vlooienband
30 29-06-2003 18:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.