Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2004, 18:52
Sweet<3
Sweet<3 is offline
Ik heb eventjes advies nodig.. Het verhaal zal misschien soms wel beetje raar zijn, maar ik probeer het zo duidelijk mogelijk te vertellen zodat jullie goed advies kunnen geven, als jullie willen


Alzewat 1,5 jaar besloten ik en mn beste vriendin om eens op zaterdagavond buiten te gaan slapen. We hadden een kleed in ons tas, wat eten, en... geen slaapplaats.
We gingen uit, en toen dat om 2 uur was afgelopen, kwamen we op het idee om maar eventjes rond te fietsen.
Voor ons fietste een jongen, die naast ons ging fietsen. Het was een aardige jongen, en we besloten om nog eventjes in een speeltuintje gewoon te zitten praten, we hadden immers toch niets beters te doen.

Ik en mijn vriendin hadden geen plannen om met die jongen te kussen. Hij wel. Hij probeerde het bij ons allebei, maar ik liet al snel zien dat ik niet onder de indruk van hem was, en mijn vriendin ook niet. Al snel daarna verlieten wij de speeltuin en ging hij naar huis.


Een paar weken later kwam ik hem weer tegen met uitgaan. Ik had geen aandacht voor hem, ik zat alleen maar in de shi*t omdat mijn toenmalige vriendje mij totaal geen aandacht gaf. Dit gaf hij me al 2 weken lang niet. Ik zat in de periode dat ik net jongens had gevonden, en wel losbollig was.
Ik had het idee dat hij me niet meer wilde, en wilde het eigenlijks uitmaken. Ik besefte niet dat hij speciaal voor mij was gekomen, want hij moest al vroeg weg [hij moest 4uur uit zn bed], vond hem alleen maar stom dat hij niet naar me toe kwam. Ik moest altijd naar hém toe. Dat haatte ik.

Ik bleef bij mn beste vriendin slapen, en wij moesten ook al vroeg weg. Wel later als mijn vriend, dus fietsten we niet met hem mee. Ik had hem nauwelijks gesproken. Toen we thuis waren, waren haar ouders nog niet thuis. We besloten kussens in ons bed te leggen, en weer naar buiten te sneaken.
Eenmaal teruggekomen, was het uitgaansplekje al dicht, iedereen stond buiten en dat was altijd wel gezellig.
De jongen van een paar weken terug, genaamd P, kwam naar mij toelopen. Hij vroeg of ik een vriend had, en ik antwoordde met nee.
Dit is misschien wel het beschamendste moment uit mn leven geweest, dat ik dit heb gezegd en gedaan, ik hoop niet dat jullie reageren met sja lekker sletterig, dat weet ik, en ik heb de gevolgen ook moeten voelen. Het is nu 1,5 jaar later onderhand, en ik ben veranderd.
Maar iig, toen eventjes gepraat, kustte hij me. Ik deed mee. Het was niet lang, en toen ik mijzelf wegdraaide rende ik weg. Ik wist gelijk al dat ik ontzettend stom was geweest, maar het was al gebeurd. Ik was een slet.


Het ging natuurlijk uit met mijn toenmalige vriend. Om de reden waarom vond ik het natuurlijk errug klote, ik wilde het niet zo uit laten gaan. Stomme slet dat ik was.

P. vond me natuurlijk een trutje, dat ik hem had voorgelogen. Hij vond mij wel een leuk meisje, maarja, zoiets doen is natuurlijk erg stom.

Ik heb hem toen een tijdje niet gesproken, een half jaartje later sprak ik hem soms op msn, een beetje kloten, meer niet.

Sinds november 2003 spreek ik hem weer vaker. Ik zag hem in een discotheek en was net weer 2 maanden single, hij was wel erg leuk. Het enige nadeel was dat ie toen niets wilde. Ik vroeg hem of hij er nog mee zat van wat er een jaar geleden was gebeurd, hij deed een beetje onverschillig en kreeg een 'neej hoor' antwoord.

Met oud&nieuw zag ik hem weer, we zaten erg bij elkaar te kloten, hij was al erg ver heen, ik trouwens ook. Het zat er dicht bij of we hadden gekust. Maar hij ging eventjes naar een andere zaal, wat ik toen nog niet deed.
Na een half uur zag ik hem met 2 andere meisjes praten. Hij had ineens geen aandacht meer voor mij. 1 van die andere meisjes werd zijn 'meisje voor die avond'.

Ik besloot geen aandacht meer aan hem te besteden. Ik was 1x naar een sport aan het kijken, vanwege een vriendin die dat deed. Hij en zijn vrienden zaten 'onder ons' ze zaten over ons te praten, en probeerden aandacht te trekken.


Afgelopen week zag ik hem weer in de discotheek. We kwamen weer aan de praat, en hij was handtastelijk.
Wanneer ik eventjes met degene naast hem ging praten, zei hij al snel weer [na 10sec] wat tegen mij, om de aandacht naar hem te verplaatsen. Dit gebeurde meerdere keren [ik wilde het nml ook checken].
Hij sloeg een arm om mij heen en we hadden wel lol. Toen we eventjes wat wilden kijken [of iets open was], kwam ik een vriend v mij tegen die ik lange tijd niet had gezien. Ik was blij hem te zien en wilde even een praatje maken. P. wilde doorlopen, dus zei ik licht geirriteerd dat ie moest begrijpen dat ik hem even wilde begroeten! Toen ik die vriend had begroet zei P. al snel daarna dat hij eventjes naar een andere zaal ging.. ik hoorde niet goed wat hij zei, beetje binnensmonds gebabbel.
Ik stond daar in me up.

Een vriend van hem kwam ik al kort daarna tegen, deze vriend deed erg aardig, en ik praatte met hem verder. Hij vroeg of ik met P. had gekust. Ik zei dat ik P. niet wilde.. stom antwoord, maargoed.
Op een gegeven moment, dat ik weer met P. aan het praten was, en die vriend ook erbij kwam staan, had ik het idee dat ze allebei mijn aandacht wilden hebben. Ze hadden alleen oog voor mij, en praatte een beetje door elkaar heen. Dit klopte ook, zijn vriend vind mij wel leuk meisje.

Toen een vriendin v mij tegen P. zei dat zij ons wel bij elkaar vond passen [of zoiets], antwoordde P. van 'ja ik vind haar een leuk, aardig en mooi meisje, maarrrr...' en toen liep hij plots weg.

Nu zit ik dus met de vraag of ik kans maak, wat ik moet doen, wat hij achter die maar kan denken, ik haat zijn antwoord, hoe kan iemand nou zo ineens weg lopen..
Wel leuk gevonden trouwens, maarja.

Het is waarschijniljk een erg lang verhaal geworden, ik hoop dat jullie het hebben willen lezen, en er iets van begrijpen. Alvast bedankt voor jullie adviezen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2004, 19:03
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik vind hem een beetje vaag! Laat hem maar wat voor je doen, laat hem je maar veroveren! Je bent het ten slotte waard! Dus zoek hem niet meer op maar laat hem jou opzoeken! Als hij jou opzoekt doe je leuk, als vrienden-leuk en niet als close-leuk....Als hij je duidelijk maakt dat hij echt 100% voor je gaat dan kun je ook voor hem gaan!

Is het btw ook niet slim om hem eens in het daglicht en in normale conditie te zien, niet alleen 's nachts/dronken/kort/gezellig...zie je dan wel de ware P?
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 19:25
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ja hmm je moet niet achter hem aanlopen. Laat niet teveel blijken dat je hem leuk vind hij heeft het vast door en dan ben jij waarschijnlijk niet boeiend genoeg omdat hij je zomaar kan krijgen.
Ik weet niet precies wat hij van je wil en hoe leuk hij je vind.
Je kunt hem gewoon vragen zo van Goh hoe zit het nou, speel je een spelletje met me of vind je mij echt leuk?
En wat koekiemonstertje ook zei, zorg ervoor dat als je met hem gaat praten dat het gewoon overdag is en misschien valt hij dan wel erg tegen.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 19:27
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Of je kans maakt? Ja, hij wil je vast wel zoenen, en misschien meer. Maar een relatie zal er niet inzitten.
En wil je eigenlijk wel kans maken bij zo'n jongen? Hij komt op mij nou niet echt leuk over na het hele verhaal, beetje een sukkel.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 19:28
Sweet<3
Sweet<3 is offline
Ja ik heb denk ik teveel achter hem aan gezeten. Het was niet dat ik de hele tijd bij hem stond ofzo, ik ging soms ook wel weg.. maarja.

Ik heb hem wel eens in het echt gesproken, ik werkte in december tijdelijk ergens, waar hij werkt en toen sprak ik hem wel eens. dit had ik hier alleen niet bij vermeld
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 19:33
GroOovy Chick'n
Avatar van GroOovy Chick'n
GroOovy Chick'n is offline
Ik geloof dat hij alleen uit is op een beetje zoenen e.d. en miss later sex..?? als hij eerst met jou is, dan 2 leuke meisjes ziet waarvan hij met 1 verder de hele avond doorgaat.. Denk ik dat ie je lichtelijk misbruikt
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 19:38
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Als hij je echt een leuk meisje vind en iets met je wil, dan komt hij vanzelf wel weer naar je toe.
Alleen of die dan echt iets met je wilt of voor een avond..
Als ik jou was zou ik in ieder geval niet meer achter hem aangaan.
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 20:47
EspumaX
EspumaX is offline
ja ik weet ook niet wat je moet denken,
misschien vind ie je wel een leuk meisje maar doordat je zijn vertrouwen hebt beschaamd wil ie nix ofzoiets??
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 21:10
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
misschien moet je et gewoon es vragen
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 04-02-2004, 21:13
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Tsjah, moeilijk te zeggen. Hij komt op mij nou niet heel serieus over moet ik zeggen. Ik zou als ik jou was gewoon even afwachten en als hij na een tijdje nogsteeds alle aandacht voor jou heeft kun je misschien een keertje ergens met hem afspreken waar jullie elkaar kunnen verstaan. Dan merk je snel genoeg waar het hem om te doen is.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 05-02-2004, 07:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wat een eikel dat ie zo met je speelt, ondanks dat je 1,5 jaar geleden tegen hem gelogen hebt. Ik zou hem allang zat zijn. Erg kinderachtig van hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken wat vinden jullie de kledingrens voor op school
wera01
23 12-06-2014 22:26
Werk, Geld & Recht Onderzoek: wat vind jij van je woningcorporatie?
Fay
6 05-06-2009 15:31
Lichaam & Gezondheid Wat jullie van ANOREXIA!!!??
Hachina
5 30-03-2009 21:45
ARTistiek Ik ben beniewd wat jullie hiervan vinden ?
Sticks
9 12-04-2003 18:02
Liefde & Relatie Hoe zit jullie relatie in elkaar?
droomkoningin
18 30-04-2002 09:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:31.