Oud 28-04-2004, 01:56
Verwijderd
Ik vraag me trouwens sowieso af hoe dat een afknapper kan zijn. Je kunt aan de stand van iemands neus niet zien of iemand maagd is. Als je een leuke jongen tegenkomt waarmee het klikt, en jullie zouden met elkaar naar bed willen en het komt uit dat je nog maagd bent, dan zal hij alleen maar voorzichtiger en liever met je doen en er echt niet op afknappen.
Advertentie
Oud 28-04-2004, 09:53
Mastermind
Mastermind is offline
Ik zou het juist een voordeel vinden. Zou me denk ik meer op mijn gemak voelen dan bij een ervaren meisje. Maar ik kan niet voor iedereen spreken en als 24-jarige maagd ben ik natuurlijk wel een zeer extreem geval.
Oud 28-04-2004, 12:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Al mijn vriendinnen zijn nog maagd (en die zijn ook 18)
En mijn vriend was 19 toen we t voor t eerst met elkaar deden, en ik was ook zijn eerste keer.

Dus: maak je geen zorgen. Je bent écht niet de enige.
Oud 28-04-2004, 12:31
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
MOI-MILO schreef op 27-04-2004 @ 15:10 :
Heeyaa!

Nou... ik ben dus 18 en nog steeds maagd.... kben er altijd laat bijgeweest... kheb mijn eerste echte zoen ook pas op mijn 17e gekregen... en kwas daarvoor eigenlijk nog niet zoveel geïnteresseert in jongens of uitgaan... kheb nog nooit echt iets serieus met een jongen gehad.. en dus vrij onervaren... Ik zit hier wel mee....

Maar wat vinden jongens hier dan van??! Dat zou ik echt graag willen weten! Is dit een afknapper??
Nee hoor, echt geen probleem, bent niet de enige
Oud 28-04-2004, 13:11
Verwijderd
Ik ben ook nog maagd.. als een jongen daarop afknapt dan vind ik hem een lul.. dan hoef ik 'm toch al niet meer.
Oud 28-04-2004, 13:14
Verwijderd
nah, dan ben je duidelijk gewoon kansloos.
Oud 28-04-2004, 14:20
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
MarkB schreef op 27-04-2004 @ 19:45 :
Ik zou zeggen: stel me eens aan ze voor...
Haha, zoek je er maar zelf een
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Oud 28-04-2004, 14:56
tjaaah
tjaaah is offline
Sommige jongens vinden het juist heel spannend...
Oud 28-04-2004, 14:56
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
thom green schreef op 27-04-2004 @ 18:33 :
Nee, bedankt. Ik wens degene wel langer te kennen en leuk te vinden, anders is het volgens mij geen donder aan.
Als ik jou dan eens vertel dat het bij mij om een wildvreemde ging?
Oud 28-04-2004, 14:57
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Citaat:
Daboman schreef op 28-04-2004 @ 14:56 :
Als ik jou dan eens vertel dat het bij mij om een wildvreemde ging?
Dan doe ik zo:
__________________
Topickiller
Oud 28-04-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
thom green schreef op 28-04-2004 @ 15:01 :
Dat is jou keuze, ik zou het persoonlijk niet doen.
later heb je spijt.
Oud 28-04-2004, 15:03
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Aan seks is geen leeftijd verbonden. De één doet het op zn 12de (sommigen hebben achteraf spijt, anderen niet) en de ander is pas 20...

Het moment komt heus wel, dus je moet niets overhaasten, daar krijg je alleen maar spijt van.
Oud 28-04-2004, 15:16
Verwijderd
Die post van stefanie is dan ook klinkklare onzin

Maargoed, ik ben blij dat ik redelijk vroeg van het maagdzijn af was, want nu kan ik me gewoon sufneuken zonder dat ik emotioneel erover hoef te doen. En heb ik in mijn jeugd tenminste 'mijn portie' gehad.

Kzou het alleen maar jammer vinden als ik er op mijn 20e achterkom dat seks geweldig is, en dat ik dan 6 jaar van mijn leven heb doorgebracht zonder de gezonde drug.
Oud 28-04-2004, 15:17
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
als ik een man was zou ik nu zeggen
neuken??
__________________
nooit meer
Oud 28-04-2004, 16:14
Verwijderd
Citaat:
thom green schreef op 28-04-2004 @ 15:22 :
en waarom niet als vrouw?
ik denk omdat ze als vrouw moeilijk kan neuken met de topicstarter, dat is namelijk ook een vrouw.

Maar oke, het boeit echt niet hoe oud je bent, als je zelf maar vindt dat dit het goede moment is (ja, en degene met wie je 't doet moet dat ook vinden he), en mensen die daar op afknappen zijn stom. Zo.
Oud 28-04-2004, 17:52
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
thom green schreef op 28-04-2004 @ 15:01 :
Dat is jou keuze, ik zou het persoonlijk niet doen.
Ik heb het verder niet gedaan en als ik jullie zo hoor moet ik daar blij mee zijn
Oud 28-04-2004, 22:38
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
MOI-MILO schreef op 27-04-2004 @ 15:10 :
Heeyaa!

Nou... ik ben dus 18 en nog steeds maagd.... kben er altijd laat bijgeweest... kheb mijn eerste echte zoen ook pas op mijn 17e gekregen... en kwas daarvoor eigenlijk nog niet zoveel geïnteresseert in jongens of uitgaan... kheb nog nooit echt iets serieus met een jongen gehad.. en dus vrij onervaren... Ik zit hier wel mee....

Maar wat vinden jongens hier dan van??! Dat zou ik echt graag willen weten! Is dit een afknapper??
tuurlijk is dit NIET een afknapper! Ik vind het juist iets moois........een relatie hebben met een meisje die nog helemaal puur is en zich aan mij geeft.......omdat ik voor haar de ware ben.......voor de komende dagen/maanden/jaren

Je moet in ieder geval niet met jan en alleman het bed induiken omdat de omgeving dat al wel doet...........die momenten/ervaringen zijn voor jouw en moet je doen wanneer dit voor jouw goed voelt bij een bepaalde persoon

Succes
Oud 28-04-2004, 22:46
Verwijderd
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 28-04-2004 @ 22:38 :
tuurlijk is dit NIET een afknapper! Ik vind het juist iets moois........een relatie hebben met een meisje die nog helemaal puur is en zich aan mij geeft.......omdat ik voor haar de ware ben.......voor de komende dagen/maanden/jaren
In de kern heb je gelijk, maar je moet niet de fout maken te denken dat seks voor een meisje dat geen maagd meer is minder belangrijk is. Ten eerste is de eerste keer altijd een ramp dus het is echt geen groot voordeel om iets met een maagd te beginnen, ten tweede blijft seks met iemand waar je gek op bent altijd bijzonder, ook al heeft ze daarvoor al tig keer seks gehad.
Oud 28-04-2004, 22:48
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-04-2004 @ 22:46 :
In de kern heb je gelijk, maar je moet niet de fout maken te denken dat seks voor een meisje dat geen maagd meer is minder belangrijk is. Ten eerste is de eerste keer altijd een ramp dus het is echt geen groot voordeel om iets met een maagd te beginnen, ten tweede blijft seks met iemand waar je gek op bent altijd bijzonder, ook al heeft ze daarvoor al tig keer seks gehad.
daar heb je wel gelijk in ja
Oud 29-04-2004, 00:31
Verwijderd
Natuurlijk is dat geen afknapper. Voor een One Night Stand misschien, maar dat is dan ook weer niet de ideale ontmaagding. De eerste keer is sowieso al klote, laat staan als je niet de tijd hebt gehad elkaars lichaam te leren kennen.

Ik persoonlijk, al ben ik een vrouw, zou eerder afknappen op iemand die afknapt op meisjes omdat ze nog maagd zijn.
Oud 29-04-2004, 00:37
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
18.. lekker boeie.. de gemiddelde leeftijd van een Nederlandse ontmaagding was 17.4 ofzo.. en ik ken genoeg kiddo's die op hun 13e al in alle gaten gedouwd zijn.. dus er zijn ook superveel mensen die die kiddo's moeten compenseren naar de 17.4.. dus je bent zeeeker niet de enige.. Lekker boeiend.. K denk dat je je pas zorge moet gaan make als je 22 bent en er nog iemaal niks gebeurt is..

Alles komt goed en just relax.. de ware komt vast wel k x om de hoek zeile
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 29-04-2004, 00:48
Verwijderd
Ik denk overigens dat de afknapper eerder zou zijn als je daar heel onzeker over zou zijn en dat de hele tijd uitstraalt.
Oud 29-04-2004, 11:51
MOI-MILO
Avatar van MOI-MILO
MOI-MILO is offline
HEEY!

Bedankt voor jullie (nogal positieve) reacties!
Ik wilde dit graag weten, omdat mijn vorige vriendje nogal raar deed over dat ik nog maagd was. Ook pushte hij me nogal op dit gebied en kon geen begrip opbrengen dat ik nog wilde wachten, omdat ik er nog niet klaar voor was voor mijn gevoel..... (daarom heb ik het btw ook uitgemaakt) Zelf vind ik het niet echt een groot probleem dat ik nog maagd ben......


xxx
Oud 29-04-2004, 11:52
Verwijderd
19, maagd, eigen keuze, gefrustreerd
Oud 29-04-2004, 11:57
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
MOI-MILO schreef op 29-04-2004 @ 11:51 :
HEEY!

Bedankt voor jullie (nogal positieve) reacties!
Ik wilde dit graag weten, omdat mijn vorige vriendje nogal raar deed over dat ik nog maagd was. Ook pushte hij me nogal op dit gebied en kon geen begrip opbrengen dat ik nog wilde wachten, omdat ik er nog niet klaar voor was voor mijn gevoel..... (daarom heb ik het btw ook uitgemaakt) Zelf vind ik het niet echt een groot probleem dat ik nog maagd ben......


xxx
Dat ie je ook nog eens gaat pushen is dan echt fout

Maak je niet de druk, het komt vanzelf wel, misschine over een maand, misschine over vijf jaar. Het belangrijkste is dat jij je er op dat moment goed bij voelt, en dat je het doet met een jongen die er geen probleem van maakt (vind ik overigens erg debiel).
Oud 29-04-2004, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 29-04-2004 @ 11:52 :
19, maagd, eigen keuze, gefrustreerd
Eigen keuzes? Wees blij. Het kan ook uit andere dingen voortvloeien:

Oud 29-04-2004, 12:56
fractuur
fractuur is offline
Beter iemand die nog maagd is dan iemand die al 28 jongens naar bed is geweest, volgens mij. (voor jongens precies hetzelfde )
*nog maagd is*
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 29-04-2004, 15:09
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 27-04-2004 @ 15:12 :
k vind het vervelender dat je je post in kleur zet... , nee denk niet dat daar veel jongens van wakker liggen
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Oud 29-04-2004, 16:02
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 27-04-2004 @ 17:27 :
ik ben 2 dagen jonger dan je

ik ben ook nog maagd en ik vind het geen enkel probleem. Ik ben dát meisje nog niet tegen gekomen. Ik heb geen zin met de eerste beste huppelkut het bed in te duiken. Doe het wanneer jij de tijd rijp acht
Damn right. Liever iemand die maagd is dan iemand die een "afgelikte boterham is". Om die term maar weer eens uit het vet te halen.
Oud 29-04-2004, 19:04
Verwijderd
maak je niet druk. alsof dat iets is wat 'moet'. als jij iemand vindt die van je houdt, dan kan het die persoon echt geen reet schelen of jij ervaren of onervaren bent. trouwens, ervaren en onervaren hangt niet eens af van het maagd zijn. nee hoor, maak je vooral niet druk. dat schiet niet op, en is nergens voor nodig.
Oud 30-04-2004, 16:47
Plo
Avatar van Plo
Plo is offline
Ik zou op me 25e liever iemand trouwen die met zekerheid kan zeggen dat ze nog maagd is dan iemand die 'het' ooit gedaan heeft voor de stoerheid. Daarom ben ik ook niet van plan het ooit voor me huwelijk te doen
Oud 30-04-2004, 17:11
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik vin 18 dus eg niet laat hoor...




zolang t maar speciaal is
Oud 01-05-2004, 02:48
kastdeur
kastdeur is offline
en zo denkt de eo erovre
Oud 01-05-2004, 10:22
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
IK vind het echt zielig als je je hierom druk loopt te maken. Wat kan jou het nou schelen wat de rest van de wereld doet?
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 01-05-2004, 10:28
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 01-05-2004 @ 02:48 :
en zo denkt de eo erovre
De Boer voegt eraan toe dat jongeren met seksuele ervaringen hun maagdelijkheid kunnen terugkrijgen. Weliswaar niet fysiek,"Die ervaring van geslachtsgemeenschap is niet meer uit te wissen. Door erover te praten en schuld te belijden is wel rechtzetting mogelijk."

"Je kunt weer maagd worden door voor je zonden vergeving te vragen, waaruit herstel van eigenwaarde mag volgen. In de Bijbel lees je meermalen dat de kerk als bruid van Christus 'hoerengedrag' vertoont. Toch blijft die kerk voor Hem een reine maagd, omdat bij God vergeving is. En daar vloeit herstel uit voort."


Dus seks is gewoon slecht. Wat een onzin.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 01-05-2004, 11:51
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 29-04-2004 @ 00:37 :
K denk dat je je pas zorge moet gaan make als je 22 bent en er nog iemaal niks gebeurt is..
Waarom?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 01-05-2004, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Dreamerfly schreef op 01-05-2004 @ 11:51 :
Waarom?
Dan ben je minder slachtoffer van je lusten en leg je je erbij neer. ;0
Oud 01-05-2004, 20:13
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 01-05-2004 @ 10:28 :
De Boer voegt eraan toe dat jongeren met seksuele ervaringen hun maagdelijkheid kunnen terugkrijgen. Weliswaar niet fysiek,"Die ervaring van geslachtsgemeenschap is niet meer uit te wissen. Door erover te praten en schuld te belijden is wel rechtzetting mogelijk."

"Je kunt weer maagd worden door voor je zonden vergeving te vragen, waaruit herstel van eigenwaarde mag volgen. In de Bijbel lees je meermalen dat de kerk als bruid van Christus 'hoerengedrag' vertoont. Toch blijft die kerk voor Hem een reine maagd, omdat bij God vergeving is. En daar vloeit herstel uit voort."


Dus seks is gewoon slecht. Wat een onzin.
Nee, seks voor het huwelijk vinden ze slecht.
Oud 01-05-2004, 21:26
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Ik vind 't juist wel iets schattigs hebben als een wat "ouder" (kuch kuch) meisje nog maagd is.. respect hoor meis dat je je niet hebt laten opnaaien om 't toch te doen (hahah, sorry voor de woordkeus)
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Oud 01-05-2004, 21:56
Verwijderd
Citaat:
MOI-MILO schreef op 27-04-2004 @ 15:10 :
Heeyaa!

Nou... ik ben dus 18 en nog steeds maagd.... kben er altijd laat bijgeweest... kheb mijn eerste echte zoen ook pas op mijn 17e gekregen... en kwas daarvoor eigenlijk nog niet zoveel geïnteresseert in jongens of uitgaan... kheb nog nooit echt iets serieus met een jongen gehad.. en dus vrij onervaren... Ik zit hier wel mee....

Maar wat vinden jongens hier dan van??! Dat zou ik echt graag willen weten! Is dit een afknapper??
ik ben 20 en nog maagd.
en nee, het is geen afknapper.
Oud 01-05-2004, 21:57
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 01-05-2004 @ 20:13 :
Nee, seks voor het huwelijk vinden ze slecht.
Dat komt bij mij ongeveer op hetzelfde neer.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 01-05-2004, 22:20
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-04-2004 @ 12:17 :
Eigen keuzes? Wees blij. Het kan ook uit andere dingen voortvloeien:
Uhu, zij was het niet waard... En verder plankenvrees
Oud 01-05-2004, 23:18
Papier
Papier is offline
Citaat:
kastdeur schreef op 01-05-2004 @ 20:13 :
Nee, seks voor het huwelijk vinden ze slecht.
Wat ik uit de bijbel heb opgemaakt vinden ze sex voor het huwelijk nog geeneens zo heel slecht, als je maar daarná gaat trouwen.
(=sarahbressers)
__________________
*purrr*
Oud 02-05-2004, 10:56
Verwijderd
hmm, ik meen ergens een keer gelezen te hebben dat je als je sex met iemand gehad hebt, dat je dan in god's ogen getrouwd bent ofzo.
maw. mag wel zonder te trouwen, maar je mag die persoon niet verraden ofzo.

maar ja, das met wel meer dingen in dat religie-wereldje: tis maar hoe je het interpreteert.
Oud 02-05-2004, 11:15
raarheid
Avatar van raarheid
raarheid is offline
Ik denk ook dat het absoluut geen probleem ofzo hoeft te zijn, en degene die er wel een probleem van zou maken staat wel erg laag bij de grond... ik denk dat je, je juist enorm vereerd mag voelen als je iemands 1e mag zijn -en dan vooral als het gaat om een wat ouder persoon denk: 18-25-
Ik bedoel dat zijn over het algemeen wel de personen die hebben gewacht op de 'juiste'... en als blijkt dat jij die betreffende persoon mag zijn, lijkt mij juist geweldig

Vriend van me zegt altijd: Het krikke van een (oudere) maagd, is juist super en altijd vele male beter dan een stoepslet van 15(die zo nodig moet weten wat het is) die mijn sexmachine overwint, dat is voor m'n trekken... Als ik een meisje mag ontmaagden voel ik me pas echt vereerd (verder zelfde tekst als hierboven van toepassing)
__________________
[:: As the Rush Comes ::]

Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 11:22.
Oud 02-05-2004, 12:43
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Citaat:
grl schreef op 27-04-2004 @ 15:11 :
Maak je niet druk.
inderdaad
Oud 03-05-2004, 14:14
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
ik was 20. prima toch?
__________________
they really got us by the nezmins
Oud 03-05-2004, 15:24
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
dat maakt echt geen moer uit ik ben nu 19 en nog maagd ik zit er echt niet mee komt vanzelf goed. jongens ( ten minste ik ) vinden het erger als je je er druk om maakt en mischien iets doet waar je later spijt van krijgt
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 03-05-2004, 16:34
Max19
Max19 is offline
Ik geloof niet zo in self preservation.
Heb wel respect voor de mensen die het gewoon nog niet willen hoor.
Alleen tjsa ik betwijfel alleen of de mensen die zeggen dat ze het "gewoon niet willen" of "Er niet aan toe" zijn ... op hun 22e oid. niet gewoon stilletjes een enorm verlangen hebben om te weten hoe het is.
ik bedoel, zijn jullie nooit opgewonden of geil ofzo ? wtf

Volgens mij, als de gelegenheid zich voordoet en je hebt er zelf ook wel zin in, gooi je je principes toch wel overboord
Oud 03-05-2004, 16:40
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Max19 schreef op 03-05-2004 @ 16:34 :
Ik geloof niet zo in self preservation.
Heb wel respect voor de mensen die het gewoon nog niet willen hoor.
Alleen tjsa ik betwijfel alleen of de mensen die zeggen dat ze het "gewoon niet willen" of "Er niet aan toe" zijn ... op hun 22e oid. niet gewoon stilletjes een enorm verlangen hebben om te weten hoe het is.
ik bedoel, zijn jullie nooit opgewonden of geil ofzo ? wtf

Volgens mij, als de gelegenheid zich voordoet en je hebt er zelf ook wel zin in, gooi je je principes toch wel overboord
Bij de meesten is het ook gewoon zo dat ze het niet met de eerste de beste persoon willen, en niet helemaal niet in het algemeen.
__________________
Hela världen är så underbar
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit 18 jaar en nog maagd
Verwijderd
20 08-04-2015 23:27
Seksualiteit Jongeren beginnen te vroeg aan seks
amz
64 08-04-2004 13:44
Seksualiteit Iemand Maagd ??
Horsefreakje!
92 01-08-2003 09:16
Liefde & Relatie geen meisje met vriendje
Dromer
61 22-09-2002 01:49
Seksualiteit Zijn er nog maagden?
Wasaap
197 23-08-2002 19:52
Liefde & Relatie Wanneer voor t eerst naar bed??!
*Sneeuwmuts*
27 28-02-2002 20:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.