Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2011, 10:59
Verwijderd
Citaat:
Doe niet zo zuur!
Advertentie
Oud 26-05-2011, 11:07
Verwijderd
Godgloeiende, waait zo mijn boterhammetje van tafel
Oud 26-05-2011, 11:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zit te denken wat slimmer is. Een wat oudere stofzuiger kopen op marktplaats (1-2 jaar) van 30 euro of een nieuwe van 50 euro, maar dan weet ik weer niet of dat merk een beetje oke is. Van het type dat ik zoek zijn geen recensies te vinden.
Iemand anders zijn stofzuiger vernielen!
Oud 26-05-2011, 11:10
Verwijderd
Een maat van me heeft een Dyson, boemlauwe shit. Maar wel drie keer de hoofdprijs
Oud 26-05-2011, 11:13
Verwijderd
Miele!
Oud 26-05-2011, 11:14
Verwijderd
Naast mij zit een verpleegkundige die werd gebeld op haar mobiel en een gesprekje voerde en daarna tegen mij zei: "op wóensdagavond de stad in!". Ik heb "tja" geantwoord. Was het de bedoeling dat ik mee luisterde naar haar gesprek zodat ik wist waar ze het over had?
Oud 26-05-2011, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Een maat van me heeft een Dyson, boemlauwe shit. Maar wel drie keer de hoofdprijs
Vond dat geen prettig apparaat, heb die meerdere keren gebruikt toen ik nog schoonmaakte bij mensen.
Maar ik zoek wel een zakloosding, het liefst.
Oud 26-05-2011, 11:15
Verwijderd
Ik denk dat je meer hebt aan een goede betrouwbare tweedehandse dan aan een matige onbetrouwbare nieuwe
Oud 26-05-2011, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je meer hebt aan een goede betrouwbare tweedehandse dan aan een matige onbetrouwbare nieuwe
Daar heb je wel gelijk in denk ik.
Oud 26-05-2011, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Miele!
Mhm, ik heb zelf ook een Miele met zo'n HEPA-filter. Was rond de 2 meier toen, zuigt als 'n meid van 18.
Oud 26-05-2011, 11:18
Verwijderd
Ook omdat het heel vervelend stofzuigt met een stofzuiger die gewoon matig in elkaar zit. Dan moet je overal honderd keer overheen en duurt het veel langer.
Oud 26-05-2011, 11:19
Verwijderd
Oh het waait hier als een malle en de lucht ziet er een beetje icky uit.. kewl.
Oud 26-05-2011, 11:20
Verwijderd
Ik had vroeger een mini-stofzuiger van een vaag merk en dat ding zoog echt voor geen meter. Sterker nog, net achter het stuk waarmee hij zou zuigen ontstond een soort wervelwindje en daardoor blies je dus telkens alles naar achter
Sindsdien een Miele en dat ding is prima Maar wel met een zak, zakloos lijkt me ook wel erg handig.
Oud 26-05-2011, 11:23
Verwijderd
Als ik zelf stofzuig is dat altijd met zak.

Spoiler

Laatst gewijzigd op 26-05-2011 om 11:29.
Oud 26-05-2011, 11:25
Verwijderd


Oud 26-05-2011, 11:40
Rationeel
Rationeel is offline
zo. gereserveerd in een sterrenrestaurant voor ons jubileum.

1 jaar = 1 ster
2 jaar = 2 ster
3 jaar = 3 ster
4 jaar = pizza bestellen
Oud 26-05-2011, 11:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
en nu ben je met 4 jaar?
Oud 26-05-2011, 11:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Kijk zo wil ik het horen naoompje. een meid met pit ;.))

Heerlijk toch???

Geil!!!!!!!!!

zeker een mooie hobby naomi!
Wat is dat toch met YT-commentaar, dat iedereen daar nog zoveel dommer wordt dan normaal?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-05-2011, 12:07
Rationeel
Rationeel is offline
ha! ze hebben mladic
Oud 26-05-2011, 12:09
Rationeel
Rationeel is offline
voorspellende gave heb ik

http://forum.scholieren.com/showthre...1#post31568551
Oud 26-05-2011, 12:10
Verwijderd
Citaat:
ha! ze hebben mladic
Dat werd tijd!

Wat is er suf aan op Mladic jagen?
Oud 26-05-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:
zo. gereserveerd in een sterrenrestaurant voor ons jubileum.

1 jaar = 1 ster
2 jaar = 2 ster
3 jaar = 3 ster
4 jaar = pizza bestellen
Zozo!

En:
Oud 26-05-2011, 12:15
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat werd tijd!



Wat is er suf aan op Mladic jagen?
nouja, als je osama al hebt, is mladic maar suf!

suuuuffff!
Oud 26-05-2011, 12:15
Rationeel
Rationeel is offline
ow en over suf gesproken:

http://scholierenforum.forum2go.nl/suf-1-t107.html

allemaal meedoen
Oud 26-05-2011, 12:17
Verwijderd
Citaat:
ow en over suf gesproken:

http://scholierenforum.forum2go.nl/suf-1-t107.html

allemaal meedoen
Haha, awwww
Oud 26-05-2011, 12:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
gewoon, omdat ik origineel ben en graag een trend set!


<33
Oud 26-05-2011, 12:22
Verwijderd
Oh, en over jaloezie:
in relaties ken ik het eigenlijk helemaal niet, maar dat zal er ook wel mee te maken hebben dat ik zelf veel mannelijke vrienden heb en dus prima begrijp dat dat gewoon moet kunnen en ik ben eigenlijk nog nooit situaties tegengekomen waarvan ik dacht 'godverdegodver, dit vind ik niet leuk meer' of wat dan ook. Ook met exen ben ik relaxed.
Maaarrr.. ik heb dus wel een soort van stomme jaloezie-zwakte bij mijn zusjes. De zussen-concurrentie, en altijd de leukste willen zijn. Of in elk geval niet onder doen voor de anderen. Bij mijn ouders bijvoorbeeld, ik wil graag de leukste dochter zijn, en de beste in alles. En dat mijn zusje nu precies hetzelfde doet als wat ik heb gedaan, trek ik soms ook wel slecht. O.h.a. vind ik het tof hoor, want we kunnen er leuk over babbelen, maar ik kan er soms wel eens jaloers op zijn dat het haar nu zo goed af gaat, a. omdat ze stukken brutaler is dan ik en zich makkelijker redt op zo'n opleiding, b. omdat ze gewoon ook talent heeft natuurlijk en c. omdat ik de paden al voor haar bewandeld heb. En dat vind ik soms wel moeilijk/oneerlijk/weet ik wat.
[/biecht]
Oud 26-05-2011, 12:23
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
ha! ze hebben mladic
.
__________________
Schmach.
Oud 26-05-2011, 12:24
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Heeft iemand dat gebrabbel van Tadic over Kosovo verstaan? Het was iets over orgaanhandel en dat ie daar ook een onderzoek naar wil.
__________________
Schmach.
Oud 26-05-2011, 12:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
orgaanhandel? 'mijn nier tegen jouw schaap'?
Oud 26-05-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
orgaanhandel? 'mijn nier tegen jouw schaap'?
Of gewoon met geld
Oud 26-05-2011, 12:26
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ja, precies zo ja, op de markt, tussen de notenboer en de bakker.
__________________
Schmach.
Oud 26-05-2011, 12:27
Verwijderd
Citaat:
ow en over suf gesproken:

http://scholierenforum.forum2go.nl/suf-1-t107.html

allemaal meedoen
Oud 26-05-2011, 12:27
Verwijderd
Ik ben me toch een juridische adviezen aan het geven de laatste dagen <3
Oud 26-05-2011, 12:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh, en over jaloezie:
in relaties ken ik het eigenlijk helemaal niet, maar dat zal er ook wel mee te maken hebben dat ik zelf veel mannelijke vrienden heb en dus prima begrijp dat dat gewoon moet kunnen en ik ben eigenlijk nog nooit situaties tegengekomen waarvan ik dacht 'godverdegodver, dit vind ik niet leuk meer' of wat dan ook. Ook met exen ben ik relaxed.
Maaarrr.. ik heb dus wel een soort van stomme jaloezie-zwakte bij mijn zusjes. De zussen-concurrentie, en altijd de leukste willen zijn. Of in elk geval niet onder doen voor de anderen. Bij mijn ouders bijvoorbeeld, ik wil graag de leukste dochter zijn, en de beste in alles. En dat mijn zusje nu precies hetzelfde doet als wat ik heb gedaan, trek ik soms ook wel slecht. O.h.a. vind ik het tof hoor, want we kunnen er leuk over babbelen, maar ik kan er soms wel eens jaloers op zijn dat het haar nu zo goed af gaat, a. omdat ze stukken brutaler is dan ik en zich makkelijker redt op zo'n opleiding, b. omdat ze gewoon ook talent heeft natuurlijk en c. omdat ik de paden al voor haar bewandeld heb. En dat vind ik soms wel moeilijk/oneerlijk/weet ik wat.
[/biecht]
Mjah, maar volgens mij gaat dat op voor bijna iedereen die broers/zussen heeft toch?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2011, 12:29
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Is het ook goed advies?
__________________
Schmach.
Oud 26-05-2011, 12:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben me toch een juridische adviezen aan het geven de laatste dagen <3
.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Is het ook goed advies?
Maar natuurlijk!
Oud 26-05-2011, 12:30
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Dan is het goed.
__________________
Schmach.
Oud 26-05-2011, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Mjah, maar volgens mij gaat dat op voor bijna iedereen die broers/zussen heeft toch?
Ja? Ik weet niet, ik denk altijd dat ik er heel abnormaal in ben En eerlijk gezegd denk ik ook dat ik het erger heb dan mijn zusjes.
Oud 26-05-2011, 12:31
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
ha! ze hebben mladic
Ah, dan kunnen we binnenkort naar Servië rijden zonder te wachten aan de grens!
Oud 26-05-2011, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Mjah, maar volgens mij gaat dat op voor bijna iedereen die broers/zussen heeft toch?
Ik heb het echt nooit. Maar mss komt dat ook omdat mijn broertje zo'n pruster is. Al is ie wel heter dan ik
Oud 26-05-2011, 12:36
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mjah, maar volgens mij gaat dat op voor bijna iedereen die broers/zussen heeft toch?
Voor mij niet hoor. Maar goed, mijn broer heeft een mbo-opleiding en ik was natuurlijk altijd het geniale kind. Ik denk echter niet dat mijn broer jaloers is op mij.
Oud 26-05-2011, 12:36
Verwijderd
ik vind het juist wel fijn als mijn zus allemaal mooi succes heeft want dan voelt ze meer als een oudere zus
Oud 26-05-2011, 12:36
Verwijderd
Citaat:
ow en over suf gesproken:

http://scholierenforum.forum2go.nl/suf-1-t107.html

allemaal meedoen
Speelt topnieuws tegenwoordig onder één hoedje met Wout?
Oud 26-05-2011, 12:37
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Het is natuurlijk nu wel oppassen voor repercussies vanuit de tribunes van Rode Ster Belgrado, .
__________________
Schmach.
Oud 26-05-2011, 12:38
Verwijderd
Mijn ouders zeggen soms wel tegen mijn broertje 'waarom kan je niet wat meer doen zoals je zussen!'. Het is best awkward om daar dan als zus naast te staan. Maar ik weet niet of hij jaloers is op ons.
Oud 26-05-2011, 12:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja? Ik weet niet, ik denk altijd dat ik er heel abnormaal in ben En eerlijk gezegd denk ik ook dat ik het erger heb dan mijn zusjes.
Nou ja, is leeftijdsveschil ook geen 'oorzaak'? Jullie volgen elkaar redelijk snel op, dus je hebt wat overlap qua activiteiten (of je ervaart dat zo).

Citaat:
Ik heb het echt nooit. Maar mss komt dat ook omdat mijn broertje zo'n pruster is. Al is ie wel heter dan ik
ik denk dat het tussen broers/zussen ook een stuk minder is.

Citaat:
Voor mij niet hoor. Maar goed, mijn broer heeft een mbo-opleiding en ik was natuurlijk altijd het geniale kind. Ik denk echter niet dat mijn broer jaloers is op mij.
Idem.. en bij mij is er ook 10 jaar verschil qua leeftijd.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-05-2011, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Ja? Ik weet niet, ik denk altijd dat ik er heel abnormaal in ben En eerlijk gezegd denk ik ook dat ik het erger heb dan mijn zusjes.
ik vind het altijd wel fijn dat ik iets heel anders doe dan mijn zus, want als we hetzelfde hadden gedaan, was zij er vast beter in geweest
Maar dat ze het goed doet op haar heel andere vakgebied dan het mijne vind ik alleen maar mooi
Oud 26-05-2011, 12:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
+ Vrouwen neigen ook sneller naar competitief gedrag toch?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.