Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2005, 17:45
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
ViperDax schreef op 20-10-2005 @ 18:22 :
ze mogen zelfs eigenlijk maar 30 in de bebouwde kom....dus niet zeuren dat ze 40 50 rijden...jij mag ook niet harder dan 50 in de bebouwde kom..

maar goed. laatst las ik ergens de plannen dat die pijs wijf wou dat de brommers in de bbk 50 mochten rijden. maar daar buiten....30... omdat ze anders zoveel harder rijden dan de fietsers...ja hallooooooo alsof iemand zich aan die 30 km regel gaat houden..

maar goed zover is het nog niet
Haha, de omgekeerde wereld
Buiten de bbk 30 rijden, ga ik vast en zeker doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2005, 17:47
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
ik rij nu al overal te hard...nadeel van kenteken op scoot straks.

kunne ze dan ook scooters gaan flitsen, zullen lekker veel boetes binnenkomen
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 17:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Het beste zou zijn dat iedere provincie zijn eigen regels opsteld.
Zo heb je zuid-holland bijvoorbeeld veel grote steden, veel bbk dus...
Terwijl hier in zeeland de hoofdstad 40 000 inwoners telt en zodra je hier buiten de bbk komt nix hebt dan rechte polderwegen, daar gaat echt geen hond 30 rijden.
Binnen de bbk is het hier ook een stuk rustiger dan bijvoorbeeld Rotterdam, hier zouden we dus eigenlijk harder moeten mogen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 17:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
remy476 schreef op 20-10-2005 @ 18:47 :
ik rij nu al overal te hard...nadeel van kenteken op scoot straks.

kunne ze dan ook scooters gaan flitsen, zullen lekker veel boetes binnenkomen
Zonder dat kenteken kwamen die bij mij toch al genoeg binnen
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 17:48
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 20-10-2005 @ 18:47 :
Zonder dat kenteken kwamen die bij mij toch al genoeg binnen
strks nog eens extra erbij naast de rollerbank
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 17:50
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
remy476 schreef op 20-10-2005 @ 18:48 :
strks nog eens extra erbij naast de rollerbank
van de +/- 10 boetes die ik binnen krijg is er maar 1 van de rollerbank...
Maar ach, het zal nu wel een stuk minder worden nu ik die MT niet meer heb maar een Puchje
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:01
ViperDax
Avatar van ViperDax
ViperDax is offline
Citaat:
MTpower schreef op 20-10-2005 @ 18:45 :
Haha, de omgekeerde wereld
Buiten de bbk 30 rijden, ga ik vast en zeker doen
ja ik vond het ook maar onzin. volgens mij stond het in het vorige bromfiets blad als ik me niet vergis
__________________
Niet vrijgezel, niet bezet, maar zeker niet beschikbaar!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:03
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
ViperDax schreef op 20-10-2005 @ 19:01 :
ja ik vond het ook maar onzin. volgens mij stond het in het vorige bromfiets blad als ik me niet vergis
Inderdaad onzin, kun je net zo goed alle fietsers verplichten in topconditie te zijn zodat ze een beetje door kunnen fietsen zodat scooters er niets zoveel last van hebben
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:07
ViperDax
Avatar van ViperDax
ViperDax is offline
Citaat:
MTpower schreef op 20-10-2005 @ 19:03 :
Inderdaad onzin, kun je net zo goed alle fietsers verplichten in topconditie te zijn zodat ze een beetje door kunnen fietsen zodat scooters er niets zoveel last van hebben
dat vind ik nog niet zo'n slecht idee, komen ze ook van het overgewicht af en dat scheelt de overheid weer geld
__________________
Niet vrijgezel, niet bezet, maar zeker niet beschikbaar!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:17
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
ViperDax schreef op 20-10-2005 @ 19:07 :
dat vind ik nog niet zo'n slecht idee, komen ze ook van het overgewicht af en dat scheelt de overheid weer geld
Tja, tussen al die domme opmerkingen van mij zit soms wel eens iets goeds
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:19
ViperDax
Avatar van ViperDax
ViperDax is offline
Citaat:
MTpower schreef op 20-10-2005 @ 19:17 :
Tja, tussen al die domme opmerkingen van mij zit soms wel eens iets goeds
heel soms
__________________
Niet vrijgezel, niet bezet, maar zeker niet beschikbaar!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 18:24
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
ViperDax schreef op 20-10-2005 @ 19:19 :
heel soms
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 22:15
Brammetje-88
Avatar van Brammetje-88
Brammetje-88 is offline
Jah ik rij zelf scooter, en het bevalt me prima en hij loopt ook te hard maar dat is voor mij dood normaal, rij best veel en grote afstanden waar je soms geen huizen of wat tegen komt en dan is 50 wel heel traag...

Wat ik zelf vind is dat ze wel een Streng theorie en praktijk examen moeten invoeren, en daarnaar wat andere regeltjes weer versoepelen, want zo als ik nu rij op sommige fietspaden dat is gewoon link met fietsers..
Zo vind ik dat scooters best 70-75 mogen kunnen om met het overige verkeer mee te rijden(op de grote weg).

Gr. Bram
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 09:04
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Brammetje-88 schreef op 20-10-2005 @ 23:15 :
Jah ik rij zelf scooter, en het bevalt me prima en hij loopt ook te hard maar dat is voor mij dood normaal, rij best veel en grote afstanden waar je soms geen huizen of wat tegen komt en dan is 50 wel heel traag...

Wat ik zelf vind is dat ze wel een Streng theorie en praktijk examen moeten invoeren, en daarnaar wat andere regeltjes weer versoepelen, want zo als ik nu rij op sommige fietspaden dat is gewoon link met fietsers..
Zo vind ik dat scooters best 70-75 mogen kunnen om met het overige verkeer mee te rijden(op de grote weg).

Gr. Bram
zo denkt dus elke scooterrijder erover
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 22:23
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 17-10-2005 @ 00:19 :
ja 30km/u is belachelijk. Maar dat krijg je met die regeringskneuzen die geen jeugd hebben gehad en nog nooit een brommertje hebben gereden

HAHAHAHAHA
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 09:01
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
30 is gewoon te grappig
met die setup die ik had voordat de SS al mn onderdelen in beslag hadden genomen reed ik met 30 nog op mn trekveren haha echt schraal.. toen mn scoot op de rollerbank moest knalde dat ding bijna uit mekaar van ellende klopt geen reet van heel die meting want hoe willen ze vermogen aan snelheid koppellen?
dat kan gewoon niet
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 11:16
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Counterfeit schreef op 28-10-2005 @ 10:01 :
30 is gewoon te grappig
met die setup die ik had voordat de SS al mn onderdelen in beslag hadden genomen reed ik met 30 nog op mn trekveren haha echt schraal.. toen mn scoot op de rollerbank moest knalde dat ding bijna uit mekaar van ellende klopt geen reet van heel die meting want hoe willen ze vermogen aan snelheid koppellen?
dat kan gewoon niet
Die banken zin raar en meet ook gene vermogen, want standaard onbegrensd heeft een brommer veel meer dan 2KW. Ik kan me herrinneren dat een onbegrensde RS50 iuets van 4 KW heeft ofzo (kan ook PK zijn).
Het scheelt ook nog eens een hele hoop per bank
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 16:09
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
MB schreef op 28-10-2005 @ 12:16 :
Het scheelt ook nog eens een hele hoop per bank
Dat is inderdaad waar. Ik heb binnen een paar weken met dezelfde scooter 0,9 en 0,5 gehaald op de rollerbank ...
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 23:17
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MB schreef op 28-10-2005 @ 12:16 :
Die banken zin raar en meet ook gene vermogen
Klopt, toen ik er met een suzuki TSX op stond (schakelbrommer) had hij in zijn 1ste versnelling 0,2kw terwijl hij in zijn 4de versnelling 1,0kw had
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 16:28
WickedDevil
WickedDevil is offline
Citaat:
Mark schreef op 18-10-2005 @ 12:08 :
Binnen de bebouwde kom gewoon 50 toestaan, met het verkeer meerijden. Buiten de bebouwde kom ook. Hoewel je dan op het fietspad rijd met fietsers goed oppassen.

Wat nu in praktijk gebeurt is dat scooters/brommers binnen de bebouwde kom ook gewoon 50 rijden (met het verkeer mee), ik heb nog nooit iemand gehoord die daarvoor een bekeuring heeft gehad.

Mark
ik wel
__________________
beesjes
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 16:30
WickedDevil
WickedDevil is offline
Citaat:
Lord Alvilon schreef op 19-10-2005 @ 12:25 :
Het is te moeilijk voor de automobilist om fatsoenlijk in te halen. Ik heb vaak zat meegemaakt datik ruimte maakte en dat ze zichzelf er doorheen persen en mij van de weg af rijden

Nee, dan blijf ik lekker int midden rijden
*eensch*

in het begin reed ik ook altijd netjes 35 (vondt ik beter snelheid, was niet zon om je heen tuur snelheid.. vond ik toen dan ) en gewoon rechts van de baan.. nu rij ik gewoon netjes in het midden mey volgas..
zo hebben autos niets te zeuren dat ze erlangs willen, in bochten ben ik ze voor en harder mogen ze niet.. en ik rij gewoon in het midden, kan ik ook niet van de weg gereden worden
__________________
beesjes
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 19:36
buffelhenkie
buffelhenkie is offline
ik rij ook altijd met het verkeer mee binnen de bebouwde kom maar buitenaf volgas (95/100) met me brom... 30 gaan rijden is heel kansloos. die lui van de 2e kamer hebben zelf nooit op een brommer of scooter gereden en weten echt niet hoe het is om met 30 km te worden ingehaald door zo''n auto die je van de weg drukt.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 20:26
Project 50
Project 50 is offline
Ik vind 100 over een fietspad dan wel weer redelijk associaal. Of is er daar niet "echt" een brom-fietspad?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 21:43
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
fietspad is een fietspad. 100 over een fietspad is ook associaal, maar der zijn er maar weinig die maf zijn om dit te doen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 21:45
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
buffelhenkie schreef op 31-10-2005 @ 20:36 :
ik rij ook altijd met het verkeer mee binnen de bebouwde kom maar buitenaf volgas (95/100) met me brom... 30 gaan rijden is heel kansloos. die lui van de 2e kamer hebben zelf nooit op een brommer of scooter gereden en weten echt niet hoe het is om met 30 km te worden ingehaald door zo''n auto die je van de weg drukt.
15 tot 20 km/h harder dan het verkeerd noem ik nou niet echt veilig.

@ Lord A: inderdaad ik wil niet zeggen dat ik geen 80 ga rijden op een stille polder weg, maar 100 op een fietspad , met 50 stuiter ik al elke kant op. (fiets paden zijn nou niet echt van zulke goed kwaliteit)
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 21:45
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Lord Alvilon schreef op 31-10-2005 @ 22:43 :
fietspad is een fietspad. 100 over een fietspad is ook associaal, maar der zijn er maar weinig die maf zijn om dit te doen.
Je ziet er ook wel eens die dat gewoon binnen de bebouwde kom ook doen, overal tussendoor met hoge snelheid. Dan ook gewoon volhouden dat ze kunnen rijden
Tot ze een keer onderuit gaan en op de IC terrecht komen
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 21:47
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
MTpower schreef op 31-10-2005 @ 22:45 :
Je ziet er ook wel eens die dat gewoon binnen de bebouwde kom ook doen, overal tussendoor met hoge snelheid. Dan ook gewoon volhouden dat ze kunnen rijden
Tot ze een keer onderuit gaan en op de IC terrecht komen
Waardoor ik GVD weer vertraging heb
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 22:01
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
JCG schreef op 31-10-2005 @ 22:47 :
Waardoor ik GVD weer vertraging heb
hier was een tijd geleden zo'n stereotype scooterrijder voor een trein gereden, 50 meter van m'n huis ongeveer. Trauma helikopter erbij enzo, mooi om te zien man
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 09:10
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Lord Alvilon schreef op 31-10-2005 @ 22:43 :
fietspad is een fietspad. 100 over een fietspad is ook associaal, maar der zijn er maar weinig die maf zijn om dit te doen.
Als je 100 rijdt op een fietspad dan ben je inderdaad asociaal bezig, ga dan op de weg rijden. Buiten de bebwoude kom reed ik ook hele vaak gewoon met de auto's mee op 80-wegen, ik zat ze niet in de weg, reed niet te langzaam en niet te snel en als ze er langs wilden dan liet ik ze er gewoon langs, zo ook andersom. ¡Perfecto!
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 09:12
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
MTpower schreef op 31-10-2005 @ 23:01 :
hier was een tijd geleden zo'n stereotype scooterrijder voor een trein gereden, 50 meter van m'n huis ongeveer. Trauma helikopter erbij enzo, mooi om te zien man
Geweldig hoor, als iemand zichzelf zodanig verwond dat hij met de traumahelicopter moet worden opgehaald Goed bezig jongen, ik wou dat ik zo stoer was als jij
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 11:41
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
MB schreef op 01-11-2005 @ 10:12 :
Geweldig hoor, als iemand zichzelf zodanig verwond dat hij met de traumahelicopter moet worden opgehaald Goed bezig jongen, ik wou dat ik zo stoer was als jij
Zo stoer issie niet hoor, hij rijdt op een puch
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 16:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MB schreef op 01-11-2005 @ 10:12 :
Geweldig hoor, als iemand zichzelf zodanig verwond dat hij met de traumahelicopter moet worden opgehaald Goed bezig jongen, ik wou dat ik zo stoer was als jij
Als je voor de trein rijdt zonder helm, zonder certificaat, zonder verzekering als 15 jarige met iemand achterop mag je van mij jezelf best tepletter rijden ja
En dan ook vooral om die opmerking van z'n moeder: "Hoe moest hij nou weten dat hij daar moest stoppen?"
Wtf
Rode knipperende lichten, rest van het verkeer stopt, slagbomen naar beneden... hoe moest hij weten dat hij moest stoppen?!
En ja, het was inderdaad een allochtoon, voordat daar opmerkingen over worden gemaakt
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 16:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
JCG schreef op 01-11-2005 @ 12:41 :
Zo stoer issie niet hoor, hij rijdt op een puch
puch MACHO
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 18:49
Project 50
Project 50 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 01-11-2005 @ 17:47 :
En ja, het was inderdaad een allochtoon, voordat daar opmerkingen over worden gemaakt
Wat heeft dat er dan weer mee te maken? Ik ben ook allochtoon yo en ik snap ook wel dat ik niet voor een trein moet rijden.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 18:55
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
IdioLogic schreef op 01-11-2005 @ 19:49 :
Wat heeft dat er dan weer mee te maken? Ik ben ook allochtoon yo en ik snap ook wel dat ik niet voor een trein moet rijden.
Citaat:
MTpower schreef op 01-11-2005 @ 17:47 :
En dan ook vooral om die opmerking van z'n moeder: "Hoe moest hij nou weten dat hij daar moest stoppen?"
Heb nog nooit een autochtone Nederlander meegemaakt die dat niet wist
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 18:58
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Waarmee ik overigens niet wil beweren dat elke allochtoon dat doet
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 19:04
Project 50
Project 50 is offline
haha, dat verband had ik duidelijk even niet gelegd. Dat stukje van die moeder is een beetje dom. Ik bedoel, in het buitenland hebben ze toch ook treinen?

Vanmiddag was er een bestelbusje dat achter mij reed op een 1-baans weg. Ik reed 2 meter achter een andere auto en dat bestel busje wou mij in gaan halen of zo...Ik dus meer naar links omdat ik die inhaalmanouvre totaal nutteloos vond. Hij toeteren. Ik kijk achterom en gebaar dat 'ie een beetje rustig aan moet doen. Begint 'ie te schreeuwen en zo. Dan kan je dus echt de kenker krijgen. Waarom wil je mij inhalen als ik 50 rijd, de auto voor mij 50 rijd en er 2 meter tussen mij en die voorste auto zit?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 21:53
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
MTpower schreef op 01-11-2005 @ 17:47 :
puch MACHO
Leer en spikes schijnen ook stoer te zijn, maar meestal lopen eral maar bezoeker van de bruine snor in
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 22:07
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
JCG schreef op 01-11-2005 @ 22:53 :
Leer en spikes schijnen ook stoer te zijn, maar meestal lopen eral maar bezoeker van de bruine snor in
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 21:12
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
MTpower schreef op 01-11-2005 @ 17:47 :
Als je voor de trein rijdt zonder helm, zonder certificaat, zonder verzekering als 15 jarige met iemand achterop mag je van mij jezelf best tepletter rijden ja
En dan ook vooral om die opmerking van z'n moeder: "Hoe moest hij nou weten dat hij daar moest stoppen?"
Wtf
Rode knipperende lichten, rest van het verkeer stopt, slagbomen naar beneden... hoe moest hij weten dat hij moest stoppen?!
En ja, het was inderdaad een allochtoon, voordat daar opmerkingen over worden gemaakt
Dus jij vind het ook geweldig als iemand longkanker krijgt omdat hij gerookt heeft? Is namelijk ongeveer hetzelfde, je weet dat je het niet moet doen en dat je als je het doet je longkanker kan krijgen. Dus het is ook de eigen schuld, moeten we die mensen dan ook allemaal uitlachen?

Je mag nog steeds wel medelijden hebben met mensen, ook al doen ze het zichzelf aan...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 12:49
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
MB schreef op 04-11-2005 @ 22:12 :
Dus jij vind het ook geweldig als iemand longkanker krijgt omdat hij gerookt heeft? Is namelijk ongeveer hetzelfde, je weet dat je het niet moet doen en dat je als je het doet je longkanker kan krijgen. Dus het is ook de eigen schuld, moeten we die mensen dan ook allemaal uitlachen?

Je mag nog steeds wel medelijden hebben met mensen, ook al doen ze het zichzelf aan...
er komt ooit ook voor jou een dag dat je anders zult gaan denken
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 13:14
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 10-11-2005 @ 13:49 :
er komt ooit ook voor jou een dag dat je anders zult gaan denken
ik hoop het voor je
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 15:57
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
MB schreef op 04-11-2005 @ 22:12 :
Dus jij vind het ook geweldig als iemand longkanker krijgt omdat hij gerookt heeft? Is namelijk ongeveer hetzelfde, je weet dat je het niet moet doen en dat je als je het doet je longkanker kan krijgen. Dus het is ook de eigen schuld, moeten we die mensen dan ook allemaal uitlachen?

Je mag nog steeds wel medelijden hebben met mensen, ook al doen ze het zichzelf aan...
Als iemand zijn hele leven gerookt heeft en krijgt uiteindelijk longkanker vind ik ook dat hij/zij niet moet mekkeren
Maar dit geval was het totaal zijn eigen schuld, slagbomen naar beneden, rode knipperende lichten, rinkelende bel, geen certificaat, opgevoerde brommer en dan nog zeiken ook als je dan door een trein wordt geschept
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 18:36
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
MTpower schreef op 10-11-2005 @ 16:57 :
Als iemand zijn hele leven gerookt heeft en krijgt uiteindelijk longkanker vind ik ook dat hij/zij niet moet mekkeren
Er is een verschil tussen eigenlijk schuld en iemand in zijn gezicht uitlachen
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 18:48
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
JCG schreef op 10-11-2005 @ 19:36 :
Er is een verschil tussen eigenlijk schuld en iemand in zijn gezicht uitlachen
Dat is zo, maar ik vond het toch wel grappig dat dat ventje voor de trein kwam

tja, ik ben nu eenmaal wat sadistisch
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 22:28
Project 50
Project 50 is offline
Citaat:
JCG schreef op 10-11-2005 @ 19:36 :
Er is een verschil tussen eigenlijk schuld en iemand in zijn gezicht uitlachen
Bij die jongen die op hoge snelhed een trein tegen kwam zit in z'n gezicht lachen er wrsch niet meer in.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 22:52
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
IdioLogic schreef op 10-11-2005 @ 23:28 :
Bij die jongen die op hoge snelhed een trein tegen kwam zit in z'n gezicht lachen er wrsch niet meer in.
Hij leeft nog
Heeft geloof ik voor de rest van z'n leven een of andere metalen buis in z'n been zitten ofzo
Hij heeft wel een tijdje op de IC gelegen
Kost nog geld ook dat soort figuren, had beter dood kunnen zijn wat dat betreft
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 23:16
Lord Alvilon
Avatar van Lord Alvilon
Lord Alvilon is offline
Citaat:
MTpower schreef op 10-11-2005 @ 23:52 :
Hij leeft nog
Heeft geloof ik voor de rest van z'n leven een of andere metalen buis in z'n been zitten ofzo
Hij heeft wel een tijdje op de IC gelegen
Kost nog geld ook dat soort figuren, had beter dood kunnen zijn wat dat betreft
Iets aan de grove kant verwoord

Maar hij maakt het er zelf naar!

Iig, zullen we weer ontopic gaan en maar besluiten dat we gewoon std 65 mogen rijden en op fietspaden maar 30 mogen, maar wel legaal met de auto's meerijden ?

Ja, mooi
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 13:01
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Lord Alvilon schreef op 11-11-2005 @ 00:16 :
Iets aan de grove kant verwoord

Maar hij maakt het er zelf naar!

Iig, zullen we weer ontopic gaan en maar besluiten dat we gewoon std 80 mogen rijden en op fietspaden maar 30 mogen, maar wel legaal met de auto's meerijden ?

Ja, mooi
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 13:02
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 10-11-2005 @ 13:49 :
er komt ooit ook voor jou een dag dat je anders zult gaan denken
Waarom denk je dat?
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer e-scooter op de weg
Kevin1255
4 11-06-2013 20:37
Verhalen & Gedichten Sterven onder de zon.
ExpoRules
9 26-04-2011 14:11
Verkeer & Vervoer [nieuws]rijschoolhouders versus agressie
coopergirl
47 19-11-2005 10:43
Werk, Geld & Recht Constructiesnelheid Scooters zou aangepast moeten worden
DG
51 24-05-2005 11:07
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap scooters, de regering moet nie zo zeiken
LinkinFre@k
317 29-10-2003 08:45
De Kantine Opgevoerde scooter
Upke
252 24-05-2003 11:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24.