Oud 24-12-2003, 22:29
ziggy
ziggy is offline
Excjoese Me Ik zit met uno problemo

Mijn beste vriend maakt zich zorgen om mij.Hij denkt dat ik te veel drink.Ik vind het zelf wel meevallen. Ik drink doordeweeks niet maar in het weekend wel. Ik ben nog nooit dronken geweest, maar als ik drink, drink ik tot dat ik denk dat ik genoeg op heb. En mijn grens ligt heel ver. Doe regelmatig een wedstrijdje "onder de tafel drinken". Ik win altijd. Als ik sweekend drink, drink ik meestal iets sterks gemixt met gewoon je weetwel, cola,sinas,7up,redbull. In 4/5 week heb ik dan een liter fles (rooie)vodka op van 20%. Als ik uitga drink ik ook meestal. ben ik een alcoholist?
__________________
"Ik Geloof Niet In Sprookjes",zei ze en startte haar bezem...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2003, 22:32
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
je drinkt geen fok ik drink elke dag redelijk veel omdat ik me anders naar voel(gestopt met roken),zal ik vast eerder een alcoholist zijn dan jou maar ben t ook niet dus denk nie dat je zorge moet maken.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 22:32
Verwijderd
nee, bijna iedereen drinkt als ie uitgaat. Jij misschien wat meer als je vrienden. En dat je goed tegen drank kan heeft ook niks mee te maken of je alcoholist bent of niet. Zolang je nog prima zonder kan en je blijft vermaken is er niks aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 22:34
Verwijderd
Citaat:
dark_poetry schreef op 24-12-2003 @ 22:32:
je drinkt geen fok ik drink elke dag redelijk veel omdat ik me anders naar voel(gestopt met roken),zal ik vast eerder een alcoholist zijn dan jou maar ben t ook niet dus denk nie dat je zorge moet maken.
mwha ik vind dat toch wel tegen alcoholist aanzitten. OF het moet ff een tijdelijke periode zijn? KUn je maar beter weer gaan roken...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 22:54
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
ik vind dat toch wel tegen alcoholist aanzitten.
ze drinkt enkel in het weekend, niet door de week en maar 1 fles vodka per maand. dan ben je toch helemaal geen alcoholist. ik ken er die elke dag een fles whiskey opdrinken. ze kunnen geen dag zonder alcohol. dat zijn alcoholisten.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 22:55
Verwijderd
beter lezen dude, die reactie was tegen dark_poetry
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 22:57
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
oeps sorry ik zit al van deze middag in de drank en om eerlijk te zijn, ik ben serieus aangeschoten.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 22:59
Verwijderd
hehe tis te merken
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 00:44
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
nmou met kaetstmis mag dfat wel , en volgenmodt heeft hert iks mee te maken gothc?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 00:50
Verwijderd
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 25-12-2003 @ 00:44:
nmou met kaetstmis mag dfat wel , en volgenmodt heeft hert iks mee te maken gothc?

Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 01:15
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
ziggy schreef op 24-12-2003 @ 22:29:
Excjoese Me Ik zit met uno problemo

Mijn beste vriend maakt zich zorgen om mij.Hij denkt dat ik te veel drink.Ik vind het zelf wel meevallen. Ik drink doordeweeks niet maar in het weekend wel. Ik ben nog nooit dronken geweest, maar als ik drink, drink ik tot dat ik denk dat ik genoeg op heb. En mijn grens ligt heel ver. Doe regelmatig een wedstrijdje "onder de tafel drinken". Ik win altijd. Als ik sweekend drink, drink ik meestal iets sterks gemixt met gewoon je weetwel, cola,sinas,7up,redbull. In 4/5 week heb ik dan een liter fles (rooie)vodka op van 20%. Als ik uitga drink ik ook meestal. ben ik een alcoholist?
Citaat:
ziggy schreef op 24-12-2003 @ 22:29:
Ik vind het zelf wel meevallen. Ik drink doordeweeks niet maar in het weekend wel. Ik ben nog nooit dronken geweest
nee
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 01:28
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
officieel noemen ze iemand pas een alcoholist wanneer hij/zij minstens 12 glazen alcohol op een dag drinkt.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 02:29
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Daster schreef op 25-12-2003 @ 01:28:
officieel noemen ze iemand pas een alcoholist wanneer hij/zij minstens 12 glazen alcohol op een dag drinkt.
ttregelltjesneuket
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 02:54
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
Citaat:
In 4/5 week heb ik dan een liter fles (rooie)vodka op van 20%. [/B]
4 tot 5 weken?
ehm zolang het er geen per dag is hoef je je geen zorgen te maken ( bij wijze van spreke dus)

Citaat:
Als ik uitga drink ik ook meestal. ben ik een alcoholist?
lmd

nee


tenzij je alle andere dagen in de week ook drinkt, of elke dag uitgaat natuurlijk

dus nergens om je zorgen over te maken
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 09:12
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
Daster schreef op 25-12-2003 @ 01:28:
officieel noemen ze iemand pas een alcoholist wanneer hij/zij minstens 12 glazen alcohol op een dag drinkt.
pfew
Gheghe maar ik heb ook dagen dat ik niet drink enzo hoor.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 11:05
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
conclusie: ziggy flikker op
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 11:37
herbalpower
Avatar van herbalpower
herbalpower is offline
1 fles rode wodka per week van 20% valt wel mee hoor, als je zo een ding elke dag zou drinken zou het veel erger zijn. Als je daarnaast niet zo veel drinkt dan valt het best mee.
__________________
ik zit op dit forum met de intentie een bekende nederlander te worden
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 12:12
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 25-12-2003 @ 09:12:
pfew
Gheghe maar ik heb ook dagen dat ik niet drink enzo hoor.
Maar ik denk dat als je het drink gedrag dat je nu hebt, nog een jaar volhoud, dat je echt wel verslaafd ben aan dat spul. Nu eigenlijk al, aangezien je zegt dat jeje niet chill voelt zonder alcohol op
__________________
As the pattern gets more intricate and subtle, being swept along is no longer enough.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-12-2003, 15:38
kassamiep
Avatar van kassamiep
kassamiep is offline
1 fles 20% wodka per maand...??
das niks....
__________________
fuck the pain away
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 18:55
Verwijderd
inderdaad niet al te veel. ik drink zelf toch wel een kratje per week.
en das alleen wat ik thuis drink. als ik uiga drink ik nog ongeveer eens hetzelfde per avond.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 19:27
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
zunig, heur! slechts 20%? Je hebt er ook nog met 40% en hoger. Die kan je ook drinken, dan kom je in de buurt.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 19:57
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Als jij een alcoholist bent wat ben ik dan ???

Nee, je zal misschien meer drinken dan je maten maar je bent geen alcoholist. Desnoods drink je een keer een weekend niet, om aan je vrienden te laten zien dat je heus wel zonder kan.
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 20:23
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
Drexz schreef op 25-12-2003 @ 19:57:
Als jij een alcoholist bent wat ben ik dan ???
dood
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 20:25
Griller
Griller is offline
Jij bent geen alcoholist .... je vrienden zijn gewoon mietjes...
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 21:01
Verwijderd
Ik zou niet naar de mensen luisteren die op dit forum komen, dat zijn toch wel de die hard gebruikers
Nee, je bent inderdaad geen alcoholist, maar misschien ben je wel zeer vervelend als je teveel op hebt en wekt dat de schijn dat er iets mis is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-12-2003, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 25-12-2003 @ 21:01:
Ik zou niet naar de mensen luisteren die op dit forum komen, dat zijn toch wel de die hard gebruikers
Heuh? Sorry ik snap je niet, ik sta helemaal strak onder die spuiten heroïne, flessen whiskey en grammen coke. Ja, ik doe vandaag wat rustig aan, morgen moet ik naar de supermarkt.

Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 25-12-2003 @ 21:21:
Heuh? Sorry ik snap je niet, ik sta helemaal strak onder die spuiten heroïne, flessen whiskey en grammen coke. Ja, ik doe vandaag wat rustig aan, morgen moet ik naar de supermarkt.

Niet even langs de dealer?
Met citaat reageren
Oud 25-12-2003, 22:05
Verwijderd
Supermarkt is een codewoord voor dealer .
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 19:25
Co
Avatar van Co
Co is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 25-12-2003 @ 12:12:
Maar ik denk dat als je het drink gedrag dat je nu hebt, nog een jaar volhoud, dat je echt wel verslaafd ben aan dat spul. Nu eigenlijk al, aangezien je zegt dat jeje niet chill voelt zonder alcohol op
Als ik uit ga en ik drink weinig/niks voel ik me ook minder chill dan wanneer ik zat/lekker aangeschoten ben

Maar dat wil toch nie zeggen dat je verslaafd bent? Ik vind iemand pas verslaafd als hij/zij afhankelijk is van alcohol....
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 22:41
Verwijderd
Gister een fles wodka op, dat haalt bij mij geen week als dat open is. Ik denk dat je vrienden gewoon echt weinig gewend zijn en als ik naar je leeftijd kijk, ben ik daar wel vrij zeker van. Zolang je drinkgedrag geen regelmaat krijgt en je alleen drinkt, stiekem drinkt, fucking veel drinkt (en dan heb ik het over die fles per dag en dan ook nog eigenlijk zo goed als nuchter zijn), of drinkt om te vergeten of je beter te voelen, zou ik me niet druk maken.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 00:22
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Als je dan een alcoholist bent is er met mij ook iets mis.
Als je in 4 weken 1 fles van20% drinkt
Is dat dus per zaterdag omgerekent naar bier 1 liter dat is minder dan 3 flesjes bier en dat is toch best wel weinig gewoon.
En als je uitgaat zou het wel niet veel meer zijn.Dus ben je volgens mij nog minder dan een gemiddelde drinker.
I

k drink zelf als ik veel drink denkik van te voren een fles rode wodca en daarna nog bier in de discotheek dus dat is al meer en ik ben ook nog geen alcolist volgens mij


Ik vraag me soms ook wel af wanneer je alcoholist bent
Sommige zeggen bij 56glazen per week(8 per dag dus)
Of als je geen plezier meer kan hebben zonder alcohol, of als je niet meer kan slapen zonder eerst een biertje te drinken.

Of haal ik nu verslaving en alcoholisme door mekaar...
magoed bij jouw valt het welmee volgens mij maar als je keer wedstrijdje wilt drinken kom maar langs
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 13:47
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
...Met 1 fles per 4 a 5 weken, loop je iig niet het risico in een acuut delerium te belanden Just kidding...

Ik sluit me aan bij de voorgaande post;
Zolang je niet doordeweeks flesSEN vodka wegdrinkt m.b.t. problemen, gewoonte etc hoef je je geen zorgen te maken..

Citaat:
Mutant:
Gister een fles wodka op, dat haalt bij mij geen week als dat open is. Ik denk dat je vrienden gewoon echt weinig gewend zijn en als ik naar je leeftijd kijk, ben ik daar wel vrij zeker van. Zolang je drinkgedrag geen regelmaat krijgt en je alleen drinkt, stiekem drinkt, fucking veel drinkt (en dan heb ik het over die fles per dag en dan ook nog eigenlijk zo goed als nuchter zijn), of drinkt om te vergeten of je beter te voelen, zou ik me niet druk maken.
i agree!!!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 13:50
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
herbalpower schreef op 25-12-2003 @ 11:37:
1 fles rode wodka per week van 20% valt wel mee hoor, als je zo een ding elke dag zou drinken zou het veel erger zijn. Als je daarnaast niet zo veel drinkt dan valt het best mee.
@ HerbalPowerrr
Die fles rode vodka waar hij het over heeft, is pas na 5 weken op!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 21:20
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
uhm, is die vriend christelijk ofzo... ik bedoel, je hebt zelftoch hersens en kan toch bedenken dat je pas alcoholist ben als je niet zonder de drank kan.....
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 27-12-2003, 21:45
Verwijderd
ik vind het trouwens wel heel goed dat die vriend zijn bek opentrekt, ik ken zat mensen bij wie dat veel problemen voorkomen had of waarbij het eerder opgelost zou zijn.
Maar alcoholist ben je pas als je afhankelijk bent van alcohol om (naar je eigen idee) goed te kunnen functioneren.
Probleemdrinker ben je over het algemeen bij 8 alcoholische consumpties per dag.
Dit is ook verschillend per situatie. Sommige mensen drinken alleen maar in de kroeg, je bent sowieso pas alcoholist als je ook alleen drinkt, zonder enige reden whatsoever.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 18:46
Antistar
Avatar van Antistar
Antistar is offline
Citaat:
Drexz schreef op 25-12-2003 @ 19:57:
Als jij een alcoholist bent wat ben ik dan ???

ik heb hier geen andere commentaar op
__________________
Any little title you got, I'm takin it.. You can't have it, you didn't earn it.. Spit on yo name, shit on it, and burn it..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-12-2003, 19:33
Verwijderd
ik denk dat je alcoholist bent als je elke dag drinkt (afgezien van een wijntje bij het avondeten ofzo hoewel dat er ook wel toe kan gaan leiden). Daarnaast kan het wel problemen geven als je elk weekend totaal los gaat op alcohol en het kan er wel voor zorgen dat je het wordt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2003, 19:40
INViCTuS
Avatar van INViCTuS
INViCTuS is offline
Ik vindt iemand alcoholist als ie s'ochtends begint met bier en bijna de hele dag nix anders drinkt en dat dan iig wel 6 dagen per week.
__________________
PRIMA!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 05:18
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Nogmaals nee je bent niet verslaafd

en aan de mensen die hier regelmatig posten jullie zijn wel verslaafd (ik hoor er ook bij hoor )

hehehehe
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 11:36
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Drexz schreef op 29-12-2003 @ 05:18:
Nogmaals nee je bent niet verslaafd

en aan de mensen die hier regelmatig posten jullie zijn wel verslaafd (ik hoor er ook bij hoor )

hehehehe


exactly my idea
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 12:37
Mir-idiotA
Citaat:
INViCTuS schreef op 28-12-2003 @ 19:40:
Ik vindt iemand alcoholist als ie s'ochtends begint met bier en bijna de hele dag nix anders drinkt en dat dan iig wel 6 dagen per week.
nee, vind ik niet
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 14:09
Verwijderd
hehe stap 1 van alcoholisme: de ontkenningsfase
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 15:05
Mir-idiotA
en op die manier bedoelde ik dat dus niet
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 15:07
Verwijderd
welke manier dan dudeTTE?
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 15:09
Mir-idiotA
thnx..




dat je niet alleen dan alcoholist bent..
als je afhankelijk bent..
en dus hoeft dat niet te zijn: iemand alcoholist als ie s'ochtends begint met bier en bijna de hele dag nix anders drinkt en dat dan iig wel 6 dagen per week.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2003, 15:13
Verwijderd
idd ik vind dat de mensen hier veel te laat iemand een alcoholist noemen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 13:23
Verwijderd
Citaat:
omajunk schreef op 29-12-2003 @ 15:13:
idd ik vind dat de mensen hier veel te laat iemand een alcoholist noemen.
wanneer noem jij dan iemand een alcoholic?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Alcoholist
Animosity
8 05-11-2011 16:52
Drugs & Alcohol Wanneer kan je iemand een alcoholist noemen?
Charly Brown
53 21-08-2006 01:58
Drugs & Alcohol Ben je alcoholist?
SisterOfMercy
7 04-09-2003 14:14
Drugs & Alcohol Wanneer ben je een alcoholist?
WordWardWizzard
13 15-01-2002 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.