Oud 01-08-2007, 19:46
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Jongens, dit wordt zo meer echt een spamtopic, het is leuk om een mededeling te doen en een korte discussie, maar zo loopt het de spuitgaten uit. Als je wilt spammen, kom dan naar onzin.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 01-08-2007, 19:46
Verwijderd
We moeten toch ergens spammen?
Anders spammen we andere topics vol.
Oud 01-08-2007, 19:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
trophus schreef op 01-08-2007 @ 19:45 :
we hebben ook wel eens een bank uit het raam gegooid toen we dr vanaf wilde
Dat lijkt me nog wel eens vet om te doen met een tv of zo'n grote crt monitor ofzo Maar een bank lijkt me ook best leuk
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-08-2007, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 01-08-2007 @ 19:46 :
Jongens, dit wordt zo meer echt een spamtopic, het is leuk om een mededeling te doen en een korte discussie, maar zo loopt het de spuitgaten uit. Als je wilt spammen, kom dan naar onzin.
Ben jij fb?
Oud 01-08-2007, 19:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 01-08-2007 @ 19:47 :
Ben jij fb?
Nee, maar kap er alsnog maar mee. Dit topic begint uiterst vervelend te worden, en hiervoor is het écht niet bedoeld.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-08-2007, 19:47
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 01-08-2007 @ 19:47 :
Ben jij fb?
Ik wil graag dit topic behouden op DK.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-08-2007, 19:48
Verwijderd
Nee, maar serieus, op Onzin wordt het echt onzin, en is het niet leuk meer vind ik.
Oud 01-08-2007, 19:48
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Tink* schreef op 01-08-2007 @ 19:46 :
Jongens, dit wordt zo meer echt een spamtopic, het is leuk om een mededeling te doen en een korte discussie, maar zo loopt het de spuitgaten uit. Als je wilt spammen, kom dan naar onzin.
Volgens mij is dit echt zo'n spamgolf. Als dk te rustig is, is het niet goed. Als we een spamtopic volspammen is het ook niet goed. Dit gaat over een paar dagen vanzelf wel weer over als iedereen het zat is
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-08-2007, 19:48
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Tink* schreef op 01-08-2007 @ 19:46 :
Jongens, dit wordt zo meer echt een spamtopic, het is leuk om een mededeling te doen en een korte discussie, maar zo loopt het de spuitgaten uit. Als je wilt spammen, kom dan naar onzin.
Eigenlijk wel. Ik zat me al af te vragen wat dit Onzin-topic op de Kantine doet.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 01-08-2007, 19:48
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 01-08-2007 @ 19:48 :
Nee, maar serieus, op Onzin wordt het echt onzin, en is het niet leuk meer vind ik.
Helemaal niet
Oud 01-08-2007, 19:49
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 01-08-2007 @ 19:47 :
Dat lijkt me nog wel eens vet om te doen met een tv of zo'n grote crt monitor ofzo Maar een bank lijkt me ook best leuk
De TV hebben we netjes naar benden gedragen met de lift toen ie kapot was en we een nieuwe kregen spattend glas leek ons niet zo'n goed idee

Maar ben wel eens op een feestje geweest in de Selwerdflat waar het gehele interieur uit de woonkamer en keuken (incl. banken, stoelen, pannen, glazen, TV's etc) uit het raam werden gesmeten...
Tevens werden de liften blauw gezet en de deur naar de flatbar gebarricadeerd.......
De bewoner die het feestje gaf is toen ook de flat uit gezet

jaja vroegah.....
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 01-08-2007, 19:50
Verwijderd
Ik ga gewoon proberen te reageren op kamers in Utrecht zelf!
Oud 01-08-2007, 19:50
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 01-08-2007 @ 19:48 :
Volgens mij is dit echt zo'n spamgolf. Als dk te rustig is, is het niet goed. Als we een spamtopic volspammen is het ook niet goed. Dit gaat over een paar dagen vanzelf wel weer over als iedereen het zat is
Dat is waar, want als één iemand begint is hier het hek van de dam. Maar discussies vind ik ook wel leuk, maar losse posts met wat onzinnige dingen zoals vanmiddag wat minder en ik wil gewoon niet dat dit topic verboden wordt. En op onzin wordt het niet gauw onzinnig, ik heb de grootste discussies daar gevoerd in spamtopics!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-08-2007, 19:51
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
trophus schreef op 01-08-2007 @ 19:49 :
Maar ben wel eens op een feestje geweest in de Selwerdflat waar het gehele interieur uit de woonkamer en keuken (incl. banken, stoelen, pannen, glazen, TV's etc) uit het raam werden gesmeten...
Tevens werden de liften blauw gezet en de deur naar de flatbar gebarricadeerd.......
De bewoner die het feestje gaf is toen ook de flat uit gezet

jaja vroegah.....
Dat vind ik dan weer zonde van de spullen. En is uit de flat gezet worden niet een beetje milde 'straf'?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-08-2007, 19:51
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Posten om het posten = spam

Posten met serieuze reacties en inhoud en verhalen zonder dingen te verzinnen is geen spam
Een praat topic en een spam topic hebben een groot verschil, op onzin zou dit topic zo veranderen in een spam topic het is juist fijn om een normaal chat/praat topic te hebben op dit forum.
dit topic is geen spam topic
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 01-08-2007, 19:51
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 01-08-2007 @ 19:51 :
Dat vind ik dan weer zonde van de spullen. En is uit de flat gezet worden niet een beetje milde 'straf'?
In de selwerdflat zijn ze wel wat gewend
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 01-08-2007, 19:52
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
trophus schreef op 01-08-2007 @ 19:51 :
Posten om het posten = spam

Posten met serieuze reacties en inhoud en verhalen zonder dingen te verzinnen is geen spam
Een praat topic en een spam topic hebben een groot verschil, op onzin zou dit topic zo veranderen in een spam topic het is juist fijn om een normaal chat/praat topic te hebben op dit forum.
dit topic is geen spam topic
Eens Ik reageer in dit topic omdat ik het leuk vind om te 'praten', niet om maar iets willekeurigs te posten.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-08-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
trophus schreef op 01-08-2007 @ 19:51 :
Posten om het posten = spam

Posten met serieuze reacties en inhoud en verhalen zonder dingen te verzinnen is geen spam
Een praat topic en een spam topic hebben een groot verschil, op onzin zou dit topic zo veranderen in een spam topic het is juist fijn om een normaal chat/praat topic te hebben op dit forum.
dit topic is geen spam topic
exactly my point. En ik vind het gewoon leuk om hier met het vaste DK-groepje te praten. Weet niet hoe jullie daarover denken, bedoel het ook niet lullig tegenover anderen ofzo.
Oud 01-08-2007, 19:53
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dat is ook leuk. Maar spamtopic is niet doelloos spammen, maar gewoon praten. Maar omdat het niet het doel van dit topic is, ik heb er geen last van ofzo, maar ik wil dit topic alleen behoeden voor sluiting.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-08-2007, 19:53
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
/fail discussion
Oud 01-08-2007, 19:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 01-08-2007 @ 19:52 :
exactly my point. En ik vind het gewoon leuk om hier met het vaste DK-groepje te praten. Weet niet hoe jullie daarover denken, bedoel het ook niet lullig tegenover anderen ofzo.
Dat ook ja. Niet dat je van die figuren krijgt die er alleen maar doorheen gaan schreeuwen en loze opmerkingen gaan maken enzo
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-08-2007, 19:54
Verwijderd
Marit, geef even je wijze mening - vind jij dat ik moet gaan proberen in Utrecht te hospiteren?
Oud 01-08-2007, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 01-08-2007 @ 19:53 :
Dat is ook leuk. Maar spamtopic is niet doelloos spammen, maar gewoon praten. Maar omdat het niet het doel van dit topic is, ik heb er geen last van ofzo, maar ik wil dit topic alleen behoeden voor sluiting.
Maar waarom zou iemand die topic willen sluiten dan? Of is dat een domme vraag?
Oud 01-08-2007, 19:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 01-08-2007 @ 19:54 :
Maar waarom zou iemand die topic willen sluiten dan? Of is dat een domme vraag?
Omdat het onzinnig is.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-08-2007, 19:55
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 01-08-2007 @ 19:55 :
Omdat het onzinnig is.
Hangt van je definitie van onzinnig af.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-08-2007, 19:55
Verwijderd
marit, jouw mening is heilig
Oud 01-08-2007, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 01-08-2007 @ 19:55 :
Omdat het onzinnig is.
Waarom nou, als we het leuk vinden om met elkaar te praten? Er zijn verder 49950 normale topics op dit forum, waarom zouden we hier dan niet mogen slowchatten?
Oud 01-08-2007, 19:56
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Sylph schreef op 01-08-2007 @ 19:54 :
Marit, geef even je wijze mening - vind jij dat ik moet gaan proberen in Utrecht te hospiteren?
Als je denkt dat je het aankunt, want de kans dat je afgewezen wordt is natuurlijk groot (wegens veel mensen enzo je weet). Je moet dat je dan niet zo gaan aantrekken, want dan val je nog erger in een negatieve spiraal. Maar je kan het doen omdat je er nu toch al zit en die kamer kunnen ze je niet meer afnemen!

Citaat:
Stefenootje schreef op 01-08-2007 @ 19:54 :
Maar waarom zou iemand die topic willen sluiten dan? Of is dat een domme vraag?
Fb's die vinden dat dit niet de bedoeling is. *Hanneke roep*
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-08-2007, 19:56
Verwijderd
ik stoor me er niet aan, maar het is idd niet de bedoeling op DK.
Ik heb geen zin in slotjes of koelkast op dit topic.
Hoewel er ook wel rekening mee gehouden mag worden dat het vakantie is en mensen dan meer online zijn.
Oud 01-08-2007, 19:58
Verwijderd
Precies. Zoals ik al zei: laat dit topic dan gewoon voor ons om te chatten. Anders doen we dat toch wel in normale topics, en dan is het ook niet goed.
Oud 01-08-2007, 19:58
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik vind het al heel netjes van onszelf dat we ons spam beperken tot dit ene topic
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-08-2007, 19:58
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
daar een aantal het niet apprecieert, lijkt he t me ook handig niet veel te spammen hiero
Oud 01-08-2007, 19:59
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Het lijkt onzin wel hier
Oud 01-08-2007, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 01-08-2007 @ 19:56 :
Als je denkt dat je het aankunt, want de kans dat je afgewezen wordt is natuurlijk groot (wegens veel mensen enzo je weet). Je moet dat je dan niet zo gaan aantrekken, want dan val je nog erger in een negatieve spiraal. Maar je kan het doen omdat je er nu toch al zit en die kamer kunnen ze je niet meer afnemen!
Inderdaad, ik heb de tijd. En als ik geluk heb heb ik toch een kamer in Utrecht. Alleen verhuizen enzo is wel een issue, maar goed, daar doe je niet zoveel tegen hè. Ik moet toch sowieso ooit verhuizen.
Oud 01-08-2007, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 01-08-2007 @ 19:58 :
Precies. Zoals ik al zei: laat dit topic dan gewoon voor ons om te chatten. Anders doen we dat toch wel in normale topics, en dan is het ook niet goed.
Oud 01-08-2007, 20:01
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Het gaat idd wel heel snel dit topic, daar hadden we 't vandaag ook even op Admin over. Maar volgens mij zal 't op onzin echt niet in een 'echt' spamtopic veranderen hoor (tenzij je Tommy met z'n uc's toelaat ;x )
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 01-08-2007, 20:01
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 01-08-2007 @ 20:00 :
Niet spammen he
Oud 01-08-2007, 20:02
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Le Soleil. schreef op 01-08-2007 @ 19:59 :
Het lijkt onzin wel hier
Onzin
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-08-2007, 20:02
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 01-08-2007 @ 20:01 :
Het gaat idd wel heel snel dit topic, daar hadden we 't vandaag ook even op Admin over. Maar volgens mij zal 't op onzin echt niet in een 'echt' spamtopic veranderen hoor (tenzij je Tommy met z'n uc's toelaat ;x )
wtf
Oud 01-08-2007, 20:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dit topic is bedoeld om de spam in andere topics te verminderen. Hier kan je dus kleine gesprekjes voeren (al is dat zelfs al niet eens de bedoeling), posts plaatsen die niet in andere topics passen, of gewoon iets neerzetten wat je kwijt wilt.

Wat er nu gebeurt is massaal spammen, en dat zou ervoor kunnen zorgen dat dit topic gesloten wordt, waar niemand blij mee is. Ja, er zijn meer mensen, maar dat maakt een hoop berichten niet minder zinloos.

En aangezien dit wel degelijk een handig en leuk topic is, minder het gewoon wat.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-08-2007, 20:02
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 01-08-2007 @ 20:02 :
Onzin
Citaat:
Le Soleil. schreef op 01-08-2007 @ 19:59 :
Het lijkt onzin wel hier
Oud 01-08-2007, 20:03
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 01-08-2007 @ 20:02 :
Dit topic is bedoeld om de spam in andere topics te verminderen. Hier kan je dus kleine gesprekjes voeren (al is dat zelfs al niet eens de bedoeling), posts plaatsen die niet in andere topics passen, of gewoon iets neerzetten wat je kwijt wilt.

Wat er nu gebeurt is massaal spammen, en dat zou ervoor kunnen zorgen dat dit topic gesloten wordt, waar niemand blij mee is. Ja, er zijn meer mensen, maar dat maakt een hoop berichten niet minder zinloos.

En aangezien dit wel degelijk een handig en leuk topic is, minder het gewoon wat.
Amen
Oud 01-08-2007, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 01-08-2007 @ 20:02 :
Dit topic is bedoeld om de spam in andere topics te verminderen. Hier kan je dus kleine gesprekjes voeren (al is dat zelfs al niet eens de bedoeling), posts plaatsen die niet in andere topics passen, of gewoon iets neerzetten wat je kwijt wilt.

Wat er nu gebeurt is massaal spammen, en dat zou ervoor kunnen zorgen dat dit topic gesloten wordt, waar niemand blij mee is. Ja, er zijn meer mensen, maar dat maakt een hoop berichten niet minder zinloos.

En aangezien dit wel degelijk een handig en leuk topic is, minder het gewoon wat.
Oke, maar waarom heb jij er last van dan? Eigenlijk
Oud 01-08-2007, 20:04
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Le Soleil. schreef op 01-08-2007 @ 19:59 :
Het lijkt onzin wel hier
ook echt niet

Ik heb nog 0
"rot op uit mijn topic"
"50" "100" "150" etc.
"blablabla"
"SPAM!!!"
posts gezien hier

DAT is spam, en DAT is waarom we hier posten i.p.v. op onzin
geloof we, slowchat op onzin is totaal anders dan dit topic
Daarom ben ik eerlijk gezegd van mening dat dit topic geen spamtopic is, MITS iedereen er met zijn/haar posts wel rekening houd dat hij/zij op iemand boven hem/haar reageert of gewoon een leuke nieuwe anakdote/verhaal toevoegt
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 01-08-2007, 20:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
trophus schreef op 01-08-2007 @ 20:04 :
ook echt niet

Ik heb nog 0
"rot op uit mijn topic"
"50" "100" "150" etc.
"blablabla"
"SPAM!!!"
posts gezien hier

DAT is spam, en DAT is waarom we hier posten i.p.v. op onzin
geloof we, slowchat op onzin is totaal anders dan dit topic
Daarom ben ik eerlijk gezegd van mening dat dit topic geen spamtopic is, MITS iedereen er met zijn/haar posts wel rekening houd dat hij/zij op iemand boven hem/haar reageert of gewoon een leuke nieuwe anakdote/verhaal toevoegt
We hebben met een groepje DK'ers een vaste spamtopicreeks op onzin, en dat gaat prima. We krijgen nooit dergelijke berichten, en het is er gezellig. What's your point?

En @ Stefenootje, ik vind het irritant + het kan ervoor zorgen dat dit topic sluit. Er wordt al veel getolereerd op DK, het gaat niet oneindig door.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 01-08-2007, 20:07
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
trophus schreef op 01-08-2007 @ 20:04 :
ook echt niet

Ik heb nog 0
"rot op uit mijn topic"
"50" "100" "150" etc.
"blablabla"
"SPAM!!!"
posts gezien hier

DAT is spam, en DAT is waarom we hier posten i.p.v. op onzin
geloof we, slowchat op onzin is totaal anders dan dit topic
Daarom ben ik eerlijk gezegd van mening dat dit topic geen spamtopic is, MITS iedereen er met zijn/haar posts wel rekening houd dat hij/zij op iemand boven hem/haar reageert of gewoon een leuke nieuwe anakdote/verhaal toevoegt
Onzin is géén spam, met uitzondering van een paar topics. Als je nog geen 50/100 etc posts hebt gezien let je niet op. Spamtopics op onzin zijn net als dit topic hier.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 01-08-2007, 20:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ben ook van mening dat dit 'probleem' zich vanzelf wel oplost. Nu is het even druk ja, maar dat wordt wel weer minder. Om gelijk het topic te sluiten zou geen goed besluit zijn. Dan krijg je denk ik meer chaos dan dat het nu is.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-08-2007, 20:09
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 01-08-2007 @ 20:07 :
Onzin is géén spam, met uitzondering van een paar topics. Als je nog geen 50/100 etc posts hebt gezien let je niet op. Spamtopics op onzin zijn net als dit topic hier.
Oud 01-08-2007, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 01-08-2007 @ 20:06 :


En @ Stefenootje, ik vind het irritant + het kan ervoor zorgen dat dit topic sluit. Er wordt al veel getolereerd op DK, het gaat niet oneindig door.
Maar waarom vind je het hier dan irritant, en op Onzin niet?
Alleen omdat het hier "niet hoort?"
Oud 01-08-2007, 20:11
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Als het offtopic gepraat in dit topic wordt gehouden en er niet te veel 'gespamd' wordt lijkt het me niet een al te groot probleem.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 02:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 20:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 19:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 18:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 12:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.