Oud 07-10-2004, 22:08
Oktober
Oktober is offline
gisteravond:

het is nu half 1. Hij is net weg.
Mijn vriend en ik zijn een half jaar samen. Ik gaf hem massage olie, eigenlijk een beetje voor ons allebei, maar hij vond het heel lief. Vandaag kwam ie op mijn verzoek langs. Voor het eerst die olie ook maar eens gebruikt. Hij masseerde mij ook nog, was heel lief voor me en zei dattie van me hield. Seks was minder, ik was te gestressd zei ik tegen hem. Dat is nog niet eerder gebeurd, wel dat ik eerst zin had maar later niet meer, maar niet dat we seks hadden en ik niet kon genieten zeg maar (you get the point). Maar he, dat kan gebeuren.

Ik had altijd een hekel aan de uitspraak dat als je niet over seks kan praten, je er niet aan toe was. Sinds ik hem ken geloof ik dat dat waar is. Ik kan met hem altijd heel goed praten over alles daarover, tussen ons, over liefde, over seks, over aids, de pil, god mag weten wat nog meer, alles. Gelukkig kan ik eigenlijk alles met hem bespreken. En dat is wederzijds.
Meestal blijft hij s'avonds nog even bij me totdat ik slaap. Toen hij terug van de wc, vroeg hij of ik nog wakker was dmv mijn naam te noemen (ja hoe zeg je dat anders). Ik sliep half dus dan zeg ik altijd maar niks. Hij lag een poosje naast me en zei dattie van me hield. Ik pakte zijn hand vast. "ik ook" zei ik zachtjes.

Hij lag al zo'n half uur weer in bed tegen mij aan toen ik zijn handen over mijn lichaam voelde. Ik glimlachte van binnen. Hij dacht at ik sliep. Hij gleed met zijn vingers over mijn kont. Hij probeert me wakker te maken dacht ik bij mezelfs, echt weer iets voor hem. Mijn handen waren nog vet van de olie. Ik voelde hem mij verleiden met zijn handen. "Ja daaag, ik wil slapen" dacht ik. Opeens voelde ik zijn vinder in mijn kont glijden (Hoe pervers het hier ook staat, als ik wakkerder was geweest had ik half lachende gadverdamme gezegd terwijl ik zijn hand zou wegduwen. Hij zou wel weten dat ik half-slaap, dacht ik.

Opnieuw voelde ik zijn vinger, dit keer compleet verdwijnen. Ik bewoog wat. Hij moest nu zeker weten dat ik sliep. Hij ging door. Ik bewoog wat alsof hij me wakkeer maakte. Hij zoende mijn billen. Net toen ik dacht dattie wel een schat was, voelde ik zijn vinger weer. Ik had ze nu vaak genoeg gevoeld, zo'n doorzetter was ie toch ook weer niet? Maar ik wou niet dat hij wist dat ik wakker was, want dan sliep ik nooit meer als het aan hem lag. Ik draaide me op m'n rug. Na een minuut of wat draaide ik door op m'n andere zij omdat ik nooit zo lig. Hij aaide me over mijn lichaam.

Ik viel bijna echt in slaap toen ik hem het bed uit voelde gaan. Opnieuw sprak hij vragend mijn naam uit om te kijken of ik wakker was. Hij kroop aan de andere kant naast tegen mij rug en opnieuw voelde ik zijn vinger die nat aanvoelde. Vast de olie. De olie lag aan de andere kant van de kamer. Hij bracht zijn vinger richting zijn gezicht. Ik had het vermoeden dat hij er spuug op legde. (Ik verbaasde me over het feit hoeveel je eigenlijk 'voelt' wat je anders ziet.)

Hij zat rechtop. Even dacht ik dat hij ging zeggen "iel gadverdamme, ik steek gewoon mijn vingers in jouw kont zonder dat ik het door heb" en misschien nog een lachje erachteraan. Maar hij kwam weer naast me liggen en dit keer voelde ik er langzaam 2. Het was moeilijk om mijn spieren niet aan te spannen want het deed bijna een beetje zeer. Ik vroeg me af waarom in godsnaam ik niks deed. Maar ik was bang dat hij dan zou zeggen dat ik het dus leuk vond en dat hij me zou confronteren met het feit dat ik al die tijd wakker was. Ik voelde nu iets te veel tegen mijn kont. Hij had zich gedraaid en even dacht ik dat ik zijn l u l voelde, maar zeker doen wist ik het niet. Dát, of 3 vingers.

Ik kon bijna wel janken. Had hij dit vaker gedaan toen ik sliep? Was dit een geintje? Was dit seksueel? Dacht hij dat ik sliep of half-sliep? Waar in godsnaam was hij mee bezig?
Ik was bang...
Opeens voelde ik zijn vingers niet meer. Hij trok zijn kleren aan. Ik kon m'n tranen niet langer bedwingen en ik 'schokte' wakker, stak een geloofwaardig verhaal op over een nachtmerrie.
Hij zei dat het maar goed was dat ik wakker werd van mijn nachtmerrie want ik had hem met mijn arm tegen mijn hoofd geslagen (die afwijking schijn ik te hebben en praten in m'n slaap). Zelfs dit keer zou ik misschien bij het omdraaien hem geraakt kunnen hebben. Hij zou dit toch niet in zijn slaap hebben gedaan? Het ging allemaal te snel en te vaag.

Voor dat ik het wist was hij weg. Ik barste in tranen uit. Mijn god wat was dit? Allerlei vragen spookten door mijn hoofd. Maakte ik me hier te druk om? Maar gadverdamme voor lange tijd stak hij wel zijn vingers compleet in mijn ass, en bewoog ze zeg maar Maar zocht ik er misschien te veel achter? Stelde ik me aan? Was het m'n eigen schuld?
Uit angst om, zoals al zo vaak gebeurd met andere senario's, de volgende ochtend te denken dat ik het me verbeeld had ging ik opzoek naar een kladblok. Ik zag op mijn mobiel dat hij mij een sms had gestuurd toen hij net thuis was. "hou van je"

Ik ben bang.
Het is nu kwart voor 2. Nu pas heb ik alles.
Ik wil weten wat ik hier mee moet. Moet ik het er met hem over hebben of laten rusten? Is dit normaal? Heb ik iets gemist ofzow? Maar zelfs al ben ik de ouderwetse trut, waarom zei hij dan niks en was hij plotseling weg? En vanwaar die sms.


vandaag:

Hij heeft me de hele dag lieve en normale berichtjes gestuurd maar wou niet langs komen, morgen. Wou wel vanalles met me doen, film ect. Weet iemand wat ik hier mee moet? Is dit abnormaal of ben ik aan het overdrijven?

Ik hou zielsveel van m'n vriend, we verschillen veel van elkaar maar we hebben al heel wat obstakels overleefd en we steunen en vertrouwen elkaar wel voor de volle 100%. Ookal zijn we nog maar een half jaar samen, het is alsof ik hem mijn hele leven al ken. Serieus ik zou mijn leven opgeven voor hem als het zou moeten. Ik wil hem niet kwijt, we hebben eigenlijk best wel een perfecte relatie maar wat moet ik hier van denken? Hij is niet her verlegen typje dat ik voor het blok kan zetten, iemand die zich snel lullig voelt, een kneusje die experimenteerd of iemand die snel z'n excuses aanbied.

Weet iemand wat ik hier mee moet? Ik durf hem niet recht aan te kijken, voel me verneukt in figuurlijke zin en het liefst wil ik hem niet onder ogen komen. Ik durf dit tegen niemand te zeggen. Zelfs niet tegen mijn beste vriendin die met em gehad heeft dus dit is mijn enigste hoop. Ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen. Voel me echt kut
Zaterdag blijft hij bij me slapen. Ik ben bang...

bedankt als je de hele text hebt gelezen

Liefs, oktober

*mijn excuses voor de misplaatste alinea's, maar leest beter*
__________________
blub

Laatst gewijzigd op 07-10-2004 om 22:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2004, 22:18
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Jee, dat is wel een moeilijk verhaal... Ik denk niet dat ik je veel kan helpen, maar misschien moet je toch proberen er met hem over te praten. Je zegt zelf dat je overal over kunt praten met hem, dus zou ik het gewoon proberen als ik jou was. Je schrijft dat je bang bent van hem, en dat is niet goed!
Als je dat echt niet wilt, kun je alsnog doen alsof je slaapt zaterdag, en dan kijken wat er gebeurt, en als het dan weer gebeurt, 'wakker worden' en vragen waar hij mee bezig is...
Succes ermee...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 22:20
Rioto
of stop bij hem ff een paar vingers in zn reet als die slaapt hehehe
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 22:28
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Ik begrijp dat het een rare verwarrende ervaring was, maar waar ben je nu bang _voor_? Dat het weer gebeurd? Dat hij een heel ander persoon is dan je dacht? Dat je niet weet wat je er mee aan moet?

Misschien moet je hem dit verhaal laten lezen...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 22:30
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 07-10-2004 @ 22:18 :
Jee, dat is wel een moeilijk verhaal... Ik denk niet dat ik je veel kan helpen, maar misschien moet je toch proberen er met hem over te praten. Je zegt zelf dat je overal over kunt praten met hem, dus zou ik het gewoon proberen als ik jou was. Je schrijft dat je bang bent van hem, en dat is niet goed!
Als je dat echt niet wilt, kun je alsnog doen alsof je slaapt zaterdag, en dan kijken wat er gebeurt, en als het dan weer gebeurt, 'wakker worden' en vragen waar hij mee bezig is...
Succes ermee...


edit: Was ff vergeten te melden dat ik hierop niks verder heb toe tevoegen en je echt sterkte en su6 wens
Weet namelijk nog niet iets te zeggen op je verhaal...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 22:33
Verwijderd
Kijk of het weer gebeurt, als hij er ook maar naar neigt, doe je of je wakker wordt en zeg je er wat van. Dat lijkt mij de beste oplossing... Of confronteer hem er gewoon mee..

Ik begrijp denk ik wel waarom je je nu zo naar voelt, maar goed, je weet niet wat hij wilde doen. Mijn vriend begint ook wel eens aan me te plukken wanneer ik slaap, dan wil hij seks hebben en probeert hij me voorzichtig wakker te maken door iets geils te doen. Misschien deed hij dat ook, misschien dacht hij dat jij het geil zou vinden...

Hmm, ja... praat er met hem over. Gewoon proberen. Confronteer hem.. Misschien is dat toch wel het beste om te doen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 07-10-2004 @ 22:28 :
Ik begrijp dat het een rare verwarrende ervaring was, maar waar ben je nu bang _voor_? Dat het weer gebeurd? Dat hij een heel ander persoon is dan je dacht? Dat je niet weet wat je er mee aan moet?

Misschien moet je hem dit verhaal laten lezen...
Die vragen stel ik mezelf nu ook wel. Ik denk dat alles nu een beetje verwarrend is.. Misschien kan ze beter even rust nemen en daarna vragen naar wat hij deed... 't Is moeilijk
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 23:01
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Maypole schreef op 07-10-2004 @ 22:20 :
of stop bij hem ff een paar vingers in zn reet als die slaapt hehehe
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 23:09
The0
The0 is offline
Een ding zou ik in ieder geval niets doen: het verzwijgen. Ik zou hem er zeker mee confronteren dat je wakker/half wakker was toen hij dit deed. Hij heeft je praktisch gezien gewoon verkracht.

Je kan nooit weten wat hij andere keren allemaal met je gedaan heeft of wat hij met jou (of een ander meisje) de volgende keer dat hij daar blijft slapen allemaal gaat doen.

Sterkte in ieder geval.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 23:30
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik denk dat jou vriend gewoon heel opgewonden was.. al is het wel een vreemde actie moet ik zeggen! als dit nog een keer gebeurd moet je gewoon wakker schrikken en dan tegen hem zeggen ; 'wat doe je nou weer?' ofzoiets! of vraag gewoon een keer tegen hem of hij weleens geil is als jij slaapt!

ik weet ook niet echt de ultieme oplossing zoals je merkt, maar ik wens je wel veel succes!!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 23:38
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
pff wat kunnen sommige mensen zich toch aanstellen
fucking hell als je geen vinger in je aars wilt haal je toch gewoon zn hand daar weg, je hoeft neit eens wat te zeggen.

volgens mij is iemand hier frigide
__________________
once or twice i've killed three ducks
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 23:49
Verwijderd
ohh z'n l u l

maar euh om nou angstig wakker te gaan liggen tot hij het nog een keer doet zodat je hem kunt confronteren, pff

'schat even over vorige keer, je dacht dat ik sliep maar dat was niet zo, stak je nou je vingers in m'n kont? ik zou het wel fijn vinden als je me eerst wakker maakt en even checkt of ik daar ook zin in heb. ik was zo verbaasd dat ik niet wist hoe ik moest reageren, maar zullen we er even over praten?'

als je dan toch zo open bent over seks
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 23:54
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik zou heel pissed zijn als ik jou was. Maar hoe weet je zeker dat ie dacht dat je sliep? Ik bedoel, ik zou niet lekker kunnen blijven slapen zo.....

Als hij wel dacht dat je sliep, dan is t gewoon een perverse nerd. Jij hebt aangegeven dat je geen zin had en dat dient ie te respecteren. Zo niet dan is daar de deur lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 00:01
Verwijderd
Je had na een tijdje zogenaamd wakker moeten worden en moeten zeggen van "hey, wat ben jij nou aan het doen?" Nu heb je gezegd dat je het gedroomd hebt. Straks gaat ie nog beweren dat het gewoon een droom was. Praat er iig over, zo snel mogelijk! Maak hem duidelijk dat je echt niet sliep en dat je wilt weten waarom hij zoiets deed.
Alleen ik verbaas me er echt over dat je gewoon kon blijven doen alsof je sliep..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 00:03
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Citaat:
miro schreef op 07-10-2004 @ 23:54 :
Ik zou heel pissed zijn als ik jou was. Maar hoe weet je zeker dat ie dacht dat je sliep? Ik bedoel, ik zou niet lekker kunnen blijven slapen zo.....

Als hij wel dacht dat je sliep, dan is t gewoon een perverse nerd. Jij hebt aangegeven dat je geen zin had en dat dient ie te respecteren. Zo niet dan is daar de deur lijkt me.
In principe heeft hij je ook verkracht. Je twijfelt erg veel aan jezelf, maar hij is degene die hier fout zit lijkt me. Zoiets doe je niet als je niet zeker weet dat die persoon dat wilt en al helemaal niet als diegene eventueel slaapt en zichzelf dan niet kan verdedigen. Denk je dat als hij het doet je er wakker van zou worden vraag ik me af ? Vraag me ook inderdaad af of hij dat niet vaker heeft gedaan en zou hem hiermee inderdaad confronteren.
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 08:46
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Kom op, ze heeft net vertelt hoe gek ze op elkaar zijn en hoe goed die relatie is, zullen we het woord verkracht er buiten laten?

Wat zijn redenen ook waren - en ik gok dat hij het geil vind maar het niet op durfde te brengen, en misschien hoopte er zo achter te komen of je het lekker vind - hij had dit nooit zo moeten doen, dat is duidelijk. Mij lijkt het zonde om dit een mooie relatie te laten verpesten, dus praat erover! Loos geeft een goede manier aan hoe. Even tanden op elkaar en het eruit gooien. Of laat hem die eerste post lezen, ik durf te wedden dat hij zich vreselijk voelt als hij ontdekt dat je je er zo over voelt.

Het lijkt me trouwens onwaarschijnlijk dat dit eerder gebeurd is - je kringspier heeft een soort instinctief alarmbelletje in je hoofd, dat is al zo sinds je zindelijk werd als kind. Anders zou je ook niet wakker worden als je nodig naar het toilet moest.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 10:21
stuivertje
stuivertje is offline
Als die weer blijft slapen en hij doet hetzelfde weer.
Licht aan doen, groot drama maken, hopelijk nog wat ouders erbij die het lawaai horen.
Want wie the piep haalt het in zn hoofd om zn vingers in je aars te steken wanneer je slaapt.
Dreig met politie, en euh... schop hem daarna de deur uit.

Dat zou mijn reactie zijn geweest, want dan mag je nog van iemand zoveel houden, dat beeld draait dan heel snel bij , na zon actie.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 10:39
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 08-10-2004 @ 08:46 :
Wat zijn redenen ook waren - en ik gok dat hij het geil vind maar het niet op durfde te brengen, en misschien hoopte er zo achter te komen of je het lekker vind - hij had dit nooit zo moeten doen, dat is duidelijk. Mij lijkt het zonde om dit een mooie relatie te laten verpesten, dus praat erover!
Als je vriend een onweerstaanbare drang heeft zijn vingers in je reet te stoppen echt alleen wanneer je ligt te slapen en jij als meisje zijnde word er bang en verdrietig van, heb je geen mooie relatie.

Het hele basis principe van elkaar kunnen vertrouwen word gewoon grof ondermijnt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2004, 10:49
luckyleo
luckyleo is offline
Dit is wel erg rare situatie
Het enige wat je kunt doen is praten hierover, ook al is het moeilijk, maar jullie kunnen over veel dingen praten dus moet dit ook lukken. Dat moet je van hem een eerlijk antwoord eisen en zeggen dat je vertrouwen in de relatie zeeeeer beschaamd is.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 11:22
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 08-10-2004 @ 08:46 :
Kom op, ze heeft net vertelt hoe gek ze op elkaar zijn en hoe goed die relatie is, zullen we het woord verkracht er buiten laten?
Stel, dat ie dacht dat ze sliep, dan is t tenminste aanranding. En het is dan naief om dan te denken dat je relatie zo geweldig is....
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 11:36
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ik vind dat je overdrijft. Als je het niet prettig had gevonden, had je je gewoon op hetzelfde moment om moeten draaien en moeten zeggen dat ie zn vingers uit je achterwerk moet halen. Wel een beetje raar dat hij het in je halfslaap doet, lijkt me toch allemaal een stuk leuker als jij bij bewustzijn bent en erop kan reageren. Aanranding vind ik het niet. Het is je vriend en als je problemen hebt met anale sex had je dat gewoon kunnen zeggen. Pas als hij dan nog steeds in je slaap dat doet, dan is het gewoon een sukkel die geen rekening houdt met jouw gevoelens en dan kun je je afvragen wat je relatie waard is.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 12:01
Oktober
Oktober is offline
om te beginnen ff bedankt aan iedereen die dit allemaal gelezen heeft. Ik zal eerst ff wat dingetjes duidelijk maken.
Die avond dat dat gebeurde heb ik even vet zitten janken. Nu, ben ik veel nonchalanter dr over, meer zo van "oke, hij ropt zijn vingers in mijn aars, als ie dat maar niet weer flikt, verder deugt het nie egt maar boeie". Dat idee. Maar ik weet dat ik het niet voor neits gepost heb.

Citaat:
HaWaHaai schreef op 07-10-2004 @ 22:18 :
Als je dat echt niet wilt, kun je alsnog doen alsof je slaapt zaterdag, en dan kijken wat er gebeurt, en als het dan weer gebeurt, 'wakker worden' en vragen waar hij mee bezig is...
dat was ik zelf ook al een beetje van plan. Ik denk niet dat hij dit vaker heeft gedaan, at least god I hope not. Maar het zou dus best kunnen dat hij het heus niet weer doet en laat staan als ik in werkelijkheid half-slaap. Als dat weer gebeurt, voor mijn part over een half jaar of bij wie dan ook, dan zeg ik er wel wat van, maar ik was nu gewoon heel erg overdonderd. Hoe dan ook, het gaat mij nu om nu. Moet ik het maar loslaten en denken van naja boeie, iedere gek zijn gebrek of meot ik het er met em over hebben? Of iig zeggen dat ie dat niet weer moet flikken?

Citaat:
Dark Angel schreef:
maar waar ben je nu bang _voor_? Dat het weer gebeurd? nee Dat hij een heel ander persoon is dan je dacht? dat misschien wel. Ik bedoel, misschien ben ik wel een heel sneu persoon, maar gadverdamme dat doe je niet without asking als de ander slaapt Dat je niet weet wat je er mee aan moet?
dat laatste weet ik dus egt niet.

Citaat:
Andijvie schreef:
Ik begrijp denk ik wel waarom je je nu zo naar voelt, maar goed, je weet niet wat hij wilde doen. Mijn vriend begint ook wel eens aan me te plukken wanneer ik slaap, dan wil hij seks hebben en probeert hij me voorzichtig wakker te maken door iets geils te doen. Misschien deed hij dat ook, misschien dacht hij dat jij het geil zou vinden..
Dat dacht ik zelf ook al. En inderdaad dat doet hij ook. Daarom heb ik ook het hele verhaal opgeschreven. Ik slaap 10 duizend keer beter naast hem, dus meestal afterwards (nee dat schrijf je net zo ) komt hij naast me liggen, val ik lekker in slaap, kan hij zachtjes weggaan. Als hij beetje aandacht loopt te zoeken in de vorm van 'please ik wil neuken' dan doe ik alsof ik zo goed als slaap en dat is ook zo, slaap half. Want anders slaap ik echt nooit en twas al na middernacht op een doordeweekse schooldag

Citaat:
J-tjuh schreef:
of vraag gewoon een keer tegen hem of hij weleens geil is als jij slaapt!
ja, dat ga ik doen haha, ook wel een actie voor mij

[QUOTE]Miro schreef:
Ik zou heel pissed zijn als ik jou was. Maar hoe weet je zeker dat ie dacht dat je sliep? Ik bedoel, ik zou niet lekker kunnen blijven slapen zo.....
Als hij wel dacht dat je sliep, dan is t gewoon een perverse nerd. Jij hebt aangegeven dat je geen zin had en dat dient ie te respecteren. Zo niet dan is daar de deur lijkt me.
QUOTE]

Ik doe dat dus wel vaker, dan is hij egt zo van "toehoe, he ben je wakker" en dan weet ie dat ik slaap en maakt ie me wakker en vaak genoeg sliep ik dus niet egt maar half en dacht ie dat ik egt sliep. Ik ben een expert in doen alsof ik slaap kan ik niks aan doen maar soms is het gewoon irri als je half slaapt dan wil je slapen en omdat je dan nog een woord fatsoenlijk kunt uitspreken denken anderen dat ze het recht hebben om je volledig wakker te maken. Dus ik weet wij vrijwel zeker dat hij weet dat ik sliep. Waarom zou hij anders tot 2 x toe vragen of ik wakker was, misschien twijfelde hij, maar meneer heeft geen idee dat ik wakker was. Waar ik bang voor ben? (schreef jij niet maar Dark Angel dacht ik) misschien wel dattie egt een of ander pervers iemand is...

[QUOTE]Allicia Silverstone schreef:
Alleen ik verbaas me er echt over dat je gewoon kon blijven doen alsof je sliep.. QUOTE]

ja dat heb ik daaro in dat hele verhaal dus uitgelegd, eerst was het zo van "nee, trap ik niet in, ik ga niet wakker worden" en toen ik zeker wist dat hij door had dat ik sliep, ging hij gewoon door en toen had ik egt zoiets van "als ik nu wakker word, weet ie dat ik gewoon wakker ben" alhoewel ik ook gewoon had kunnen doen alsof ik op dat moment net wakker werd, maar daar dacht ik niet aan, stom Maar op een gegeven moment had ik ook zoiets van, ik lijk wel gek, maar t ging allemaal zo vreemd en ik schaam me dr best wel voor terwijl ik nie gedaan heb maar twas zo vag en snel en vreemd en stom en iel nu ik er over nadenk.

Ik denk niet dat hij mij verkracht heeft, alhoewel ik het voor een seconde toch wel even een beetje aanranding vond. Of overdrijf ik nu? In ieder geval wou ik het niet. Ik denk (hoop) niet dat hij dit vaker doet, if so dan wil ik óf een zeer serieus gesprek met hem en zijn focked-up brain (want met uitmaken bereik je nix als ie t zo bij een ander doet) of hij flikt t nooit weer gewoon en dan wil ik hem niet meer zien denk ik. Maar ik ben bang dat dit niet de enigste keer was, daar ben ik in werkelijkheid gewoon bang voor. Maar volgens mij voelt hij zich ook een beetje schuldig want hij stuurt me opeens allemaal vet lieve berichtjes eigenlijk voor no reason en dat doet ie wel vaker, dan heeft ie zo'n periode. Hij zou dan toch ook niet.... Ik moet hier maar even niet aan denken.
Ik zit nu met hetvolgende dillema. Als hij het nog een keer flikt is het simpel, ben ik pissed en mag ie zijn koffers pakken, hoe veel ik ook van em hou... moeilijk maar zoiets doe je niet en ik zou het ook echt niet voor mezelf houden. Maar het punt is, als hij het niet weer doet, of iig niet terwijl ik half-slaap, dus dan weet ik het niet. Zou hij het weer doen? Heeft iemand enig idee? Ik weet ook wel dat de enigste manier om daar achter te komen is om hem te vragen, maar hij ontkent toch of anders desnoods zijn ex, proberen iets los te krijgen. Maar als hij het niet weer doet, moet ik het dan nu maar laten rusten?

Ik vind het eigenlijk een beetje een vreemde, vage en ranzige situatie als ik dr over na denk.
__________________
blub
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:28
Verwijderd
Wat een psycho.

Maarrem wat jij zojuist in 1248 (ja ik heb ze geteld) woorden vertelde had best in één zin gekund. Mijn tip: zeg tegen je vriend dat ie z'n vingers niet meer in je reet moet steken als je slaapt.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
eXo schreef op 08-10-2004 @ 13:28 :
(ja ik heb ze geteld)
Zelf geteld of zelf naar word gekopieerd?

Ik begrijp niet dat je zo bent blijven liggen. Ik begrijp best dat je overdonderd wordt door zoiets en dat je misschien niet meteen kan reageren (hoewel.... nja, dat kan ik iig ergens nog begrijpen).. maar ik vind de reden 'dan weet-ie dat ik al wakker was en dan kan-ie dat tegen me gebruiken' echt een bijzonder stomme reden om iemand door te laten gaan met zoiets terwijl je het niet wil. Waarschijnlijk weet-ie nu ook wel dat je wakker was en doet-ie het nog een keer. Want hoe groot is de kans nou dat iemand daar niet wakker van wordt. Wie weet denkt-ie wel dat je het lekker vond. Weet jij veel. Als je meteen had gezegd dat je hier geen zin in had, dan was dat gewoon duidelijk geweest. Als je nu met 'm gaat praten, wat ik toch maar zou doen ookal had je veel eerder in moeten grijpen, is de kans veel groter dat-ie tegen je gebruikt dat je hem z'n gang hebt laten gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 13:57
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
Ik zou gewoon zeggen.. des noods in een smsje dat je wel wakker was en dat je er niet van gediend bent en waarom hij dat deed ? Volgens mij zou het je heel erg op luchten als je het zou vertellen. suc6
__________________
Laat de honden maar blaffen de karavaan trekt verder
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 08-10-2004 @ 13:35 :
Zelf geteld of zelf naar word gekopieerd?
http://webdeveloper.earthweb.com/repository/javascripts/2003/12/332971/div.html
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 14:05
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
ik vind verkrachting een groot woord, ze moet eerst maar eens met haar vriend gaan praten want het onderwerp wordt nu veel teveel opgeblazen! ik kan me zowieso niet voorstellen dat je vriend verwacht dat je blijft slapen als hij met een aantal vingers in je kont zit! en misschien was hij nog wel een beetje opgewonden en hoopte hij dat je wakker zou worden en eens ff een keertje wat anders wilde proberen

ach ik weet het ook niet, maar ik zou in elk geval er met hem over praten en het niet een te zwaar gesprek maken. als hij je zoveel lieve sms-jes stuurt en zo laat weten hoe leuk hij je vindt moet het toch wel goed zitten?
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 14:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
eXo schreef op 08-10-2004 @ 13:59 :
*iets wat de layout verneukt *
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 14:14
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik vind dat je vriend best het recht heeft nieuwe dingen uit te proberen zonder het er eerst over te hebben, dus ik vind het geen verkrachting/aanranding. Nou had hij het natuurlijk beter eerst kunnen vragen, maar hij verwachtte waarschijnlijk niet dat je bleef slapen.
En hoe goed je ook denkt te kunnen acteren dat je slaapt, iemand heeft volgens mij snel door dat dat niet zo is omdat hij weet hoe jij je gedraagt als je slaapt, jijzelf niet. Misschien wist hij wel dat jij wakker was en dat hij dat je het lekker vond omdat je niks deed.

Iig, ik noem ook maar weer een mogelijkheid. als je het nou gewoon met hem er over hebt lost dat vast een hoop (doemscenarios) op.

Maar als je bang bent dat hij dingen tegen je gaat gebruiken vraag ik me af hoe goed de relatie echt is. En in een normale relatie kun je gewoon nee zeggen als iets je niet zint.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 14:44
Oktober
Oktober is offline
Citaat:
eXo schreef op 08-10-2004 @ 13:28 :
Wat een psycho.

Maarrem wat jij zojuist in 1248 (ja ik heb ze geteld) woorden vertelde had best in één zin gekund. Mijn tip: zeg tegen je vriend dat ie z'n vingers niet meer in je reet moet steken als je slaapt.

haha, ja maar ik wou even de situatie duidelijk maken
ag wat, ik ben een mens van veel (te veel) woorden haha
__________________
blub
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 14:44
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Oktober schreef op 08-10-2004 @ 12:01 :Maar het punt is, als hij het niet weer doet, of iig niet terwijl ik half-slaap, dus dan weet ik het niet. Zou hij het weer doen? [/B]
Misschien een heel stomme vraag, he, maar zou je daar niet wakker van worden, als hij dat doet terwijl je (half)slaapt? Je schreef in je beginpost dat het 'haast een beetje zeer' deed, dus vraag ik me dat af...
Maar goed, dat neemt niet weg dat je het niet zomaar als afgedaan kunt beschouwen, probeer er met hem over te praten!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 14:46
Oktober
Oktober is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 08-10-2004 @ 14:14 :
Ik vind dat je vriend best het recht heeft nieuwe dingen uit te proberen zonder het er eerst over te hebben, dus ik vind het geen verkrachting/aanranding. Nou had hij het natuurlijk beter eerst kunnen vragen, maar hij verwachtte waarschijnlijk niet dat je bleef slapen.
En hoe goed je ook denkt te kunnen acteren dat je slaapt, iemand heeft volgens mij snel door dat dat niet zo is omdat hij weet hoe jij je gedraagt als je slaapt, jijzelf niet. Misschien wist hij wel dat jij wakker was en dat hij dat je het lekker vond omdat je niks deed.

Iig, ik noem ook maar weer een mogelijkheid. als je het nou gewoon met hem er over hebt lost dat vast een hoop (doemscenarios) op.

Maar als je bang bent dat hij dingen tegen je gaat gebruiken vraag ik me af hoe goed de relatie echt is. En in een normale relatie kun je gewoon nee zeggen als iets je niet zint.

ja hallo als ik wakker ben vin ik alles goed, anders niet is dat zo raar maar he hij denkt anders altijd dat ik slaap hoor, dus twijfel daar maar niet over. en das bij iedereen zo hoor, mijn moeder ook enzow. alleen mijn broertje heeft het soms beetje door als ie lang voor m'n neus blijft staan, maar ja, die gast heeft alles door

maar ik heb ff bedacht wat ik ga zeggen jaja

he em flip, kwou ff wa zeggen, als je voortaan nog eens wat leuks weet om mij wakker te maken, ga dan niet beetje je vinger in mijn aars roppen, da vink ranzig hoor. oke? verzin voortaan maar wat anders of laat me maffen. ja?


beetje goed [vraagteken] ?
__________________
blub
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 14:58
Verwijderd
Ja, that should do the trick
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 14:59
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Oktober schreef op 08-10-2004 @ 14:46 :


maar ik heb ff bedacht wat ik ga zeggen jaja

he em flip, kwou ff wa zeggen, als je voortaan nog eens wat leuks weet om mij wakker te maken, ga dan niet beetje je vinger in mijn aars roppen, da vink ranzig hoor. oke? verzin voortaan maar wat anders of laat me maffen. ja?


beetje goed [vraagteken] ?
goedzo
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 15:01
Oktober
Oktober is offline
Citaat:
Myuki schreef op 08-10-2004 @ 14:59 :
goedzo
wat een gadverdamme ranzig plaatje trouwens maar ergens ook wel weer kewl haha
__________________
blub
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 18:12
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Oktober schreef op 08-10-2004 @ 15:01 :
wat een gadverdamme ranzig plaatje trouwens maar ergens ook wel weer kewl haha
blub
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2004, 18:28
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
Oktober schreef op 08-10-2004 @ 14:46 :
maar ik heb ff bedacht wat ik ga zeggen jaja

he em flip, kwou ff wa zeggen, als je voortaan nog eens wat leuks weet om mij wakker te maken, ga dan niet beetje je vinger in mijn aars roppen, da vink ranzig hoor. oke? verzin voortaan maar wat anders of laat me maffen. ja?


beetje goed [vraagteken] ?
Ik denk dat het verstandiger is om er serieus over te praten, zodat jullie elkaars standpunt ook begrijpen. Dat lijkt mij in ieder geval beter voor je relatie...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 18:45
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Ik denk dat je vriend gewoon opgewonden was, en ervanuit ging dat je na een tijdje wel wakker was, en omdat je niet tegenspruttelde, het ook leuk vond...

Maar de beste manier om het te weten te komen is het hem vragen!
Laat hem in het begin nog niet weten dat je er absoluut niet mee gediend was, want dan gaat hij zowiezo ontkennen moest hij het al eens eerder hebben gedaan.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 19:11
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Beetje vage actie van je vriend. Als ik jouw was zou ik er gewoon over praten. Marja... je schrijft dat je dat toch al van plan was... dus veel succes ermee .
't lijkt me trouwens wel een goeie zin om te beginnen. En dan maar hopen dat er een serieus gesprek uitvolgt. En anders nog een keer proberen hoor! netzolang tot je weet wat je weten wilde en hebt gezegt wat je wilde zeggen.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 19:24
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 08-10-2004 @ 18:28 :
Ik denk dat het verstandiger is om er serieus over te praten, zodat jullie elkaars standpunt ook begrijpen. Dat lijkt mij in ieder geval beter voor je relatie...
Lijkt me ook beter hoewel het wel grappig klonk.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 20:15
Oktober
Oktober is offline
ik denk dat dat nonchalante beter is voor mij, tis ook een beetje een lullig gespreksonderwerp. Oftewel, als hij er iets aan toe te voegen heeft omdat ie het niet deed just for fun en als ie niet wist dak wakker was of als hij er ook maar over wil praten dan kan ie dat altijd nog wel doen, ik denk zelfs dat ik het sms, als ik geen reactie krijg heeft hij de boodschap wel begrepen maar is het te beschamend om er over te praten. iedereen doet wel eens domme dingen en dus ook beschamende dingen en zo af en toe dingen die niet typisch jou zijn. daar hoop ik dan maar op. Anders als hij het weer doet of als dit niet de enigste keer was, dan deugt er iets niet. Maar ik denk dat als ik dit stuur ik er misschien achter kom of ie het vaker heeft gedaan en het het (bijna) zeker weten niet weer doet. at least i hope so.
hij komt morge maar ik denk dat ik het dus óf sms of dat ik als hij zaterdag hier blijft slapen het even meld vlak voordat ik slaap. dan kan ik zijn reactie ook zien en beide opties zorgen er ook voor dat als dit een eenmalige debiele actie was, hij zich niet rot schaamt, want dat is ook weer niet de bedoeling. Ik wil gewoon dat het duidelijks is dat ie dit niet weer flikt en dan zie ik wel hoe hij reageerd. Daarnaast ben ik ook gewoon een scheiterd :D.
Maar moet ik sms-en of zeggen (in zijn gezicht als ik niet naar zijn gezicht kijk:D) kga zoiezo morgen doen. Ik weet heus wel dat het verstandigste er toch over praten is. Mijn hele bedoeling van dit topic was omdat ik er mee zat en me afvroeg of dit naja, weird was. Daarnaast wat ik moest doen. Nu weet ik dat maar nog niet zeker hoe. Ik hoop maar dattie een beetje fatsoelijk reageerd. Ik ga zo slapen, ik zie morgen wel
__________________
blub
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 21:15
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Jaa, ga'm sms-en, misschien is er wel iemand die z'n berichten leest, z'n moeder bijvoorbeeld.. Zou dat niet prachtig zijn?

Met andere woorden; als je het gaat sms-en, maak het dan maar meteen uit.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 21:42
Energie
Avatar van Energie
Energie is offline
wat een onzin verhaal zeg
__________________
i'll be your groupie baby, Cuz you are my superstar, Im your number one fan, give me your autograph, Sign it right here on my (L)
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 02:59
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
perversiteit heerscht
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 03:02
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 09-10-2004 @ 02:59 :
perversiteit heerscht
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 03:38
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Snap 'r geen fuck van. Je schildert jullie relatie af als perfect maar je bent bang voor hem? Juist. Zie het probleem ook niet, hij probeert je toch niet te verkrachten ofzo?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 10:37
ster
Avatar van ster
ster is offline
één ding uit je verhaal vind ik raar, dat je doet alsof je slaap zodat hij je niet sex gata vragan. Je kan toch ook gewoon zeggen dat je moe ben en niet zo'n zin hebt.
__________________
behh
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 11:09
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
ster schreef op 09-10-2004 @ 10:37 :
één ding uit je verhaal vind ik raar, dat je doet alsof je slaap zodat hij je niet sex gata vragan. Je kan toch ook gewoon zeggen dat je moe ben en niet zo'n zin hebt.
lees 't topic eens door dit heeft ze al vaak proberen uit te leggen.

ik zou het hem idd zeggen ipv sms'en. Toch als je wil weten of 't al eerder gebeurd is of niet... succes iig!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 11:18
Dolby Surreal
Avatar van Dolby Surreal
Dolby Surreal is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 09-10-2004 @ 03:38 :
Snap 'r geen fuck van. Je schildert jullie relatie af als perfect maar je bent bang voor hem? Juist. Zie het probleem ook niet, hij probeert je toch niet te verkrachten ofzo?
eh.. hoe noem jij het als iemand tegen jouw zin zijn vingers in je achterste stopt? verkrachting is misschien een groot woord, maar ik denk dat het in dit geval toch echt het beste de strekking van het verhaal weergeeft. zij wilde niet, hij deed het toch.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 16:06
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Dolby Surreal schreef op 09-10-2004 @ 11:18 :
eh.. hoe noem jij het als iemand tegen jouw zin zijn vingers in je achterste stopt? verkrachting is misschien een groot woord, maar ik denk dat het in dit geval toch echt het beste de strekking van het verhaal weergeeft. zij wilde niet, hij deed het toch.
Misschien wou hij wel dat ze wakker werd en het leuk zou hebben gevonden? Het is misschien beter het gewoon voor te stellen als ze wakker is, maar goed, ik kan me er wel iets bij voorstellen dat hij het op deze manier probeert.. Zo van: ik probeer het gewoon zachtjes als ze slaapt en als ze merkt wat ik doe is ze er niet meer op tegen (anaal) en anders doe ik het niet meer. Maar dat verhaal over 'bang' enzo, sjeesh. Mep 'm in z'n kloten desnoods, maar huilend op een forum posten, nou nou, die relatie zit echt wel goed. Not. Ik ben in ieder geval niet overtuigd van zijn slechte bedoelingen. Uit het verhaal strookt dat niet met hun onderlinge omgang.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik ben een meisje, en ik vind een meisje leuk. vind zij mij leuk?
myloveismusic
4 15-07-2013 19:44
Seksualiteit hoe was de 1e keer?
rubenblom
56 04-08-2010 00:47
Verhalen & Gedichten Ik heb meer dan duizend mijl gelopen.
Touché
10 04-02-2006 15:21
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel.
Ieke
0 03-08-2005 21:53
Liefde & Relatie mijn oom en ik......Iemand lees dit aub
HelpMePlease
52 31-08-2004 17:44
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 18:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.