Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2006, 13:59
Meertje
Avatar van Meertje
Meertje is offline
Hallo,

ik voeg mij af of je ook goed moet zijn in economie als je mer gaat doen?? Misschien een beetje een rare vraag, maar ik zou erg toch graag antwoord op willen hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2006, 14:18
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Lijkt me inderdaad een rare vraag. Het is een behoorlijk economische opleiding en om dat aan te kunnen is het wel handig als je er wat aanleg voor hebt en de stof begrijpt.

Bij de hogeschool van je keuze kun je informeren naar de inhoud van de opleiding. Dit kan ook via www.qompas.nl
Over MER in Zwolle staat dit: http://studeren.qompas.nl/showpresen...d=685&pakid=26

Bij de vakken zie je dus dat economie behoorlijk belangrijk is.

Als je het echt heel precies wilt weten, zou ik de opleiding op bellen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 14:18
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
>> Studiekeuze
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-07-2006, 14:52
Verwijderd
Wat is 'goed moeten zijn' in een opleiding of vakgebied? Als de opleiding van jouw keuze veel economie bevat en je bent niet goed in economie, dan zal het je waarschijnlijk meer moeite kosten om dezelfde stof onder de knie te krijgen. Da's vrij simpel.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 12:22
NN
NN is offline
MER is een combi van drie vakgebieden. Je wordt opgeleid als een generalist, dus heel erg goed zijn is dan ook echt niet nodig...
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 21:26
Verwijderd
't Lijkt me wel erg frustrerend wanneer je er niet goed in bent. MER is echt economisch, natuurlijk. Maar als je economische dingen wel heel interessant vindt, kan je er natuurlijk voor gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2006, 18:21
Verwijderd
Waarom wil je de MER gaan doen?

De enige mensen die ik daar ben tegen gekomen zijn mensen die óf niet weten wat ze willen (MER is zo'n lekker brede studie ), óf mensen die in één jaar hun P willen halen om Rechten of Economie op WO niveau te gaan studeren.

Een groot nadeel is dat het niveau zo laag is dat je je motivatie die je als het goed is aan het begin van het jaar bezit kwijtraakt als sneeuw voor de zon.

Dat was bij mij in elk geval zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.