Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-11-2004, 14:16
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 15:15 :
En verder kun je wel merken dat jij uit een gezin komt waar ze (te) veel geld hebben.
Sorry, maar dat is net zo kortzichtig. En persoonlijk vind ik dat een grove belediging.
Advertentie
Oud 02-11-2004, 14:17
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 15:15 :
De meeste zijn hier omdat wij hun nodig hadden lieve schat.
HADDEN ja, maar nu toch niet meer, we hoeven er toch niemand meer bij te halen...laat ze maar lekker thuis, wij hebben ze nu niet meer nodig
Oud 02-11-2004, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 15:15 :
En verder kun je wel merken dat jij uit een gezin komt waar ze (te) veel geld hebben.
Dat vind ik een opmerking die net zo weinig ergens op slaat als de uitspraken van Vini Vidi Vici.
Oud 02-11-2004, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:15 :
nee, waarom, ze zijn toch overbodig? in een bedrijf wordt je ook ontslagen als je niet meer nodig bent
Beetje foute woordkeus als je het mij vraagt.

Mensen zijn geen dingen, je kunt niet zomaar met ze doen wat jij leuk vindt, je kunt ze niet zomaar weggooien als ze 'niet meer nodig zijn', zo werkt dat niet.

De meesten hebben op dit moment bovendien een Nederlands paspoort en zijn daarmee dus net zo Nederlands als jij en ik en ze beschikken dus ook over dezelfde rechten (en plichten).
Oud 02-11-2004, 14:18
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 02-11-2004 @ 15:16 :
Kijk et is klote idd dat die vermoord is , maar zelf vind ik ook dat die et wel een beetje op heeft gezocht. Hij heeft een geloof beledigt en dan is et toch niet raar dat je daar een reactie op krijgt, oke deze reactie was ook overdreven maar zo vreemd vind ik et niet.
Ik vind het al eng dat je het niet vreemd vind dat iemand vermoord wordt omdat 'ie een geloof beledigd.

Komop. God bestaat niet. Word ff wakker! Waar HEBBEN we het over!

Ik kan het begrijpen als 'ie je dochter verkracht ofzo, maar dit is geen reden.
Oud 02-11-2004, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:17 :
Dat vind ik een opmerking die net zo weinig ergens op slaat als de uitspraken van Vini Vidi Vici.
Dat mag je vinden, ik vind dat alleen niet en ik wil het wel voor je uitleggen als dat nodig is? Hij schijnt kennelijk niet te beseffen dat het leven in andere landen niet zo prettig is, omdat je daar van heel weinig geld rond moet komen en dat die mensen dan ondanks het feit dat er geen oorlog is toch verhuizen naar een ander land. Oorlog is niet de enige reden waarom mensen emigreren.
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 15:16 :
Sorry, maar dat is net zo kortzichtig. En persoonlijk vind ik dat een grove belediging.
Het is niet als belediging bedoeld: uitleg staat hierboven.
Oud 02-11-2004, 14:19
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:17 :
HADDEN ja, maar nu toch niet meer, we hoeven er toch niemand meer bij te halen...laat ze maar lekker thuis, wij hebben ze nu niet meer nodig
Ik wil bij deze graag voorstellen jou unaniem stelsigmatig te gaan negeren.
Oud 02-11-2004, 14:19
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 15:17 :
Beetje foute woordkeus als je het mij vraagt.

Mensen zijn geen dingen, je kunt niet zomaar met ze doen wat jij leuk vindt, je kunt ze niet zomaar weggooien als ze 'niet meer nodig zijn', zo werkt dat niet.

De meesten hebben op dit moment bovendien een Nederlands paspoort en zijn daarmee dus net zo Nederlands als jij en ik en ze beschikken dus ook over dezelfde rechten (en plichten).
Ja en vooral hun rechten weten ze, maar hun plichten komen ze niet na
Oud 02-11-2004, 14:19
Verwijderd
Zowel extreem links als extreem rechts deugt niet helemaal. Daar is genoeg over in het nieuws, kun je niet omheen. En of het nou kale koppen, geitenbreiers, nederlanders, marrokanen, irakezen, *vul lijst aan met de rest van de mensheid*, dit kun je niet op één groep afschrijven en dan meteen de hele groep in de goot douwen.

Lekker rationeel nadenken doen we toen allemaal.
Vrije mening botst soms met het wetboek. DAN ga je te ver. Theo ging (ik geef het toe) soms een beetje ver, dat heb ik altijd al gevonden. Maar geen reden om iemand daarom af te knallen. Volkert, Murat, Awa, Lee Harvey Oswald, go figure. Dit gebeurt al jaren, eeuwen zelfs.

Wat doe je er tegen? Iedereen z'n smoel houden? Nee. Hoe nu verder? Ieder persoon met een mening en een stem die doordringt voorzien van bodyguards? Nee.

You tell me...

(Wat ik trouwens net zei; vrije mening, oké. Maar baseer het dan op werkelijke feiten.)
Oud 02-11-2004, 14:19
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Ik begin een steeds grotere hekel aan dit land te krijgen. Stuk schorem. Echt, kan iemand mij vertellen wat voor goeds de multicriminele samenleving ons heeft gebracht?
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Oud 02-11-2004, 14:20
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:06 :
JOUW mening is dat je vind dat je hier niet alle moslims op moet aankijken etcetc.
Wat doen de moslims tegen de amerikanen ? juist, zo'n btje elke moslims heeft n afkeer tegen een amerikaan... Zij doen het net zogoed.

En mijn mening IS gewoon dat ik vind dat alle Moslims zich moeten aanpassen aan onze cultuur, en als ze dat niet willen gaan ze toch terug? ze HOEVEN hier niet te wonen hoor.
Door mensen zoals jou ga ik me schamen dat ik ook rechts ben. Zielig blaten dat alle buitenlanders wegmoeten en dat dan alles weer goed gaat toont niet bepaald intelligentie. Zulke gedachtes had AH trouwens ook. En als je denkt dat Turken hier leven omdat ze 'gevlucht' zijn geeft weer wat meer prijs.
Ach, waarom reageer ik eigenlijk op jou.

Natuurlijk is het heel erg st33low om te pronken met waar je woont en wat je ouders bereikt hebben, het toont alleen wél aan dat je zelf niets hebt om trots op te zijn, dat je zelf nog helemaal noppes nada hebt bereikt en derhalve maar onder de veilige beschutting van je ouders gaat zitten.

Haal die dildo uit je ava en word eens volwassen, man.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 02-11-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:17 :
HADDEN ja, maar nu toch niet meer, we hoeven er toch niemand meer bij te halen...laat ze maar lekker thuis, wij hebben ze nu niet meer nodig
Ze zijn al thuis, oen. Hier. Hier staat hun huis, hier is hun baan etc.

En nu toch niet meer? Haal voor de grap eens álle mensen die van oorsprong ergens anders vandaan komen uit Nederland weg. Ik denk dat je weinig overhoudt. Allereerst is driekwart van de supermarkt al leeg dan, geen goed voetbalelftal meer en ik denk eerlijk gezegd dat de hele economie het moeilijk zou krijgen.
Oud 02-11-2004, 14:20
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 15:19 :
Dat mag je vinden, ik vind dat alleen niet en ik wil het wel voor je uitleggen als dat nodig is? Hij schijnt kennelijk niet te beseffen dat het leven in andere landen niet zo prettig is, omdat je daar van heel weinig geld rond moet komen en dat die mensen dan ondanks het feit dat er geen oorlog is toch verhuizen naar een ander land. Oorlog is niet de enige reden waarom mensen emigreren.
DAt snap ik heel goed, heb genoeg armoede GEZIEN, niet meegemaakt idd,jij vast ook niet!

Maar als ze een betere toekomst willen, moeten ze ons dankbaar zijn, en zich aanpassen aan onze normen en waarden
Oud 02-11-2004, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:19 :
Ik begin een steeds grotere hekel aan dit land te krijgen. Stuk schorem. Echt, kan iemand mij vertellen wat voor goeds de multicriminele samenleving ons heeft gebracht?
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:20 :
En nu toch niet meer? Haal voor de grap eens álle mensen die van oorsprong ergens anders vandaan komen uit Nederland weg. Ik denk dat je weinig overhoudt. Allereerst is driekwart van de supermarkt al leeg dan, geen goed voetbalelftal meer en ik denk eerlijk gezegd dat de hele economie het moeilijk zou krijgen.
Oa dat dus.
Oud 02-11-2004, 14:21
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
BloodyLotte schreef op 02-11-2004 @ 15:19 :
Zowel extreem links als extreem rechts deugt niet helemaal. Daar is genoeg over in het nieuws, kun je niet omheen. En of het nou kale koppen, geitenbreiers, nederlanders, marrokanen, irakezen, *vul lijst aan met de rest van de mensheid*, dit kun je niet op één groep afschrijven en dan meteen de hele groep in de goot douwen.
Ik kan me geen extreem rechtse groep herrinneren die in de laatste 2.5 jaar een politicus vermoord heeft. Extreem links is erger dan extreem rechts.
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Oud 02-11-2004, 14:21
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:19 :
Ik begin een steeds grotere hekel aan dit land te krijgen. Stuk schorem. Echt, kan iemand mij vertellen wat voor goeds de multicriminele samenleving ons heeft gebracht?
Goedkope Yoghurt bij de turkse/marokkaanse toko.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 02-11-2004, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 15:18 :
Ik vind het al eng dat je het niet vreemd vind dat iemand vermoord wordt omdat 'ie een geloof beledigd.

Komop. God bestaat niet. Word ff wakker! Waar HEBBEN we het over!

Ik kan het begrijpen als 'ie je dochter verkracht ofzo, maar dit is geen reden.


Oke d0h god bestaat niet , dat denken wij!!
Anderen denken daar dus anders over en die zijn beledigt als je dat geloof beledigt. En nee ik vind het idd niet vreemd , ik keur het niet goed idd maar het is toch logisch dat als je iets gaat beledigen waar gelovigen zoveel waarde aan hechten dat je dan een reactie terug kan verwachten.

Ik snap serieus niet dat mensen blijven denken dat je hier zo maar je mening kan uiten, het hoort wel maar veel mensen zijn er blijkbaar nog niet aan toe
Oud 02-11-2004, 14:22
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 15:21 :
Oa dat dus.
Kijk eens naar de misdaadcijfers van 50 jaar geleden. Toen was er nog geen multi culturele samenleving.
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Oud 02-11-2004, 14:22
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 15:19 :
Hij schijnt kennelijk niet te beseffen dat het leven in andere landen niet zo prettig is,
Dat maakt geen zak uit. Ik heb ook 'rijke' ouders, en ik vind het een belediging dat je mij met hem vergelijkt.
Oud 02-11-2004, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:21 :
Ik kan me geen extreem rechtse groep herrinneren die in de laatste 2.5 jaar een politicus vermoord heeft. Extreem links is erger dan extreem rechts.
Omdat één persoon een misdaad heeft gepleegd
Oud 02-11-2004, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:20 :
DAt snap ik heel goed, heb genoeg armoede GEZIEN, niet meegemaakt idd,jij vast ook niet!

Maar als ze een betere toekomst willen, moeten ze ons dankbaar zijn, en zich aanpassen aan onze normen en waarden
De buitenwijken van Alanya is geen armoede.
Armoede is Afrika, Zuid Amerika en de gebergten van Azië. Nu jij weer.
Oud 02-11-2004, 14:22
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:19 :
Ja en vooral hun rechten weten ze, maar hun plichten komen ze niet na
Hunnie hullie zullie, noem dan een bepaalde groep in plaats van alle allochtonen over één kam te scheren.
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 02-11-2004, 14:22
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 15:20 :
Door mensen zoals jou ga ik me schamen dat ik ook rechts ben. Zielig blaten dat alle buitenlanders wegmoeten en dat dan alles weer goed gaat toont niet bepaald intelligentie. Zulke gedachtes had AH trouwens ook. En als je denkt dat Turken hier leven omdat ze 'gevlucht' zijn geeft weer wat meer prijs.
Ach, waarom reageer ik eigenlijk op jou.

Natuurlijk is het heel erg st33low om te pronken met waar je woont en wat je ouders bereikt hebben, het toont alleen wél aan dat je zelf niets hebt om trots op te zijn, dat je zelf nog helemaal noppes nada hebt bereikt en derhalve maar onder de veilige beschutting van je ouders gaat zitten.

Haal die dildo uit je ava en word eens volwassen, man.
Lees eens goed!
1. heb helemaal niet gezegd dat turken gevlucht zijn
2. Zelf genoeg bereikt waar ik heel trots op kan zijn hoor
3. Heel kinderachtig (17 eh?)
Oud 02-11-2004, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:22 :
Kijk eens naar de misdaadcijfers van 50 jaar geleden. Toen was er nog geen multi culturele samenleving.
En konden vrouwen nog niet werken.
Oud 02-11-2004, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:20 :
DAt snap ik heel goed, heb genoeg armoede GEZIEN, niet meegemaakt idd,jij vast ook niet!

Maar als ze een betere toekomst willen, moeten ze ons dankbaar zijn, en zich aanpassen aan onze normen en waarden
Jij kent mijn leven niet, wel?

Waarom moeten zij ons dankbaar zijn? Waarvoor? Voor al die bevooroordelingen? Dat ze hier mogen zijn? Moet jij hen dan niet net zo goed dankbaar zijn voor alles wat zij hier brengen? En voor het op vakantie mogen gaan naar 'hun land' ed?
Oud 02-11-2004, 14:23
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:21 :
Ik kan me geen extreem rechtse groep herrinneren die in de laatste 2.5 jaar een politicus vermoord heeft. Extreem links is erger dan extreem rechts.
volgens mij krijg ik iemand die mijn mening deelt
Oud 02-11-2004, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 15:22 :
Dat maakt geen zak uit. Ik heb ook 'rijke' ouders, en ik vind het een belediging dat je mij met hem vergelijkt.
Maar ik vergelijk jou niet met hem, jij deelt zijn mening op bepaalde gebieden niet, of wel?
Oud 02-11-2004, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:20 :
DAt snap ik heel goed, heb genoeg armoede GEZIEN, niet meegemaakt idd,jij vast ook niet!

Maar als ze een betere toekomst willen, moeten ze ons dankbaar zijn, en zich aanpassen aan onze normen en waarden
Wat voor geweldigs heb JIJ dan al bijgedragen aan de Nederlandse maatschappij? Waarom zou JIJ eigenlijk onmisbaar zijn?
Oud 02-11-2004, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 02-11-2004 @ 15:13 :
Hoe bedoel je? Wat is het nou voor'n punt te zeggen dat je het erg vindt dat hij om die reden vermoord is?



Het probleem is niet zozeer dat hij vermoord is, maar de reden dat hij vermoord is. Dergelijke dingen zouden gewoon niet voor mogen komen.
Ik bedoel je te zeggen dat het erg is dat iedereen weer naar de moslims wijst

Helaas is dat altijd zo geweest en zal het altijd wel zo blijven
Oud 02-11-2004, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:21 :
Ik kan me geen extreem rechtse groep herrinneren die in de laatste 2.5 jaar een politicus vermoord heeft. Extreem links is erger dan extreem rechts.
Dan woon jij dus niet in Limburg. Hier is veel overlast van extreem rechtse groeperingen, vooral in de regio Heerlen. En in Rotterdam is het ook al lang niet meer gezellig.
Oud 02-11-2004, 14:24
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 02-11-2004 @ 15:21 :
Ik snap serieus niet dat mensen blijven denken dat je hier zo maar je mening kan uiten
^ Zei ze dit nu echt of ben ik opeens een parallel universum beland waar hele andere opvattingen van democratie en vrijheid gelden?
Oud 02-11-2004, 14:24
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 15:22 :
Jij kent mijn leven niet, wel?

Waarom moeten zij ons dankbaar zijn? Waarvoor? Voor al die bevooroordelingen? Dat ze hier mogen zijn? Moet jij hen dan niet net zo goed dankbaar zijn voor alles wat zij hier brengen? En voor het op vakantie mogen gaan naar 'hun land' ed?
Dankbaar zijn dat wij ze hier een kans geven om goed te kunnen leven, moeten ze die wel met 2 handen aangrijpen. Nee waarom zou ik ze dankbaar zijn? ik heb geen behoefte om naar hun land te gaan hoor.
Oud 02-11-2004, 14:25
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
diamant_sensation schreef op 02-11-2004 @ 15:21 :
Ik snap serieus niet dat mensen blijven denken dat je hier zo maar je mening kan uiten, het hoort wel maar veel mensen zijn er blijkbaar nog niet aan toe
Je kunt hier zomaar je mening uiten, mits deze niet discriminerend of op een andere manier strafbaar is, en dat waren de meningen van Van Gogh niet. Niks vreemds aan, en dat jij dat wel vreemd vindt, vind ik op z'n zachts gezegd typisch.
Oud 02-11-2004, 14:25
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 02-11-2004 @ 15:24 :
Ik bedoel je te zeggen dat het erg is dat iedereen weer naar de moslims wijst

Helaas is dat altijd zo geweest en zal het altijd wel zo blijven
Ah joh! Lees nou dit topic even door!
Er is hier een persoon die naar moslims wijst en dan is er een hele groep die daarover valt en met allerlei argumenten komt waarom het níet terecht is naar DE moslim te wijzen

Met 'iedereen' scheer jíj weer over één kam.
Oud 02-11-2004, 14:25
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:23 :
Wat voor geweldigs heb JIJ dan al bijgedragen aan de Nederlandse maatschappij? Waarom zou JIJ eigenlijk onmisbaar zijn?
Hoor je mij dat zeggen? Zal ik het eens aan jou vragen?
Oud 02-11-2004, 14:25
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:22 :
Omdat één persoon een misdaad heeft gepleegd
Elke misdaad is er een teveel
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Oud 02-11-2004, 14:25
Verwijderd
En nu ga ik een boterham smeren.
Oud 02-11-2004, 14:25
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:22 :
Lees eens goed!
1. heb helemaal niet gezegd dat turken gevlucht zijn
2. Zelf genoeg bereikt waar ik heel trots op kan zijn hoor
3. Heel kinderachtig (17 eh?)
1. Je zegt dat turken terugkunnen want er is geen oorlog. Daarmee suggereer je dat ze naar Nederland zijn gekomen vanwege oorlog.

2. Waarom gebruik je dan constant je ouders (gekochte?) titels?

3. Ik ben dan nog wel 17 (Nog 1 maand en een paar dagen) maar dat zegt weinig over mijn volwassenheid. Het feit dat jouw mammie je een paar maanden eerder dan mij uitgeperst heeft, maakt je niet per definitie volwassener. Daarbij opgeteld het feit dat mannen in de puberteit geestelijk achterlopen op vrouwen....
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 02-11-2004, 14:26
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:20 :
En nu toch niet meer? Haal voor de grap eens álle mensen die van oorsprong ergens anders vandaan komen uit Nederland weg. Ik denk dat je weinig overhoudt. Allereerst is driekwart van de supermarkt al leeg dan, geen goed voetbalelftal meer en ik denk eerlijk gezegd dat de hele economie het moeilijk zou krijgen.
Dan hou je niemand over want we komen oorspronkelijk allemaal uit Afrika.
Nonargument dus.

Besides, er is een verschil tussen kansloze economische vluchtelingen die een uitkering willen en mensen die nuttig zijn voor Nederland zoals artsen, voetballers,wetenschappers..etc..daar is ook een andere wetgeving op qua verblijf en nationaliteit.

Als je alle illegalen, immigranten met een uitkering die niet actief werk zoeken, economische vluchtelingen en criminele allochtonen nou eens een enkele vlucht Middle-of-the-fuckin'-ocean geeft dan vraag ik me af hoeveel slechter we af zijn...
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Oud 02-11-2004, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:24 :
Dankbaar zijn dat wij ze hier een kans geven om goed te kunnen leven, moeten ze die wel met 2 handen aangrijpen. Nee waarom zou ik ze dankbaar zijn? ik heb geen behoefte om naar hun land te gaan hoor.
Geef jij ze die kans? Volgens mij niet.

Je gaat misschien niet naar 'hun land', maar je eet en drinkt en gebruikt wel dingen die niet uit Nederland afkomstig zijn.
Oud 02-11-2004, 14:26
Verwijderd
Stormlooptopic!
Oud 02-11-2004, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:24 :
Dankbaar zijn dat wij ze hier een kans geven om goed te kunnen leven, moeten ze die wel met 2 handen aangrijpen. Nee waarom zou ik ze dankbaar zijn? ik heb geen behoefte om naar hun land te gaan hoor.
Jouw land is 'hun' land inmiddels. Om het terug te brengen naar de dader van deze moord. Die heeft dus een nederlands én een marrokaans paspoort.
Oud 02-11-2004, 14:27
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 02-11-2004 @ 15:25 :
Ah joh! Lees nou dit topic even door!
Er is hier een persoon die naar moslims wijst en dan is er een hele groep die daarover valt en met allerlei argumenten komt waarom het níet terecht is naar DE moslim te wijzen

Met 'iedereen' scheer jíj weer over één kam.
nou, 1 iemand ! ik zou je hier voorlopig niet vertonen, we zullen altijd blijven wijzen, hebben jullie het zelf naar gemaakt, heb je goed begrepen, dat is nog iets positiefs.
Oud 02-11-2004, 14:27
Bluesman
Avatar van Bluesman
Bluesman is offline
Citaat:
BloodyLotte schreef op 02-11-2004 @ 15:24 :
Dan woon jij dus niet in Limburg. Hier is veel overlast van extreem rechtse groeperingen, vooral in de regio Heerlen.
Maar, hebben ze in de laatste 2.5 jaar twee politieke moorden gepleegd?

Citaat:
En in Rotterdam is het ook al lang niet meer gezellig.
HAHA! Inderdaad, maar dat komt met name door de buitenlanders. Denk je echt dat je als nazi veilig kan rondlopen als de helft van de stad buitenlands is?
__________________
Het volledige partijprogramma van groenlinks: TEGEN ALLES!1!!1!1!!111
Oud 02-11-2004, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Vini-Vidi-Vici schreef op 02-11-2004 @ 15:25 :
Hoor je mij dat zeggen? Zal ik het eens aan jou vragen?
Nou, precies. Waarom zou een moslim die nog niets bijgedragen heeft dan geén recht hebben hier te wonen en jij die even weinig gepresteerd hebt wel?
Oud 02-11-2004, 14:28
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Staafmixer schreef op 02-11-2004 @ 15:25 :
1. Je zegt dat turken terugkunnen want er is geen oorlog. Daarmee suggereer je dat ze naar Nederland zijn gekomen vanwege oorlog.

2. Waarom gebruik je dan constant je ouders (gekochte?) titels?

3. Ik ben dan nog wel 17 (Nog 1 maand en een paar dagen) maar dat zegt weinig over mijn volwassenheid. Het feit dat jouw mammie je een paar maanden eerder dan mij uitgeperst heeft, maakt je niet per definitie volwassener. Daarbij opgeteld het feit dat mannen in de puberteit geestelijk achterlopen op vrouwen....
en dit heeft geen fuck meer met dit topic te maken
Oud 02-11-2004, 14:28
herz
herz is offline
damn, dit is kut.
Oud 02-11-2004, 14:28
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Citaat:
Sasz schreef op 02-11-2004 @ 14:12 :
idd, laat balkenende maar komen met zn normen en waarden, hoogste tijd dat er weer eens wat respect en vrijheid terug komt in nederland, want mede door immigranten zijn we dit kwijt geraakt. het wordt tijd dat we onze eigen cultuur weer oppakken en deze ook aan de immigranten tonen!
Mee eens.
Oud 02-11-2004, 14:29
Vini-Vidi-Vici
Avatar van Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-11-2004 @ 15:26 :
Geef jij ze die kans? Volgens mij niet.

Je gaat misschien niet naar 'hun land', maar je eet en drinkt en gebruikt wel dingen die niet uit Nederland afkomstig zijn.
en als je dat niet deed, hadden ze daar helemaaal geen geld meer om te leven, dus mogen ze me nog een keer dankbaar zijn.
Ik geef ze die kans, als zij zich fatsoenlijk aanpassen, en niet als er 3 marokanen bij elkaar zitten marokaans gaan praten ipv nederlands bijv.
Oud 02-11-2004, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Bluesman schreef op 02-11-2004 @ 15:27 :
Maar, hebben ze in de laatste 2.5 jaar twee politieke moorden gepleegd?
Doen alleen moorden op dergelijke personen er toe?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.