Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2006, 12:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
koekjes schreef op 07-02-2006 @ 13:02 :
ik snap niet waarom ze geen christenen willen pesten maar wel moslims
waarschijnlijk een combinatie van het moe zijn van fanatici die je je leven niet gunnen en gewoon ordinair treiterwerk
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Advertentie
Oud 07-02-2006, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 13:03 :
Wat is dan een kind volgens jou, Firdaus?
Iemand die iig niet op het slagveld te vinden is?

kind (het ~, ~eren/~ers)
1 klein nog jong mens

Zelfs de van Dale kan er geen concreter antwoord op geven.
Oud 07-02-2006, 12:07
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 13:05 :
Iemand die iig niet op het slagveld te vinden is?

kind (het ~, ~eren/~ers)
1 klein nog jong mens

Zelfs de van Dale kan er geen concreter antwoord op geven.
Weet je dan vanaf wanneer je het slagveld opgestuurd werd?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 13:04 :
waarschijnlijk een combinatie van het moe zijn van fanatici die je je leven niet gunnen en gewoon ordinair treiterwerk
en dan vinden ze t raar dat ze pissig worden? als ik streng gelovig was en mijn god te kakken werd gezet zou ik ook flippen (ok misschien geendingen in de fik zetten en mensen vermoorden maar ik zou er niet al te blij om zijn
Oud 07-02-2006, 12:09
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 13:02 :
Ga jij nog een keer inhoudelijk op een post in, of blijf je langs de zijkant cheerleading-gedrag vertonen?
Ik zie niet in waarom ik zou moeten herhalen wat al een keer of 3000 tegen je gezegd is met verschillende goede argumentatie.

Zoals je zelf al aangaf: je weet je eigen waarheid al.


en @ koekjes: dat je het moslims pesten noemt zegt al dat je wel meer niet begrijpt.
Oud 07-02-2006, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-02-2006 @ 13:09 :
Ik zie niet in waarom ik zou moeten herhalen wat al een keer of 3000 tegen je gezegd is met verschillende goede argumentatie.

Zoals je zelf al aangaf: je weet je eigen waarheid al.
Wie A zegt, hoort ook B te zeggen.

Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 12:31 :
1. Wat heeft het Iraanse strafrecht met gedonder over cartoons te maken?

2. Wat strookt niet met mijn denkbeeld, leg eens uit.

3. Wát is godslasterlijk?

4. Leugens? Wat? Ik volg je niet meer.

5. Leuk. Maar wees de volgende keer wel wat concreter.
Krijg ik hier nog antwoord op? Ik word zo langzamerhand wel moe van dat gepruttel van je.
Oud 07-02-2006, 12:13
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
koekjes schreef op 07-02-2006 @ 13:09 :
en dan vinden ze t raar dat ze pissig worden? als ik streng gelovig was en mijn god te kakken werd gezet zou ik ook flippen (ok misschien geendingen in de fik zetten en mensen vermoorden maar ik zou er niet al te blij om zijn
Ik vind het niet raar dat ze boos zijn, maar wel dat ze zo gewelddadig reageren.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 12:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Trouwens klopt het dat volgens de Hadith Mohammed geen snor zou hebben (wel een baard)? Stond in een artikel van de Trouw. De cartoons laten Mohammed MET snor zien.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-02-2006 @ 13:09 :
en @ koekjes: dat je het moslims pesten noemt zegt al dat je wel meer niet begrijpt.
kom jij nog ooit een keer met niet groep 5 waardige replies?
dankje
Oud 07-02-2006, 12:15
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 13:12 :
Wie A zegt, hoort ook B te zeggen.



Krijg ik hier nog antwoord op? Ik word zo langzamerhand wel moe van dat gepruttel van je.
Nops, je krijgt er geen inhoudelijk antwoord meer van me, waarom niet: omdat dat al vele keren gedaan is maar dat word door je afgedaan als leugens en je weigert er op in te gaan. Wat mij aangeeft dat het overbodig is.

Ik denk dat het hele forum hier moe word van dat geblaat van jou.

Laatst gewijzigd op 07-02-2006 om 12:17.
Oud 07-02-2006, 12:16
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
koekjes schreef op 07-02-2006 @ 13:14 :
kom jij nog ooit een keer met niet groep 5 waardige replies?
dankje
Jahoor, wil ik best voor je doen, maar niet op groep 3 achtige statements.

Was het een geval van moslim pesten? Nee.
Oud 07-02-2006, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-02-2006 @ 13:16 :
Jahoor, wil ik best voor je doen, maar niet op groep 3 achtige statements.

Was het een geval van moslim pesten? Nee.
ik vind mensen hun geloof te kakken zetten en de belangrijkste persoon in hun religie ook te kakken zetten toch wel een vorm van pesten.


maar dat kan natuurlijk aan mijn logica liggen....
Oud 07-02-2006, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 11:46 :
Klopt, ik wilde nog wel maagd blijven tot het huwelijk.
Een moslima kan/mag toch wel geil worden? Zolang het maar niet in daden wordt omgezet
Oud 07-02-2006, 12:21
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
koekjes schreef op 07-02-2006 @ 13:18 :
ik vind mensen hun geloof te kakken zetten en de belangrijkste persoon in hun religie ook te kakken zetten toch wel een vorm van pesten.

maar dat kan natuurlijk aan mijn logica liggen....
En nu gaan lezen waar het overging en waarom in eerste instantie die tekenaars gevraagd werden.

Zal je een stuk broodnodige inzicht verschaffen.
Oud 07-02-2006, 12:21
Verwijderd
zozo de gemoederen lopen weer hoog op hier.

OT:
Mijn mening is dat de moslimlanden maar moeten leren leven dat er ook mensen zijn die hun geloof ed niet zien zitten en een beetje satire maken over hun manier van leven. Als zij besluiten deense producten te boycotten, prima, moeten zij weten. Maar terreuracties in het land is een aanslag tegen de normen en waarden in andere landen en die hebben ze gewoon te accepteren.
Oud 07-02-2006, 12:22
Hugo Chrétien
Avatar van Hugo Chrétien
Hugo Chrétien is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 12:00 :
Waar haal jij zulke dubieuze onwaarheden vandaan? Welke haddieth ondersteunen jouw leugens? Heb je dat uberhaupt aan kunnen tonen, ooit??

Boechari

vol 5, boek 58, nr 236
Narrated Hisham's father:
Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consumed that marriage when she was nine years old.
http://www.muslimaccess.com/sunnah/h...khari/058.html

Vol 7, boek 62, nr 64
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years (i.e., till his death).

Vol 7, boek 62, nr 65

Vol 7, boek 62, nr 88

http://www.muslimaccess.com/sunnah/h...khari/062.html


Hoe noemen we in Nederland zo iemand?
__________________
één Nederlander: een theoloog; twee Nederlanders: een kerk; drie Nederlanders: een kerkscheuring
Oud 07-02-2006, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Hugo Chrétien schreef op 07-02-2006 @ 13:22 :
Boechari

vol 5, boek 58, nr 236
Narrated Hisham's father:
Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consumed that marriage when she was nine years old.
http://www.muslimaccess.com/sunnah/h...khari/058.html

Vol 7, boek 62, nr 64
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years (i.e., till his death).

Vol 7, boek 62, nr 65

Vol 7, boek 62, nr 88

http://www.muslimaccess.com/sunnah/h...khari/062.html


Hoe noemen we in Nederland zo iemand?
pedo maar ten 1e: ze hebben daar andere maatstaven als hier en ten 2e: het was heeeeel lang geleden
Oud 07-02-2006, 12:26
Verwijderd
Ja, laten we de discussies over Mohammeds seksleven uit dit topic? Dank.
Oud 07-02-2006, 12:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-02-2006 @ 13:19 :
Een moslima kan/mag toch wel geil worden? Zolang het maar niet in daden wordt omgezet

Ik zet gevoelens graag om in daden.
Oud 07-02-2006, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 13:27 :
Ik zet gevoelens graag om in daden.
foei
Oud 07-02-2006, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Hugo Chrétien schreef op 07-02-2006 @ 13:22 :
Boechari

Narrated Hisham's father:
Khadija died three years before the Prophet departed to Medina. He stayed there for two years or so and then he married 'Aisha when she was a girl of six years of age, and he consumed that marriage when she was nine years old.

Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years (i.e., till his death).


Hoe noemen we in Nederland zo iemand?
1. Khadija (ra) was een weduwe, die 40 jaar ouder was dan Mohammed (saws) toen zij trouwden. (Kenmerk van pedo's nietwaar?)

2. Aisha (ra) was een jong meisje toen haar vader haar aan Mohammed (saws) 'schonk'. Hij wilde het beste voor zijn dochter en wat voor schoonzoon wens je meer dan een Boodschapper van God?

3. In geen enkele haddieth zul je vinden op welke leeftijd zij (Aisha (ra) en Mohammed (saws) ) seks hebben gehad.

Dus wat is jouw punt nu? Vergeet niet dat verschillende Bijbelse figuren seks hadden met moeders, zusjes en tantes. Vergeet ook niet met hoeveel vrouwen Bijbelse figuren het bed deelden.

En verder, T_ID maakte de profeet o.a ook uit voor moordenaar. Maar nu bloedt de neus ofzo?
Oud 07-02-2006, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-02-2006 @ 13:15 :
Nops, je krijgt er geen inhoudelijk antwoord meer van me, waarom niet: omdat dat al vele keren gedaan is maar dat word door je afgedaan als leugens en je weigert er op in te gaan. Wat mij aangeeft dat het overbodig is.

Ik denk dat het hele forum hier moe word van dat geblaat van jou.
M.a.w: ik pruttelde weer eens te veel onzin. Jongen, zet jezelf eens niet zo voor schut, wil je?!
Oud 07-02-2006, 12:40
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Hugo Chrétien schreef op 07-02-2006 @ 13:22 :

Hoe noemen we in Nederland zo iemand?
Hoe noemen we in Nederland nu zo iemand?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 12:45
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 07-02-2006 @ 13:30 :
foei
You better know.
Oud 07-02-2006, 12:52
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 07-02-2006 @ 13:26 :
Ja, laten we de discussies over Mohammeds seksleven uit dit topic? Dank.


Islamitische landen veroordelen geweld om cartoons

Gepubliceerd op zondag 05 februari 2006

De Organisatie van de Islamitische Conferentie (OIC) heeft zondag het geweld tegen Deense en Noorse diplomatieke vertegenwoordigingen veroordeeld.

België: Ongeveer vierduizend mensen, voornamelijk moslimjongeren, voerden zondagavond spontaan actie tegen de spotprenten in Brussel. De Europees Arabische Liga (AEL) heeft zaterdag antisemitische cartoons op haar website geplaatst als reactie op de Mohammed-publicaties.

Denemarken: Denemarken heeft zondag een klemmend beroep gedaan op Arabische leiders om verdere escalatie van het conflict rond spotprenten van de profeet Mohammed te voorkomen. "De Deense regering vraagt alle leiders, politiek en religeus, in de betrokken landen hun bevolking op te roepen rustig te blijven en van geweld af te zien", aldus minister van Buitenlandse Zaken Per Stig Möller tijdens een persconferentie.

Turkije: Een woedende menigte van duizend mensen heeft zondag geprobeerd naar het Deense consulaat in Istanbul te trekken. De Turkse politie voerde de veiligheidsmaatregelen op en slaagde erin de menigte tegen te houden. De betogers bekogelden de agenten met eieren.

Irak: Het Islamitische Leger in Irak heeft zondag ertoe opgeroepen Denen te doden. Ook bedreigt de aan Al Qaida gelieerde groepering landen waar de Deense spotprenten zijn herdrukt. In de via internet verspreide verklaring worden moslimstrijders opgeroepen 'Denen te vangen en in stukken te snijden'.

Libanon: Woedende demonstranten hebben zondag in de Libanese hoofdstad Beiroet het Deense consulaat bestormd en in brand gestoken. De Libanese minister van Binnenlandse Zaken is naar aanleiding van de rellen afgetreden. Ook bij de Nederlandse ambassade, in dezelfde straat, werden vernielingen aangericht. Er zijn vermoedelijk enkele ruiten gesneuveld. Het ministerie denkt dat de betogers het niet speciaal op het Nederlandse pand hadden voorzien.

Syrië: In de Syrische hoofdstad Damascus hebben demonstranten die protesteerden tegen de spotprenten zaterdag de ambassades van Denemarken en Noorwegen bestormd en de gebouwen in brand gestoken.

Iran: Iran neemt economische strafmaatregelen tegen landen waar de media de spotprenten publiceren. Dat zei de ultraconservatieve Iraanse president Mahmoud Ahmadinejad zaterdag, aldus het persbureu IRNA.

Zuid-Afrika: Een Zuid-Afrikaanse rechtbank heeft de publicatie van spotprenten van de profeet Mohammed verboden.

Jordanië: Jihad Momani, de ontslagen hoofdredacteur van weekblad Shihan, en Hisham al Khalidi, de hoofdredacteur van tabloid Al Mehwar, zijn voorgeleid voor de rechter wegens het plaatsen van de bewuste cartoons. Zij kunnen drie maanden gevangenisstraf krijgen wegens "schending van het religieus gevoel".

Nederland: GroenLinks wil van premier Balkenende weten wat hij vindt van het idee voor een Europese gedragscode over de omgang van de pers met religies. De partij wil de premier daarvoor dinsdag tijdens het vragenuurtje naar de Tweede Kamer roepen.

Vaticaanstad: Het Vaticaan heeft zaterdag opgeroepen tot wederzijds respect. Het is de eerste reactie van het Vaticaan op het tumult. Volgens een verklaring van het Vaticaan is het recht op vrije meningsuiting nog geen vrijbrief om religies te beledigen.

Afghanistan: De spotprenten laten zien dat het Westen vijandig staat tegenover de islam. Dat heeft de taliban in een telefonische verklaring vanuit Kandahar gezegd.

Gaza: Demonstranten hebben het kantoor van de Europese Commissie in Gaza-stad aangevallen. Ze hebben ramen ingeslagen en de Europese vlag vervangen door de Palestijnse vlag.

Nieuw-Zeeland: Ook de Nieuw-zeelandse kranten Domion Post en The Press hebben de cartoons zaterdag geplaatst. “Het is belangrijk voor onze lezers om te zien waar al die opschudding over gaat”, aldus redacteur Tim Pankrhurst van de Dominion Post.

New York: De hoogste baas van de Verenigde Naties, Kofi Annan, heeft de internationale moslimgemeenschap opgeroepen de excuses van de Deense krant Jyllands Posten te accepteren.

http://www.planet.nl/planet/show/id=...9351/sc=ebd905
Oud 07-02-2006, 13:00
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Meer klachten over discriminatie door spotprenten

(Novum) - Het aantal klachten over discriminatie is de afgelopen weken door de discussie over de spotprenten van de profeet Mohammed met honderden toegenomen. Dit zegt een woordvoerder van het Meldpunt Discriminatie Internet. "We zien meer dan een verdubbeling."

De klachten spitsen zich niet alleen toe op de spotprenten, zegt het meldpunt. "Door de reactie van de AEL met enkele joodse spotprenten krijg je discussies tussen joden en moslims", constateert de woordvoerder. "In het begin van de discussie blijft het nog wel netjes, maar verderop in het gesprek zie je dat de haat toeneemt. Het wordt dan persoonlijk. Beide kanten accepteren het standpunt van de ander niet."

In de islamitische wereld is grote opschudding ontstaan over twaalf spotprenten, die oorspronkelijk in de Deense krant Jyllands-Posten werden afgedrukt. Kranten in verschillende Europese landen hebben de prenten opnieuw gepubliceerd. Op het afbeelden van de profeet, gunstig of ongunstig, rust voor moslims een taboe.

De Arabisch Europese Liga (AEL) plaatste zaterdag twee tekeningen op haar website. Op één daarvan ligt Anne Frank in bed met Adolf Hitler. Op de tweede wordt de Holocaust in twijfel getrokken. De AEL zegt de spotprenten te hebben geplaatst om gebruik te maken van het recht op vrije meningsuiting, net als de kranten die de omstreden spotprenten van Mohammed hebben afgedrukt.
http://www.nieuws.nl/167438/Meer_kla...or_spotprenten

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 13:09
Verwijderd
Het CIDI heeft blijkbaar moeite te begrijpen dat dit alleen koren op de molen van gewelddadige demonstranten is: 'maar, maar, de joden verzetten zich toch ook tegen beledigende cartoons?'
Oud 07-02-2006, 13:13
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-02-2006 @ 14:09 :
Het CIDI heeft blijkbaar moeite te begrijpen dat dit alleen koren op de molen van gewelddadige demonstranten is: 'maar, maar, de joden verzetten zich toch ook tegen beledigende cartoons?'
ja, via de wetgeving.

(begrijp wel wat je bedoelt )
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 14:00 :
Meer klachten over discriminatie door spotprenten

(Novum) - Het aantal klachten over discriminatie is de afgelopen weken door de discussie over de spotprenten van de profeet Mohammed met honderden toegenomen. Dit zegt een woordvoerder van het Meldpunt Discriminatie Internet. "We zien meer dan een verdubbeling."

De klachten spitsen zich niet alleen toe op de spotprenten, zegt het meldpunt. "Door de reactie van de AEL met enkele joodse spotprenten krijg je discussies tussen joden en moslims", constateert de woordvoerder. "In het begin van de discussie blijft het nog wel netjes, maar verderop in het gesprek zie je dat de haat toeneemt. Het wordt dan persoonlijk. Beide kanten accepteren het standpunt van de ander niet."

In de islamitische wereld is grote opschudding ontstaan over twaalf spotprenten, die oorspronkelijk in de Deense krant Jyllands-Posten werden afgedrukt. Kranten in verschillende Europese landen hebben de prenten opnieuw gepubliceerd. Op het afbeelden van de profeet, gunstig of ongunstig, rust voor moslims een taboe.

De Arabisch Europese Liga (AEL) plaatste zaterdag twee tekeningen op haar website. Op één daarvan ligt Anne Frank in bed met Adolf Hitler. Op de tweede wordt de Holocaust in twijfel getrokken. De AEL zegt de spotprenten te hebben geplaatst om gebruik te maken van het recht op vrije meningsuiting, net als de kranten die de omstreden spotprenten van Mohammed hebben afgedrukt.
http://www.nieuws.nl/167438/Meer_kla...or_spotprenten

Tsja Sir Newton heeft dit verschijnsel al vastgelegd in zijn derde wet
Oud 07-02-2006, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 14:13 :
ja, via de wetgeving.

(begrijp wel wat je bedoelt )
Dat is dus irritant. Het zijn cartoons, for fucks sake. Als je je nu gaat verzetten tegen een hele stroom antisemitische of holocaustontkennende publicaties, OK. Maar van zoiets weet je gewoon zó hard dat het bedoeld is om te provoceren. Abou Jahjah kodigde het nota bene vantevoren aan: 'wie een loopje neemt met de vrijheid van meningsuiting kan het zelf ook verwachten'.

En já hoor, meneer Naftaniel springt er meteen weer op, als een stier op een rode lap. Wát een dwaas. Echt, met geen pen te beschrijven. Wees nou éens de verstandigste.
Oud 07-02-2006, 13:24
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Nou, het is hoogstwaarschijnlijk domweg strafbaar in Nederland.

Het zijn dan ook geen cartoons van een Deense organisatie, maar van een Nederlands-Belgische.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 13:28
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 14:24 :
Nou, het is hoogstwaarschijnlijk domweg strafbaar in Nederland.

Het zijn dan ook geen cartoons van een Deense organisatie, maar van een Nederlands-Belgische.
Ach, dat het in de wet staat betekent alleen dat de nederlandse wet door de joodse samenzwering wordt beheerst.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 07-02-2006, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 14:24 :
Nou, het is hoogstwaarschijnlijk domweg strafbaar in Nederland.

Het zijn dan ook geen cartoons van een Deense organisatie, maar van een Nederlands-Belgische.
Ja, laten we alles dat in theorie strafwaardig is ook daadwerkelijk gaan vervolgen, dat is een goed idee (hint: 'opportuniteit').
Oud 07-02-2006, 13:36
Sneeuwco
Sneeuwco is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 13:27 :
Ik zet gevoelens graag om in daden.
Dan ben je zeker wel blij dat je hier woont, anders zouden ze een muurtje voor je bijelkaar rapen.
Oud 07-02-2006, 13:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 07-02-2006 @ 14:28 :
Ach, dat het in de wet staat betekent alleen dat de nederlandse wet door de joodse samenzwering wordt beheerst.


Ja voor dat soort beschuldigingen ben ik dan bang voor. Het loopt al genoeg stroef tussen de verschillende bevolkingsgroepen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.

Laatst gewijzigd op 07-02-2006 om 13:48.
Oud 07-02-2006, 13:44
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 14:24 :
Nou, het is hoogstwaarschijnlijk domweg strafbaar in Nederland.
Wat fascinerend, Gatara!!
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 07-02-2006, 13:45
Sneeuwco
Sneeuwco is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 12:00 :
Waar haal jij zulke dubieuze onwaarheden vandaan? Welke haddieth ondersteunen jouw leugens? Heb je dat uberhaupt aan kunnen tonen, ooit??

.
Wanneer de profeet Mohammed (sal-lalahoe ‘aleyhi wa sallam) een slag voerde op het slagveld zei hij tegen zijn mannen:

“Raak de vrouw niet aan, raak het kind niet aan, raak de man op het land niet aan, en blijf weg van religieuze mensen, en zij die zich hebben afgezonderd in hun gebedshuizen! Hak geen boom neer, en vernietig geen gebedshuizen…!”

Zei die dat??? Damn ik dacht dat ie zei: zoek een 6 jarige voor me, maak iedereen af, verkracht de vrouwen en vernietig ieder gebouw..
Goed voorbeeld doet goed volgen he, om hebben ze het nu allemaal maar zelf bedacht? Die mohammed staat gewoon gelijk aan bepaalde mensen die in 1945 zelfmoord hebben gepleegd.

Ongelooflijk zeg, als Mohammedtje dat echt had gezegd dan hadden de Moslims nu wel wat vriendelijker geweest, maar het tegendeel is denk ik het geval.
Oud 07-02-2006, 13:46
Delama
Avatar van Delama
Delama is offline
Citaat:
koekjes schreef op 07-02-2006 @ 13:02 :
ik snap niet waarom ze geen christenen willen pesten maar wel moslims
T zijn cartoons in een krant. Die worden vrijwel altijd gemaakt over actuele dingen waar mensen mee bezig zijn. En als er nu juist in deze tijd één iets in het nieuws is wat de mensen bezig houdt, is het geweldig c.q. terrorisme uit islamitische hoek.

Daarbij kun je er nu eenmaal ook niet vanuit gaan dat jan modaal in de westerse wereld de islam even hoog aanslaat als het christendom. Je moet niet vergeten dat veel waarden/normen die wij hier normaal vinden, voortvloeien uit eeuwen christendom. Dan is het logisch dat automatisch ook het christendom meer respect/begrip krijgt dan de islam.

En het is natuurlijk geen moslimpje pesten, dan hadden ze dat blad wel ergens geplaatst waar het wel door moslims gelezen wordt. Ik hoop dat je dat wel begrijpt.
Oud 07-02-2006, 13:48
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McCaine schreef op 07-02-2006 @ 14:44 :
Wat fascinerend, Gatara!!
Ja he?

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 13:49
Delama
Avatar van Delama
Delama is offline
Citaat:
McCaine schreef op 07-02-2006 @ 14:44 :
Wat fascinerend, Gatara!!
Wat niets afdoet aan het fascinerende feit dat dat voor het CIDI wel een verplichting is, hun zoveelste 'onderzoek' te doen.
Oud 07-02-2006, 13:50
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Delama schreef op 07-02-2006 @ 14:49 :
Wat niets afdoet aan het fascinerende feit dat dat voor het CIDI wel een verplichting is, hun zoveelste 'onderzoek' te doen.
dat onderzoek doet de officier van justitie
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 13:52
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 14:44 :


Ja voor dat soort beschuldigingen ben ik dan bang voor. Het loopt al genoeg stroef tussen de verschillende bevolkingsgroepen.
Nouja, als het CIDI zo makkelijk bijt lijkt me dat de wetgeving inderdaad bevooroordeeld is.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!

Laatst gewijzigd op 07-02-2006 om 13:54.
Oud 07-02-2006, 13:52
Delama
Avatar van Delama
Delama is offline
Citaat:
Sneeuwco schreef op 07-02-2006 @ 14:45 :
Zei die dat??? Damn ik dacht dat ie zei: zoek een 6 jarige voor me, maak iedereen af, verkracht de vrouwen en vernietig ieder gebouw..
Goed voorbeeld doet goed volgen he, om hebben ze het nu allemaal maar zelf bedacht? Die mohammed staat gewoon gelijk aan bepaalde mensen die in 1945 zelfmoord hebben gepleegd.

Ongelooflijk zeg, als Mohammedtje dat echt had gezegd dan hadden de Moslims nu wel wat vriendelijker geweest, maar het tegendeel is denk ik het geval.
Tja ik heb me wel vaak afgevraagd hoe het kan dat bevolkingsgroep die zich zó overdreven 'netjes' met vrouwen/lust/sex omgaan, wel de meest geile pubers ter wereld produceren.
Oud 07-02-2006, 13:53
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Hee, er staan veel te veel persoonlijke aanvallen en offtopic posts in deze thread. Ik raad iedereen die zich hieraan schuldig maakt aan daarmee te stoppen. Mensen die menen dat ze zich hier niet aan hoeven te houden lopen een grote kans op verwijdering van hun posts en een eventuele ban.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 07-02-2006, 13:53
Delama
Avatar van Delama
Delama is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 14:50 :
dat onderzoek doet de officier van justitie
het blijft fascinerend!
Oud 07-02-2006, 13:54
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 14:48 :
Ja he?

Nouja, "het staat in de wet" is niet echt een goed argument te noemen als het gaat over de beoordeling van een uitlating (tenzij je rechter bent).
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 07-02-2006, 13:58
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 07-02-2006 @ 14:52 :
Nouja, als het CIDI zo makkelijk bijt lijkt me dat de wetgeving inderdaad bevooroordeeld is.
of dat de moslimgemeenschap het nog niet heft uitgeprobeerd
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 13:58
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 07-02-2006 @ 14:54 :
Nouja, "het staat in de wet" is niet echt een goed argument te noemen als het gaat over de beoordeling van een uitlating (tenzij je rechter bent).
Maar staat hier in dit topic ergens dat ik het eens ben met de aanklacht? Dacht het niet! Nou dan.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 14:01
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 14:58 :
of dat de moslimgemeenschap het nog niet heft uitgeprobeerd
De rechter grijpt bij de holocaust terug naar het Verbeke arrest dat hier specifiek over gaat, voorzover ik weet.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 07-02-2006, 14:03
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Bij de AEL wil men juist provoceren met die cartoons. Dan is het dus zaak je schouders op te halen over die cartoons en niet meteen allerlei aanklachten in te dienen. Naftaniel laat zich weer eens kennen en speelt de AEL in de kaart.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.