Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2003, 23:42
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Mijn vriendin wil vaak dat als ze al klaargekomen is dat ik nog doorga omdat ze dan weer heel snel daarna nog een orgasme kan krijgen.... Nu zat ik me af te vragen of dit normaal is of dat ik gewoon een onverzadigbare vriendin heb Want het geld voor mij dat ik dan meestal een kwartiertje moet wachten voordat ik nog een keer kan klaarkomen.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2003, 23:51
unpopular
unpopular is offline
Volgens mij is dat niet zo vreemd meeste vrouwen kunnen sneller een orgasme achter elkaar hebben dan mannen. Daarentegen is het wel vaak zo dat vrouwen steeds eerder komen, bij mannen is dat vaak het tegenovergestelde.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 00:23
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
unpopular schreef op 19-06-2003 @ 00:51:
Volgens mij is dat niet zo vreemd meeste vrouwen kunnen sneller een orgasme achter elkaar hebben dan mannen. Daarentegen is het wel vaak zo dat vrouwen steeds eerder komen, bij mannen is dat vaak het tegenovergestelde.
Het komt best wel vaak voor dat mijn vriendin eerder klaarkomt dan mij. Bij sexuele voorlichting hadden wij altijd geleerd dat het bij een vrouw veel langer duurt voor dat ze tot een orgasme komt dan een man. Maarja misschien ben ik gewoon goed in bed
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 00:31
unpopular
unpopular is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 19-06-2003 @ 01:23:
Het komt best wel vaak voor dat mijn vriendin eerder klaarkomt dan mij. Bij sexuele voorlichting hadden wij altijd geleerd dat het bij een vrouw veel langer duurt voor dat ze tot een orgasme komt dan een man. Maarja misschien ben ik gewoon goed in bed
nou van die lessen heb ik me vrij weinig van aangetrokken volgens mij werd er ook nog gezegd dat anaal een schande was, ander onderwerp.

Zeg ook niet dat je slecht bent in hoor.
Maar er zijn verschillende factoren waardoor een vrouw klaarkomt. Waaronder hoe opgewonden ze al is. Natuurlijk ook prestatie van de bed partner.

Maar het is dus bij ieder persoon verschillend.

(al haal ik niet echt een vraag uit dit antwoord van je )
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 01:39
Verwijderd
Ik kom eerder klaar dan mijn vriend, vaak omdat als hij bij mij bezig is ik niet echt in staat ben tot doorgaan waar ik mee bezig was. We komen dus vaak vlak na elkaar.
En euhm ja ik moet echt een tijdje wachten want dan is het echt te gevoelig ff daar beneden. Maar raar is het niet, van j evriendin dus.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 07:18
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
De biologieles is bij mij wel van toepassing: ik doe er lang over eer ik kom, en het lukt maar één keertje... dus.... je vriendin heeft gewoon geluk!
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 07:58
de goeie fee
de goeie fee is offline
ja puur geluk

*is jaloers*

en maak je er maar verder geen zorgen over, en prijs jezelf
__________________
Het is goed, kgeef je een zoe-oen & een knuffel heb ik vandoe-oen (8) FLAGRANTIOR IN DIES AMORE P.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 08:47
Verwijderd
Yep, kan ik ook. Tijdens een uitbegreide vrijpartij kan ik zonder moeite vier keer klaarkomen - pas na vier keer heb ik weer even tijd nodig om op te laden. De eerste drie keer 'stop' ik het orgasme dan onbewust zodra het gevoel is opgehouden, waardoor het verzadigde gevoel niet optreedt, maar de vierde keer lukt dat niet meer for some reason. Misschien doet je vriendin dit ook...? En misschien ligt haar grens anders...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 09:30
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Jeej ik kan dat ook!! Als mijn vriend en ik echt een paar uurtjes bezig zijn kan t weleens voorkomen dat ik zelfs meer dan 4 keer kan klaarkomen (1x was ik echt supergeil en kwam ik minstens 10x *geniet*)
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 09:48
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 19-06-2003 @ 10:30:
Jeej ik kan dat ook!! Als mijn vriend en ik echt een paar uurtjes bezig zijn kan t weleens voorkomen dat ik zelfs meer dan 4 keer kan klaarkomen
juah.

offeuhm een euh ... GOLF \o/

daar bestaat een hele mooie parabel over
toen eva en adam nog in het paradijs zaten zei god tegen hen: "ik ga jullie beiden een kadootje geven, jullie mogen zelf kiezen wat." "ow, fijn fijn" dachten adam en eva. god zei:"het eerste kado is heel erg handig, het is het vermogen om rechtopstaand te plassen" adam onderbrak god en riep:"Ow ow ow geef dat maar aan mij!" god fronste zijn wenkbrauwen en zei, "ok dan, dat is voor jou" eva keek nbtje jaloers naar adam, zdat kado had zij ook graag gehad, ze vroeg "en wat is mijn kadootje dan?" "aha" zei god, "voor jou heb ik iets heel fijns: MEERVOUDIGE ORGASMES!"
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:04
Verwijderd
Ah bah. Adem is ook al zo'n "nutter". Waarom dacht ie nou gewoon niet eerder....

niet eerlijk

Maar zei god toen ook de nadelen??
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:06
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dat kan zeker. Ik ben zelfs al eens 10 keer in een half uur klaargekomen..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 19-06-2003 @ 12:06:
Dat kan zeker. Ik ben zelfs al eens 10 keer in een half uur klaargekomen..
Oké, dat doe ik je dus níét na.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:26
Verwijderd
Citaat:
de goeie fee schreef op 19-06-2003 @ 08:58:
ja puur geluk

*is jaloers*

en maak je er maar verder geen zorgen over, en prijs jezelf
juist..
ben zelf nog maar 1 keer klaargekomen..
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef op 19-06-2003 @ 12:06:
Dat kan zeker. Ik ben zelfs al eens 10 keer in een half uur klaargekomen..
en toen werd je wakker.......
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:28
Verwijderd
per 3 minuten klaar komen..... Ik heb het nooit geprobeerd

Ik heb opzich niet zo'n zin in een lamme arm
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Syphon schreef op 19-06-2003 @ 12:27:
en toen werd je wakker.......
Dan geloof je het toch niet. Was met de elektrische tandenborstel. Deed op een gegeven moment wel pijn, maar het was precies TIEN keer.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:35
Verwijderd
Heb je weer dat voordeel van meiden
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:39
poesiefox
poesiefox is offline
De douchestraal: vier keer in twee minuten. Als er meer komen, komen ze echt vlak na elkaar. Het is meer een soort ultiem randjesfietsen, want alleen de laatste keer is die echte explosie.

En dan is het ook echt op.

90 % van de keren is het een keer hemelschokkend en dan over. in 9% is het een dubbele, dus twee soorten vlak na of zelfs tijdens elkaar, en die ene keer komt het een paar keer pal na elkaar.
__________________
Pfff. Boeie.

Laatst gewijzigd op 19-06-2003 om 11:41.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2003, 11:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 19-06-2003 @ 12:39:
De douchestraal: vier keer in twee minuten. Als er meer komen, komen ze echt vlak na elkaar. Het is meer een soort ultiem randjesfietsen, want alleen de laatste keer is die echte explosie.
Hehe, iemand die weet dat het kan.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Vrouwelijk orgasme (ejaculatie)
Boebsie
44 16-01-2007 14:34
Seksualiteit Vraag: stoppen vóór, tijdens of na orgasme?
carla-tje
28 11-06-2006 11:16
Seksualiteit Meervoudig orgasme
Muchacha
80 09-08-2005 12:39
Psychologie Ben je jezelf voor of na het orgasme (jongens)
Rerisen Phoenix
13 06-04-2003 05:16
Seksualiteit Jongens: meervoudige orgasmen?
The Chameleon
45 26-07-2002 08:37
Seksualiteit Rustperiode na orgasme (bij meisjes)
sofie3
18 07-04-2002 15:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06.