Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2003, 15:42
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
altijd dat gezeik over dat bestuurders van scooters gevaarlijk en te hard rijden, het illegaal opvoeren bla bla...

ik vind het zielig dat je scooter maar 45 mag lopen terwijl deze zijn gemaakt om ongeveer 80/90 te rijden. ik vind het ook terecht dat de meeste scooterrijders de begrenzers uit zon scooter halen. het wordt 'opvoeren genoemd' maar eigenlijk is het gewoon alle shit uit je scooter halen die er niet in thuishoord.

waarom zou je je scooter niet harder mogen laten lopen? autos kunnen toch ook dik 200? die gaan ze toch ook niet zielig opjagen en dan op de rollerbank zetten?

wat vinden jullie hiervan?
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2003, 15:44
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 16:42:
wat vinden jullie hiervan?
Ik vind je behoorlijk zielig en ik denk dat gefrustreerde mannetjes als jij de reden zijn dat scooters maar 45 mogen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:45
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
ja hoezo?? ik ga ook nie als een gek tussen alles door lopen slingeren of doen wat eigelijk helemaal nie kan...
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:47
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
ik vind het vooroordelen want als je netjes 30 rijdt dan houden ze je nog aan ookal hebben ze geen bewijs dat je te hard rijdt, doen ze met autos toch ook niet?
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:47
Violence Fetishist
Avatar van Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
Assasin schreef op 18-07-2003 @ 16:44:
Ik vind je behoorlijk zielig en ik denk dat gefrustreerde mannetjes als jij de reden zijn dat scooters maar 45 mogen.
__________________
- the vøøðøø who do what you don't dare do people -
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:48
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 16:45:
ja hoezo?? ik ga ook nie als een gek tussen alles door lopen slingeren of doen wat eigelijk helemaal nie kan...
Ik denk van wel want jij hebt toch 'ontlasting' aan alle regels.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:49
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
hoe kan jij dat nou weten....
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:49
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 16:42:
thuishoord.

waarom zou je je scooter niet harder mogen laten lopen? autos kunnen toch ook dik 200? die gaan ze toch ook niet zielig opjagen en dan op de rollerbank zetten?

wat vinden jullie hiervan?
Jongen... Je hebt gewoon fucking gelijk! Ik wilde nét zelf zo'n quote maken. Alsof mennekes van 16 gevaarlijker zijn dan gasten van 18?! Met jonge auto-bestuurders worden nog altijd meer ongelukken gemaakt dan met jonge-brommer/scooter-bestuurders.

En wie weet een antwoord op de vraag: Waarom gáán autos dik 200 als ze dat nergens mogen? En waarom mogen brommers/scooters niet harder dan 50?! Wanneer je brommer/scooter bijv 70 km/h gaat, ben je strafbaar. Een auto die 180 gaat is nix aan het handje.....
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:50
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
idd
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:51
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
t zieligste vind ik de rollerbank, als ze je aanhouden met roekeloos gedrag oke, maar ze gaan je gewoon bij de uitgang van de school opwachten...
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:52
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 16:49:
hoe kan jij dat nou weten....
Omdat je als sig hebt 'Fuck Authority' en regels worden gemaakt door de autoriteiten.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:53
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 16:51:
t zieligste vind ik de rollerbank, als ze je aanhouden met roekeloos gedrag oke, maar ze gaan je gewoon bij de uitgang van de school opwachten...
Als jij je gewoon aan alle regels houdt en niet hebt gekloot met je skooter is er weinig aaan de hand toch?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:54
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
ja maar ik ben natuurlijk de enige die het met iets niet eens is met de regering
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:55
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 16:54:
ja maar ik ben natuurlijk de enige die het met iets niet eens is met de regering
Hoe kom je daar nu weer bij?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:55
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
moet je eens met een scooter in een stad gaan rijden, das ook niet echt leuk, ze snijden je af ze rijden ook gewoon te hard en dan is het ineens geen probleem?
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:57
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 16:55:
moet je eens met een scooter in een stad gaan rijden, das ook niet echt leuk, ze snijden je af ze rijden ook gewoon te hard en dan is het ineens geen probleem?
Als jij te hard rijdt en de politie snijd je af is dat inderdaad geen probleem.

P.S. Ga je nu al je skooter frustraties op ons los laten?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:58
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
we blijven bij de realitijd he... en ja
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:11
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 16:42:
altijd dat gezeik over dat bestuurders van scooters gevaarlijk en te hard rijden, het illegaal opvoeren bla bla...

ik vind het zielig dat je scooter maar 45 mag lopen terwijl deze zijn gemaakt om ongeveer 80/90 te rijden. ik vind het ook terecht dat de meeste scooterrijders de begrenzers uit zon scooter halen. het wordt 'opvoeren genoemd' maar eigenlijk is het gewoon alle shit uit je scooter halen die er niet in thuishoord.

waarom zou je je scooter niet harder mogen laten lopen? autos kunnen toch ook dik 200? die gaan ze toch ook niet zielig opjagen en dan op de rollerbank zetten?

wat vinden jullie hiervan?
er zijn gewoon regels waar je jezelf aan moet houden als jij daar niet mee kan leven ga je lekker naar de noordpool als jij in Nederland woont betekent dat automatisch dat jij de wet hebt ondertekent hou jezelf daar maar aan.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2003, 16:15
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
dat ik hier woon heeft niks te maken met dat ik het eens ben met alle iedeen van mensen die ik niet eens gekozen heb
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:17
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 17:15:
dat ik hier woon heeft niks te maken met dat ik het eens ben met alle iedeen van mensen die ik niet eens gekozen heb
Nee, maar wel dat jij je aan de wetten moet houden die er zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:18
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
als je met je auto 180 rijdt en je wordt geflitst ofzo dan ben je dus wel mooi je rijbewijs kwijt hoor.

maar als je door de politie 'opgewacht' wordt en je scooter wordt op rollerbank gezet, is er nix aan de hand als je je maar aan de wet gehouden heb. dus als je scooter niet 'opgevoerd' is.

en mensen die op scooters rijden zijn heus niet allemaal gevaarlijk, maar als ik hier ga stappen en ik rij met me fietsje op een fietspad, waar scooters dus niet meer mogen rijden, word ik meer dan eens bijna van me fiets afgereden door een persoon op een scooter(vaak ook zonder helm). ja die mensen moeten ze gewoon aanpakken. het is alleen erg jammer dat die gewoon veel meer opvallen dan de mensen die wel netjes met hun scooter omgaan en gewoon alles volgens de wet doen
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:19
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
bijna niemand houd zich aan alle wetten, en het gaat mij niet om alle wetten in het algemeen
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:21
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
Citaat:
en mensen die op scooters rijden zijn heus niet allemaal gevaarlijk, maar als ik hier ga stappen en ik rij met me fietsje op een fietspad, waar scooters dus niet meer mogen rijden, word ik meer dan eens bijna van me fiets afgereden door een persoon op een scooter(vaak ook zonder helm). ja die mensen moeten ze gewoon aanpakken. het is alleen erg jammer dat die gewoon veel meer opvallen dan de mensen die wel netjes met hun scooter omgaan en gewoon alles volgens de wet doen
er zijn er gewoon teveel die echt schijt hebben aan alle regels
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:22
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 17:19:
bijna niemand houd zich aan alle wetten, en het gaat mij niet om alle wetten in het algemeen
Dus als bijna iedereen in de sloot doe jij dat ook?
En of het je nou gaat om een, twee of alle wetten je zult je er toch aan moeten houden.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:23
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
jij springt dus in de sloot als dat een wet wordt?
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2003, 16:24
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Ik vind het een verstandig idee om de minimumleeftijd voor het besturen van een scooter te verhogen van 16 naar 18 jaar. Niet dat ik de illusie heb dat het bReEzAh-sletterige publiek van Nederland met 18 jaar meteen verstandig gaat rijden, ik denk edoch wel dat de ergste periode wat betreft roekeloosheid dan voorbij is.

Helemaal verbieden mag van mij ook trouwens.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:24
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 17:23:
jij springt dus in de sloot als dat een wet wordt?
Er zal nooit een wet komen die je gebiedt om in een sloot te springen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:25
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
zo kun je alles wel afschaffen....
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:26
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef op 18-07-2003 @ 17:24:
Ik vind het een verstandig idee om de minimumleeftijd voor het besturen van een scooter te verhogen van 16 naar 18 jaar. Niet dat ik de illusie heb dat het bReEzAh-sletterige publiek van Nederland met 18 jaar meteen verstandig gaat rijden, ik denk edoch wel dat de ergste periode wat betreft roekeloosheid dan voorbij is.

Helemaal verbieden mag van mij ook trouwens.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:28
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
maar nu is het meer afdwalen naar het afschaffen van het gaat mij er om dat het niet eerlijk is om iemand waarvan nog geen overtreding is bewezen meteen getest wordt of hij in de overtreding is
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:33
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 17:25:
zo kun je alles wel afschaffen....
jij zet jezelf alleen maar voor lul met je ik wil toch wat te zeggen hebben
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:36
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Ik ben het eens met Assasin, je woont in Nederland dus je bent verplicht je aan de wetten van dit land te houden.

Zoals jij kan 'zeiken' over afgesneden worden in de stad kunnen fietsers je overtreffen met opmerkingen over gesneden worden door een scooter. Ik vind scooters gevaarlijk, ze leiden tot roekeloos gedrag, stoerdoenerij en vaak rijden mensen met alcohol op op een opgevoerde machine. De regels zijn er niet voor niks en als jij je er aan houdt heb je geen reden om je zo uit te sloven.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:43
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 17:28:
dat het niet eerlijk is om iemand waarvan nog geen overtreding is bewezen meteen getest wordt of hij in de overtreding is
Waar haal je dat vandaan? Dit is gewoon een preventieve maatregel.
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:55
Verwijderd
Ik woon in een buurt waar het plaatselijke white trash met die opgevoerde klotedingen rondscheurt en daar wordt je echt niet blij van. Altijd een pestherrie en het is erg gevaarlijk. Helemaal als je hen eerst liters bier ziet drinken en dan met die dingen ziet rondrijden. Het mag een wonder heten dat er nog niemand aangereden is uit de buurt. Van mij mogen ze die klotedingen vandaag nog allemaal in beslag nemen en slopen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:20
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
er zijn ook automobilisten die lazarus achter het stuur gaan zitten. moeten ze ook alle autos afschaffen en slopen?
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:25
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 18:20:
er zijn ook automobilisten die lazarus achter het stuur gaan zitten. moeten ze ook alle autos afschaffen en slopen?
Wanneer je 18 bent is het de bedoeling dat je meer verantwoordelijkheid kan dragen dan op je 16e. Het aanhouden van automobilisten voor alcoholcontrole is net als scooters op de rollerbank zetten een preventieve maatregel. Dus die wordt ook toegepast waneer automobilisten 'niets verkeerd doen'.

Ik denk zomaar dat er in jouw krappe denkwereldje geen redelijke argumenten doorkomen. Succes met je boetes.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2003, 17:28
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
als iemand van 18 die verantwoording wel heeft zouden er geen controles hoeven zijn
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:35
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 18:20:
er zijn ook automobilisten die lazarus achter het stuur gaan zitten. moeten ze ook alle autos afschaffen en slopen?
inderdaad


en met het geld dat we dan overhouden (zo'n slordige €60 mld per jaar) bouwen we gewoon een schoon & veilig openbaar vervoer

maar om ff terug te komen op de scootertjes; iemand van 16 heeft zo'n ding geeneens nodig, dus ik zie niet in waarom iets wat voor de samenleving alleen maar een hoop vervuiling, overlast en lawaai geeft uberhaupt nog bestaat
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:38
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
hm nie eens zon slecht idee dat 1e dan, want waarom heeft iemand een auto nodig dan?
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:41
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
scooters worden niet gemaakt om 80 te rijden.
voor mij part mogen scooters 50 rijden, want anders loop je op het normale auto verkeer achter op de straat.

Tis maar dat je een rotsmak maakt als je 80 rijd, een vrij groot risco voor een voertuig dat iedereen kan beklimmen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:42
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
scooters rijden standaard 80/90 maar de regering verplicht het aanbrengen van begrenzers.. maar ik zeg niet dat je 80 door de straten moet gaan rijden
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:47
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
zonder die begrenzers zou jij duizend euro aan les geld moeten betalen voor je er op mocht rijden, dus maak je keuze.

edit: *grijns*

Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 17:50.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:48
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
das nieuw voor me
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:51
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
marre waarom werkt het in het buitenland wel dan en hier niet?
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:52
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
LinkinFre@k schreef op 18-07-2003 @ 18:51:
marre waarom werkt het in het buitenland wel dan en hier niet?
hoe hard mag een zestien jarige in duitsland dan op zijn scooter?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:52
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
Ik begrijp wel dat scooters niet harder dan 45 mogen kunnen. Als ik bijvoorbeeld kijk naar mezelf en zo zijn de meeste scooterrijders. Gewoon standaard het gas volledig los, of dat nou binnen of buiten de bebouwde kom is. Ik rijd zelf, ondanks dat ik weet dat het stom is, met 65 door 30km-zones etc. Ben blij dat m'n scooter geen 80 of 90 kan.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:53
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
gewoon net zo hard als hier maar die mogen gewoon zo hard lopen als je zelf wilt
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:58
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 18-07-2003 @ 17:55:
Ik woon in een buurt waar het plaatselijke white trash met die opgevoerde klotedingen rondscheurt en daar wordt je echt niet blij van. Altijd een pestherrie en het is erg gevaarlijk. Helemaal als je hen eerst liters bier ziet drinken en dan met die dingen ziet rondrijden. Het mag een wonder heten dat er nog niemand aangereden is uit de buurt. Van mij mogen ze die klotedingen vandaag nog allemaal in beslag nemen en slopen.
Ik woon in een buurt waar al die negers rondscheuren en die zijn toch al zo slecht zichtbaar in het donker

Overigens haat ik scooters, alleen al het geluid wat eruit komt. Maximumsnelheid ligt hoog genoeg, alleen mogen ze de helmplicht wel afschaffen. Dat moet iedereen voor zich weten.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:00
LinkinFre@k
LinkinFre@k is offline
t gaat niet over het dragen van een helm
__________________
life sucks then you die... :) oja Fuck Authority
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:02
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
imho zijn auto's net iets veiliger dan brommers.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:17.