Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2004, 18:30
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Ben jij een flapuit of een denker?
Een allemansvriend of een happy loner?
Bloei je op tussen mensen, of putten ze je uit?
Geef jij de voorkeur aan het rationele, of het emotionele?


Ofwel, ben jij introvert of extravert?

Ik zou graag willen weten wat jullie zijn en welke problemen jullie ermee ondervinden

Liefs,
Ruud
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2004, 18:35
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
ik flap werkelijk alles er uit hebk soms wel problemen mee, maar jah, as er iets op men lever ligt, moet ik dat kunnen zeggen..

Een allemansvriend zouk nu ook niet zeggen, bij de ene groep mensen die ik ken wel en bij de andere groep dan weer niet. Maar een happy loner zouk mezelf niet noemen

Ik bloei echt wel op tss mensen, ben supersociaal, mss iets té..

En dat rationele/emotionele snap ik niet echt, wat bedoel je ermee?
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 18:59
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Misschien wat doorzichtig, maar meestal test men dit door zoiets:

U hebt een avond helemaal vrij voor uzelf. U hebt erg naar deze avond uitgekeken wat u heeft een paar lange werkdagen achter de rug. Om 20.00 u. wordt u gebeld door een vriend of u meegaat naar de film van 20.30 u. Wat doet u?

A U bent gelijk enthousiast en trek uw jas aan
B U zegt dat u het een leuk idee vindt maar dat u vanavond even op adem wil komen van de drukker week
C U aarzelt even maar laat u uiteindelijk overhalen


A extr/ B intr/ C beide

Ik ben overwegend introvert.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
phensicske schreef op 27-03-2004 @ 19:59:

*Knip*
A U bent gelijk enthousiast en trek uw jas aan
B U zegt dat u het een leuk idee vindt maar dat u vanavond even op adem wil komen van de drukker week
C U aarzelt even maar laat u uiteindelijk overhalen

A extr/ B intr/ C beide
ik denk dat ik B zou kiezen. maar C wil kan ook wel. ik denk dat ik het meest naar het introverte ga zeg maar
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 20:18
Verwijderd
Eigenlijk ben ik én heel introvert, maar ik kan ook heel extravert zijn.. Spoort dit wel?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 20:20
Needle_damage
Avatar van Needle_damage
Needle_damage is offline
extravert
__________________
Ik-is-minister-van-Economische-zaken\\KIP
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 20:37
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ermz.... ik ben vanalles en nog wat tegelijk. het ligt aan de personen bij wie ik ben, maar bij onbekenden ben ik vrij introvert.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 20:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik weet het niet meer. Ik creëer mijn zelfbeeld vooral aan de hand van wat anderen zeggen (is dat wel goed?) en de laatste tijd krijg ik zulke tegenstrijdige signalen binnen. Ik weet dat ik vroeger heel introvert was, tegen het extreme aan. De laatste tijd ben ik een stuk opener geworden. Misschien lijk ik soms tegenover sommige mensen oprecht extravert.
Wat ik zelf voel spreekt zichzelf ook tegen. Ik ben bang voor mensen, maar ik vind het toch fijn om tussen anderen te zijn. Ik wil niet alleen en eenzaam zijn, toch word ik erg moe van telkens bij anderen zijn. Ik weet het niet meer.

Ik ben gewoon chaotic stupid. (Porbeer dit niet in een context te plaatsen. )
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 20:51
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik ben introvert. Die test over die bioscoop slaat nergens op.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 20:54
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 27-03-2004 @ 21:51:
Ik ben introvert. Die test over die bioscoop slaat nergens op.
Die test is doorzichtig, maar geeft wel een indicatie vind ik.
Het is gewoon een voorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 27-03-2004 @ 21:48:
Ik weet het niet meer. Ik creëer mijn zelfbeeld vooral aan de hand van wat anderen zeggen (is dat wel goed?)
Een zelfbeeld creeeren vind ik geen goed idee, maar toetsen wel.
(Ik zie mezelf zo en zij zien mij zo. Wat is het verschil?)

Ik ben een introvert persoon. Ik heb mijn extraverte momenten maar dat is meestal met bekende mensen of als ik gewoon heel vrolijk ben.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 21:16
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-03-2004 @ 21:48:
Ik ben gewoon chaotic stupid. (Porbeer dit niet in een context te plaatsen. )
Zeer herkenbaar volgens mij

Wat ik eigelijk bedoelde... ik ben ook best wel extreem introvert.
Bijvoorbeeld in de winkel, heb ik soms moeite om hoi tegen bekende te zeggen... en als ik dan doorloop voel ik me extreem kut daardoor
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 21:29
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik ben ook super introvert.
Best wel lastig soms, maar op een of andere manier heb ik wel het idee dat ik er zelf voor 'kies'. Ook al kan ik soms niet anders.

Sorry, ik ben wazig.. tis te laat om helder te denken
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 22:20
Verwijderd
bij mensen die ik ken ben ik extravert, vaak op het botte af. Meestal is dat geen probleem, en weten ze hoe ze ermee moeten omgaan

Bij mensen die ik niet ken ben ik vaak introvert, en kijk ik eerst de kat uit de boom.

Kortom ik kan me aanpassen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 22:37
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 27-03-2004 @ 19:30:
Ben jij een flapuit of een denker?
Een allemansvriend of een happy loner?
Bloei je op tussen mensen, of putten ze je uit?
Geef jij de voorkeur aan het rationele, of het emotionele?


Ofwel, ben jij introvert of extravert?
ik denk (gelukkig maar ) ben niet echt loner, maar zeker geen allemansvriend. Ze putten me niet uit, maar ik bleoi er ook niet tussenop. Rationaliteit is vaak 'beter'.

Maak zelf maar je conquerclusie

edit:

Citaat:
trumpetlover schreef op 27-03-2004 @ 23:20:
bij mensen die ik ken ben ik extravert, vaak op het botte af. Meestal is dat geen probleem, en weten ze hoe ze ermee moeten omgaan

Bij mensen die ik niet ken ben ik vaak introvert, en kijk ik eerst de kat uit de boom.

Kortom ik kan me aanpassen
dat heb ik ook

Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 22:47.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 22:44
Verwijderd
Ik ben wel iemand die heel veel wat ze denkt er ook zo uitgooid. Ook ben ik totaal niet verlegen en ben ik best aanwezig in een groep. Wat dat betreft best extravert dus.
Toch kan ik in een relatie best introvert zijn. tsja, je stelt je dan toch wat kwetsbaarder op...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 23:45
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Ik ben een introvert die zich als een extrovert naar buiten toe gedraagt.

Een eigen wereld met anderen er in zeg maar. ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 00:11
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ik ben meer een denker, ik zeg in ieder geval bijna nooit iets waar ik meteen daarna spijt van heb. Over het algemeen ben ik best introvert maar alles waar ik over nadenk wil ik ook wel met mensen bespreken maar daar heb ik gewoon een aantal vaste mensen voor. Ik lijk heel normaal voor andere mensen want ik kan met iedereen wel goed praten het is alleen redelijk oppervlakkig en dat vind ik ook prima zo.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-03-2004, 01:18
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
best wel introvert als het gaat om omgaan met mensen die ik niet ken of omgaan met mensen in een groepje...
Als ik me op mn gemak voel, ben ik vrij extravert
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 01:25
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Introvert. Problemen? Bijna niemand kan met mij opschieten, omdat ik ze liever niet om me heen heb.

Dat, en ik kan niet met mensen omgaan. ^_~;
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 01:35
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
phensicske schreef op 27-03-2004 @ 19:59:
Misschien wat doorzichtig, maar meestal test men dit door zoiets:

U hebt een avond helemaal vrij voor uzelf. U hebt erg naar deze avond uitgekeken wat u heeft een paar lange werkdagen achter de rug. Om 20.00 u. wordt u gebeld door een vriend of u meegaat naar de film van 20.30 u. Wat doet u?

A U bent gelijk enthousiast en trek uw jas aan
B U zegt dat u het een leuk idee vindt maar dat u vanavond even op adem wil komen van de drukker week
C U aarzelt even maar laat u uiteindelijk overhalen


A extr/ B intr/ C beide
Ik ben behoorlijk introvert en de kenmerken denker, happy loner en rationeel zijn ook wel op mij van toepassing.
Toch heb ik deze test met C beantwoord. Dit komt omdat ik mij met een (leuke ) film prima kan ontspannen en ik een avondje bioscoop niet als een bijzonder sociale gebeurtenis beschouw. Ik houd me immers niet zozeer met die vriend, maar hoofdzakelijk met de film bezig.
Als die persoon mij echter had gevraagd om een avondje te gaan bowlen of naar een discotheek te gaan, dan was voor mij absoluut antwoord B van toepassing geweest.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 03:00
Rhinus
Rhinus is offline
Introvert.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 08:17
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
thabomb1986 schreef op 28-03-2004 @ 03:18:
best wel introvert als het gaat om omgaan met mensen die ik niet ken of omgaan met mensen in een groepje...
Als ik me op mn gemak voel, ben ik vrij extravert
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 09:35
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
'my former self'(0-14) was extrovert - grote fout toen

nu ben ik introvert - omdat **knip**
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 10:00
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
it er echt precies tussenin... heb behoefte aan gezelschap, maar kan me ook goed in me eentje vermaken. mijn hoofd is vaak in discussie met mijn gevoel, en heb geen idee welk ik nou het meest volg. maar over het algemeen ben ik extrabert binnen een groep mensen die ik vertruw, en in onbekend gezelschap introvert...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2004, 11:09
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-03-2004 @ 21:48:
Ik weet het niet meer. Ik creëer mijn zelfbeeld vooral aan de hand van wat anderen zeggen (is dat wel goed?) en de laatste tijd krijg ik zulke tegenstrijdige signalen binnen. Ik weet dat ik vroeger heel introvert was, tegen het extreme aan. De laatste tijd ben ik een stuk opener geworden. Misschien lijk ik soms tegenover sommige mensen oprecht extravert.
Wat ik zelf voel spreekt zichzelf ook tegen. Ik ben bang voor mensen, maar ik vind het toch fijn om tussen anderen te zijn. Ik wil niet alleen en eenzaam zijn, toch word ik erg moe van telkens bij anderen zijn. Ik weet het niet meer.

Ik ben gewoon chaotic stupid. (Porbeer dit niet in een context te plaatsen. )
klinkt net als ik.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 11:10
whitedove
Avatar van whitedove
whitedove is offline
erg extravert bij bekende, bij onbekende ligt eraan of ik me op mijn gemak voel dan, maar meestal introvert.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 11:25
Guinevere03
Avatar van Guinevere03
Guinevere03 is offline
Citaat:
Jadie schreef op 27-03-2004 @ 22:03:
Ik ben een introvert persoon. Ik heb mijn extraverte momenten maar dat is meestal met bekende mensen of als ik gewoon heel vrolijk ben.
__________________
if (value == 0) return value; else return 0;
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 12:21
Snow White
Avatar van Snow White
Snow White is offline
Ik ben beide.

Extrovert vaak in gezelschappen, of bij vriendinnen. Wanneer ik me op mijn gemak voel.
Wanneer het over mijn eigen emoties/gevoelens gaat, kan ik in een goed gesprek (waar ik me dan ook weer goed moet voelen maar dat ligt aan mijn bui) wel extrovert zijn. over het algemeen ben ik in praten over mijn gevoelens op papier vrij extrovert, in het dagelijks leven introvert.
__________________
BE the *miracle* !
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 12:27
*Speechless*
Avatar van *Speechless*
*Speechless* is offline
Citaat:
phensicske schreef op 27-03-2004 @ 19:59:
Misschien wat doorzichtig, maar meestal test men dit door zoiets:

U hebt een avond helemaal vrij voor uzelf. U hebt erg naar deze avond uitgekeken wat u heeft een paar lange werkdagen achter de rug. Om 20.00 u. wordt u gebeld door een vriend of u meegaat naar de film van 20.30 u. Wat doet u?

A U bent gelijk enthousiast en trek uw jas aan
B U zegt dat u het een leuk idee vindt maar dat u vanavond even op adem wil komen van de drukker week
C U aarzelt even maar laat u uiteindelijk overhalen


A extr/ B intr/ C beide

Ik ben overwegend introvert.

Antwoord C (beide dus!)
Ik ben erg op mezelf gesteld maar als iemand me vraagt om iets leuks te gaan doen dan begin ik toch erg te twijfelen. Aan de ene kant wil je genieten van je pravicy en de rust, maar aan de andere kant is dat ook maar saai en kun je dat bovendien nog wel een andere keer doen! Ik laat me dus uiteindelijk wel overhalen. Een enkele keer ook omdat ik de ander niet wil teleurstellen, maar ik kan een schop onder de kont ook best goed gebruiken.

Doegies FLowergirl
__________________
Sometimes words won't help you anymore...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 12:45
Verwijderd
qua gevoelens bn ik heel introvert,ik laat bijna niemand zien hoe ik me echt voel en als ik me rot voel zijn er maar weinig mensen die daar iets van merken.
qua sociaal zijn en praten etc. ben ik juist weer wel heel extravert,ik heb overal mijn mening klaar over en schroom niet om commentaar op dingen te geven als ik het ergens niet mee eens ben.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 14:39
Psycho1717
Psycho1717 is offline
Ik ben een denker
Ik ben een (happy???) loner
Opbloeien tussen te mensen
__________________
Get a life! You f*cking BUSTARD
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 14:48
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
flapuit of een denker?

Denker.

allemansvriend of een happy loner?

Happy loner.

Bloei je op tussen mensen, of putten ze je uit?

Ze putten me uit. De een meer dan de ander.

rationele, of het emotionele?

Rationeel.

introvert of extravert?

Introvert.

..

Ik vind trouwens het 'extrovert bij bekenden. Introvert bij vreemden' een bullshit iets. IMHO ben je dan gewoon een introvert iemand, alleen heb je tijd bij bekenden gehad om eraan te wennen en beetje bij beetje open te kunnen gaan.

[brutaal]volgens mij schamen sommige introverte mensen zich daarvoor en proberen ze het minder erger te lijken door te zeggen dat ze extrovert bij bekenden zijn oid? Een extrovert iemand is niet beter dan een introvert iemand.[/brutaal]
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 15:12
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Marcade schreef op 28-03-2004 @ 15:48:
Ik vind trouwens het 'extrovert bij bekenden. Introvert bij vreemden' een bullshit iets. IMHO ben je dan gewoon een introvert iemand, alleen heb je tijd bij bekenden gehad om eraan te wennen en beetje bij beetje open te kunnen gaan.

[brutaal]volgens mij schamen sommige introverte mensen zich daarvoor en proberen ze het minder erger te lijken door te zeggen dat ze extrovert bij bekenden zijn oid? Een extrovert iemand is niet beter dan een introvert iemand.[/brutaal]
Volgens mij is het perfect mogelijk je extravert te gedragen bij bekenden, maar dus eigenlijk introvert te zijn.

Ik zou het raar vinden je te schamen als je introvert bent, want dit brengt evenveel, doch andere, kwaliteiten met zich mee als het extraverte type. Het is wel minder aanvaard, dat wel.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 15:48
Verwijderd
Ik ben heel extravert. Ik flap alles eruit wat ik denk, voel of wil. Mjah, dat heb ik afgeleerd de laatste tijd, want het kwam me niet echt ten goede. Het is op zich ook heel wisselend met mij. Want het ene moment denk ik over alles na wat ik wil zeggen bijvoorbeeld en het andere moment flikker ik alles wat me dwars zit er in een keer uit. Ik ben wel meer introverter geworden het afgelopen jaar... Dat is maar goed ook
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 15:58
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 27-03-2004 @ 19:30:
Ben jij een flapuit of een denker?
Een allemansvriend of een happy loner?
Bloei je op tussen mensen, of putten ze je uit?
Geef jij de voorkeur aan het rationele, of het emotionele?


Ofwel, ben jij introvert of extravert?

Ik zou graag willen weten wat jullie zijn en welke problemen jullie ermee ondervinden

Liefs,
Ruud
kvind je vraagstelling en ophelderingen hiervoor niet helemaal juist, zie het verband niet met die voorbeelden van je of dat nu introvert of extravert is.

wat denk je van

rationeel * emotioneel = pragmatisch
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-03-2004, 20:27
Orion2003
Avatar van Orion2003
Orion2003 is offline
Ik ben best wel introvert, soms bijna extreem b.v. op me werk, daarintegen ben ik op school veel opener en wordt ik daar als meer extravert dan introvert beschouwd. Het hangt dus heel erg af van de omgeving waarin ik ben, bij vrienden en familie ben ik natuurlijk heel extravert dan voel ik me op me gemak en weet ik hoe andere zijn, wat ik kan doen en laten. Tegenover onbekende ben ik erg introvert.
__________________
De mens wist vroeger (1000 n. Chr.) 0,001 % af van de natuurwetten, aarde en heelal. Nu is dat 100x zo veel.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 11:08
Scider
Scider is offline
Mij even niet storend aan Marcade's (overigens naar mijn mening kloppend) commentaar...

Extravert bij vreemden, introvert bij vaag tot redelijk bekenden en dan weer extravert bij beste vrienden. Ben ik de enige die van alles durft te zeggen tegen mensen die je waarschijnlijk toch niet meer terugziet, maar dichtklapt als ik te maken heb met mensen die ik vaker tegen zal komen (de flater die je daarbij kan slaan door iets stoms/ongepast te zeggen lijkt me van meer blijvende aard)?

Die vrienden waarbij ik zo 'extravert' ben zouden die vraag iig met 'ja' beantwoorden
__________________
Soms, als het moet, denk ik met mijn benen
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:10
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik noem mezelf een echte bastaard

Ik ben geen van beide, ik ben stil maar ook een flapuit, ik vind het gezellig met mensen maar ze putten me ook uit. Ik ben een mengelmoes.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:12
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Scider schreef op 29-03-2004 @ 12:08 :
Mij even niet storend aan Marcade's (overigens naar mijn mening kloppend) commentaar...

Extravert bij vreemden, introvert bij vaag tot redelijk bekenden en dan weer extravert bij beste vrienden. Ben ik de enige die van alles durft te zeggen tegen mensen die je waarschijnlijk toch niet meer terugziet, maar dichtklapt als ik te maken heb met mensen die ik vaker tegen zal komen (de flater die je daarbij kan slaan door iets stoms/ongepast te zeggen lijkt me van meer blijvende aard)?

Die vrienden waarbij ik zo 'extravert' ben zouden die vraag iig met 'ja' beantwoorden
ja?
je bent een idioot met een glimlach.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 18:43
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
phensicske schreef op 27-03-2004 @ 19:59 :
Misschien wat doorzichtig, maar meestal test men dit door zoiets:

U hebt een avond helemaal vrij voor uzelf. U hebt erg naar deze avond uitgekeken wat u heeft een paar lange werkdagen achter de rug. Om 20.00 u. wordt u gebeld door een vriend of u meegaat naar de film van 20.30 u. Wat doet u?

A U bent gelijk enthousiast en trek uw jas aan
B U zegt dat u het een leuk idee vindt maar dat u vanavond even op adem wil komen van de drukker week
C U aarzelt even maar laat u uiteindelijk overhalen


A extr/ B intr/ C beide

Ik ben overwegend introvert.
A want ik ben nogal impulsief qua bezigheden.

Toch ben ik wel introvert in het dagelijks leven.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 12:11
Scider
Scider is offline
Een groter compliment kon ik niet krijgen, dank U

__________________
Soms, als het moet, denk ik met mijn benen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2004, 22:13
somszithetmee
somszithetmee is offline
ligt denk per definitie al in elkaars verlengde, deze 2 tegengestelde 'waarden' .
Met een geladen pistool op mijn hoofd zeg ik extravert, maar als er iets, zoals mijn piano, een relatief onbelangrijk voorwerp, zo op het eerste gezicht, en in vergelijking met vriendschap etc., niet zou bestaan zou ik misschien wel introvert zeggen.
Maar mogelijk is, dat ik dan wel een andere úitlaatklep' zou hebben.
nu ik erover nadenk is dit eigenlijk een hele belangrijke vraag
__________________
ik ben immers ook maar een genie
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 08:39
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Ik ben toch wel heel erg introvert vrees ik.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 09:03
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Smartie schreef op 03-04-2004 @ 09:39 :
Ik ben toch wel heel erg introvert vrees ik.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 03-04-2004, 12:32
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Ik zeg soms iets te snel dingen waar ik beter eerst over had kunnen nadenken. Ik ben best wel een flapuit, maar als ik over mn diepste gevoelens moet praten, dan ben ik vrij introvert. Ik verstop mezelf nogal achter mn woorden. Dan ben ik heel druk en kan ik wel praten over wat me dwars zit, maar niet over wat me ECHT dwarszit.

Ik ben niet echt een allemansvriend. Ik kan vrij sociaal zijn, maar af en toe heb ik echt genoeg van mensen. Ligt eraan in wat voor bui ik ben. Soms praat ik echt met iedereen op een feestje, maar soms heb ik echt zoiets van: ROT OP! IK WIL NIET MET JE PRATEN!

Ik geef voorkeur aan het emotionele, dat geeft namelijk het gevoel dat je echt leeft. Dat verdoofde, rationele is niks voor mij.
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 15:13
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Iets te extravert, denk ik
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 15:29
Verwijderd
Absoluut introvert.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 15:32
Verwijderd
Voor mezelf zou ik zeggen beide, ik kan heel sociaal zijn en heb ook een grote groep vrienden, maar soms kan ik me ook opsluiten thuis. Aan de ene kant kan ik alles bij iedereen eruit gooien en soms helemaal niks vertellen. Ligt aan mijn stemming denk ik. Of ik was eerst introvert en heb daar mee leren omgaan zo zou je het ook kunnen zien en soms een terugval
Met citaat reageren
Oud 04-04-2004, 17:35
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Het hangt er heel erg vanaf hoe ik me voel, met welke mensen
ik ben, enz.

Als ik me niet op m'n gemak voel of bijv wil dat anderen een
goede indruk van me hebben, ben ik stiller, en denk ik meer
na over wat ik zeg en doe ed. Terwijl ik ook vrij open en
impulsief kan zijn, als ik me op m'n gemak voel..

Over het algemeen hou ik ervan om 'onder de mensen' te zijn,
maar er zijn ook absoluut momenten waarin ik geniet van het
'alleen' zijn. Het hangt ook weer van die anderen af of ik opbloei,
of juist uitgeput raak.

De stemming van een ander kan me heel erg beïnvloeden,
ik pas me er vaak (onbewust) een beetje aan, wat dus soms
heel vermoeiend, en soms heel positief kan werken.

Ik kies voor de gulden middenweg.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18.