Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2002, 00:40
Kaaasgaaf
Kaaasgaaf is offline
Dinsdag 25 juni treedt dEUS op in de Paradiso en ik heb een kaartje!! Zyn er hier meer mensen die naar dit concert, of een ander concert van dEUS, uitzien? Ik ben een supergroot fan sinds ik ze vier jaar geleden zag optreden op Lowlands. Wel erg maf zyn de tyden van het concert: van 8 uur 's avonds tot 4 uur 's ochtends!!! Amai, om in de toepasselyke vocabulaire te blyven verkeren. Gaat Tom Barman met zyn vriendjes 8 uur lang spacerocken op speed en coke, of heeft hy bevriende bandjes uitgenodigd om mee te gaan jammen? Ik ben hoe dan ook verschrikkelyk benieuwd. Misschien zyn er mensen die my er meer over kunnen vertellen - enkele fantasieën zyn anders ook zeer welkom - anders blyft het nog gewoon een zeer spannende verrassing.
Zyn er toevallig ook mensen die het akoestische solo-optreden van Barman gezien hebben, een aantal maanden terug in de Stadsschouwburg te A'dam. Hy zou daar gaan optreden in het decor van Oedipus Rex, op het initiatief van Toneelgroep Amsterdam, een eenmalig projectje, zichzelf begeleidend op gitaar met alleen nog een pianist erby en hy zou veel covers, maar ook dEUS nummers spelen. Ik was daar natuurlyk eeeerg benieuwd naar, maarrrrrrr ik kwam g*v*d een dag te laat.
Ik heb me nooit van m'n leven - een enkele amoureuze uitzondering daargelaten - zó ongelovelyk stom gevoeld.

(Als je gewoon iets over dEUS kwyt wil, moet je dat ook zeker hier doen. Ik ben benieuwd, hoe er tegen deze band wordt aangekeken door de scholieren van tegenwoordig. Hahaha, ik mag dat lekker zeggen sinds 1 dag )
__________________
GROENTEMAN HOE DURFT U DE PRIJS VAN WITLOF, hoe durft u ????????????????????????????????????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2002, 10:22
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik heb hem (Barman) onlangs nog geďnterviewd, meer dan 3 uur lang ( blijkbaar had hij niet veel beters te doen die dag )
ma toch *trots trots*.

Heel interessante en 'losse' jongen, maar hij heeft *grmbl* al mijn sigaretten opgerookt ghehe...Nee 't was echt wel iets om te herinneren.
Verder vin ik dEUS-muziek natuurlijk wel zwaar ok, al zou ik het nie altijd kunnen opleggen, ma toch...wel raar dat ze nog altijd niet zo overbekend zijn? Moesten ze in de USA geboren zijn, waren ze allang wereldberoemd maar ja blabla...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 10:25
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
BTW.1) hij heeft gezegd dat de volgende ceedee elektronisch gaat zijn, zelfs dance-achtig gheh ben 'k wel benieuwd naar.

BTW.2) Idd dat Paradiso-gedoe klinkt wel koeltjes...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 10:57
Verwijderd
Dinsdag 25 juni treedt dEUS op in de Paradiso en ik heb een kaartje!! Zijn er hier meer mensen die naar dit concert, of een ander concert van dEUS, uitzien? Ik ben een supergroot fan sinds ik ze vier jaar geleden zag optreden op Lowlands. Wel erg maf zijn de tijden van het concert: van 8 uur 's avonds tot 4 uur 's ochtends!!! Amai, om in de toepasselijke vocabulaire te blijven verkeren. Gaat Tom Barman met zijn vriendjes 8 uur lang spacerocken op speed en coke, of heeft hij bevriende bandjes uitgenodigd om mee te gaan jammen? Ik ben hoe dan ook verschrikkelijk benieuwd. Misschien zijn er mensen die mij er meer over kunnen vertellen - enkele fantasieën zijn anders ook zeer welkom - anders blijft het nog gewoon een zeer spannende verrassing.
Zijn er toevallig ook mensen die het akoestische solo-optreden van Barman gezien hebben, een aantal maanden terug in de Stadsschouwburg te A'dam. Hij zou daar gaan optreden in het decor van Oedipus Rex, op het initiatief van Toneelgroep Amsterdam, een eenmalig projectje, zichzelf begeleidend op gitaar met alleen nog een pianist erbij en hij zou veel covers, maar ook dEUS nummers spelen. Ik was daar natuurlijk eeeerg benieuwd naar, maarrrrrrr ik kwam g*v*d een dag te laat.
Ik heb me nooit van m'n leven - een enkele amoureuze uitzondering daargelaten - zó ongelovelijk stom gevoeld.

(Als je gewoon iets over dEUS kwijt wil, moet je dat ook zeker hier doen. Ik ben benieuwd, hoe er tegen deze band wordt aangekeken door de scholieren van tegenwoordig. Hahaha, ik mag dat lekker zeggen sinds 1 dag )

zo...iets leesbaarder zo..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 11:01
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
eXo schreef:
Dinsdag 25 juni treedt dEUS op in de Paradiso en ik heb een kaartje!! Zijn er hier meer mensen die naar dit concert, of een ander concert van dEUS, uitzien? Ik ben een supergroot fan sinds ik ze vier jaar geleden zag optreden op Lowlands. Wel erg maf zijn de tijden van het concert: van 8 uur 's avonds tot 4 uur 's ochtends!!! Amai, om in de toepasselijke vocabulaire te blijven verkeren. Gaat Tom Barman met zijn vriendjes 8 uur lang spacerocken op speed en coke, of heeft hij bevriende bandjes uitgenodigd om mee te gaan jammen? Ik ben hoe dan ook verschrikkelijk benieuwd. Misschien zijn er mensen die mij er meer over kunnen vertellen - enkele fantasieën zijn anders ook zeer welkom - anders blijft het nog gewoon een zeer spannende verrassing.
Zijn er toevallig ook mensen die het akoestische solo-optreden van Barman gezien hebben, een aantal maanden terug in de Stadsschouwburg te A'dam. Hij zou daar gaan optreden in het decor van Oedipus Rex, op het initiatief van Toneelgroep Amsterdam, een eenmalig projectje, zichzelf begeleidend op gitaar met alleen nog een pianist erbij en hij zou veel covers, maar ook dEUS nummers spelen. Ik was daar natuurlijk eeeerg benieuwd naar, maarrrrrrr ik kwam g*v*d een dag te laat.
Ik heb me nooit van m'n leven - een enkele amoureuze uitzondering daargelaten - zó ongelovelijk stom gevoeld.

(Als je gewoon iets over dEUS kwijt wil, moet je dat ook zeker hier doen. Ik ben benieuwd, hoe er tegen deze band wordt aangekeken door de scholieren van tegenwoordig. Hahaha, ik mag dat lekker zeggen sinds 1 dag )

zo...iets leesbaarder zo..
me no see no difference
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 11:16
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
ben sinds enkele weken helemaal 'into' alternatieve gitaarmuziek en o.a. belgenbandjes zijn favoriet, waaronder dEUS Heb helaas geen kaartjes voor 't optreden in paradiso...

Sjeherazade, tof dat je 'm hebt geinterviewd!! Voor welk blad ofzo was dat?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 11:20
Kaaasgaaf
Kaaasgaaf is offline
Erg interesant om myn stukje 3 x over te lezen, maar voegt het iets by??? En Sjeherazade, mag ik dat interview van jou alsjeblieft lezen, en heeft het ook ergens ingestaan? Of was het gewoon voor eigen gebruik? Ik zou het erg cool vinden als je het naar me toe kon meelen.
__________________
GROENTEMAN HOE DURFT U DE PRIJS VAN WITLOF, hoe durft u ????????????????????????????????????
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 11:44
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Citaat:
Kaaasgaaf schreef:
Erg interesant om myn stukje 3 x over te lezen, maar voegt het iets by??? En Sjeherazade, mag ik dat interview van jou alsjeblieft lezen, en heeft het ook ergens ingestaan? Of was het gewoon voor eigen gebruik? Ik zou het erg cool vinden als je het naar me toe kon meelen.

Hij heeft je y's verandert in ij's, dat leest fijner...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 14:31
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ola,
dat interview was voor het schoolblad,via een redelijk alternatieve leraar die Barman min of meer persoonlijk kent. We hebben het gefilmd enzo ma dat is niet goed gelukt. Het artikeltje is dus nog niet verschenen, maar ik hoop echt dat mijn school niet teveel gaat censureren, wat er wel in zit want ik heb een redelijk conservatieve school (buiten die leerkracht dan).
Ik heb er wél foto's van, ik zal ze er wel es opgooien, eens ik weet hoe je zo dinges scant enz enz...

Wat ik wel kan zeggen is dat hij GEEN vriendin heeft ghehe, dat hij nogal een eindje kan doorratelen (in het Aantwaarps)eens hij begint te praten, echt je krijgt er geen speld tussen, dat hij heel ruimdenkend is en heel spontaan, en maar NIET weg wou blijkbaar .
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 16:46
TeethgrindeRRR!
Avatar van TeethgrindeRRR!
TeethgrindeRRR! is offline
AANTWAARPE! Aantwaarpe de gexxte! Metropolen united!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:28
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:

Ik heb er wél foto's van, ik zal ze er wel es opgooien, eens ik weet hoe je zo dinges scant enz enz...


zeker doen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:43
p33r
p33r is offline
Citaat:
TeethgrindeRRR! schreef:
AANTWAARPE! Aantwaarpe de gexxte! Metropolen united!
Ik ben antwerpenaar hoewel ik het platte accent ni helemaal eige ben
__________________
so disappointed in the sun, that's why we're thinking, that's why we're drinking in a bar under the sea
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Kaaasgaaf schreef:
Erg interesant om myn stukje 3 x over te lezen, maar voegt het iets by??? En Sjeherazade, mag ik dat interview van jou alsjeblieft lezen, en heeft het ook ergens ingestaan? Of was het gewoon voor eigen gebruik? Ik zou het erg cool vinden als je het naar me toe kon meelen.
Citaat:
Kaaasgaaf schreef:
Erg interesant om mijn stukje 3 x over te lezen, maar voegt het iets bij??? En Sjeherazade, mag ik dat interview van jou alsjeblieft lezen, en heeft het ook ergens ingestaan? Of was het gewoon voor eigen gebruik? Ik zou het erg cool vinden als je het naar me toe kon mailen.
zoek de verschillen

heb je enig idee hoe irritant dat leest man
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 12:10
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
ik MOET een kaartje nog zien te vinden
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 19:26
Kaaasgaaf
Kaaasgaaf is offline
Citaat:
eXo schreef:


zoek de verschillen

heb je enig idee hoe irritant dat leest man [/B]

Nee, dat idee had ik niet en ik snap ook niet waarom dat nou zo irritant lezen zou zIJn, als ik nou inplaats van de IJ steeds een X zou zetten ofzo, maar dit is toch vrIJ simpel allemaal. Ik vond het juist altIJd wel handig zelfs, want het scheelt toch maar weer typen, maar ik zal m'n best doen voortaan de gewone IJ te gebruiken. Ik kan alleen niet beloven dat het ook steeds zal lukken, want ik ben het van meeltjes (moet ik dan nu ook voortaan zeggen: 'mailtjes') en chatten etc. gewend zo te tiepen.

Oja, ~Sjeherazade~ , meel maar alles wat je hebt naar warme_brief@hotmail.com (tenminste, heb je het volledige interview op papier uitgewerkt, of heb je nog het meeste op band staan?? maar met foto's ben ik natuurlijk ook erg blij.). Ik zou dat echt heel tof vinden, als Barman-fan zijnde.

En *~*DOOR*~* , ondanks dat het concert in Paradiso volledig uitverkocht is, moet je gewoon ticketservice bellen en vragen of er nog reserveringen niet opgehaald zijn, dan kunnen ze er toch voor zorgen dat je een kaartje krijgt, ik heb dat ook zo gedaan. Bespaart een hoop geregel dan als het via internet ofzo moet.
__________________
GROENTEMAN HOE DURFT U DE PRIJS VAN WITLOF, hoe durft u ????????????????????????????????????
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Jan, Saais en de Kinderen #1908
Turk February
500 27-02-2014 19:10
De Kantine DUURT SAAI #1893
Verwijderd
500 07-12-2013 22:28
Muziek Sziget Festival 2006
Until My End
386 02-09-2006 08:04
Muziek 3 voor 12 song van het jaar.
Haligh
67 17-12-2005 19:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28.