Oud 16-01-2016, 19:26
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Drink ze , ik heb nog een uurtje tot het bier om slap te lullen hier.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2016, 19:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik vind dat het gebruik van het woord kanker in deze context gewoon niet nodig is. Nooit niet. Klaar.
Reacties plaatsen op het forum is ook niet "nodig." Alle posts maar verwijderen dan?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 22:09
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Jezus. De forumbazen zijn ook niet veranderd sinds 'mijn tijd'. Nog altijd even achterlijk en debiel met zand in het kutje. Tering, he. Doe ff normaal.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 22:09
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
En
Citaat:
Als je dit nou meteen gepost had.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Even ter info, deadlock heeft geen flauw idee betreffende de capaciteiten van FB's ten opzichte van het voeren van overleg.
Iedereen met meer dan een gram hersens weet dat jullie als groep ongelofelijk incapabel zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Jouw mening is dus dat de offtopic reactie aangepast had moeten worden maar Dekaloogs post niet? Natuurlijk was het beter geweest alles maar zn gang te laten gaan in dat betreffende topic?

Een voorbeeld wat totaal niet met de context van het punt te maken heeft..

Gaan we maar over op persoonlijk aanvallen nu??
NEE. De oplossing was fucking simpel; De betreffende gebruiker die moeilijk deed waarschuwen en de betreffende post (en mogelijk opvolgende posts) verwijderen. Maar nee, er moet fucking ongesteld over gedaan worden, nadat er natuurlijk al nauwelijks een moderator in de buurt was om snel in te grijpen. Maar jah, het is de schuld van de leden natuurlijk, niet van die arme FB's.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 22:58
Verwijderd
Citaat:
wellicht omdat ik vind dat daar niks mis mee is?
Dus je weet het zelf niet eens?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 23:22
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Het heeft inderdaad een kleine 24 uur geduurd voordat er iets gebeurde, nadat ik het team overigens zelf op de desbetreffende doodsverwensing had geattendeerd. Nooit iets op gehoord vanuit het team trouwens

Dus nee, het ligt zeker niet aan leden.


Een bekend lid dat ergens off topic postte werd onlangs binnen een paar minuten door een plusje die niet eens "hoort" bij dat subforum verbannen. Prioriteiten!
Met citaat reageren
Oud 16-01-2016, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Een bekend lid dat ergens off topic postte werd onlangs binnen een paar minuten door een plusje die niet eens "hoort" bij dat subforum verbannen. Prioriteiten!
Ik dacht ook even dat Missy weer in functie was toen ja. Ffs.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2016, 02:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je mag me best bij naam noemen hoor, dat deed je eerder ook en als er bans uitgedeeld worden, maakt het geen reet uit welke plus waarbij hoort, geen idee waarom je dat aanhaalt, want dat heeft nog nooit uitgemaakt.

En even ontopic: ik vloek zelf met van alles, dus mensen moeten het lekker zelf weten. Dat sommige mensen het aanstootgevend vinden om met kanker te schelden, weet ik inmiddels wel en snap ik op een bepaald level ook. Persoonlijk had de doodverwenser van mij ook een ban of op z'n minst een waarschuwing gekregen, maar ik ben de laatste tijd niet zo aanwezig (school/examenstress, druk op werk, gezellig doen met mijn lief, blabla), dus ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat daarmee is gebeurd.

That said vind ik dit wel weer een ontzettend "zeik de forumbaas af" topic en dat wordt een beetje oud.

Kusjes!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2016, 10:26
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2016, 11:49
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Prima, bierkoning heeft dus ongelijk. Was dat nou zo moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2016, 22:08
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind het wel jammer dat de doodsverwensing is verwijderd, want ik was nog benieuwd wat MisterShy ervan vond dat één van mijn dierbaren inderdaad langzaam aan het doodgaan is aan kanker. Hij wilde mij een les leren en dat is mislukt; ik vraag me af of hij nu zelf iets heeft geleerd. Bijvoorbeeld dat empathie en doodsverwensingen een minder logische combinatie zijn dan hij aanvankelijk voelde.

Maar goed, da's inderdaad offtopic, dus ik begrijp waarom die post en alle reacties erop verwijderd werden.

Mag 'kankerlekker' nu weer worden teruggezet?

Laatst gewijzigd op 18-01-2016 om 22:13.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 08:44
Verwijderd
Gewoon zelf terugzetten. Eer dat door een FB met rechten in het desbetreffende subforum opgemerkt is zitten we in 2018.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 17:33
Verwijderd
Trouwens waarom is kritiek op het functioneren van FB's bashen, little phoebe? Heb je de eerste pagina gelezen?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 18:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb alles gelezen, mop.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2016, 18:50
Verwijderd
Dat is maar een half antwoord.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2016, 22:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Van mij mag het gewoon weer terug. Dat de verwensing weg is is prima want het was offtopic en geflame.
Dekaloog: waarom stuur je hem niet een PM met je antwoord? Dan leert hij zijn lesje en gaan onze topics niet offtopic!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Invloed van Videoclips. Jullie mening?
Ericos
18 06-01-2007 13:46
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Verwijderd
488 21-08-2005 00:14
Beleidszaken Paar vragen n.a.v. avatarpoll
Chaucus
9 06-08-2004 23:19
Muziek Censuur in muziek
newfoundpunk
66 16-04-2003 09:07
De Kantine Waarschuwingen..
Thomas
56 18-01-2003 23:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.