Oud 05-01-2011, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ho ho, zo erg is het nou ook weer niet hoor . Mijn vorige relatie ging ook hartstikke goed. En ze ging ook wel zo'n 1x per maand naar een feest toe, had ik ook geen probleem mee. Zij werd er blij van en deed vond het leuk om met vriendinnen naar dat soort dingen te gaan en dat vond ik niet erg. Alleen ik voelde me dan wel telkens een beetje ongerust, omdat op die feesten meestal wel wat alcohol wordt gedronken en sommige kerels zich dan niet meer kunnen inhouden. Dat weet ik omdat ik er zelf ook wel eens naar toe ga. En toen was er dus ook zo'n kerel die haar ging lopen versieren etc. (Ik was niet bij dat feest). Nu weet ik dat zij niks heeft gedaan omdat ze niet zo is, maar toch schrik je daar even van. En ja, toen hoopte ik gewoon telkens dat het niet meer gebeurde. Dus was ik soms een beetje bang als ze weer naar een feestje ging, dat heb ik ook 1x gezegt en ze zei dat ik haar kon vertrouwen etc. dat kon ik ook! Alleen dat gevoel houd je toch een beetje.
Maar één kerel? Ik mag toch lijden dat ik op een degelijk avondje uitgaan tenminste door 3 kerels versierd word Maar meer dan een vriendelijk praatje krijgen ze toch echt niet van me, ik schuif liever lekker weer bij mijn vriendje in bed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2011, 21:23
Verwijderd
Sowieso dat jij je telefoonnr gaat inleveren als ik een praatje met je heb gemaakt Freyja!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 21:29
Verwijderd
Ha al jarenlang grote woorden en ho maar dat jij ooit een praatje bent komen maken
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 22:12
Verwijderd
Omdat ik geen pakkie wil krijgen van je vriendje natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 22:36
Verwijderd
Dit is al de zoveelste sinds toen. Maar bij een telefoonnummer geven kijkt hij alleen nog maar vuil denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 23:31
Verwijderd
Oh dan kan ik hem hebben!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 11:33
Jason2
Avatar van Jason2
Jason2 is offline
Hahaha, gaat die lekker met jullie?

On:Ach ja ik stel me ook wel aan hoor, maarja zo lang ik mensen maar niks verbied en het een beetje voor mezelf houd is het wel goed toch?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 14:52
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Er zijn echt heel veel meiden hoor, die niet ieder weekend stappen! De meesten zullen het wel leuk vinden om af en toe eens te gaan, maar ieder weekend? Er zijn er ook genoeg die dat wel leuk vinden ;-). Zelf ga ik ongeveer eens in de 2 maanden, maar vooral omdat het gezellig is om met vrienden/collega's wat te doen. Je maakt elkaar dan op een andere manier mee dan op het werk. Op de een of andere manier is het met een groep ook makkelijker om af te spreken dat je gaat stappen (omdat de meeste dat toch wel doen) dan dat je met z'n alleen naar de film gaat.
Verder vind volgens mij iedereen het wel leuk om uit eten te gaan of om gezellig een filmpje te kijken!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 01:21
Verwijderd
Ik vind het zelf ook leuk om uit te gaan. wel met goede vrienden natuurlijk . Ik ga ook niet iedere week, maar zoals nu. Ben ik anderhalve maand niet geweest en dan mis ik het wel n beetje.

Maar als ik een vriendin zou hebben zou ik vanzelf minder uitgaan en wat met haar gaan doen of samen uitgaan. Maar je moet je vriendin natuurlijk ook gewoon vertrouwen als zij alleen uitgaat gaat of iets dergelijks.
Je hebt ergens een keer gezegd dat je vriendin vertelde dat ze versierd werd. Ik zou als ik jouw was ten eerste denken als ze het me verteld is er zeker niks gebeurd. En ten tweede als ze gewoon eerlijk is kun je haar toch gewoon vertrouwen.

Ik heb trouwens juist liever een meisje dat ook wel ns wil uitgaan. Zou liever niet n verlegen meisje hebben wat (als het ware) de hele tijd thuis blijft. Dat wil niet zeggen dat ze ook zo saai is, maar dat spreekt me niet zo aan.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 07:44
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Uitgaan leuk vinden, "dat komt nog wel", werd er altijd tegen mij gezegd. Nou, ik ben nu 25 en het is nog steeds niet gekomen

Ik ben echt een gezelligheidsdier, dus ik zit liever op de bank een filmpje te kijken, een high-tea middagje te houden, een dag naar de sauna, lekker uit eten, naar het theater of naar de bioscoop, wel alles met vrienden natuurlijk.

Ik ben wel dol op dansen en lol hebben. Gelukkig ben ik ook dol op muziek. Gemiddeld een keer in de twee maanden ga ik naar een concert en dát vind ik wel leuk Daar heeft iedereen hetzelfde doel: lol maken en naar de muziek luisteren van de band. Met uitgaan vind ik het doel ongezelliger, daar gaat het vaak alleen maar om scoren en minder om de saamhorigheid die je bij concerten wel hebt.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 01:43
Nyuuu
Avatar van Nyuuu
Nyuuu is offline
Ik ga nooit uit..
En ik ben nog steeds helemaal niet een of ander meisje dat helemaal weggesloten is van de rest van de beschaving ofzo. LOL.
Ik word vaak meegevraagd door vrienden om wel mee te gaan, maar heb hier totaal geen behoefte aan. Er zijn dus zeker wel meisjes die zonder kunnen, haha.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 19:48
nicolel
Avatar van nicolel
nicolel is offline
ik ga zelf ook niet veel uit!
ik wil wel. maar hier zijn niet zoveel feesten en je moet hier 18 jaar zijn om te drinken/ uit te gaan.
ik woon namelijk in noorwegen
maar ik heb wel zo af en toe feest maar meestal alleen in de zomer.
maaar het is niet dat ik niet zonder kan hoor! en een filmpje kijken met vrienden vind ik ook erg gezellig.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 23:22
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Er is geen verband tussen onbetrouwbaarheid en uitgaan.
Maar tijdens het uitgaan wordt wel meer alcohol gedronken dan tijdens een bioscoopbezoek (tenminste, ik zit niet met tien bier voor m'n neus in een bioscoopzaal, tijdens het uitgaan kan het best gebeuren dat ik de tien bier haal...) En zeker jongere meiden weten soms hun grenzen niet als ze alcohol op hebben. Daarnaast zijn veel jongere meiden nog een beetje onzeker over zichzelf, en doet aandacht van een jongen vaak wonderen.

Ik snap best dat hij het niet fijn zou vinden als zijn vriendinnetje vaak uit zou gaan als hij daar zelf niet van houdt. Ik zou het ook niet heel fijn vinden als mijn vriend vaak uitging, en aangeschoten thuis zou komen en zo. Maar daarom heb ik ook een exemplaar aan de haak geslagen die nog minder houdt van uitgaan dan ikzelf, en die echt zelden tot nooit alcohol drinkt.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 23:54
Verwijderd
Als mijn vriendin elke dag uit zou gaan en elke dag dronken zou worden zou ik haar er niet minder om vertrouwen. (Of het leuk is dat ze dat elke dag zou doen is wat anders maar dat is het punt niet)

Waarom zou je überhaupt een relatie met iemand beginnen als je diegene niet kan vertrouwen na wat drankjes? Het blijft neerkomen op je eigen onzekerheden en jijzelf bent de enige die daar verantwoordelijk voor draagt.

Toen ik zelf nog jong, dom en verliefd was ben ik zo vaak onder invloed van drank en weetikveelwat uit geweest. En ondanks genoeg sjans (bitches altijd opeens geïnteresseerd doen als je een vriendin hebt) nooit ook maar overwogen om vreemd te gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 01:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga nooit uit, dat is me teveel moeite (douchen, kledingcrsisis, make up, haar, aankleden, erheen gaan, extra kleding mee want koud op de brommer ). Maar als ik uit ga, doe ik het ook goed en ga ik pas laat (of vroeg in de ochtend) naar huis.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 08:46
flower1989
flower1989 is offline
ik ga vrijwel nooit meer uit, omdat ik al sinds me 13e uitging heb ik alles nu wel gezien.
Tevens werk ik nu in de horeca dus is mijn ´´weekend´´ op maandag-dinsdag.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 09:40
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Mijn vriend gaat zo'n 3 avonden per week uit. Vrijwel altijd zonder mij en hij komt ook meestal aangeschoten thuis. Van de keren dat ik wel mee ga weet ik dat de meisjes om hem heen zwermen. Toch vertrouw ik hem helemaal. Ik weet wat ik aan hem heb. Als ik hem niet zou vertrouwen of zou denken dat dronken uitgaan een grotere kans tot vreemdgaan zou geven zou dat meer over mij zeggen dan over hem. Ik ben helemaal niet onzeker over mij, hem of onze relatie.

Ik ben ook blij dat hij niet onzeker is. Daardoor kan ik lekker feesten als ik wel een keer ergens heen ga waar ik drink. Ik kan gezellig met jongens praten en dansen of een stukje met ze gaan wandelen. Ik moet er niet aan denken een onzekere vriend te hebben die zich daar ongemakkelijk bij zou voelen. Vertrouwen is de basis van onze relatie.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 13:28
Vluggertje
Vluggertje is offline
Ben nu 16, mijn vriendinnen zijn allemaal 17 of ouder en gaan heel veel uit. Ik hou helemaal niet van uitgaan, hou niet van hele drukke ruimtes en hou niet van hele harde muziek. ik ging alleen naar schoolfeesten voor de gezelligheid. heb nu bijna 9 maanden verkering en als we samen iets gaan doen is het uiteten en naar de bios. al mijn vriendinnen leven voor het uitgaan en ik snap niet wat ze er leuk aan vinden om zich ieder weekend helemaal klem te zuipen en er zich dan niks van te herinneren
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 14:04
Minth
Avatar van Minth
Minth is offline
ik vind uitgaan met mijn vriendinnen heel leuk, alleen komen we er niet vaak aan toe, en i dont mind.
met mn vriend... tjaa die houd heel erg van in een hoekje staan met zn biertje saaaaaai
__________________
We krijgen alles hard behalve de G
Met citaat reageren
Oud 04-06-2017, 14:42
Caramell
Caramell is offline
Hierzo zit er eentje .
Ik ben 16 jaar en heb een hekel aan uitgaan. En ik geef dat dan ook altijd als verklaring voor dat ik nog steeds single ben. Want volgens iedereen ontdek je zo nietmand.

Dus waarschijnlijk overlijk ik dus alleen in een bejaardewoning met 8 katten
Met citaat reageren
Oud 04-06-2017, 16:24
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hierzo zit er eentje .
Ik ben 16 jaar en heb een hekel aan uitgaan. En ik geef dat dan ook altijd als verklaring voor dat ik nog steeds single ben. Want volgens iedereen ontdek je zo nietmand.

Dus waarschijnlijk overlijk ik dus alleen in een bejaardewoning met 8 katten
Genoeg mensen te vinden in andere situaties. Op school, bij een vereniging, sportclub, hobbycursus. Misschien kom je je grote liefde wel tegen bij de supermarkt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-06-2017, 17:08
Magno
Magno is offline
Citaat:
Genoeg mensen te vinden in andere situaties. Op school, bij een vereniging, sportclub, hobbycursus. Misschien kom je je grote liefde wel tegen bij de supermarkt
Exact. Leuke meisjes vind je overal. Het is zaak om ze aan te spreken en liefst zo vaak mogelijk, zodat het een automatisme wordt. Dit kan situationeel (door een mening te vragen vb.) of ook direct (door te zeggen dat je vindt dat ze er leuk uitziet vb.).

Niet elk meisje is fan van de nachtclub. Het zijn de opvoeding en de media die ons ten onrechte inprenten dat eens we 16 zijn "we moeten uitgaan om een leuk iemand te leren kennen". Fout!

En wil jij echt iemand die elke week tot 's morgens in de disco zit? In een sfeer van alcohol, roken en ongezonde levensstijl? Dit wreekt zich na een tijd ook.

Dus geen nood. Er zijn genoeg meisjes die zonder uitgaan kunnen en je kan hen benaderen op andere manieren, op elke plaats, op elk moment. Je weet dus wat je te doen staat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat te doen?
Jochemska
60 08-11-2007 14:20
Liefde & Relatie Eerste stap
Verwijderd
25 30-03-2003 22:22
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 19:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 18:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 17:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 17:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.