Oud 08-12-2016, 23:38
Macy1993
Macy1993 is offline
Hallo, het is Al bekend dat ik angst en paniek stoornis heb, ik heb dit vooral als ik na bed ga, dat ik mijn hart harder voel bonken en moment dat ik in slaap begin te vallen het idee heb dat ik dood ga ofzo, en voel me door me hele lichaam en hoofd lichtjes! Ook vaak denk ik vaak dat ik kanker heb of een rare ziekte onder me leden heb aangezien je vaak op de raarste plekjes de raarste steekjes en pijntjes even voelt.. hebben nog meer mensen dat? Ben daar bij ook overspannen.. volgende week moet ik na mijn schoonouders en dat is een uur rijden vanuit ons en moeten daar met de hele bubs gaan eten dus we zijn daar al vanaf smiddags, ben nu al bang dat daar dadelijk iets gebeurd met een aanval aangezien ik ook als hsper leef hoogsensitive person komen prikkels en gevoelens nog net wat harder binnen helaas dus ook snel hoofdpijn met drukte en diepgaande gesprekken om mij heen en heb daar heel snel last van die prikkels op dit moment met deze stoornis, iemand een idee om daar mee om te gaan? Krijg wel al emdr Hypnotherapie maar die heb ik pas 1 afspraak gehad morgen de 2e! Mijn kapster heeft er ook last van die zegt dat het maanden goed kan gaan en dan weer zo'n terug val kan krijgen ? Waar ik niet op zit te wachten.. iemand ervaring mee?? Heb oxazepam ma die probeer ik zo min mogelijk te slikken aangezien ik het idee heb dat ze steeds minder werken heb natuurlijke druppels van emdr mee gekregen dat je gedachtes rustiger worden en melatonine slik ik om sneller in slaap te komen aangezien jk slecht slaap ook... ik hoor graag terug gr mees
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2016, 07:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb je ook psychische hulp? Iemand, bijvoorbeeld een psycholoog die je helpt om hier mee om te gaan?

Vraag ook eens bij je arts na of oxazepam inderdaad minder goed werkt als je het vaker slikt. Die weet dat misschien beter dan jouw onderbuikgevoel

Andere dingen die je nog zou kunnen proberen: Valeriaan. Helemaal natuurlijk en ook rustgevend.

Voor dat hele familie-gebeuren, vraag niet te veel van jezelf. Is het binnen te druk, ga dan even met een iedereen een rondje lopen buiten, of ga even naar een andere ruimte.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-12-2016, 14:57
Macy1993
Macy1993 is offline
Jaa ik loop bij psycholoog ook inderdaad! Bedankt voor de info, wat is valeriaan? Ik heb ook vaak aanval zonder aanleiding heel appart, nu ook al me spieren voelen gespannen in me boven lichaam en armen en vooral nek en beetje misselijk
Met citaat reageren
Oud 12-12-2016, 15:25
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
wat is valeriaan?
Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Echte_valeriaan
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 12-12-2016, 15:26
Verwijderd
Deze site bevat er ook interessante informatie over.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2016, 00:08
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Vraag ook eens bij je arts na of oxazepam inderdaad minder goed werkt als je het vaker slikt. Die weet dat misschien beter dan jouw onderbuikgevoel
Ik ben geen arts, maar ik weet wel zeker dat oxazepam minder goed gaat werken als je het vaak slikt. Je bouwt tolerantie op en hebt steeds meer nodig voor hetzelfde effect. Oxazepam is dan ook een verslavend middel. Effectief op de korte termijn, maar geen lange termijn oplossing.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ruim 800 doden na paniek in Bagdad
Slaughter
14 31-08-2005 21:10
De Kantine Hoe reageer jij als je in paniek bent?
Verwijderd
78 20-03-2004 21:39
Psychologie paniek - / angststoornis reacties graag
devilcat
14 07-01-2004 13:47
Verhalen & Gedichten opdracht (angst/paniek)
debieltje nr 1
5 04-11-2003 17:33
Liefde & Relatie Het "in paniek raken" tijdens een relatie.
Phileine
16 23-04-2003 21:14
Levensbeschouwing & Filosofie Is de westerse mens nou te paniekerig ofzow?
Rerisen Phoenix
13 09-05-2002 21:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.