Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2017, 23:55
geertje01
geertje01 is offline
Hoi ik ben 14

En kwam een keer haar zus (16) d'r kamer binnen en zag toen dat ze bezig was met masturberen en ze vroeg of ik haar wilde met beffen bijv. Ik wist eigenlijk niet wat ik moest zeggen dus liep ik maar weer haar kamer uit. Is het verkeerd dat ze naar hulp vroeg bij het masturberen??
Pls geef antwoord
Met citaat reageren
Oud 08-04-2017, 05:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ja dat is verkeerd! Jij bent onder de 16 dus wettelijk gezien mag jij nog geen seksuele handelingen uitvoeren. (In de praktijk wordt er pas actie ondernomen wanneer iemand er melding van maakt.) Ook zou het de verhoudingen binnen het gezin nogal ongemakkelijk kunnen maken. Als ik jou was zou ik er niet op in gaan. Seks en alles wat daar bij hoort kan je beter met iemand buiten je familie ontdekken, op het moment dat jij daar klaar voor bent.

Er zijn overigens zat jongens van jouw leeftijd die er stiekem over fantaseren... Misschien juist wel omdat het niet hoort en daardoor extra spannend is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-04-2017, 06:44
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Je mag toch seksuele handelingen uitvoeren als je dezelfde leeftijd hebben?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2017, 06:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je mag toch seksuele handelingen uitvoeren als je dezelfde leeftijd hebben?
Pas als je 16 bent volgens mij.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-04-2017, 08:59
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik geloof er geen bal van. Laatst was je nog een meisje van 15, en nu ben je 14. Natuurlijk hoor je je zus niet te beffen, dat is incest.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 08-04-2017, 10:00
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Er zijn overigens zat jongens van jouw leeftijd die er stiekem over fantaseren... Misschien juist wel omdat het niet hoort en daardoor extra spannend is.
Volgens mij is de TS van het vrouwelijk geslacht...
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 07:20
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Citaat:
Ik geloof er geen bal van. Laatst was je nog een meisje van 15, en nu ben je 14. Natuurlijk hoor je je zus niet te beffen, dat is incest.

Incest met broer of zus is niet strafbaar (behalve als de ene jonger is dan 16 en de ander ouder).
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 17:21
Skyle
Skyle is offline
Citaat:
Incest met broer of zus is niet strafbaar (behalve als de ene jonger is dan 16 en de ander ouder).
Als het niet strafbaar is hoeft het perse niet moraal geaccepteerd zijn door de meerderheid van de mensen. Het is inderdaad niet verboden, maar veel mensen vinden het raar, en het zal waarschijnlijk binnen de familie voor ongemakkelijkheid zorgen - maar ik geloof ts niet echt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2017, 06:05
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Ik wide wel dat ik zo'n broertje had......
Ik zou hem lekker zijn gang laten gaan bij mij!
(Grapje!!)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2017, 22:04
goodbyeman
Avatar van goodbyeman
goodbyeman is offline
als je incest zou willen moet je dat doen wat is het probleem (ik moet er zelf niet aan denken)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 15:42
geertje01
geertje01 is offline
Zou het eigenlijk wel mogen als ik bijv 18 of 19 was?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 16:04
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Misschien moraal niet door iedereen geaccepteerd, maar als je het met elkaar eens bent hoeft dat toch niet zo'n probleem te zijn?
Gewoon voor jezelf houden en zeker niet aan de grote klok hangen, ook niet als je ff niet zo goed met elkaar bent.
Je moet elkaar wel kunnen vertrouwen, anders werkt het niet.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 21:53
Dr4akje
Dr4akje is offline
De vraag en de nieuwsgierigheid passen bij de leeftijd. Hoeveel mensen hier hebben vroeger niet geëxperimenteerd met vriendjes of vriendinnetjes (doktertje spelen).

Of het wel of niet is geaccepteerd daar kan je lang over discussiëren. Het belangrijkste is wat je er zelf van vindt en niet wat ik of dit forum vindt. Alleen sluit ik mij bij aardbeimeisje aan, neem zelf die beslissing en hou het dan voor je. Experimenteren is nooit verkeerd.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BIO] PTA Biologie (Hulp antwoorden nodig van vragen)
Haron555
2 06-06-2012 20:36
De Kantine Het grote Ducktopic voor Mark en Juice
Uice
12 20-01-2007 00:45
Liefde & Relatie hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd
casual dreamer
12 30-05-2005 21:58
Verhalen & Gedichten Handboek Moord en Doodslag
Vlooienband
8 25-01-2003 22:26
Verhalen & Gedichten ['opdracht'] The Perfect Murder
Type
2 19-01-2003 22:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.